Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234
De resultaten 76 tot 90 van 90 worden weergegeven.
  1. #76

    Standaard

    Oké maakt niet uit, wil je dan wel op mijn pm reageren i.v.m. de afhandeling? My Bloody Valentine is niet meer de real3d versie.

  2. #77

  3. #78

    Standaard

    Denk dat je inbox weer vol zit

  4. #79

    Standaard

    Dankje nu opgelost met pm terug

  5. #80

  6. #81

    Standaard

    Nog meer mensen hier wat gekocht? Zou gister al een track & trace krijgen maar er wordt al 2 dagen niet gereageerd op PM berichten. Is vandaag namelijk niets afgeleverd

  7. #82

    Standaard

    Er hebben al genoeg mensen bij mij gekocht en alles naar tevredenheid afgehandeld. Ik heb jou dagen pm's gestuurd zonder resultaat. Op het moment werk ik helaas 12 uur per dag en dan nog een ziek dochtertje thuis. Daardoor heb ik hem helaas nog niet kunnen posten, heb het pakket al wel klaar staan. Als je wilt dan stort ik het geld wel terug.
    Laatst aangepast door Johnn-y : 30-12-2016 om 20:25

  8. #83

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johnn-y Bekijk bericht
    Er hebben al genoeg mensen bij mij gekocht en alles naar tevredenheid afgehandeld. Ik heb jou dagen pm's gestuurd zonder resultaat. Op het moment werk ik helaas 12 uur per dag en dan nog een ziek dochtertje thuis. Daardoor heb ik hem helaas nog niet kunnen posten, heb het pakket al wel klaar staan. Als je wilt dan stort ik het geld wel terug.
    Heb ik zeker wel begrip voor maar had dan ff een berichtje gestuurd! Nu ben ik de hele dag voor jan koekoek thuis gebleven , beterschap en dan zie ik het pakketje wel in het nieuwe jaar verschijnen...

  9. #84

    Standaard

    Direct ff gekeken , 9 van de 200 berichten dus helaas kunnen we er beide niets aan doen dat de PM niet goed verloopt

  10. #85

    Standaard

    PM wil niet echt lukken maar is het verzenden inmiddels al gelukt?

  11. #86

    Standaard

    Laatste 60 blurays van mijn collectie! Allen voor slechts 2 euro p/s ongeacht vermelde prijs!

  12. #87

    Standaard

    Laatste 50 blurays! Allen voor slechts 1,50 euro p/s ongeacht de vermelde vraagprijs!

  13. #88

    Standaard

    Oude titels verwijderd, Disney classics toegevoegd. Allen nieuw in seal en Nederlandse uitgaves!
    Laatst aangepast door Johnn-y : 21-11-2017 om 21:54 Reden: spelfout

  14. #89

    Standaard

    Laatste Disney classics

  15. #90

    Standaard

    Laatste films! Hoop nieuwe titels toegevoegd.

Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •