De resultaten 1 tot 8 van 8 worden weergegeven.

Discussie: Ringer

  1. #1

    Standaard Ringer

    Ringer is een Amerikaanse dramaserie van de zender The CW. De serie ging in première op 13 september 2011.

    De tweelingszussen Bridget en Siobhan staan op gespannen voet met elkaar en komen erachter dat hun levens op hetzelfde moment ontrafelen in een snel tempo. Bridget is op de vlucht voor de maffia en om te overleven neemt ze haar zuster''s leven over, nadat deze op mysterieuze wijze is verdwenen. Als snel

    ontdekt ze dat het leven van haar zus niet zo alledaags is, als ze had gedacht..


    Vorige week was de pilot,sprak mij wel aan,vooral vanwege Sarah M. Gellar. Vanavond de 2e aflevering.
    Who's the more foolish
    The fool
    or the fool who follows him

  2. #2

    Standaard

    Vond het ook zeker wel interessant, maar helaas het tijdstip komt mij niet zo goed uit. Veel te laat, kunnen ze beter om half 10 uitzenden.

  3. #3

    Standaard

    Is ondertussen al gecancelled in Amerika.

    Na het lezen van de plot had ik eens wat filmpjes opgezocht, maar het niveau leek me wat ondermaats, dus had beslist om niet te kijken. Natuurlijk moeilijk om te zeggen op basis van enkele beelden, dus misschien heb ik een foute beslissing genomen (al is het waarschijnlijk gecancelled om een reden ).

    Nu ja, voor 1 seizoen ga ik er zeker niet aan beginnen.
    Laatste aankoop: Parks and Recreation seizoen 2 en 3, Castle seizoen 4 en 5, Friday Night Lights seizoen 4 en 5, Entourage seizoen 8, Rundskop, Tinker Tailor Soldier Spy, The Descendants, The Girl with the Dragon Tattoo, Stand by Me en Sherlock Holmes: A Game of Shadows.

    Mijn dvd collectie

    Get Glue

  4. #4

    Standaard

    Had ook gezien dat er maar 1 seizoen komt.
    Maar ach vond het toch de moeite waard,zoveel is er momenteel niet te zien..
    Who's the more foolish
    The fool
    or the fool who follows him

  5. #5

    Standaard

    Jah, ik heb hier nog heeeeel veel dvd's liggen, dus dan verkies ik dat boven een serie die ik wat minder vind .

    Geen tijd te verliezen!!
    Laatste aankoop: Parks and Recreation seizoen 2 en 3, Castle seizoen 4 en 5, Friday Night Lights seizoen 4 en 5, Entourage seizoen 8, Rundskop, Tinker Tailor Soldier Spy, The Descendants, The Girl with the Dragon Tattoo, Stand by Me en Sherlock Holmes: A Game of Shadows.

    Mijn dvd collectie

    Get Glue

  6. #6

    Standaard

    haha,dat ken ik
    Heb ook een forse kijk achterstand
    Who's the more foolish
    The fool
    or the fool who follows him

  7. #7

    Standaard

    Zelf deze serie niet gevolgd, maar zie dat Net 5 vanavond als weer iets anders heeft geprogrammeerd, dus neem aan dat ze de "stekker" er weer uit hebben gehaald.

  8. #8

    Standaard

    Ja daar baalde ik enorm van,viel toch blijkbaar niet in de smaak.
    Jammer ik keek dr wel naar uit
    Who's the more foolish
    The fool
    or the fool who follows him

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •