Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 26 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard The Raid: Redemption (Serbuan maut) [Blu-ray Disc]

    The Raid: Redemption (Serbuan maut)

    1 drugsbaas, 20 elite politiemannen en 30 verdiepingen. Deze brute actiefilm uit Indonesië is een feest voor genreliefhebbers.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    25GB met 2 DTS HD audiosporen waarvan 1 Frans en voor de rest geen extra's? Mweh...

    Fans die liever een wat completere uitgave willen hebben doen zich er goed aan om de regiovrije US versie te importeren.

    Sowieso is dat voor de puristen (zoals ik) onder ons een must want die heeft ook de originele Indonesische muziek en is unrated. Als je de film start staat er ook gewoon The Raid (zoals het origineel) en niet met die verschrikkelijke subtitel Redemption erbij.

    Hoe dan ook, superfilm!
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  3. #3

    Standaard

    De beeldkwaliteit is inderdaad niet al te denderend van deze film... Jammer.

    Zoals in de recensie staat klopt het inderdaad dat de winkel versie extra's heeft...

    -Video Blogs
    -Claycat's The Raid
    (Dit staat op de hoes)

    Heb deze nog niet bekeken.

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    De beeldkwaliteit is inderdaad niet al te denderend van deze film... Jammer.

    .
    Klopt maar zo was ie ook in de bioscoop, hopelijk krijgen ze voor de vervolgen een wat groter budget.
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DJR Bekijk bericht
    Sowieso is dat voor de puristen (zoals ik) onder ons een must want die heeft ook de originele Indonesische muziek en is unrated. Als je de film start staat er ook gewoon The Raid (zoals het origineel) en niet met die verschrikkelijke subtitel Redemption erbij.
    Is dit al geverifieerd op de uitgave zelf? Verder hoeveel is er dan gecut in de NL versie want hij heeft toch al de hoogste kijkwijzer rating dus ik zie niet in waarom de NL versie dan nog gecut zou moeten worden.
    Sony KD-55X8505C 4K HDR | Philips BDP7500 (B) | Philips BDP3000 (A)|NAD T748 v2| 2x Dali Zensor 5 | 1x Dali Zensor Volkal | 2x Dali Zensor 1 | SVS PB-1000


  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Davidshadow13 Bekijk bericht
    Is dit al geverifieerd op de uitgave zelf? Verder hoeveel is er dan gecut in de NL versie want hij heeft toch al de hoogste kijkwijzer rating dus ik zie niet in waarom de NL versie dan nog gecut zou moeten worden.
    Die kijkwijzer zegt niets en hier in NL doen ze zelf niks aanpassen, het ligt er maar net aan welke versie een uitgever gaat gebruiken.

    http://www.movie-censorship.com/report.php?ID=371804

    Ik acht de kans klein dat de NL versie de unrated is. Alle versies die The Raid: Redemption heten zijn gebasseerd op de R-rated US versie met aangepaste muziek.
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  7. #7

    Standaard

    Het is moeilijk met zekerheid vast te stellen, maar ik vermoed dat A-Film de unrated versie op haar uitgave heeft staan. De film zat namelijk bomvol expliciet geweld en heeft -zoals al opgemerkt - de hoogste kijkwijzerrating.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  8. #8

    Standaard

    Ik de A-film versie en wanneer de film start zie ik de Titel The Raid Redemption... Dus dit is niet de originele unrated Indonsische versie ?

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Het is moeilijk met zekerheid vast te stellen, maar ik vermoed dat A-Film de unrated versie op haar uitgave heeft staan. De film zat namelijk bomvol expliciet geweld en heeft -zoals al opgemerkt - de hoogste kijkwijzerrating.
    De R-rated versie zit ook bomvol expliciet geweld en toch issie gecensureerd en dat een film de hoogste kijkwijzerrating heeft zegt helemaal maar dan ook echt helemaal niks.

    Als de titel op het begin van de film The Raid: Redemption is dan is het de R-rated versie, of kijk even hoeveel mensen er door de gangster baas worden vermoord in het begin (4 is R-rated, 5 is unrated).
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  10. #10

    Standaard

    Als de muziek van Mike Shinoda is, is het ook de R-rated versie.
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  11. #11

    Standaard

    Oke ik zie dat er dan dus 10 seconden gecut is, daar kan ik niet wakker van liggen. De muziek weet ik nog niet maar aangezien het Mike Shinoda is kan het zijn dat ik die wel eens beter vind dan de originele

    Het zijn geen dealbreakers voor mij dus, eens kijken of ik hem ergens goedkoop op de kop kan tikken
    Sony KD-55X8505C 4K HDR | Philips BDP7500 (B) | Philips BDP3000 (A)|NAD T748 v2| 2x Dali Zensor 5 | 1x Dali Zensor Volkal | 2x Dali Zensor 1 | SVS PB-1000


  12. #12

    Standaard

    @Patrick: ik heb ook een testdisk ontvangen, het lijkt inderdaad alsof er geen extra's op staan maar die staan er wel degelijk op. Probeer eens naar het "top" of "hoofd" menu te gaan, daar vindt je de extra's.

  13. #13

    Standaard

    Heeft de regiovrij US editie wel een unrated versie met originele audio? Zoja, waar te bestellen (met paypal)?

  14. #14

    Standaard

    De UK Blu-ray heeft zowel de 'original Indonesian version' en de 'US (international) cut'

    bron: http://www.movie-censorship.com/news_en.php?ID=3964

    het verschil tussen de twee versies:

    http://www.movie-censorship.com/report.php?ID=371804
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  15. #15

    Standaard

    Volgens blu-ray compare: http://www.dvdcompare.net/comparison....php?fid=20893 .

    ...mist de UK versie de originele muziek, heeft wel originele taal, wel 2 cuts waaronder unrated.

    Both versions contain exclusive extras, with the UK release featuring a second commentary track. On the other hand, the Region A release contains both the version of the film with the 'Westernised' Mike Shinoda score, and a version of the film with the original Indonesian score (the latter is missing from the UK disc).
    Laatst aangepast door Symphony X : 25-10-2012 om 19:17

  16. #16

    Standaard

    de gebruikte camera was de panasonic af101, geen hele dure camera met een redelijk kleine m4/3) chip.
    maar heb me totaal niet aan de beeldkwaliteit gestoord, vond het "platte" plaatje wel bij de film zelf passen, we zitten tenslotte niet naar een hollywood productie te kijken waar alles met camera's van tonnen gedraaid wordt

  17. #17

    Standaard

    Heerlijke verrassing. Beeld matig? niet eens opgevallen, film is te leuk...
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  18. #18

    Standaard

    De recensie mag toch wel wat duidelijker aangeven dat de originele soundtrack ontbreekt bij deze uitgave.
    Laatst aangepast door Yi-Long : 02-11-2012 om 09:22

  19. #19

    Standaard

    Ik heb een probleem met deze disc. Ik heb hem gekocht en toen ik hem gisteren wilde afspelen op mijn Philips BDP7500SL kwam deze na ongeveer een minuut rammelen met de mededeling (op het display van de speler) "Unknown".

    Wat ik ook probeer op de speler (reboot, clear memory etc) hij blijft erbij dat hij de disc niet kan herkennen als een geldige BluRay.

    Heeft iemand anders last gehad met het afspelen van deze disc?

  20. #20

    Standaard

    'Unknown' melding bij Philips met een disc van A-film wat meestal een BD25 is, betekent reparatie.
    Probeer eens een andere disc van A-film, e-ONE/RCV, Echobridge of DFW(Dutch Filmworks), dat zijn normaal gesproken ook BD25 discs.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  21. #21

    Standaard

    Ok, zal eens kijken of ik een andere disk kan vinden van het select gezelschap wat je noemt. Dit is de eerste disk waarmee ik dit probleem heb, maar misschien is er inderdaad iets stuk gegaan na drie jaar gebruik.

  22. #22

    Standaard

    Bedoel trouwens Justbridge i.p.v. Echobridge.
    Is een loader issue, moet meestal het loopwerk vervangen worden, als je op het Philips forum gaat kijken zul je het ook regelmatig tegenkomen.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  23. #23

    Standaard

    Heb zojuist getest met "The Grey" van DFW en "Safe" van EOne en beide disks spelen zonder probleem.

    "The Raid" wil nog steeds niet.

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door PJK Bekijk bericht
    Heb zojuist getest met "The Grey" van DFW en "Safe" van EOne en beide disks spelen zonder probleem.

    "The Raid" wil nog steeds niet.
    Dat zijn idd beide BD25's volgens de recensies hier op de site, dat is beter want dan werkt je speler naar verwachting nog prima.
    Dan wordt het lastig, je kunt nog kijken of je de laatste firmware op de speler hebt staan via de Philips site, de speler terugzetten naar de fabrieksinstellingen en verder wordt het lastig. Eventueel de disc ruilen en dan hopen dat die wel werkt.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  25. #25

    Standaard

    Zoals ik al zei in mijn originele post: Ik heb tot nu toe geen problemen gehad met BluRays.

    Ik vermoedt dat AFilm weer eens een update gedaan heeft van hun DRM software en dat deze niet wil werken met mijn speler. Wat betreft firmware zit ik op de laatst uitgegeven versie (1.12) van 30-08-2011. Ik kan nog een factory restore proberen, maar zie dat als minst waarschijnlijke optie. Ik heb al een "Clear Memory" gedaan om te kijken of dat helpt (heeft in het verleden al eens geholpen om een haperende disk weer aan de hang te krijgen), maar dat heeft geen effect gehad.

    Ik heb AFilm een mailtje gestuurd met mijn probleem (geen response tot nu toe) en ik heb een post gemaakt op het Philips support forum. We zullen zien wat dat oplevert.

    Ik had eigenlijk gehoopt op een response van iemand die wel succesvol deze disk aan de gang gekregen heeft (en natuurlijk het liefst in een Philips BDP7500SL) om te kunnen achterhalen of het een exemplarisch probleem is, maar goed je kan niet alles hebben.
    Laatst aangepast door PJK : 20-11-2012 om 12:04

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •