Pagina 4 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 161 worden weergegeven.

Discussie: Windows 8

  1. #76

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan Goossens Bekijk bericht
    Ik lees echt heel veel verschillende reacties hierover. Goed, slecht, prachtig, waardeloos... Ik heb hem bestelt omdat het tijd wordt voor een legale installatie. Heb ooit een crash gehad met onze laptop en toen een Windows 7 schijf gebruikt die achteraf Engelstalig en illegaal bleek te zijn. Terwijl deze laptop standaard voorzien was van 7. De prijs van 8 is nu wel aantrekkelijk. Aan de nieuwe dingen wennen we ook wel weer

    Anyway, is het nou een retail of upgrade versie? De één zegt dit, de ander dat.
    Tja, retail of upgrade... het is gewoon dezelfde versie die je op je pc hebt staan straks. Enige verschil is dat je de digitale distributie zelf download en je kunt er dan voor kiezen te installeren vanuit Windows, vanaf een USB drive of vanaf een zelf gebrande disc. Het gaat tenslotte om de licentie. En je koopt gewoon een volledige Windows 8 Pro licentie...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  2. #77

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Stephan Nobelen Bekijk bericht
    Ik wil misschien toch overstappen op Windows 8. Ik heb nu Windows XP. Wel moet ik er nog achter zien te komen of ik bepaalde drivers voor mijn videokaart kan downloaden die toch compatible zijn met mijn ati X1400 videokaart. Ergens heb ik gelezen dat de Vista x32 drivers zouden werken.
    Ik ga er vanuit dat Windows de kaart als 'standaard videoadapter' installeert met generieke drivers. Die zijn voor die kaart prima. Nadat ik W8 had geïnstalleerd was ik zeer verbaasd over de driverondersteuning van MS zelf. Alle recente drivers waren al netjes geïnstalleerd. Is bij vorige Windows versies wel anders geweest. Enige probleem was bij mij dat ik juist de drivers van de LAN kaart moest downgraden ivm problemen.

    edit: gebruik anders gewoon de Windows 8 upgrade assistant. Die moet je toch gebruiken voordat je W8 kunt downloaden, want dat downloaden gaat via dat progje. Dat progje checkt gelijk of je hard en software compatible zijn. Kom je later niet voor verrassingen te staan. Zie hier: http://windows.microsoft.com/nl-NL/w...e-to-windows-8

    edit 2: dit vond ik ook nog voor je: http://www.pcpitstop.com/drivers/dow...n~-~WDDM).html
    Laatst aangepast door Michael Hamers : 01-11-2012 om 15:41
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  3. #78

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Tja, retail of upgrade... het is gewoon dezelfde versie die je op je pc hebt staan straks. Enige verschil is dat je de digitale distributie zelf download en je kunt er dan voor kiezen te installeren vanuit Windows, vanaf een USB drive of vanaf een zelf gebrande disc. Het gaat tenslotte om de licentie. En je koopt gewoon een volledige Windows 8 Pro licentie...
    Dat is ook zo uiteraard. Maar was wel nieuwsgierig

    Ondanks de vele negatieve reacties is het voor mij toch een mooie oplossing om legitieme software te krijgen voor een goede prijs.

  4. #79

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Ik ga er vanuit dat Windows de kaart als 'standaard videoadapter' installeert met generieke drivers. Die zijn voor die kaart prima. Nadat ik W8 had geïnstalleerd was ik zeer verbaasd over de driverondersteuning van MS zelf. Alle recente drivers waren al netjes geïnstalleerd. Is bij vorige Windows versies wel anders geweest. Enige probleem was bij mij dat ik juist de drivers van de LAN kaart moest downgraden ivm problemen.

    edit: gebruik anders gewoon de Windows 8 upgrade assistant. Die moet je toch gebruiken voordat je W8 kunt downloaden, want dat downloaden gaat via dat progje. Dat progje checkt gelijk of je hard en software compatible zijn. Kom je later niet voor verrassingen te staan. Zie hier: http://windows.microsoft.com/nl-NL/w...e-to-windows-8

    edit 2: dit vond ik ook nog voor je: http://www.pcpitstop.com/drivers/dow...n~-~WDDM).html
    Het upgrade assistant programma geeft aan dat er geen problemen zouden zijn. Echter, bij windows 7 had ik ook problemen dat ati drivers niet beschikbaar waren. De resolutie ging maar tot een beperkte hoeveelheid terwijl het normaal 1650x1050 kan weergeven. Met een patch heb ik dat toen aan het werken gekregen, alleen had ik toen weer problemen met video bestanden afspelen, dus ben ik weer teruggegaan naar XP.
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  5. #80

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door le-nnart Bekijk bericht
    Ik weet niet wat jij doet, maar iTunes doet helemaal niks met foto's.....
    hoe zet je anders data over via ios naar je pc?

    itunes toch? anders stuur je een screenshot of upload je een foto, want het heeft echt niks met windows te maken

  6. #81

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Stephan Nobelen Bekijk bericht
    Het upgrade assistant programma geeft aan dat er geen problemen zouden zijn. Echter, bij windows 7 had ik ook problemen dat ati drivers niet beschikbaar waren. De resolutie ging maar tot een beperkte hoeveelheid terwijl het normaal 1650x1050 kan weergeven. Met een patch heb ik dat toen aan het werken gekregen, alleen had ik toen weer problemen met video bestanden afspelen, dus ben ik weer teruggegaan naar XP.
    Als hij aangeeft dat er geen problemen met de huidige ATi driver zijn, dan lijkt me dat geen probleem. Bij mij gaf hij duidelijk aan dat er bepaalde drivers verouderd waren of niet compatible waren. Wat voor kaartje is het? Gewoon een PCI-E kaartje toch? Ik heb eventueel nog een simpele Nvidia 8600GT voor je mocht je willen. Tegen de verzendkosten mag je die hebben van me...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  7. #82

    Standaard

    Het is voor een laptop Micheal, bedankt in ieder geval. Ati X1400 mobility. Daar is volgende mij niet zo heel makkelijk aan te komen dus ik laat het even vooralsnog zoals het is. Mocht het toch beginnen te kriebelen, dan ga ik toch voor de Windows 8 en dan zien we wel waar het schip strand.
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  8. #83

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Stephan Nobelen Bekijk bericht
    Het is voor een laptop Micheal, bedankt in ieder geval. Ati X1400 mobility. Daar is volgende mij niet zo heel makkelijk aan te komen dus ik laat het even vooralsnog zoals het is. Mocht het toch beginnen te kriebelen, dan ga ik toch voor de Windows 8 en dan zien we wel waar het schip strand.
    Oh ja, oeps, las ik even overheen hahaha. Probeer anders eerst een kuch kuch download kuch kuch. Werkt je kaart, dan kun je altijd een officiële aanschaffen...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  9. #84

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Stephan Nobelen Bekijk bericht
    Het is voor een laptop Micheal, bedankt in ieder geval. Ati X1400 mobility. Daar is volgende mij niet zo heel makkelijk aan te komen dus ik laat het even vooralsnog zoals het is. Mocht het toch beginnen te kriebelen, dan ga ik toch voor de Windows 8 en dan zien we wel waar het schip strand.
    Nog even gezocht op internet voor je. Er zijn wat mensen die melden dat de ATi X1300 mobility drivers voor Vista 32bit van Dell zouden werken op W8. http://www.dell.com/support/drivers/...eid=2731117304
    http://www.makeuseof.com/answers/ins...ers-windows-8/
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  10. #85

  11. #86

    Standaard

    Ik denk dat die link niet meer werkt om voor 15 euro w8 te krijgen.
    Ik had m aan een maat van me gekregen en die krijgt telkens dat ie een key moet invoeren.

    Denk dat ze iets veranderd hebben .

  12. #87

    Standaard

    het was een korting van 15 euro en het is idd niet meer mogelijk

    als het goed is krijg ik hem morgen of overmorgen, hopelijk was ik op tijd

  13. #88

    Standaard

    Ik had m zelf al op tijd en al op een dvdtje gebrand.
    Dus ik was gelukkig op tijd erbij, al ben ik bang dat ik pas tevreden ben met een touchscherm.

  14. #89

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deTuinman Bekijk bericht
    hoe zet je anders data over via ios naar je pc?

    itunes toch? anders stuur je een screenshot of upload je een foto, want het heeft echt niks met windows te maken


    Nogal naïef om een probleem in Windows , niet als een Windows probleem te bestempelen. Heeft heel veel met windows te maken. Zoals gezegd ondersteund Windows 7 in bepaalde eigenschappen die worden opgenomen in de EXIF file. Waaronder dus de stand van de camera en gezichtsherkenning.

    Ps. Foto's zet je over via iCloud, heb je überhaupt wel een iPhone?


    Who put this thing together? Me, that's who! Who do I trust? Me!

  15. #90

    Standaard

    icloud is een optie hé (een alternatief voor de huidige mogelijkheid), normaal gaat dit in itunes, net als ipods, iphones en ipads werken (welke ik wel heb ja)

    een exif file is bevat waarden die windows kan lezen, maar fabrikanten kunnen ook eigen waardes bedenken en zo kom je tot aan ondersteuning niet goed uit

    ik bespeur gewoon anti windows gedrag, en jij andersom apple bash? wat kan kloppen, maar het is wel de waarheid

  16. #91

    Standaard

    Nee sorry, foto's van de iPhone gaan op geen enkele wijze via iTunes.
    Andersom wel, van Windows naar iPhone gebruik je wel iTunes.

    Echter, Windows 7 ondersteund, en blokkeert daarmee, de in de EXIF opgeslagen data over de horizon. Daardoor kan ik een foto niet roteren.

    Aangezien de iPhone een van de best verkochte toestellen ter wereld is had ik van MS wel verwacht hier een update voor de maken.

    Blijkbaar ben jij MS fanboy en Apple Basher, ik ben beide niet.
    Ik kijk kritisch naar beide.
    Who put this thing together? Me, that's who! Who do I trust? Me!

  17. #92

    Standaard

    Ik werk er nu mee maar de eerste indruk in positief! Beetje wennen allemaal maar dat is altijd zo bij nieuwe dingen. Tot nu toe alleen maar voordelen gezien

  18. #93

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Stephan Nobelen Bekijk bericht
    Ik wil misschien toch overstappen op Windows 8. Ik heb nu Windows XP. Wel moet ik er nog achter zien te komen of ik bepaalde drivers voor mijn videokaart kan downloaden die toch compatible zijn met mijn ati X1400 videokaart. Ergens heb ik gelezen dat de Vista x32 drivers zouden werken.
    Als ik voor die keuze stond zou ik zonder meer voor Windows 7 kiezen: Proven technology, geen kinderziektes meer, vertrouwde interface en gebruiksgemak, stabiele drivers. Vroeger kreeg je bij nieuwe Windows-versies altijd het advies: wacht op het eerste service pack en doe dan de upgrade. Ik ga zeker niet upgraden van Windows 7 naar 8. Nu niet en in de toekomst niet. Ik vind de Metro-interface helemaal niks. Kinderspeelgoed. Doet me aan blokkendozen denken. Nog even en je kunt met je Windows-PC ook bellen. En touchscreens op desktops werkt al helemaal niet; op laptops misschien een beetje. Nee, sinds Bill Gates naar de achtergrond is verdwenen is Microsoft een beetje de weg kwijt.

  19. #94

    Standaard

    Zelfde met Apple toch ? Jobs is weg en ze doen ineens alles wat hij niet wou.
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  20. #95

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mercapto Bekijk bericht
    Zelfde met Apple toch ? Jobs is weg en ze doen ineens alles wat hij niet wou.
    Ik heb alleen het idee dat Apple steeds groter gaat worden en dat Microsoft echt moet gaan vechten om hun marktaandeel te behouden.

    Ik wacht nog even met Windows 8. Ik lees ongeveer de helft positieve berichten en de helft negatief.

  21. #96

    Standaard

    Hm, voor mijn XP Notebook blijkt het dus niet mogelijk naar Win8 te upgraden, aangezien een minimale resolutie van 1024x746 vereist is en de meeste Notebooks 1024x600 als max hebben. Simpelweg te klein beeldoppervlak voor de Win8 interface. Jammer.

  22. #97

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen D Bekijk bericht
    Ik heb alleen het idee dat Apple steeds groter gaat worden en dat Microsoft echt moet gaan vechten om hun marktaandeel te behouden.
    In de ICT van bedrijven en overheden is Apple een hele kleine speler, m.u.v. dot-com-bedrijven en sommige grafische bedrijven (maar ook lang niet alle), wordt daar niet met Apples gewerkt maar gewoon met pc's.

  23. #98

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door le-nnart Bekijk bericht
    Blijkbaar ben jij MS fanboy en Apple Basher, ik ben beide niet.
    Ik kijk kritisch naar beide.
    ik ben ms fanboy omdat ik kritisch ben

    en een apple basher omdat ik kritisch ben

    een tech zal nooit een iphone nemen mits hij gevoelig is voor wat anderen van hem denken

  24. #99

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Hm, voor mijn XP Notebook blijkt het dus niet mogelijk naar Win8 te upgraden, aangezien een minimale resolutie van 1024x746 vereist is en de meeste Notebooks 1024x600 als max hebben. Simpelweg te klein beeldoppervlak voor de Win8 interface. Jammer.
    1024 x 600 is meer een netbook resolutie. De meeste laptops hebben niet die resolutie. Ja, misschien de types van 10 jaar oud, maar de afgelopen jaren is dat toch echt vaak 1280 x 800 of hoger...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  25. #100

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Als ik voor die keuze stond zou ik zonder meer voor Windows 7 kiezen: Proven technology, geen kinderziektes meer, vertrouwde interface en gebruiksgemak, stabiele drivers. Vroeger kreeg je bij nieuwe Windows-versies altijd het advies: wacht op het eerste service pack en doe dan de upgrade. Ik ga zeker niet upgraden van Windows 7 naar 8. Nu niet en in de toekomst niet. Ik vind de Metro-interface helemaal niks. Kinderspeelgoed. Doet me aan blokkendozen denken. Nog even en je kunt met je Windows-PC ook bellen. En touchscreens op desktops werkt al helemaal niet; op laptops misschien een beetje. Nee, sinds Bill Gates naar de achtergrond is verdwenen is Microsoft een beetje de weg kwijt.
    Dat is echt erg kort door de bocht, want je bent niet van de metro interface afhankelijk. Ja, Microsoft biedt standaard niet genoeg functionaliteit, maar met gratis programma's en wat registeraanpassingen heb je dezelfde, zo niet betere ervaring als met W7. En dat zeg ik niet omdat ik nu zo geweldig gek ben van Windows, maar dat zeg ik omdat ik eerst ook erg sceptisch was. Maar na een week gebruik van W8 te hebben gemaakt werkt het vooral een stuk soepeler nog dan W7...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

Pagina 4 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •