Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 34 van 34 worden weergegeven.

Discussie: Martijn's set

  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander V. Bekijk bericht
    Leuk verhaal om te lezen. Mijn aandacht werd meteen getrokken door de Acoustic Audio speakers, die heb ik namelijk ook. Je bent de eerste bij wie ik ze zie. De mijne zijn minstens twintig jaar oud, ik heb ze een aantal jaren terug gekregen.

    Ik ben een leek op audio- en HT-gebied en ben tot nu toe aardig tevreden over de speakers. Toch zou ik misschien wel een stapje hoger willen, waarschijnlijk instapniveau op dit forum Op internet - voornamelijk Engelse websites - wordt Acoustic Audio weggezet als 'rotzooi'. Zover ik kan inschatten heb jij direct wel een hele grote stap gemaakt, maar zou je iets kunnen zeggen over de Acoustic Audio speakers? Zoals gezegd, ik ben een leek en heb geen echte referentie. Ik heb ze in stereo aangesloten op een Onkyo 606. Ben wel benieuwd naar jouw ervaringen.

    Kom hier niet meer zo vaak, dus zie deze reactie nu pas Allereerst bedankt Ik ben alleen bang dat ik niet heel veel meer kan vertellen over de Acoustic Audio speakers. Is inmiddels al een tijd geleden en had er toen ook nog maar weinig verstand van De tijd dat ik ze gehad heb ben ik er wel erg blij mee geweest, maar ik had toen wel een wat andere smaak qua muziek en sound. Ze waren erg goed voor wat meer bass heavy muziek zoals rap en R&B vond ik. Maar na een tijdje ging ik me aan bepaalde dingen ergeren. Ten eerste het uiterlijk, maar ook aan de overdaad aan bass die op hoger niveau niet altijd even strak meer was. Heb toen inderdaad een aardige stap gemaakt naar mijn huidige speakers, die zijn op alle vlakken anders/beter.

    Maar wat je zegt: ze staan nogal slecht bekend, maar dat komt vooral door de manier van verkopen toen der tijd. Ze stonden bekend als "white van" speakers. Wat inhield dat ze tegen veel te hoge prijzen uit witte busjes werden verkocht die gewoon langs reden Het zijn op zich leuker speakers en klinken niet verkeerd, maar niet zoveel honderd euro waard, waar ze wel voor verkocht werden.

    Ben benieuwd wat er uit eindelijk bij jou zal komen en wat je gaat doen met de Acoustic Audio speakers.

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martijnst1990 Bekijk bericht
    Kom hier niet meer zo vaak, dus zie deze reactie nu pas Allereerst bedankt Ik ben alleen bang dat ik niet heel veel meer kan vertellen over de Acoustic Audio speakers. Is inmiddels al een tijd geleden en had er toen ook nog maar weinig verstand van De tijd dat ik ze gehad heb ben ik er wel erg blij mee geweest, maar ik had toen wel een wat andere smaak qua muziek en sound. Ze waren erg goed voor wat meer bass heavy muziek zoals rap en R&B vond ik. Maar na een tijdje ging ik me aan bepaalde dingen ergeren. Ten eerste het uiterlijk, maar ook aan de overdaad aan bass die op hoger niveau niet altijd even strak meer was. Heb toen inderdaad een aardige stap gemaakt naar mijn huidige speakers, die zijn op alle vlakken anders/beter.

    Maar wat je zegt: ze staan nogal slecht bekend, maar dat komt vooral door de manier van verkopen toen der tijd. Ze stonden bekend als "white van" speakers. Wat inhield dat ze tegen veel te hoge prijzen uit witte busjes werden verkocht die gewoon langs reden Het zijn op zich leuker speakers en klinken niet verkeerd, maar niet zoveel honderd euro waard, waar ze wel voor verkocht werden.

    Ben benieuwd wat er uit eindelijk bij jou zal komen en wat je gaat doen met de Acoustic Audio speakers.
    Geen probleem, beter laat dan nooit . Voor mijn gevoel vallen ze op laag volume een beetje tegen, maar op een wat hoger volume vind ik ze niet zo verkeerd. Wel is de bas dan soms erg aanwezig, terwijl ik die op lager volume juist mis. Geluid zou ook wel wat warmer en voller mogen klinken, maar dat is mijn idee als een leek. Het uiterlijk betekent natuurlijk niets, maar ze vallen qua geluid wat tegen bij wat je misschien zou verwachten bij speakers van dit formaat.

    Heb geen haast met een eventuele upgrade, het is eigenlijk meer nieuwsgierigheid naar betere speakers. Ik ben namelijk best tevreden op dit moment.

  3. #28

    Standaard

    Morgen word er een nieuwe TV bezorgd, namelijk een Panasonic TX-P55VT50, 55" dus. De 50" Panasonic die er nu hangt moet namelijk binnenkort weer weg, die was geleend.

    Ben heel benieuwd naar het plaatje, in de winkel is het altijd wat moeilijk zien vind ik, maar hij zou prachtig moeten zijn. Is het top model van de 50 serie
    Laatst aangepast door Martijnst1990 : 02-04-2013 om 18:24

  4. #29

    Standaard

    Lijkt mij toch een goede keus,
    Denk dat je er geen spijt van zult krijgen.
    Veel plezier ermee.
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jamiev Bekijk bericht
    Lijkt mij toch een goede keus,
    Denk dat je er geen spijt van zult krijgen.
    Veel plezier ermee.
    Thanks, is zeker een goede keuze geweest, geen spijt van Prachtig beeld en dito design.

    Fotootje erbij:

  6. #31
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Ah die Martijn ben je dus

    Zelfs hier ziet het er inderdaad héél goed uit.

    Maar er klopt iets niet, Now Playing toont The Pacific maar zou toch zweren dat 'k een zwart scherm zie ... serieuze zwartwaardes
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  7. #32
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Volgens mij speelt " The Hole".

    En Martijn heel veel plezier met de Pana. Het is echt een supertv. Oké, ik had elders al aangegeven dat de mijne omgeruild werd, maar dat gegeven zal je ook gerust stellen. Het is wel een beetje afstellen naar je eigen smaak. Ik zelf heb direct de sharpness naar nul gezet en nog was het superstrak zonder onnodige sharpness informatie.

    Qua design ben ik blij dat de VT60 niet veel afwijkt, want ik vind dat een sterk punt van de VT50. Zo te zien heb je een goedsluitend "velux" gordijn, zodat eventuele spiegelingen geen probleem zijn. Heel veel plezier, maar dat zal een open deur intrappen zijn.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  8. #33
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Mooie foto Martijn! Binnen niet al te lange tijd kan je de sub wat rust gunnen, tenminste wat betreft het dragen van de center
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Ah die Martijn ben je dus

    Zelfs hier ziet het er inderdaad héél goed uit.

    Maar er klopt iets niet, Now Playing toont The Pacific maar zou toch zweren dat 'k een zwart scherm zie ... serieuze zwartwaardes
    Dat ben ik inderdaad En bedankt! Het is niet te lezen, maar het bordje zegt: In This Theatre en op dat moment was The Theatre even dicht...

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Volgens mij speelt " The Hole".

    En Martijn heel veel plezier met de Pana. Het is echt een supertv. Oké, ik had elders al aangegeven dat de mijne omgeruild werd, maar dat gegeven zal je ook gerust stellen. Het is wel een beetje afstellen naar je eigen smaak. Ik zelf heb direct de sharpness naar nul gezet en nog was het superstrak zonder onnodige sharpness informatie.

    Qua design ben ik blij dat de VT60 niet veel afwijkt, want ik vind dat een sterk punt van de VT50. Zo te zien heb je een goedsluitend "velux" gordijn, zodat eventuele spiegelingen geen probleem zijn. Heel veel plezier, maar dat zal een open deur intrappen zijn.
    Thanks! Dat het een super tv is, is wel duidelijk inderdaad. Maar ik snap dat als de jouwe gratis word omgeruild voor een nieuw model dat je weinig te klagen hebt Sharpness heb ik zelf ook direct op 0 gezet, verder kijk ik in de THX mode met kleur op 30 en contrast op 35 geloof ik. Kijk alleen full screen zonder logo's nog momenteel.

    Design vind ik ook zeker een heel sterk punt! En dat gordijntje kan inderdaad prima afgesloten worden waardoor het echt pikdonker word, ook overdags met zonnig weer.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HTip Bekijk bericht
    Mooie foto Martijn! Binnen niet al te lange tijd kan je de sub wat rust gunnen, tenminste wat betreft het dragen van de center
    Thanks Qua draagkracht zal hij inderdaad wat rust gaan krijgen, maar daar blijft het ook echt wel bij :P

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •