De resultaten 1 tot 7 van 7 worden weergegeven.

Discussie: 3Vcard?

  1. #1

    Standaard 3Vcard?

    Heeft er iemand hier ervaringen met de 3Vcard? Ik overweeg deze aan te schaffen om zo een beetje een overzicht te kunnen houden op mijn aankopen, aangezien de laatste 2 maanden er telkens een nogal groot bedrag is afgeschreven omdat ik maar kocht, zonder eigenlijk op te tellen ... Ik weet het, m'n eigen schuld, maar daarom dat ik aan deze dacht ....

  2. #2

    Standaard

    tja, gewoon de voorwaarden goed lezen

    mastercard heeft ze ook

  3. #3

  4. #4

  5. #5

    Standaard

    Dat wist ik niet en blijkbaar heeft mijn bank (Belfius) deze ook ... Een dezer dagen eens binnenspringen in een kantoor Bedankt voor de info.

  6. #6
    Super Member
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Nieuwerkerk ad IJssel

    Standaard

    Ik heb zo'n 3v kaart en hij werkt prima, ik gebruik hem alleen maar voor sites die ik niet helemaal vertrouw omdat het door de commissie om geld op de kaart te storten natuurlijk wel allemaal duurder wordt dan een gewone creditcard, en je natuurlijk best snel aan het maximale bedrag per jaar zit als je hem voor alles wilt gebruiken

  7. #7

    Standaard

    Er zijn legio mogelijkheden voor een prepaid CC, je bent dus niet gebonden aan slechts 1 aanbieder. Misschien omslachtig, maar je kunt dus heel wat verschillende maximum bedragen bij elkaar optellen indien nodig.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •