De resultaten 1 tot 6 van 6 worden weergegeven.

Discussie: Arrow (CW)

  1. #1

    Standaard Arrow (CW)

    Net de eerst 1 afl. gezien en smaakte naar meer!
    Het is net batman begings maar dan met de green arrow en wat lost elementen!
    Zijn er nog fans?

    Hop naar afl 2

  2. #2

    Standaard

    Dacht meteen aan Batman bij de eerste aflevering, maar wel veel onwaarschijnlijkheden.
    Vanaf de 3e aflevering misschien wat meer info over wat er op het eiland is gebeurd.

  3. #3

    Standaard

    Ja ben zelf ook een fan.
    Ik heb ruim een half jaar geleden gehoord dat deze tv show eraan kwam via de facebook page van Supernatural en was al gelijk hooked.
    De eerste 2 afleveringen zijn het wachten al zeker waard geweest.
    Veel actie, goed verhaal en aan het acteerwerk valt ook niets om over te klagen.
    Ik heb het gevoel dat deze serie ver zal komen.
    Kijk al uit naar aflevering 3.

  4. #4

    Standaard

    In other news, The CW’s breakout hit Arrow has received a full season pick up.
    Bringing in the network’s biggest ratings in years, The superhero adaptation got a 22 episode order. Looks like star Stephen Amell will be hitting the gym to keep up those amazing abs.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jack020 Bekijk bericht
    In other news, The CW’s breakout hit Arrow has received a full season pick up.
    Bringing in the network’s biggest ratings in years, The superhero adaptation got a 22 episode order. Looks like star Stephen Amell will be hitting the gym to keep up those amazing abs.
    Kijk dat is nog eens goed nieuws.
    Ik denk dat deze serie het erg goed zal gaan doen.

  6. #6

    Standaard

    Nog niet gezien maar wil ik zeker wel gaan volgen..
    Who's the more foolish
    The fool
    or the fool who follows him

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •