De resultaten 1 tot 7 van 7 worden weergegeven.

Discussie: Redcoon.nl

  1. #1

    Standaard Redcoon.nl

    Aangezien er nog geen topic te vinden was over redcoon in dit gedeelte besloot ik mijn recente ervaring met jullie te delen.

    Op zaterdag 21-9-2012 heb ik mijn Panasonic plasma bij deze zaak besteld. De TV had destijds een levertijdsindicatie van 'direct leverbaar'. Uiteraard heb ik direct betaald, zodat ik de tv ook snel in huis zou hebben.

    Op dinsdag 24-9-2012 had ik de TV nog niet binnen, maar kreeg ik een e-mail waarin stond dat de bezorger mij de volgende avond een sms en/of e-mail zou sturen met een indicatie van het tijdstip van leveren. Echter, op woensdag kreeg ik geen bericht.

    Op donderdag heb ik contact met de klantenservice gehad en die wisten mij te vertellen dat de TV vrijdag 28 september geleverd zou worden tussen half 9 en half 12. Rond half 11 kreeg ik een telefoontje van het bezorgbedrijf met de melding dat mijn verzending 'vermist' was en dat ze deze terug hebben gevonden in een verkeerd depot. De levering kon op vrijdag dus niet meer plaatsvinden en de TV zou nu op maandag 1 oktober bij mij bezorgd worden.

    Daarna heb ik wederom contact gehad met de klantenservice om te klagen over de gang van zaken. Een dergelijk duur (en groot) artikel kwijtraken getuigd niet van veel professionaliteit. Tevens is het opmerkelijk dat een artikel met de levertijdsindicatie van 'direct leverbaar' na een week nog niet op de plaats van bestemming is. Verder dan een excuus konden ze natuurlijk niets voor mij doen.

    Ik ben benieuwd of ik maandag dan eindelijk mijn TV krijg. Wees in ieder geval op je hoede en bedenk je twee keer voordat je bij redcoon wilt bestellen.
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  2. #2

    Standaard

    Ik moet er niet veel van hebben, Redcoon is media markt, en van hen verwacht ik niet dat er nog talloze toeslagen zijn op vlak van levering en betalingskosten. Bij kleine zelfstandigen begrijp ik dat, voor een multinational niet.

  3. #3

    Standaard

    Webwinkel Redcoon bevestigt te stoppen in Benelux

    Redcoon stopt zijn activiteiten in de Benelux. Moederbedrijf Media-Saturn heeft eerdere berichtgeving daarover bevestigd tegenover Emerce. Redcoon blijft wel actief in Duitsland, Italië en Polen.

    Vrijdag bleek uit een interne mail, die was ingezien door Hardware.info, dat Redcoon zijn activiteiten zou staken in de Benelux. Emerce meldt dinsdag dat Media-Saturn de berichtgeving heeft bevestigd. Uit de brief bleek dat de holding, die zowel eigenaar is van Redcoon als van Media Markt, vindt dat de twee elkaar teveel beconcurreren. Redcoon maakt sinds 2011 deel uit van de holding, maar de conclusie dat de webwinkel teveel concurreert met die van de Media Markt zou pas recent getrokken zijn. Redcoon sluit zijn webwinkels in Nederland, België, Spanje, Oostenrijk en Portugal. De vestigingen in Duitsland, Italië en Polen blijven actief. Op het moment van schrijven zijn de Nederlandse en Belgische webwinkels van Redcoon nog actief en is het nog mogelijk om producten te bestellen. Het is niet duidelijk wanneer de websites hun dienstverlening in de Benelux staken.

    Bron; tweakers.net https://tweakers.net/nieuws/116409/w...n-benelux.html

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan1967 Bekijk bericht
    Webwinkel Redcoon bevestigt te stoppen in Benelux

    Redcoon stopt zijn activiteiten in de Benelux. Moederbedrijf Media-Saturn heeft eerdere berichtgeving daarover bevestigd tegenover Emerce. Redcoon blijft wel actief in Duitsland, Italië en Polen.

    Vrijdag bleek uit een interne mail, die was ingezien door Hardware.info, dat Redcoon zijn activiteiten zou staken in de Benelux. Emerce meldt dinsdag dat Media-Saturn de berichtgeving heeft bevestigd. Uit de brief bleek dat de holding, die zowel eigenaar is van Redcoon als van Media Markt, vindt dat de twee elkaar teveel beconcurreren. Redcoon maakt sinds 2011 deel uit van de holding, maar de conclusie dat de webwinkel teveel concurreert met die van de Media Markt zou pas recent getrokken zijn. Redcoon sluit zijn webwinkels in Nederland, België, Spanje, Oostenrijk en Portugal. De vestigingen in Duitsland, Italië en Polen blijven actief. Op het moment van schrijven zijn de Nederlandse en Belgische webwinkels van Redcoon nog actief en is het nog mogelijk om producten te bestellen. Het is niet duidelijk wanneer de websites hun dienstverlening in de Benelux staken.

    Bron; tweakers.net https://tweakers.net/nieuws/116409/w...n-benelux.html
    Jammer, regelmatig wat besteld voor een mooie prijs.

  5. #5

    Standaard

    Dit is precies een voorbeeld waarom al die overnames uiteindelijk niet goed zijn voor de consument.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  6. #6

    Standaard

    Als ik https://tweakers.net/shopreview/6931...l/shopreviews/ lees, wordt het niet gemist bij anderen.

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Als ik https://tweakers.net/shopreview/6931...l/shopreviews/ lees, wordt het niet gemist bij anderen.
    Wat ik wel heb meegemaakt, is dat ik boxen had besteld en naast mijn bestelling, ook de boxen van iemand anders geleverd kreeg
    Toen ik het ontdekte, was de bezorger gelukkig nog niet weg en kon ik ze mee retour geven.
    Laatst aangepast door tmvde : 06-10-2016 om 12:43

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •