Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 67 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Gratis Blu Ray winnaar bekend!

    Dit betreft een dubbel topic in de trade sectie maar ik heb toestemming van crewmember Dan Goossens om deze bij hoge uitzondering en de strakke actie te openen.
    -------------------------------------------------------------------

    Ik ben nu eventjes lid van de crew en die aanstelling is wel een persoonlijk feestje voor mij geweest. En wie wat te vieren heeft trakteert. Nou dacht ik dat te doen door een Blu Ray weg te geven en wel deze:



    Het is de Duitse Regio B uitgave met sleeve en Engelse subs. Geen NL subs. Hij is ook niet in NL op BR verschenen. Nieuw geseald exemplaar.

    Wil jij kans maken om deze binnenkort op je deurmat te krijgen, laat dan even een reactie achter in dit topic. Meer hoef je niet doen. Volgende week Maandag maak ik dan de winnaar bekend.

    Have fun!
    Laatst aangepast door Dan G. : 05-11-2012 om 11:24

  2. #2

  3. #3

    Standaard

    van Harte Gefeliciteerd!

    Echt een film die op een blu-ray een flinke meerwaarde is!
    Niet geschoten is altijd mis natuurlijk, dus hierbij mijn deelname!

  4. #4

    Standaard

    Ik wil m heeeeeeeeeeeeel graag.

  5. #5
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik doe (natuurlijk) niet mee, maar een leuk spontaan idee.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  6. #6

    Standaard

    Gefeliciteerd he, en natuurlijk doen we gezellig mee
    Sony KD-55X8505C 4K HDR | Philips BDP7500 (B) | Philips BDP3000 (A)|NAD T748 v2| 2x Dali Zensor 5 | 1x Dali Zensor Volkal | 2x Dali Zensor 1 | SVS PB-1000


  7. #7

    Standaard

    Mijn beslissing om mee te doen is: AKKOORD...!!! En dat is beter dan het REGEERAKKOORD...!!!

  8. #8

    Standaard

    Ik doe ook mee! Leuke actie!

  9. #9

    Standaard

    Hoi Dan, ik wil alleen maar even melden dat dit een hele leuke geste is .

    Maar ik doe verder niet mee, de blu-ray kan beter gaan naar iemand die deze echt wil.
    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Seus60

    355 Blu-ray en UHD steelbooks (excl. The Dark Knight Trilogy), en 2 Jumbo Boxset steelbooks (Jurassic Park, Indiana Jones), 2 Metalcases Blu-ray.

    UHD: 17 BD: 698 DVD: 335

  10. #10

    Standaard

    Superleuke geste geef me er graag voor op

  11. #11

    Standaard

    Kijk, dit zijn de acties, ik heb nog weinig blu-rays maar The tree of Life is niet dvd-waardig. dus i'm in!
    Laatst aangepast door Mr. Humphries : 29-10-2012 om 20:00

  12. #12

    Standaard

    Leuke actie! Ik was onmiddellijk verliefd op de trailer, combinatie beeld en muziek ... Haast bezwerend. Helaas was er niemand uit mijn omgeving die ook maar een beetje interesse had in deze titel. Zodoende gemist. Kenissen die hem wel zagen waren hier behoorlijk negatief over, maar ik blijf er in geloven. Doodzonde dat hij hier niet op blu-ray verschenen is, anders was het vast en zeker een blinde aankoop geworden.

  13. #13

    Standaard

    Leuke aktie en een top film Ik wil zeker in je hoge hoed voor deze

    gr,Vince.

  14. #14

    Standaard

    Ik doe ook mee. Leuke actie van je!

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deTuinman Bekijk bericht
    Kijk, dit zijn de acties, ik heb nog weinig blu-rays maar The three of Life is niet dvd-waardig. dus i'm in!
    Wegens verkeerde spelling van één van de beste films van 2011, ben je automatisch gediskwalificeerd .

    Goede actie Dan! Hopelijk wordt het voorbeeld gevolgd door de andere nieuwe mod . Misschien de Indy box?

    Ik doe trouwens niet mee; ik hoop ten zeerste dat degene die 'm ontvangt 'm kan waarderen, en het geduld kan opbrengen om 'm te bekijken.

  16. #16

  17. #17
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Goede actie Dan! Hopelijk wordt het voorbeeld gevolgd door de andere nieuwe mod . Misschien de indy box
    Ha ha, Zou zo niet origineel meer zijn.
    Maar zeg nooit nooit...!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  18. #18

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Wegens verkeerde spelling van één van de beste films van 2011, ben je automatisch gediskwalificeerd .

    Goede actie Dan! Hopelijk wordt het voorbeeld gevolgd door de andere nieuwe mod . Misschien de Indy box?

    Ik doe trouwens niet mee; ik hoop ten zeerste dat degene die 'm ontvangt 'm kan waarderen, en het geduld kan opbrengen om 'm te bekijken.
    kiss my ass

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deTuinman Bekijk bericht
    kiss my ass
    Je Engels gaat in ieder geval vooruit; zonder fouten !

  21. #21

    Standaard

    Ik doe graag mee! Leuke actie.

  22. #22

    Standaard

    Dit soort top acties zie je eigenlijk nooit: Dus gefeliciteerd en ik doe mee!

  23. #23

    Standaard

    Ik doe mee, leuke actie!

  24. #24

    Standaard

    Ik doe niet mee voor de verloting, maar wil toch even toevoegen dat het een super sympathieke actie van Dan is, en dat we hem hopelijk nog lang als crewmember mogen houden
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  25. #25

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •