Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 59 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Duurste Blu-ray aankoop

    Ik zag het pas afgestofte topic bij dvd discussies en volgens mij bestaat er nog geen soortgelijk topic voor blu-rays dus kom maar op als je durft: Wat was je duurste blu-ray aankoop tot nu toe?

    Ik zal aftrappen: Black Swan Limited Edition giftset uit Frankrijk voor EUR 134,- (ebay)

    Laatst aangepast door Martin Z. : 23-09-2012 om 20:51

  2. #2

    Standaard

    Dat wordt de uk friends box voor 89 pond.

    Verder een aantal anime series die per suk rond 60 euro liggen.

    Oa Usagi Drop

    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  3. #3

    Standaard

    De Harry Potter Wizard's Collection voor € 249,99:


  4. #4

    Standaard

    Voor mij is het deze, voor 220 euro

  5. #5

    Standaard

    Idem dito:

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    De Harry Potter Wizard's Collection voor € 249,99:


  6. #6

    Standaard

    Mijn duurste Blu-ray op het moment is Star Wars The Complete Saga deze heb ik vorig jaar gekocht voor €69,- op release dag.
    Meer heb ik ook echt niet over voor 6 films, dus een ala Harry Potter van €250,- komt er echt niet in, tenzij je er een uurtje privé met Emma Watson bij zit.


  7. #7

    Standaard

    Het valt tot nu toe erg mee. Volgens mij heb ik nog niet meer dan 60 of 70 euro voor een box (zoals bijv. die van SW) uitgegeven. Maar dat noem ik niet opvallend veel.

  8. #8

  9. #9

    Standaard



    $77,43 en nog BTW e.d. in NL moeten betalen i.v.m. douane onderschepping. Wist ik veel hoe dat werkte bij mijn 1e order in de US...
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  10. #10

    Standaard



    Voor mij ook bovenstaande box, aangeschaft bij Amazon.co.uk voor 56,89 GBP.


  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gurty Bekijk bericht
    Mijn duurste Blu-ray op het moment is Star Wars The Complete Saga deze heb ik vorig jaar gekocht voor €69,- op release dag.
    Meer heb ik ook echt niet over voor 6 films, dus een ala Harry Potter van €250,- komt er echt niet in, tenzij je er een uurtje privé met Emma Watson bij zit.


    Haha, zo denk ik er ook precies over. Mijn duurste aankoop tot nu toe is ook de Star Wars Saga voor 69 euro.

    Eind deze week komt daar wel verandering in met de James Bond Collection, maar die is het geld zeker waard met 22 films.

  12. #12

    Standaard

    De duurste blu-ray's plaats ik steeds op mijn wenslijst waar mensen bij verjaardagen etc. wel eens naar vragen.



    Zodoende deze vorig jaar gekregen, het duurste exemplaar uit mijn collectie. 60 €, dacht ik.

  13. #13

    Standaard

    Mijn duurste is ook Star Wars: 79 euro vorig jaar.
    Dit is ook met afstand de duurste.
    Dances With Wolves. I am Wind In His Hair. Do you see that I am your friend? Can you see that you will always be my friend?

  14. #14

    Standaard

    Dat word deze jongen, met zn €154,11 ($199,96 ,amazon.com) .....dat is zonder de importkosten en verzendkosten, maar het is sowieso mn duurste blu-ray set


    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  15. #15

    Standaard

    Voor mij de James Bond Collectie box, afgelopen Vrijdag voor €149,99


  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric B. Bekijk bericht
    Dat word deze jongen, met zn €154,11 ($199,96 ,amazon.com) .....dat is zonder de importkosten en verzendkosten, maar het is sowieso mn duurste blu-ray set


    Idem!
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  17. #17

    Standaard



    Lost: The Complete Collection (NL) voor € 119

  18. #18

  19. #19

    Standaard

    De Bond Box voor 90 pond
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  20. #20

    Standaard

    Absoluut gezien: de Bond 50 box.

    Maar mijn duurste schijfje is een concert: Mr. Big - Return To Budokan.
    Die is enkel uitgekomen in Japan. De BD zelf heeft 39 euro gekost maar in totaal heb ik er 77 euro voor neergeteld, inclusief verzend- en douanekosten.

  21. #21

    Standaard

    Harry Potter voor 99 euro in de opruiming bij MM. Duurste blu-ray voor mij en meteen beste koopje

  22. #22

    Standaard

    Dat is de R1 versie van 'alle' ('the Plan' verscheen later...) Battlestar Galactica:


    Via het nu failliete axelmusic voor € 221,48.
    Laatst aangepast door EricO : 24-09-2012 om 10:11 Reden: spelfout
    "Only one human captain has ever survived battle with a Minbari fleet. He is behind me, you are in front of me. If you value your lives, be somewhere else." (Babylon 5)

  23. #23

    Standaard

    Ik kom niet verder dan 30 euro voor de Godfather Trilogy Coppola Restoration en de LOTR Trilogy (bioscoopversies).
    Duurste 1-film release is denk ik de 23 euro voor de 3-disc van The Hunger Games.

    Zelfs de hele box van Planet Earth (6 disc uitklaphoes) was maar 20 euro.

  24. #24

    Standaard

    Ik ken iemand op dit forum die beweerde dat hij nooit meer dan 5 euro voor een Blu-ray heeft betaald.

  25. #25

    Standaard

    Mijn duurste aankoop:



    True Grit MM Steelbook voor €26,99.
    Zelfs voor box sets nooit meer betaald dan dat
    Sony KD-55X8505C 4K HDR | Philips BDP7500 (B) | Philips BDP3000 (A)|NAD T748 v2| 2x Dali Zensor 5 | 1x Dali Zensor Volkal | 2x Dali Zensor 1 | SVS PB-1000


Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •