Pagina 3 van 8 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 179 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Rijkers Bekijk bericht
    By the way: Nolan moet niet aan Bond beginnen. Daar is hij echt te goed voor. Nolan is een regisseur/schrijver die graag de grijze massa aan het werk zet bij het publiek. En dat gaat bij popcornvermaak als Bond niet werken. Veel mensen vonden TDK al te serieus. Was ook al een klacht bij Man of Steel (was ie geen regisseur van maar wel producent, plus dat ie meegeschreven heeft dacht ik).
    Zo goed is Nolan ook niet (meer) en ook hij is een popcorn regisseur (Batman, en Inception waren popcorn films).
    Daarbij, Nolan is niet goed in de regie van actie scenes, en dat is wel noodzakelijk bij een Bond film.

    Nee, Sam Mendes heeft bewezen een schitterende Bond te kunnen maken, alleen het verhaal/plot was te dun. Dat moet komende film beter.

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tyler_Durden Bekijk bericht
    Nee, Sam Mendes heeft bewezen een schitterende Bond te kunnen maken, alleen het verhaal/plot was te dun. Dat moet komende film beter.
    Hij heeft helemaal niet bewezen een goede Bond film te kunnen maken. Dat had hij de film niet zo uitgebracht.........hij had moeten zorgen dat er een goed verhaal/plot in zat.

    Je zegt eigenlijk zelf al dat het geen goede film was.
    Laatst aangepast door Jeroen D : 14-07-2013 om 10:16

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen D Bekijk bericht
    Hij heeft helemaal niet bewezen een goede Bond film te kunnen maken. Dat had hij de film niet zo uitgebracht.........hij had moeten zorgen dat er een goed verhaal/plot in zat.

    Je zegt eigenlijk zelf al dat het geen goede film was.
    Bond films moeten het algemeen sowieso al niet van een sterk verhaal hebben, maar meer van de bond-girl, de villain, de actie en de vele bond-gadgets. Wat dat betreft leek deze maar blij vlagen op een traditiegetrouwe bondfilm. Vond ik geen probleem, ook Bond gaat met de tijd mee.

    Zoals ik al eerder zei, visueel is dit de mooiste Bond, en ook kwa regie is het een hele goede film. Het verhaal komt helaas tekort. Dat wil nog niet zeggen dat het dan als geheel geen goede film was. Het verhaal omtrent Silva hadden ze beter moeten uitwerken, en 'zijn plot' had beter naar voren moeten komen, met meer gevoel. Dan was het nog beter geweest als geheel. Het feit dat Mendes weer mag gaan regisseren bewijst dat hij een goede Bond film heeft gemaakt.

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tyler_Durden Bekijk bericht
    Bond films moeten het algemeen sowieso al niet van een sterk verhaal hebben, maar meer van de bond-girl, de villain, de actie en de vele bond-gadgets. Wat dat betreft leek deze maar blij vlagen op een traditiegetrouwe bondfilm. Vond ik geen probleem, ook Bond gaat met de tijd mee.

    Zoals ik al eerder zei, visueel is dit de mooiste Bond, en ook kwa regie is het een hele goede film. Het verhaal komt helaas tekort. Dat wil nog niet zeggen dat het dan als geheel geen goede film was. Het verhaal omtrent Silva hadden ze beter moeten uitwerken, en 'zijn plot' had beter naar voren moeten komen, met meer gevoel. Dan was het nog beter geweest als geheel. Het feit dat Mendes weer mag gaan regisseren bewijst dat hij een goede Bond film heeft gemaakt.
    Ok, ik begrijp wat je bedoelt

  5. #55

    Standaard

    NOg over Nolan als regisseur: Inception zou ik niet onder de popcorn films scharen. TDK is dat wat meer .

    Maar voor de duidelijkheid: ik versta onder popcornfilms gewoon films waarbij je je hersens thuis kunt laten. En dat kan bij films als Inception, the Prestige, Memento en Insomnia gewoon niet.
    Die Hard is voor mij echt een popcornfilm bijvoorbeeld: voorspelbaar, veel actie, weinig verhaal. Bond is wat dat betreft ook altijd hetzelfde.

  6. #56

    Standaard

    De makers van de Bond-reeks, tegenwoordig onder MGM-vlag- hebben kennelijk de rechten op het gebruik van het karakter Blofeld en de organisatie SPECTRE weer in handen. Deze rechten zijn ze ooit kwijtgeraakt, wat betekende dat Blofeld en SPECTRE al erg lang niet meer gebruikt mochten worden. Nu staat de makers niets meer in de weg om ze weer in de serie te verwerken. En da's wat mij betreft goed nieuws, voor zover het in opgepoetste vorm gebeurt. Met Quantum probeerde men volgens mij al een soortgelijke kant op te gaan en dat was nou net een van de interessantere aspecten van de reboot.

    En even als zijsprongetje: De titel is wel erg voorbarig. Geheel in Bond-traditie duiken heel snel na de release van een Bond-film al heel erg uit de lucht gegrepen geruchten op over de volgende film. Het gros daarvan blijkt uiteindelijk speculatie, wishful thinking en/of regelrechte leugens. De bron die suggereert dat de titel Devil May Care zou worden is erg dubieus, dus het lijkt me toch echt verstandiger om het voorlopig op Bond 24 te houden.
    Laatst aangepast door mark t : 16-11-2013 om 08:33
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  7. #57

  8. #58

    Standaard

    Bond 24 zal verdergaan waar Skyfall is gestopt. Dit bevestigde John Logan, die het script voor Bond 24 (en Bond 25) schrijft, in een interview. Hij schreef eerder al het script voor Skyfall.

    Logan wilde verder niet uitwijden over de nieuwe Bond-film: ''Ik vind het geweldig dat ik het mag gaan schrijven, dat is het enige wat ik er verder over kan zeggen. Met Skyfall wilde ik een unieke basis bouwen en met de volgende film zal op dit fundament verder gebouwd worden"

    Ook over een eventuele slechterik wilde hij niets kwijt: ''De slechterik zal worden gekozen aan de hand van het verhaal dat verteld wordt''

    De werktitel voor de nieuwe Bond-film werd eerder al bekend gemaakt, namelijk Devil May Care.

    De 24e Bond-film draait vanaf 23 oktober 2015 in de Nederlandse bioscopen.
    FOK.nl

  9. #59

    Standaard

    Helaas geen camerawerk van Roger Deakins

    Well this is a little bit of a bummer, legendary cinematographer and 11-time Oscar nominee, Roger Deakins told HitFix’s Kristopher Tapley that he will not be returning to shoot the next James Bond picture.
    Forse aderlating, Skyfall was de mooiste James Bond.
    Nou is camerawerk ook niet alles, maar bij James Bond zijn het vaak ook de plaatjes (lees: promotie voor landen/steden/omgevingen) die de film aantrekkelijk maken.

  10. #60

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tyler_Durden Bekijk bericht
    Helaas geen camerawerk van Roger Deakins

    Forse aderlating, Skyfall was de mooiste James Bond.
    Nou is camerawerk ook niet alles, maar bij James Bond zijn het vaak ook de plaatjes (lees: promotie voor landen/steden/omgevingen) die de film aantrekkelijk maken.
    Aan de éné kant jammer, maar dan kunnen ze een goede opvolger zoeken die weer een tijd vooruit kan. Die wissel zou je gezien de leeftijd van Deakins toch gaan krijgen.

  11. #61

    Standaard

    Hoyte van Hoytema zou ik wel een goede kandidaat vinden.

  12. #62

    Standaard

    Chiwetel Ejiofor staat volgens The Wrap bovenaan het lijst kandidaten voor de slechterik. Let wel: Boven het lijstje kandidaten staan betekent nog niet dat hij de rol heeft of dat er zelfs maar sprake is van formele besprekingen, maar The Wrap verwijst naar diverse bronnen dichtbij het project die hem noemen als de beoogde tegenstander van Bond in de volgende film. Vooralsnog dus nog niet officieel, maar in ieder geval wel iets betrouwbaarder dan al die troep van The Sun en aanverwante Britse rioolkrantjes die hier onder de noemer 'nieuws' wordt gedumpt (Cumberbatch wordt de tegenstander, Devil May Care de titel (helaas hier nog altijd de topictitel), Adèle is al vastgelegd als zangeres van het titelnummer, enz.).
    Laatst aangepast door mark t : 05-04-2014 om 07:33
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  13. #63

    Standaard

    Blijkbaar zou het script volledig worden herschreven. De versie van John Logan is afgekeurd en de frequente Bond-schrijvers Neil Purvis en Robert Wade moeten nu het script 'redden'.

    Meer info kan je HIER terugvinden.

  14. #64

    Standaard

    En als je iets verder leest:

    Het script is al herschreven en is nu volledig klaar.

    http://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz...er-script.html

    " Sources told me yesterday that Purvis and Wade have delivered their work to producers Barbara Broccoli and Michael G. Wilson — and the green light has been given for filming to start in late November / early December. "

  15. #65

    Standaard

    In hetzelfde artikel staat overigens ook nog eens indirect dat de titel die nog altijd boven dit topic prijkt voorbarig (en vermoedelijk incorrect) is. De film heeft voorlopig nog geen officiële titel en staat nog gewoon bekend onder de werktitel 'Bond 24'. Misschien de titel van het topic toch nog even aanpassen?
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  16. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tyler_Durden Bekijk bericht
    Hoyte van Hoytema zou ik wel een goede kandidaat vinden.
    en dus:

    http://www.nu.nl/film/3880236/nederl...bond-film.html

    heel mooi nieuws, goede cameraman.

  17. #67

  18. #68

    Standaard

    Fantastisch nieuws, echt geweldig dat ze de serie eigenlijk helemaal van voor af aan lijken te beginnen.

  19. #69

    Standaard

    Over een uur volgt de officiële bekendmaking van de titel (en mogelijk meer!)


  20. #70

    Standaard

    Gum 'Devil may care' eindelijk maar uit. Het wordt SPECTRE. Dat belooft wat.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  21. #71

  22. #72

    Standaard

    Met zo'n titel, de wetenschap dat de makers weer de rechten op het personage Blofeld hebben en de aanwezigheid van Christopher Waltz in de cast lijkt het me wel duidelijk welke kant het opgaat.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  23. #73

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark t Bekijk bericht
    Met zo'n titel, de wetenschap dat de makers weer de rechten op het personage Blofeld hebben en de aanwezigheid van Christopher Waltz in de cast lijkt het me wel duidelijk welke kant het opgaat.
    Christopher Waltz kan natuurlijk een heerlijke villain neerzetten getuige zn bijdrage in Inglorious Basterds. Ik zie wel een Blofeld in hem.

  24. #74

    Standaard

    Monica Belluci er ook bij. Word ik ook enthousiast van.

    Edit: Lees trouwens dat het personage van Waltz Oberhauser heet. Ben benieuwd in hoeverre dat met Blofeld samenhangt.
    Laatst aangepast door gompier : 04-12-2014 om 13:11

  25. #75

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door gompier Bekijk bericht

    Edit: Lees trouwens dat het personage van Waltz Oberhauser heet. Ben benieuwd in hoeverre dat met Blofeld samenhangt.
    Het gerucht is dat dit als rookgordijn wordt gebruikt en dat Waltz wel degelijk Blofeld gaat spelen. Ze hebben nu de rechten terug, dus het is vrij aannemelijk dat ze Waltz in deze schurkenrol willen zien.

Pagina 3 van 8 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •