Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 49 van 49 worden weergegeven.

Discussie: Filmcon 2013

  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Filmcon Bekijk bericht
    @deTuinman: ik ben bezig met het organiseren van een leuke en succesvolle filmbeurs! Het organiseren van de beurs zelf gaat wel lukken, maar leuk en succesvol gaat hij alleen worden met jullie hulp! En met 10,000 likes op Facebook krijgen wij meer hulp dan met de 77 likes die het momenteel zijn, daar is niets raars aan lijkt mij... Ik snap dat je zo snel mogelijk wil weten welke VIP gasten er komen, maar geef ons aub wel even de tijd en ruimte om alles in goede banen te leiden.

    Overigens de belangrijkste reden voor de Most Wanted lijst is dat wij er op die manier achter komen wie JULLIE graag willen zien op FILMCON, niet om zoveel mogelijk likes te krijgen.
    Zet aub die 'wow' modus uit, zo praat je niet tegen mij

  2. #27

    Standaard

    @batmaster en Bond76: bedankt ik ga mijn best doen!

    @deTuinman: vind het nog wel een aardig normale reactie, jammer dat jij het anders op vat

  3. #28

    Standaard

    het zou gewoon mooi zijn als je informeel zou praten, je komt gewoon gemaakt over

    ik weet dat veel bedrijven en instanties denken dat je op die manier moet communiceren naar een doelgroep, maar het tegendeel is minder waar

  4. #29
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    @de Tuinman. Ik proef een beetje dat jij vindt dat het forum hier te makkelijk gebruikt wordt voor particulieren doeleinden. Ik denk althans dat ik een beetje snap wat je bedoeld. Een beetje te standaard PR. Wellicht in jouw ogen een beetje te glad. Correct me if i'm wrong.

    Maar het natuurlijk wel logisch dat men zich zo richt tot het grote publiek en juist o.a. op een forum als dit. Misschien is het iets te. .., ja wat eigenlijk. Oké, de beginpost in het engels was wat apart. Maar ik begrijp wel waarom men het met dit initiatief zo wel moet doen. Het zou gewoon niet slim zijn om het anders te doen. Ik (en wellicht jij) zijn daar misschien wat te nuchter voor. Maar wellicht horen wij dan ook niet tot de doelgroep. Ik verwacht dus niet dat ze mij wel op een unieke manier gaan benaderen. Maar alle vragen worden netjes van antwoord voorzien, dus in mijn ogen is dat een pre. En zolang het een echt initiatief is, juich ik persoonlijk dat alleen maar toe. Al is het niet voor mezelf.

    Dat houdt dus wel in dat je in principe tegen het onvermijdelijke schopt.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Citaat Oorspronkelijk gepost door deTuinman Bekijk bericht
    hartstikke leuk om van die acties te bedenken voor bekendheid, maar het zou mij gewoon interesseren als je gewoon zegt waar je mee bezig bent en met wie je al contact hebt genomen
    Volgens mij is hij bezig met het opzetten van een conventie.....en verklappen met wie hij bezig is is iets dat geen enkele con-organisator waar ook ter wereld doet......ik heb het Jason van Showmasters, de mannen van Fedcon en Ben Stevens van OfficialPix iig nog nooit zien doen.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door deTuinman Bekijk bericht
    weet ik, het was ook meer een 'hoe krijg ik zoveel likes'-bash
    Hahah, natuurlijk wist je dat con-organisatoren niet verklappen met welke personen ze bezig zijn om binnen te halen Tuinmanneke
    Prachtig hoe jij je hier onderuit l_lt, dat moet je toch ook maar kunnen.

    Het lijkt mij wel leuk om een filmbeurs van dichtbij mee te maken. Wellicht is dit een mooie gelegenheid om een keertje te kijken. Veel succes in ieder geval met de organisatie Filmcon.
    (een beetje normaal en beschaafd reageren kan zo dus ook).
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door YAH87 Bekijk bericht
    Hahah, natuurlijk wist je dat con-organisatoren niet verklappen met welke personen ze bezig zijn om binnen te halen Tuinmanneke
    Prachtig hoe jij je hier onderuit l_lt, dat moet je toch ook maar kunnen.

    Het lijkt mij wel leuk om een filmbeurs van dichtbij mee te maken. Wellicht is dit een mooie gelegenheid om een keertje te kijken. Veel succes in ieder geval met de organisatie Filmcon.
    (een beetje normaal en beschaafd reageren kan zo dus ook).


    Leuk initiatief.
    Een soort blog/dagboek over de wekelijkse bezigheden en genomen hordes van de organisatoren zou niet misstaan. Daarin hoef je niks te verklappen over gasten die gaan komen maar kun je wel leuk verhalend iedereen op de hoogte houden over de progressie bij het organiseren.
    "Deze week een aantal uren aan de lijn gehangen met de agentschappen van potentiele gasten. We hebben 5 x nee, 2 x misschien en 1 x ja te horen gekregen, we hebben er dus weer eentje binnen! Verder hebben we besloten dat de plastikbekertjes doorzichtig gaan worden en niet wit, en de tafelkleedjes verticale streepjes gaan hebben zodat de gasten slanker lijken."
    Dat soort gedoe
    Dat kan natuurlijk in je "News" sectie, maar ook in een eigen tabje op de site, of natuurlijk op Facebook
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door YAH87 Bekijk bericht
    Hahah, natuurlijk wist je dat con-organisatoren niet verklappen met welke personen ze bezig zijn om binnen te halen Tuinmanneke
    Prachtig hoe jij je hier onderuit l_lt, dat moet je toch ook maar kunnen.
    que? Mijn intentie was alleen om duidelijk te maken dat Amerikaans praten geen bezoekers wint in Nederland. Zeg gewoon iets concreets of zeg niets. Dat is was mijn advies.

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deTuinman Bekijk bericht
    que? Mijn intentie was alleen om duidelijk te maken dat Amerikaans praten geen bezoekers wint in Nederland. Zeg gewoon iets concreets of zeg niets. Dat is was mijn advies.
    Het zijn anders prima Nederlandse zinnen hoor

  9. #34
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Op de openingspost na dan.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  10. #35

    Standaard

    maar wel een verdraaiing ;0 :P (F)

  11. #36

    Standaard suggesties + ideeen voor gastlist

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Filmcon Bekijk bericht
    @deTuinman: ik ben bezig met het organiseren van een leuke en succesvolle filmbeurs! Het organiseren van de beurs zelf gaat wel lukken, maar leuk en succesvol gaat hij alleen worden met jullie hulp! En met 10,000 likes op Facebook krijgen wij meer hulp dan met de 77 likes die het momenteel zijn, daar is niets raars aan lijkt mij... Ik snap dat je zo snel mogelijk wil weten welke VIP gasten er komen, maar geef ons aub wel even de tijd en ruimte om alles in goede banen te leiden.

    Overigens de belangrijkste reden voor de Most Wanted lijst is dat wij er op die manier achter komen wie JULLIE graag willen zien op FILMCON, niet om zoveel mogelijk likes te krijgen.

    @ThinWhiteDuke: thanks again!

    @Xenomorph: bedankt voor de succes wensen etc. De gasten van FILMCON worden zeker geen zoveelste orc of stormtrooper uit de rij (al vind ik de namen die je daarna noemde al van een heel ander niveau, maar dat terzijde). Overigens noem je namen van acteurs die je NIET wil zien, mag ik er daarmee vanuit gaan dat je inmiddels op onze Facebook pagina hebt gestemd welke acteurs je WEL wil zien?
    Ik heb nog niet op jullie facebook pagina gestemd , want ik ben niet zo’n social media type, dvd.nl is het enige sociale media waar ik op zit.
    Hieronder mijn ideeen voor de guest lists. Mijns inziens moet je proberen om op een zo’n groot/breed mogelijk publieks toestroom te mikken.
    Vandaar, bekende namen. Begrijpelijk krijgen jullie geen Brad Pitt of Daniel Craig .
    Ik heb enkele groepen gemaakt met benamingen.
    De meeste namen haal ik van de Londen film &comic beurs 2012
    Al vaker gezien, misschien zelfs over exposed, als je filmbeurzen vaker bezoekt
    Kenny Baker: R2-D2
    Anthony Daniels: C3PO
    David Prowse: Darth Vader
    Peter Mayhew; Chewbacca
    Jeremy Bulloch: Boba Fett
    Leuk om nogmaals te zien
    Warwick Davis: wicket, ewok, Willow, Harry Potter
    Billy Dee Williams: Lando Calrissian
    Top of the Bill !!
    Tom Skerrit : Alien , Top Gun
    Karl Urban: Lord of the Rings, Chronicles of riddick, Bourne Supremacy,. Judge Dredd
    Craig Parker : Lord of the Rings
    Gillian Anderson - X-Files
    Hayden Panettiere :Heroes
    Jonathan Frakes; Star Trek
    Persoonlijke wishlist om wel eens te zien
    Hayden Christiansen: Anakin Skywalker
    Mark Hamill: Luke Skywalker
    Princess Leia: Carrie Fisher
    Is je filmster intussen niet veel ouder?
    Ke Hu Quan : indiana Jones and the temple of Doom/ The Goonies
    William Russell: dr Who
    (ik wil ook geen bond girls meer zien die in Dr No of Goldfinger hebben gespeeld zoals wel eens op de internationale filmbeurs in kerkrade)

    Vermijd , tenminste in mijn ogen die sterren waarvan je je moet afvragen, zat hij of zij echt in de film, want hij/zij draagt een kostuum/masker, was het een stuntman, of heb ik zijn/haar optreden van 1,5 minuut over het hoofd gezien?
    http://www.londonfilmandcomiccon.com/index.php/guests:
    Burt Kwouk: Goldfinger/ Tim Dry: star wars/Sean crawford/Star wars/Simon J Williamson; dit zijn stuk voor stuk mensen waarvoor ik niet voor naar Eindhoven zou komen en entree voor betalen om deze te zien, met alle respect voor hun prestaties.

    En als laatste focus je ook niet teveel op sterren van 1 bepaalde serie: hoe goed een Game of Thrones of Dr Who ook is, niet iedereen kent deze sterren.

    Je zult met je gast list moeten mikken op de gemiddelde bioscoop/film kijker, om het met de woorden van Jerry Bruckheimer te zeggen. Pa and Ma from Oklahoma (Henk & ingrid) willen voor deze sterren te zien, met de kids naar Eindhoven komen.

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Xenomorph Bekijk bericht
    Al vaker gezien, misschien zelfs over exposed, als je filmbeurzen vaker bezoekt

    Anthony Daniels: C3PO

    Peter Mayhew; Chewbacca

    Als er iemand juist niet overexposed is is het Daniels. Hij is kieskeurig mbt welke cons hij aandoet en is maar 3x voor een con in de Benelux geweest (2002 (NL), 2005 (NL), 2006 (BE)). Engeland e.d. (waar hij niet vaker dan 1-2x p/j komt) zou ik niet mee willen tellen; niet alle NLse conbezoekers gaan naar Engeland en engelsen zullen weer niet zo snel naar NL komen voor een evenement.

    Mayhew doet wat meer evenementen, maar NL is alleen in 1998 en 2004 aan de beurt geweest.

    Mbt Bulloch, Prowse en Baker heb je idd gelijk; die zijn 'overal' te vinden.

  13. #38

    Standaard

    Gasten uit de serie Alarm fur Cobra 11 lijkt me trouwens ook leuk!

  14. #39

    Standaard

    Ik vind het wel grappig dat juist alle acteurs die je niet letterlijk "te zien" kreeg in Star Wars juist veel van die beurzen aflopen. Vind het altijd een beetje zielig en getuigen van een minderwaardigheids complex en een gevoel van gebrek aan waardering.... Dat ze continue een drang hebben van: "kijk mij (letterlijk) staan, ik heb ook echt in Star Wars gespeeld!!!.....

  15. #40
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Maar zo loopt heel L.A. rond. Ik ben acteur/actrice en doe tijdelijk bedieningswerk. I'm your tour guide, but i've worked on this and this movie. I once was an Ewok and that's pretty much it!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    Ik vind het wel grappig dat juist alle acteurs die je niet letterlijk "te zien" kreeg in Star Wars juist veel van die beurzen aflopen. Vind het altijd een beetje zielig en getuigen van een minderwaardigheids complex en een gevoel van gebrek aan waardering.... Dat ze continue een drang hebben van: "kijk mij (letterlijk) staan, ik heb ook echt in Star Wars gespeeld!!!.....
    Wat een onzin........

    Waarom?
    1)het zijn de organisatoren die de gasten boeken. Als niemand ze zou waarderen (en ze dus geen publiek zouden trekken) zouden ze ook niet worden uitgenodigd (en betaald worden) en dus 0 cons kunnen aflopen
    2)velen vinden het leuk om dit te doen; hebben de grootste lol om elkaar weer te zien (er is een clubje SW acteurs uit Engeland die onderling bevriend zijn en tijdens con-weekends gewoon een leuk weekend hebben)
    3)er zijn acteurs bij die uiterst bescheiden zijn en zelfs geen acteur maar 'extra' genoemd willen worden
    4)van de acteurs die wel 'te zien' waren zijn er veel die gewoonweg te duur zijn om te boeken en daarom geen cons doen (Ford, Portman, McGregor, SL Jackson, Oz etc)
    5)men weet dat hun rol minimaal was, maar ipv een minderwaardigheidscomplex is men juist trots dat men onderdeel (hoe klein het ook geweest mag zijn) heeft kunnen maken van SW
    6)gepensioneerd zijn en dmv dit soort evenementen toch extra inkomsten kunnen hebben; geef ze eens ongelijk?
    7)niet alleen de SW lui doen dit soort cons, ook de '3e orc van rechts' en de 4e redshirt uit die ene episode van Star Trek zitten op conventies
    Laatst aangepast door theThinWhiteDuke : 01-11-2012 om 22:13

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Wat een onzin........

    Waarom?
    1)het zijn de organisatoren die de gasten boeken. Als niemand ze zou waarderen (en ze dus geen publiek zouden trekken) zouden ze ook niet worden uitgenodigd (en betaald worden) en dus 0 cons kunnen aflopen
    2)velen vinden het leuk om dit te doen; hebben de grootste lol om elkaar weer te zien (er is een clubje SW acteurs uit Engeland die onderling bevriend zijn en tijdens con-weekends gewoon een leuk weekend hebben)
    3)er zijn acteurs bij die uiterst bescheiden zijn en zelfs geen acteur maar 'extra' genoemd willen worden
    4)van de acteurs die wel 'te zien' waren zijn er veel die gewoonweg te duur zijn om te boeken en daarom geen cons doen (Ford, Portman, McGregor, SL Jackson, Oz etc)
    5)men weet dat hun rol minimaal was, maar ipv een minderwaardigheidscomplex is men juist trots dat men onderdeel (hoe klein het ook geweest mag zijn) heeft kunnen maken van SW
    6)gepensioneerd zijn en dmv dit soort evenementen toch extra inkomsten kunnen hebben; geef ze eens ongelijk?
    7)niet alleen de SW lui doen dit soort cons, ook de '3e orc van rechts' en de 4e redshirt uit die ene episode van Star Trek zitten op conventies
    Ja joh, jij mag vinden waarom je het allemaal leuk vind en ik mag zeggen waarom ik het trieste figuren vind. Dat maakt beide meningen nog geen onzin, wat meer respect aub voor elkaars mening.

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    Ja joh, jij mag vinden waarom je het allemaal leuk vind en ik mag zeggen waarom ik het trieste figuren vind. Dat maakt beide meningen nog geen onzin, wat meer respect aub voor elkaars mening.
    Je mag vinden wat je wil. Je mening (trieste figuren etc) is echter gebaseerd op zaken die in het echt totaal anders zijn, en ja: dat komt nogal krom over.

  19. #44

    Standaard

    De gasten die tot op heden zijn aangekondigd:

    George Lazenby (James Bond)
    Daniel Logan (Star Wars)
    Bonnie Piesse (Star Wars)
    Cerina Vincent (Cabin Fever)
    Barbara Nedeljakova (Hostel)
    Trevor Butterfield (Star Wars)
    Peter Roy (Star Wars)
    Derek Lyons (James Bond)

    En de volgende stripboektekenaars:

    Gerben van Heeten
    Liam Shalloo
    Lee Bradley
    Nikola Boskovic
    Ralf van der Hoeven (is alleen op zaterdag aanwezig)
    Thomas Du Caju
    Iris Compiet

  20. #45

    Standaard

    4 Star Wars acteurs... leuk voor de SW fans. Voor mij persoonlijk nog geen enkele interessante gast. Misschien komt het nog... misschien waren mijn verwachtingen te hoog

  21. #46

    Standaard

    Misschien wel. Ik denk dat grote acteurs niet zo snel geneigd zijn om naar een filmbeurs te komen die pas voor de eerste keer gehouden gaat worden. Filmcon zal zich eerst moeten bewijzen en moeten groeien.

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Misschien wel. Ik denk dat grote acteurs niet zo snel geneigd zijn om naar een filmbeurs te komen die pas voor de eerste keer gehouden gaat worden. Filmcon zal zich eerst moeten bewijzen en moeten groeien.
    Zolang er maar knaken op tafel worden gelegd komen ook de 'grotere' namen wel.
    Daar zijn genoeg voorbeelden van.

  23. #48

    Standaard

    Ik lees het nu pas, maar op 13 februari is bekend gemaakt dat Filmcon dit jaar niet doorgaat. De hoofdsponsor heeft zich door de crisis teruggetrokken. Men hoopt nu in 2014 wel een Filmcon te kunnen organiseren.

    https://www.facebook.com/filmconvention

  24. #49

    Standaard

    Lullig voor ze, het zag er best leuk uit. Ook een beetje triest van die financierder om zich ineens achter de financiele crisis te gaan schuilen alsof dat ineens uit de lucht is komen vallen. Die crisis is al een tijdje bezig dus dat hadden ze kunnen weten. Maar goed....

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •