Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 48 van 48 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Lullig dat ze bij de winkel niet wisten dat de AVR-2113 geen pre out heeft (behalve voor de subwoofer). Maar goed, ga ervan uit dat je die 3313 wel thuis mag proberen. Ben benieuwd of dat je probleem gaat oplossen. Hopelijk wel
    Mijn HT: Panasonic TX-P42G20ES - Music Hall A25.2 - Music Hall CD25.2 - Music Hall DAC25.3 - Denon DVD-1940 - A.C. Ryan Playon!HD Mini - Logitech Squeezebox Duet - Phonar Veritas P5.5 EdMa Cap+ - Phonar Sub EdMa - Van den Hul kabels

  2. #27

    Standaard

    Heb momenteel de marantz sr7007 mee gekregen omdat we in de winkel verschil hoorden tussen denon en marantz.
    nu ben ik bijna klaar met aansluiten nu hopen dat het beter is.

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dutchmuscle Bekijk bericht
    Even terug komend op de zeurende bass small of large maakt niks uit blijft zeuren bij sommige tonen.
    b.v bij phil collins -against all odds. Er is bij de buren het grote b&w topic en daar staan een paar gasten die hetzelfde hebben. 1 heeft een eindversterker erbij gezet en toen was het weg, de rest zegt ook een zwaardere versterker dan is het weg. In de winkel waar ik het heb gekocht heb ik de optie om te ruilen van versterker maar ik wil weten wat het probleem echt is, in de winkel zeggen ze ook we willen wel bij je komen kijken om alles uit te sluiten en kijken wat het is.
    Denk dat dat dan de beste optie is want ik wil het wel goed hebben.
    Het probleem van de zeurende bas wordt denk ik veroorzaakt door de akoestiek van de kamer. Iedere ruimte heeft nl. bepaalde frekwenties die versterkt en verzwakt worden. Dit soort frekwenties klinken door de werking van de akoestiek minder prettig, maar horen wel bij de bron. Als je dan een luidspreker gebruikt die de accenten op deze frekwenties legt, zal de werking van de akoestiek versterkt worden en zal het geluid niet zo mooi klinken als dat de bedoeling is.

    Het probleem wordt volgens mij dus niet veroorzaakt door de aansturing, maar door de weergever. Om het op te lossen zal je het gehoor aan moeten passen of de luidsprekers vervangen door modellen die deze frekwenties wat meer verstrooien.
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

  4. #29

    Standaard

    De toon is er nog wel met de marantz.
    Ik moet wel zeggen de marantz komt rustiger over vooral op hoger volume.
    Misschien is zoals gerco zegt een optie een andere speaker.
    Zal eens vragen of ze ook de b&w cm8 hebben of ze die naast de 683 kunnen zetten om te luisteren.
    Het geke is ook op laag volume is de toon aanwezig bij sommige nummers.

  5. #30

    Standaard

    Met andere luidspreker bedoel ik eigenlijk van een ander merk. Bijna alle luidsprekers van een bepaald merk hebben dezelfde klank-eigenschappen en leggen de accenten dus op dezelfde gebieden. Het enige wat volgens mij met een CM8 zal veranderen is de klank-kleur.

    Het zou kunnen zijn dat de akoestiek van jouw kamer te levendig is voor luidsprekers van B&W en dat je daardoor wat meer last hebt van staande golven die de "zeurende bas" veroorzaken. Door te experimenteren met luidsprekers van een ander merk, zal je beter kunnen beoordelen of de zeurende bas door de akoestiek of de luidspreker komt.
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

  6. #31

    Standaard

    Of je pakt de kamerakoestiek aan. Ik weet niet wat je op de vloer hebt liggen, hoeveel meubels er in de kamer staan, of je gordijnen hebt. Er is vaak een hoop mogelijk. Als de kamerakoestiek de boosdoener is houd je met andere speakers hetzelfde probleem.
    Mijn HT: Panasonic TX-P42G20ES - Music Hall A25.2 - Music Hall CD25.2 - Music Hall DAC25.3 - Denon DVD-1940 - A.C. Ryan Playon!HD Mini - Logitech Squeezebox Duet - Phonar Veritas P5.5 EdMa Cap+ - Phonar Sub EdMa - Van den Hul kabels

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dutchmuscle Bekijk bericht
    De toon is er nog wel met de marantz.
    Ik moet wel zeggen de marantz komt rustiger over vooral op hoger volume.
    Misschien is zoals gerco zegt een optie een andere speaker.
    Zal eens vragen of ze ook de b&w cm8 hebben of ze die naast de 683 kunnen zetten om te luisteren.
    Het geke is ook op laag volume is de toon aanwezig bij sommige nummers.
    Een zeurderig laag, kan me er helemaal niets bij voorstellen, nu is geluid omschrijven toch al iets lastigs en alleen de lage tonen kun je al veel manieren beschrijven.......

    strak,boemerig, bonkerig,muzikaal, rommelend, mager, doordringend, rommelig, diepgaand, volumineus...... ach bedenk maar wat...oh bijna vergeten..... zeurderig

    Houd zelf van een stevige hoeveelheid laag, ook met muziek staat de sub meestal bij al hebben mijn fronts voldoende laag. Ja.... en hoe klinkt dat dan, mag wel zeggen geweldig, maar een k.t CD blijft k.t klinken, daar helpt helemaal niets aan, er zijn CD's waar je om het nummer al een duidelijk verschil in klank en dus ook in het laag hebt.

    Hoe beter je setup en hoe meer luisterervaring je krijgt/hebt, maakt ook dat je al die verschillen hoort. Er wordt heel wat rommel op de markt gezet en het vervelende is dat als je eenmaal echt goed geluid gewent bent, je het ook steeds verwacht en helaas daar wringt vaak de schoen. Ook al is je setup nog zo goed, als de software slecht is, dan blijft het geluid ook slecht, ik kan een matige CD niet goed laten klinken, die blijft gewoon matig.

    Je zult een hele berg software moeten afspelen, maar dan weet je ook of het aan je apparatuur of je setup ligt. Zelf durf ik met een redelijk zelfvertrouwen te zeggen dat m'n setup goed is afgesteld, en dat heeft echt een hele tijd geduurd en als er nu iets is dat wat minder klinkt dan weet ik dat het gewoon aan de opname ligt..... lig daar nu ook al een hele tijd niet meer wakker van

    Met andere woorden, geef niet altijd je apparatuur de schuld
    Have fun and enjoy your collection

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Een zeurderig laag, kan me er helemaal niets bij voorstellen, nu is geluid omschrijven toch al iets lastigs en alleen de lage tonen kun je al veel manieren beschrijven.......

    strak,boemerig, bonkerig,muzikaal, rommelend, mager, doordringend, rommelig, diepgaand, volumineus...... ach bedenk maar wat...oh bijna vergeten..... zeurderig

    Houd zelf van een stevige hoeveelheid laag, ook met muziek staat de sub meestal bij al hebben mijn fronts voldoende laag. Ja.... en hoe klinkt dat dan, mag wel zeggen geweldig, maar een k.t CD blijft k.t klinken, daar helpt helemaal niets aan, er zijn CD's waar je om het nummer al een duidelijk verschil in klank en dus ook in het laag hebt.

    Hoe beter je setup en hoe meer luisterervaring je krijgt/hebt, maakt ook dat je al die verschillen hoort. Er wordt heel wat rommel op de markt gezet en het vervelende is dat als je eenmaal echt goed geluid gewent bent, je het ook steeds verwacht en helaas daar wringt vaak de schoen. Ook al is je setup nog zo goed, als de software slecht is, dan blijft het geluid ook slecht, ik kan een matige CD niet goed laten klinken, die blijft gewoon matig.

    Je zult een hele berg software moeten afspelen, maar dan weet je ook of het aan je apparatuur of je setup ligt. Zelf durf ik met een redelijk zelfvertrouwen te zeggen dat m'n setup goed is afgesteld, en dat heeft echt een hele tijd geduurd en als er nu iets is dat wat minder klinkt dan weet ik dat het gewoon aan de opname ligt..... lig daar nu ook al een hele tijd niet meer wakker van

    Met andere woorden, geef niet altijd je apparatuur de schuld

    Je hebt gelijk geluid is moeilijk te omschrijven. De persoon die hier kwam luisteren vond het niet erg klinken maar hij snapte me wel.
    Met de marantz sr 7007 is het al iets minder en alles speelt rustiger ook op hoog volume. Met films hoorde ik best wel verschil tussen de denon en marantz wat in het voordeel van marantz uitpakt.
    In de winkel heb ik morgen nog een luister afspraak met mijn B&W en een paar andere luidsprekers tussen de 700 en 1250 euro zodat ik kan vergelijken.

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dutchmuscle Bekijk bericht
    Je hebt gelijk geluid is moeilijk te omschrijven. De persoon die hier kwam luisteren vond het niet erg klinken maar hij snapte me wel.
    Met de marantz sr 7007 is het al iets minder en alles speelt rustiger ook op hoog volume. Met films hoorde ik best wel verschil tussen de denon en marantz wat in het voordeel van marantz uitpakt.
    In de winkel heb ik morgen nog een luister afspraak met mijn B&W en een paar andere luidsprekers tussen de 700 en 1250 euro zodat ik kan vergelijken.
    Als er ergens een grote keuze in is, dan is dat wel in luidsprekers

    Er is voor iedereen wel wat wils, alleen kan de juiste wel eens een tijdje zoeken kosten, zou er dan ook serieus tijd voor nemen, speakers gaan heel lang mee.
    Have fun and enjoy your collection

  10. #35

    Standaard

    Gisteren Nog een wezen luisteren naar de marantz sr7007 met de b&w 683 daar naast de b&w cm9 en daarnaast de dynaudio xl32.
    Na 3 uur luisteren en schakelen tussen de luidsprekers samen met een maat, kwam ik tot de conclusie.
    Het is geworden de marantz sr 7007 met de b&w cm9, veel spranklender hoog en midden.
    De bass was stukje minder als bij de 683 maar met de combo final sub die ik heb was het een duidelijke keuze.
    Woensdag komen ze de oude luidsprekers ophalen en de nieuwe brengen.

    Wat betreft kamer kamerakoestiek, mijn kamer is 4.45 bij 4.20m.
    Er hangen 2 panelen aan het plafon van 1.00 bij 1.20m wat tevens mijn led verlichting is met dimmers.
    Er komt nog een vloerkleed op de grond of op de muur achter me, of allebij daar ben ik nog niet uit.
    Aan de raam kant en bij balkon deuren hangt zwart gordijn over de hele lengte.
    Laatst aangepast door Dutchmuscle : 28-10-2012 om 10:51

  11. #36

    Standaard

    In mijn belevenis ben je ietwat zuinig geweest met vergelijkingen maken, er zijn toch wel een aantal echt goede speakerbouwers, zeker in de prijsklasse waarin je nu gewinkeld hebt, want daarin ben je nu weer eens niet zuinig geweest

    Maar goed, ik neem aan dat je dan toch al eerder op pad bent geweest en toen al een aantal verschillende bouwers van speakers hebt beluisterd waarbij voor jou de B&W klank doorslaggevend was

    Voor mijn huidige speakers had ik een set van Magnat in combinatie met een set kleine B&W's voor surround en center, hebben me heel lang verwend, dus zover geen gezeur van mijn kant. Na 25 jaar was er bij mij de angst dat het eens afgelopen zou kunnen raken met mijn Magnats, tevens wilde ik wel eens alles van 1 modelserie, een goede surround opstelling heeft dat nodig al had ik zelf wel het geluk dat de Magnats en B&W's dezelfde klankkleur hadden. Heb toen ook heel wat afgeluisterd en dat is nog best wel lastig, je kan max 5 speakers per luistersessie beoordelen en je moet ook nog eens een beperkte mix van audio meenemen om te gaan testen. Bij mijn allereerste serieuze speaker aanschaf was ik toen zo'n 3 maanden op pad geweest voordat het klikte. Als je al wat meer luister en levenservaring hebt wordt het allemaal wat makkelijker

    Nou..... das nog een heel verhaal geworden om te vertellen dat je uiteindelijke keuze, mits de juiste keuze, wel eens heel lang je vrienden kunnen blijven Mijn huidige speakers zullen mij wel overleven, een fact of life. Hoop dat je heel veel plezier aan je CM9's gaat beleven en dat het voor jou ook de juiste keuze is geweest, want 1 ding is zeker, niemand kan voor een ander zeggen welke nu wel of niet goed zijn....... waarschijnlijk dat er daarom ook zoveel te kiezen valt

    Dan je akoustiek, denk dat je goed bezig bent, al vermeld je de kamerafmetingen, maar vergeet je de gebruikte materialen Ik zou zelf ook nog wat kunnen verbeteren, maar kan amper op luide volumes spelen, en daar gaat het meestal pas mis Heb na een meet en greet bij HTip nog wel een subdude aangeschaft en dat gaf wel een strakker laag, mooie verbetering die me ook nog niet eens een rib uit mijn lijf kostte

    Als je je B&W's helemaal nieuw krijgt, dan zullen ze nog wel even moeten inspelen, dus niet gelijk schrikken van de klank als ze niet helemaal gelijk doen wat je er van verwacht.....

    Met de Marantz SR7007 erbij lijk je in de toekomst te willen gaan voor een surround setup en mocht je nog niet direct behoefte hebben aan achterspeakers, een center haalt met films de spraak toch wel een eindje de goede richting in , je hebt iig gekozen voor een speakerreeks die geschikt is voor surround met zijn toch wat meer uitgebreide keuze in modellen van dezelfde reeks

    Heel veel plezier toegewenst met inregelen en luisteren, dat ze je maar heel lang mogen dienen.
    Have fun and enjoy your collection

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    In mijn belevenis ben je ietwat zuinig geweest met vergelijkingen maken, er zijn toch wel een aantal echt goede speakerbouwers, zeker in de prijsklasse waarin je nu gewinkeld hebt, want daarin ben je nu weer eens niet zuinig geweest

    Maar goed, ik neem aan dat je dan toch al eerder op pad bent geweest en toen al een aantal verschillende bouwers van speakers hebt beluisterd waarbij voor jou de B&W klank doorslaggevend was

    Voor mijn huidige speakers had ik een set van Magnat in combinatie met een set kleine B&W's voor surround en center, hebben me heel lang verwend, dus zover geen gezeur van mijn kant. Na 25 jaar was er bij mij de angst dat het eens afgelopen zou kunnen raken met mijn Magnats, tevens wilde ik wel eens alles van 1 modelserie, een goede surround opstelling heeft dat nodig al had ik zelf wel het geluk dat de Magnats en B&W's dezelfde klankkleur hadden. Heb toen ook heel wat afgeluisterd en dat is nog best wel lastig, je kan max 5 speakers per luistersessie beoordelen en je moet ook nog eens een beperkte mix van audio meenemen om te gaan testen. Bij mijn allereerste serieuze speaker aanschaf was ik toen zo'n 3 maanden op pad geweest voordat het klikte. Als je al wat meer luister en levenservaring hebt wordt het allemaal wat makkelijker

    Nou..... das nog een heel verhaal geworden om te vertellen dat je uiteindelijke keuze, mits de juiste keuze, wel eens heel lang je vrienden kunnen blijven Mijn huidige speakers zullen mij wel overleven, een fact of life. Hoop dat je heel veel plezier aan je CM9's gaat beleven en dat het voor jou ook de juiste keuze is geweest, want 1 ding is zeker, niemand kan voor een ander zeggen welke nu wel of niet goed zijn....... waarschijnlijk dat er daarom ook zoveel te kiezen valt

    Dan je akoustiek, denk dat je goed bezig bent, al vermeld je de kamerafmetingen, maar vergeet je de gebruikte materialen Ik zou zelf ook nog wat kunnen verbeteren, maar kan amper op luide volumes spelen, en daar gaat het meestal pas mis Heb na een meet en greet bij HTip nog wel een subdude aangeschaft en dat gaf wel een strakker laag, mooie verbetering die me ook nog niet eens een rib uit mijn lijf kostte

    Als je je B&W's helemaal nieuw krijgt, dan zullen ze nog wel even moeten inspelen, dus niet gelijk schrikken van de klank als ze niet helemaal gelijk doen wat je er van verwacht.....

    Met de Marantz SR7007 erbij lijk je in de toekomst te willen gaan voor een surround setup en mocht je nog niet direct behoefte hebben aan achterspeakers, een center haalt met films de spraak toch wel een eindje de goede richting in , je hebt iig gekozen voor een speakerreeks die geschikt is voor surround met zijn toch wat meer uitgebreide keuze in modellen van dezelfde reeks

    Heel veel plezier toegewenst met inregelen en luisteren, dat ze je maar heel lang mogen dienen.

    Er zijn wel meer speakers beluisterd dan die 3 die ik opnoem.
    zoals: dali,tannoy maar de 3 die ik noem klonken het beste vond ik.
    Daarna werd het uitmaken wie van de 3.
    En ja er is ook rekening gehouden met surround met de keuze.
    Door dat de cm9 heel open is klonk het goed niet zo verweg zeg maar, en dat is voor films ook beter.
    Voor muziek klonk het ook goed vooral veel detail in het midden en hoog heel open ook, waardoor je echt goed de verschillende instrumenten kon horen.
    Als ik ze binnen heb post ik wel mijn bevindingen wat ik er thuis van vind.
    Heb zojuist ook een subdude besteld op jou aanraden, wat waarschijnlijk ook fijner is voor mijn mede flat bewoners.
    Laatst aangepast door Dutchmuscle : 28-10-2012 om 14:12

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dutchmuscle Bekijk bericht
    Er zijn wel meer speakers beluisterd dan die 3 die ik opnoem.
    zoals: dali,tannoy maar de 3 die ik noem klonken het beste vond ik.
    Daarna werd het uitmaken wie van de 3.
    En ja er is ook rekening gehouden met surround met de keuze.
    Door dat de cm9 heel open is klonk het goed niet zo verweg zeg maar, en dat is voor films ook beter.
    Voor muziek klonk het ook goed vooral veel detail in het midden en hoog heel open ook, waardoor je echt goed de verschillende instrumenten kon horen.
    Als ik ze binnen heb post ik wel mijn bevindingen wat ik er thuis van vind.
    Heb zojuist ook een subdude besteld op jou aanraden, wat waarschijnlijk ook fijner is voor mijn mede flat bewoners.
    Voel me zeer vereerd

    ook een subdude besteld op jou aanraden
    Heb je mijn verslag:

    http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=70460&page=13


    over de subdude gelezen? ...... Ben benieuwd naar je eigen ervaring.

    Gelukkig heb je naar meer speakerbouwers geluisterd, schrok al een beetje Een speaker hoort in principe weer te geven zoals het origineel klonk, maar we weten allemaal dat dat ideaal in de praktijk in weze onhaalbaar is en dat bijna elke speaker wel zijn eigen klank heeft, dan is het wel zo fijn om een paar speakers te hebben die klinken zoals je het zelf lekker vind

    Benieuwd naar je ervaringen, misschien ook leuk om op het forum deel dat Mijn thuisbioscoop heet een eigen onderwerp te starten met een paar plaatjes erbij, kan weer een leuke inspiratie zijn voor een starter op HT gebied, in de praktijk is iedereen zijn eigen HT toch weer uniek

    BTW, je openingstitel is as dinsdag ook niet helemaal up to date meer Denon en 683 weg, daarvoor in de plaats de CM9 met een mooie Marantz, op een plekje, zoals in Mijn thuisbioscoop, kun je heel leuk zo je ervaringen delen, met een paar plaatjes erbij maakt het het voor de lezer nog weer leuker
    Have fun and enjoy your collection

  14. #39

    Standaard

    Weet iemand wat goede banaan plugs zijn voor me speakerkabels???
    Want van dat gedraai aan die knopen en dat gepiel als je iets wilt wisselen wordt ik niet goed.
    Ik kan bij de zaak waar ik me spullen heb gekocht van den hul plugs kopen, maar die zijn duur voor 2 paar in een pakje 31,95.
    Dan moet ik dus voor 2 speakers 2 pakjes kopen en als ik bi-amping ga doen 4 pakjes wat ik nogal prijzig vindt.
    Zijn er ook gold plated andere goede banaan plugs, staan er zat op internet maar welke zijn goed????

  15. #40

    Standaard

    Vandaag me subdude binnen gekregen.
    Ook heb ik banaan plugs gekocht voor me speakerkabels.
    Banaan plugs zijn van norstone gold plated 15 euro voor 2 paar.
    Morgen krijg ik me B&W cm9's

  16. #41

    Standaard

    Ben erg benieuwd hoe je nieuwe speakers je bevallen. De subdude heb ik zelf ook, geen moment spijt van gehad.
    Mijn HT: Panasonic TX-P42G20ES - Music Hall A25.2 - Music Hall CD25.2 - Music Hall DAC25.3 - Denon DVD-1940 - A.C. Ryan Playon!HD Mini - Logitech Squeezebox Duet - Phonar Veritas P5.5 EdMa Cap+ - Phonar Sub EdMa - Van den Hul kabels

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dutchmuscle Bekijk bericht
    Vandaag me subdude binnen gekregen.
    Ook heb ik banaan plugs gekocht voor me speakerkabels.
    Banaan plugs zijn van norstone gold plated 15 euro voor 2 paar.
    Morgen krijg ik me B&W cm9's
    Wachten kan soms heel lang duren, maar vandaag is het dan zover

    Zelf gebruik ik geen banaan plugs, vind het wel mooi staan, maar hoop niet om de haverklap de draden los te hoeven nemen.

    Jouw:



    pluggen zien er wel netjes uit Nu hoef je als je zulke mooie speakers kan kopen niet op een paar euro te kijken, maar zoiets was voor de helft ook mogelijk geweest:



    of zoiets onder een hoekje:



    Je kunt ze zelfs per stuk kopen en dan kiezen uit iets met zwart of rood erin:



    Keus genoeg voor als het wat minder mag kosten Heb ze idd ook gezien van ruim over de 90 euro de 4 en dat is toch wel even schrikken. Overigens bij de laatsgenoemde pluggen kan er max draad met een diameter van 4mm in, bij de eerder genoemde kan je tot max 7mm gaan. Voorbeeldjes voor het geval je gaat uitbreiden met center en surrounds , al zou ik zelf alles uniform houden en dan ook de rest van Norstone nemen.... Welke kabeldiameter gebruik je zelf en heb je eventueel een mooie merknaam op de kabel staan?

    Mocht je je speakers sneller willen inspelen, dan kun je ze uit fase tegenover elkaar zetten en dan muziek opzetten waarbij de woofers wat meer aan het werk mogen.

    BTW, welke uitvoering had je genomen van je speakers? hoogglans of mat of laat je ons nog even wachten op de plaatjes?

    Waarschijnlijk ouwehoer ik nu weer te veel en wil je lekker gaan luisteren Oke, veel plezier met inspelen en inregelen
    Have fun and enjoy your collection

  18. #43

    Standaard

    Wat duurt wachten lang tot deurbel gaat

  19. #44

    Standaard

    Hier mag een slotje op want ik heb een nieuwe opstelling

  20. #45

    Standaard Marantz sr7007 B&W CM9

    Hey mijn nieuwe spullen zijn eindelijk binnen.
    Mijn oude was denon 2113 met b&w683 en final s220 sub.
    De nieuwe is marantz sr7007 met b&w cm 9 en final s220 sub.
    Na dagen van radio spelen dag en nacht natuurlijk in de nacht zachter en als ik naar werk ben wat harder en bij thuis komst nog wat harder, kan ik zeggen dat ik tevreden ben.
    Geluid is goed, de iritante bass toon is weg.
    Binnen nu en 3 maanden komt er nog surround bij namelijk de B&W cm1 en natuurlijk een center de b&w cm c2.

    De akoestiek in me kamer begint beter te worden na mijn knutsel zaterdag middag
    Tot dus ver heb ik 2 panelen met led aan het plafon hangen van 1 bij 1.20m en gordijn aan de gehele raam kant en balkon deuren.
    Gisteren is het uitgebreid met een paneel van 1.30 bij 1.80 voor tegen de muur achter me tegenover de front speakers.
    Het resultaat is dat als ik in me handen klap de echo zo goed als weg is.
    Bijgesloten plaatje(s) Bijgesloten plaatje(s)
    Laatst aangepast door Dutchmuscle : 04-11-2012 om 10:56

  21. #46

    Standaard

    Je bent heel serieus bezig

    Bij mijzelf mankeert er nog wel het eea aan de akoestiek, maar ik kan zelden op die hoge volumes spelen dat het ook kwaad kan en de enkele keer dat het wel eens heel hard kan neem ik het maar op de koop toe.

    Heb je al een idee waar je eea mee gaat afwerken?

    Goed dat je nu tevreden bent met het laag, je hebt er tenslotte genoeg voor geinvesteerd
    Have fun and enjoy your collection

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dutchmuscle Bekijk bericht
    Binnen nu en 3 maanden komt er nog surround bij namelijk de B&W cm1 en natuurlijk een center de b&w cm c2.
    Ik ben blij voor je dat je nu wel tevreden bent.

    Om ook tevreden te zijn over 'surround', lijkt het me verstandig om niet de CM1's met de CM C2 te combineren, maar de CM1's met de CM Centre of de CM5's met de CM C2. Je hebt dan een set die niet alleen visueel, maar ook technisch goed samengesteld is.
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Je bent heel serieus bezig

    Bij mijzelf mankeert er nog wel het eea aan de akoestiek, maar ik kan zelden op die hoge volumes spelen dat het ook kwaad kan en de enkele keer dat het wel eens heel hard kan neem ik het maar op de koop toe.

    Heb je al een idee waar je eea mee gaat afwerken?

    Goed dat je nu tevreden bent met het laag, je hebt er tenslotte genoeg voor geinvesteerd
    Ja met een doek net als me andere panelen, moet alleen nog doek halen op de markt. Verder zitten er aan de achterkant nog 2 latten tegen aan zodat het paneel een 2 cm van de muur komt te hangen.
    Welke kleur doek ben ik nog niet uit denk gewoon wit, het paneel komt wel wat hoger te hangen net boven de bank zeg maar.
    En de muren en plafon wordt ook nog een keer gewit.
    Bijgesloten plaatje(s) Bijgesloten plaatje(s)

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •