Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 42 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Universal Digibooks - 100th Anniversary Collector's Series (Benelux)

    Openingspost under construction.





    Ook bij ons heeft Universal de 100th Anniversary Collector's Series gelanceerd.

    Reeds verkrijgbaar:

    Available:

    - Ben Hur
    - Gladiator
    - Jaws
    - King Kong

    Upcoming :

    - E.T. (24/10/12)

    Ik hoop in ieder geval dat dit initiatief niet flopt en er nog talloze schitterende titels in deze vorm verschijnen.
    Laatst aangepast door Esteban : 21-10-2012 om 11:18

  2. #2

    Standaard

    Over deze uitgaves en andere uitgaves ter gelegenheid van de 100e verjaar van Universal bestaat al een topic:

    www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=85592

  3. #3

    Standaard

    Omdat het hier edities betreft die BeneLux gerelateerd zijn heb ik op verzoek van TS het topic heropend.

  4. #4

    Standaard

    Om het nog overzichtelijker te maken:

    Dit was het eerste topic, waarbij het eigenlijk de bedoeling was om de 'buitenlandse' edities te bespreken.

    En daarna is dit topic gekomen, waarbij ik al aangaf dat het eerstgenoemde topic al bestond.
    Daarop gaf pjblack aan dat zijn nieuw geopende topic voor de Nederlandse uitgaves bedoeld was, wat natuurlijk prima is.

    Daarna zijn er door diverse mensen allerlei buitenlandse edities in dat topic geplaatst, die eigenlijk dus in het eerstgenoemde topic hoorden.

    Dit topic is dan sowieso overbodig, en misschien is het dan handig om in de titel van het als tweede door pjblack aangemaakte topic, iets van 'Benelux' te zetten, dan kan deze sowieso dicht (=dubbel).

    Is het nog duidelijk ?

    Je wordt meteen op de proef gesteld Dan .

  5. #5

    Standaard

    Het is zeker nog duidelijk rogue. Ik was van het eerste topic wat je noemt echter niet op de hoogte. Zal straks even alle topics naast elkaar leggen, wat knippen en plakken tot het twee juiste topics zijn. Bedankt voor de update

    Voor nu vanaf hier weer OT. Mochten er nog suggesties of opmerkingen zijn mbt deze topics ontvang ik graag een pm of we kwebbelen er even over voort in het beleidstopic

  6. #6

    Standaard

    Ik zie wel hoe het loopt met het al dan niet samenvoegen alvorens hier tijd in te investeren.

    Het is de bedoeling dat dit énkel Benelux-edities betreft met een openingspost die up-to-date blijft. Overzichtelijkheid, daar is nood aan. Handig en duidelijk voor iedereen die interesse heeft voor edities uit eigen land. Het ene (algemene) topic is een warboel wat dat betreft en de reeds bestaande versie van dit topic is niet in z'n opzet geslaagd. Tot zover de motivatie.

    Vanaf nu hou ik het on-topic. Eens ik weet of het al dan niet doorgaat, volgen de updates.

  7. #7

    Standaard

    Out of Africa en Ray zijn ook in NL in een digibook uitgebracht.

  8. #8

    Standaard

    Weet iemand of de film Harvey... Op gewoon ene blu-ray verschijnt of ook in digibook ??

    http://www.bol.com/nl/p/harvey/1002004011972122/

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Weet iemand of de film Harvey... Op gewoon ene blu-ray verschijnt of ook in digibook ??

    http://www.bol.com/nl/p/harvey/1002004011972122/
    "Verpakking" zegt: Amaray

  10. #10

    Standaard

    Maar klopt dat? Bij E.T. met de digi-book afbeelding staat ook Amaray. We zullen het, denk ik, over een paar dagen weten.

  11. #11

    Standaard

    @batmaster
    @Wieba

    Het spijt me, maar dit topic gaat énkel en alléén over de BENELUX digibooks uit deze reeks. Nu ik weet dat het blijft bestaan, zal ik in de loop van de dag de beginpost aanpassen. Gelieve de discussie over andere uitgaves in het algemene 100th-topic te voeren. Dank voor begrip.

  12. #12

    Standaard

    Ik heb die berichten even verplaatst naar het juiste topic

  13. #13

    Standaard

    To Kill a Mockingbird ook in NL
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  14. #14

    Standaard

    En vergeet deze niet:
    24 oktober: Bridget Jones's Diary (100th Anniversary Collector's Series Digibook)
    24 oktober: Mamma Mia! (100th Anniversary Collector's Series Digibook)
    24 oktober: Harvey (100th Anniversary Collector's Series Digibook)
    24 oktober: Atonement (100th Anniversary Collector's Series Digibook)

  15. #15

    Standaard

    En Pillow Talk, All Quiet on the Western Front, The Sting

  16. #16

    Standaard

    En natuurlijk JAWS

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door langejan Bekijk bericht
    En natuurlijk JAWS
    Die staat al in de openingspost .

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    En vergeet deze niet:
    24 oktober: Bridget Jones's Diary (100th Anniversary Collector's Series Digibook)
    24 oktober: Mamma Mia! (100th Anniversary Collector's Series Digibook)
    24 oktober: Harvey (100th Anniversary Collector's Series Digibook)
    24 oktober: Atonement (100th Anniversary Collector's Series Digibook)
    Ik heb vandaag Harvey binnengekregen via Bol.com maar in een gewone keepcase, dus ofwel is er een fout gebeurd ofwel is er geen digibook...

  19. #19

    Standaard

    Ik zag Harvey bij de Media Markt in Eindhoven ook in een keepcase liggen. Ik denk dat er geen digibook is uitgebracht.

  20. #20

    Standaard

    Dat is erg jammer.....ik heb speciaal de Engelse versie nog niet gekocht, omdat ik hier een digibook verwachtte .

    Als je op de prijs afgaat bij bol, zou het wel een amaray moeten zijn inderdaad, maar de afbeelding leek wel op een digibook.

    Bedankt voor het doorgeven, dan weet ik dat ik daar niet op hoef te wachten!



  21. #21

    Standaard

    Blijft jammer dat die Universal banners geen stickers/kartonnetjes zijn...
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Blijft jammer dat die Universal banners geen stickers/kartonnetjes zijn...
    Persoonlijk vind ik het wel sierlijk staan. Stoort me absoluut niet. Heb wel eens lelijkere 'banners' gezien.

  23. #23

    Standaard

    Dat is waar. Maar ik heb toch liever de hoezen zonder dat soort dingen.
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  24. #24

    Standaard

    Universal Digibooks zijn nu eenmaal Collectors Editions en dus Limited Editions ofwel verzamelaars stukken met een beperkte oplage, vandaar ook deze 100th Anniversary Banners

  25. #25

    Standaard

    Dat snap ik ook wel Juist omdat t verzamelaars stukken zijn zouden ze beter moeten weten dan die banners op de hoezen te doen...
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •