De resultaten 1 tot 17 van 17 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Sneeuwwitje (2012) [Blu-ray Disc]

    Sneeuwwitje (2012)

    Mirror Mirror vs. Snowwhite and the Huntsman. Welke sneeuwwitje verfilming dit jaar is de beste?

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Sneeuwwitje (2012)

    Mirror Mirror vs. Snowwhite and the Huntsman. Welke sneeuwwitje verfilming dit jaar is de beste?

    Lees dit artikel
    Is dit een echt serieuze vraag?

    SW&TH uiteraard.

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Is dit een echt serieuze vraag?

    SW&TH uiteraard.
    Inderdaad... Sneeuwwitje in deze film is een saaie seut en het verhaal is dood maar dan ook dood saai!

    En aan de recensent... Er zijn wel degelijk extra's op deze blu-ray uitgave... Ong. 33 minuten...
    Op de cover staat : - Trailer(2min.), Verwijderde Scènes(Ong. 6minuten), De andere kant van de spiegel (ong.13 minuten), I believe i can Dance(11 minuten), De prins en de puppy's (ong.2min.) ...
    Er is ook een hoofdmenu naast het pop-up menu!! Leer eens beter opletten!

    We mogen wel blij zijn dat er hier wel nog goeie distributeurs zijn als A-film...
    Laatst aangepast door WaymannDirector : 20-09-2012 om 09:54

  4. #4

    Standaard

    Natuurlijk is dat een serieuze vraag.

    Ik heb allebei de films een 6 gegeven.

    Zoals vermeld is Mirror Mirror wel gericht op een wat jonger publiek, maar de opnames van Tarsem Singh zijn, zoals altijd, echt adembenemend mooi.

    Daarnaast heeft MM een belangrijk voordeel: Kirsten Stewart speelt er niet in mee. Lily Collins doet het redelijk goed, ze komt lief en sympathiek over, en zal zeker bij kinderen in de smaak vallen
    Maar in vergelijking met de monotone Stewart zet ze een wereldprestatie neer. Ik zal (jammer genoeg) nooit die scene vergeten dat Stewart nog even een speech gaat geven, voordat ze op weg gaan voor het eindgevecht. Echt zo tenenkrommend slecht, dat ik mijn hand voor mijn ogen deed .

    Daarentegen heeft SW&TH in de vorm van Theron een veel en veel betere 'evil queen' dan Julia Roberts, die, wegens de andere doelgroep, natuurlijk wel aan bepaalde regels gebonden is (het moet niet te eng zijn voor de kinderen). Daarnaast kan ik mij absoluut niet voorstellen dat ze de mooiste van het land is .....

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    En aan de recensent... Er zijn wel degelijk extra's op deze blu-ray uitgave... Ong. 33 minuten...
    Op de cover staat : - Trailer(2min.), Verwijderde Scènes(Ong. 6minuten), De andere kant van de spiegel (ong.13 minuten), I believe i can Dance(11 minuten), De prins en de puppy's (ong.2min.) ...
    Er is ook een hoofdmenu naast het pop-up menu!! Leer eens beter opletten!

    We mogen wel blij zijn dat er hier wel nog goeie distributeurs zijn als A-film...
    Patrick schrijft letterlijk:
    "Op de versie die wij onder handen kregen zijn helaas geen extra’s opgenomen".

    Wat is daar niet duidelijk aan?

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Patrick schrijft letterlijk:
    "Op de versie die wij onder handen kregen zijn helaas geen extra’s opgenomen".

    Wat is daar niet duidelijk aan?
    Waarom zou de versie die hij onder handen kreeg nu plots anders zijn dan diegene die we in de winkels vinden ?? Dan schrijft hij een review over een product dat eigenlijk niet bestaat...
    Volgens mij heeft patrick niet goed opgelet.

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Waarom zou de versie die hij onder handen kreeg nu plots anders zijn dan diegene die we in de winkels vinden ?? Dan schrijft hij een review over een product dat eigenlijk niet bestaat...
    Volgens mij heeft patrick niet goed opgelet.
    Review versies wijken toch vaker af, dat is niet vreemd.
    Niet goed opletten kan altijd, maar aangezien hij het speciaal vermeldt, dan lijkt het mij heel sterk.....

    Er is maar één iemand die opheldering kan geven .

  8. #8

    Standaard

    Zou het, om verwarring te vermijden, niet aangewezen zijn de titel van deze review te veranderen van "Sneeuwwitje" naar "Mirror, Mirror"? Sneeuwwitje is voor mij de Disneyfilm en niets anders!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Zou het, om verwarring te vermijden, niet aangewezen zijn de titel van deze review te veranderen van "Sneeuwwitje" naar "Mirror, Mirror"? Sneeuwwitje is voor mij de Disneyfilm en niets anders!
    De titel op de cover is natuurlijk wel "Sneeuwwitje".

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    De titel op de cover is natuurlijk wel "Sneeuwwitje".
    De film is wel in de zalen geweest en bekend onder de andere naam. Deze naamgeving is puur een verzinsel van de filmmaatschappij in kwestie.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    De film is wel in de zalen geweest en bekend onder de andere naam. Deze naamgeving is puur een verzinsel van de filmmaatschappij in kwestie.
    Neen hoor de film is hier uitgebracht onder de naam Snowwhite (engelse versie) en sneeuwwitje voor de nederlandse versie. Mirror Mirror is voor amerika... De disney film heet trouwens officieel Snowwhite and the Seven Dwarfs als ik me niet vergis. En ik blijf erbij dat er gegarandeerd extra's op die "review disc" stonden... Een recensie schrijven over een disc die je niet in de winkels vind ? Zo kan de beeldkwaliteit van die schijf heel goed zijn en diegene die je koopt juist heel slecht... Vergissen is menselijk.

  12. #12

    Standaard

    Je kan het 3x posten, maar uiteindelijk kan alleen de reviewer zelf zeggen hoe het zit .

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Je kan het 3x posten, maar uiteindelijk kan alleen de reviewer zelf zeggen hoe het zit .
    Ja dan moet hij wel eens antwoorden...

  14. #14

    Standaard

    Ik vond juist SW&TH uitermate saaie meuk en Mirror Mirror zeer vermakelijk.

  15. #15

    Standaard

    Jij bent de verkeerde Patrick die reageert, wij willen die andere .

  16. #16

    Standaard

    Geduld is een schone zaak mensen, ik check het forum niet elk uur

    Deze film is in Nederland onder de titel 'Sneeuwwitje' uitgebracht en wordt ook als zodanig weergegeven op de cover. Dit is dan ons uitgangspunt. In de lopende tekst wordt verwezen naar de titel in de VS: 'Mirror Mirror'.

    Meestal krijgen wij de retail versie en is deze dus exact gelijk aan de versie zoals deze in de winkels ligt of komt te liggen. In dit geval hadden we een vroegere versie. Hierop staan geen extra's. Dit is ons uitgangspunt. Nu de titel inmiddels uit is en er van meerdere kanten bevestiging is dat op de uiteindelijk versie extra's staan, heb ik hiernaar een verwijzing aangebracht in de tekst. We bespreken ze niet in de detail, want we hebben ze immers niet kunnen bekijken aan de hand van onze versie.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  17. #17

    Standaard

    Ik kon vooral niet om met dat afschuwelijk ongepast liedje op het einde van Mirror Mirror. Precies India meets Sneeuwwitje... BAH!

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •