Pagina 85 van 111 EersteEerste ... 357581828384858687888995 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.101 tot 2.125 van 2751 worden weergegeven.
  1. #2101

    Standaard

    Ik ben van plan om binnenkort (met kerst) een console aan te (laten) gaan schaffen. Mijn vraag is voor welke console ik het beste kan kiezen? en waarom?
    Lost in Translation: best movie ever!

    312 +


  2. #2102

    Standaard

    Dat ligt er helemaal aan wat voor games je het liefst speelt. Noem eens je favoriete genres/games.

  3. #2103

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pokalapoketl
    Dat ligt er helemaal aan wat voor games je het liefst speelt. Noem eens je favoriete genres/games.
    Race:
    Need for speed
    Burnout lijkt me ook wel wat
    enz.

    Maar ook spellen als b.v. Call of duty, GTA e.d.
    RPG vind ik helemaal ruk btw.
    Lost in Translation: best movie ever!

    312 +


  4. #2104

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Stanneveld
    Citaat Oorspronkelijk gepost door pokalapoketl
    Dat ligt er helemaal aan wat voor games je het liefst speelt. Noem eens je favoriete genres/games.
    Race:
    Need for speed
    Burnout lijkt me ook wel wat
    enz.

    Maar ook spellen als b.v. Call of duty, GTA e.d.
    RPG vind ik helemaal ruk btw.
    PS2 of Xbox dus.....

    Nintendo is voor de originele spellen


  5. #2105

    Standaard

    Iemand hier als Warhammer Dawn of War gespeeld?
    Is een Sc-fi Fantasy RTS game is erg leuk de sp ervaring is niet echt lang 8 levels, maar online is en blijft het genieten.
    Alleen dat introfilmpje al
    Hier een redelijk vlotte link naar de demo voor de liefhebbers. http://www.gamershell.com/download_6943.shtml

    Als er forummers eens potje online willen spelen, doe ik graaag mee.

  6. #2106

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Stanneveld
    Citaat Oorspronkelijk gepost door pokalapoketl
    Dat ligt er helemaal aan wat voor games je het liefst speelt. Noem eens je favoriete genres/games.
    Race:
    Need for speed
    Burnout lijkt me ook wel wat
    enz.

    Maar ook spellen als b.v. Call of duty, GTA e.d.
    RPG vind ik helemaal ruk btw.
    Aangezien je van Race-Games houdt zou ik voor de Ps2 gaan, gezien de Gran Turismo lijn Ps2 only is.
    En de GTA spellen zijn een half jaar Ps2 only(dus dat is ook mooi mee genomen.

    Xbox is qua graphics wel een stuk mooier(maar het gaat uiteindelijk toch om de gameplay toch?

  7. #2107

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Godsmack
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Stanneveld
    Citaat Oorspronkelijk gepost door pokalapoketl
    Dat ligt er helemaal aan wat voor games je het liefst speelt. Noem eens je favoriete genres/games.
    Race:
    Need for speed
    Burnout lijkt me ook wel wat
    enz.

    Maar ook spellen als b.v. Call of duty, GTA e.d.
    RPG vind ik helemaal ruk btw.
    Aangezien je van Race-Games houdt zou ik voor de Ps2 gaan, gezien de Gran Turismo lijn Ps2 only is.
    En de GTA spellen zijn een half jaar Ps2 only(dus dat is ook mooi mee genomen.

    Xbox is qua graphics wel een stuk mooier(maar het gaat uiteindelijk toch om de gameplay toch?
    Hm, hoe groot is het verschil eigenlijk qua graphics tussen die twee? Het oog wil natuurlijk ook wat :P
    Lost in Translation: best movie ever!

    312 +


  8. #2108

    Standaard

    De games die voor alle consoles uitkomen verschillen niet zoveel (Call of Duty bv.)
    Maar de games die speciaal voor de Xbox(Halo,Fable enz.) die zijn wel een lust voor het oog.
    Maar ik denk dat als je de nieuwe Ps2 (mini versie met ingebouwde netwerkadapter) ziet dat je dan gelijk verkocht bent.
    Het aanbod spellen is gewoon veel groter voor de Ps2, ok er zit wel een hoop troep tussen, maar bijna alle Platinumgames zijn gewoon de moeite waard.

  9. #2109

    Standaard

    Bij de xbox kun je doorgaans mooiere beelden verwachten (meer power) Of dit de doorslag moet geven.....denk het niet, alle console's pompen prachtige beelden op het scherm. Belangrijkste is denk het spellenaanbod. Check eens een (internet)winkel en je weet wat er te krijgen is voor de console die je misschien wilt kopen.

    Oh ja, je moet ook kijken of je online wilt met je console. De xbox ligt ver voor op de PS2 op dit gebied.
    Forever dreaming, hardened by life itself, striving, moving, where fainthearted fail.
    -----------------------------------------------------------------------------------------------------
    Three-Star Trader (69)

  10. #2110

    Standaard

    Aangezien je van Race-Games houdt zou ik voor de Ps2 gaan, gezien de Gran Turismo lijn Ps2 only is.
    En de GTA spellen zijn een half jaar Ps2 only(dus dat is ook mooi mee genomen.
    De titels die hij noemt (BurnOut en NFS) zijn wel twee arcade titels en dat kun je van Grand Turismo niet echt zeggen. Bovendien heeft XBox als tegenwicht Forza Motorsport Project Gotham Racing.

    Qua racegames is het dus redelijk gelijk maar voor shooters kun je beter op de XBox zijn met Halo (2), Chronicles of Riddick en daar komt ook nog eens Call of Duty Finest Hour.

  11. #2111

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pokalapoketl
    Aangezien je van Race-Games houdt zou ik voor de Ps2 gaan, gezien de Gran Turismo lijn Ps2 only is.
    En de GTA spellen zijn een half jaar Ps2 only(dus dat is ook mooi mee genomen.
    De titels die hij noemt (BurnOut en NFS) zijn wel twee arcade titels en dat kun je van Grand Turismo niet echt zeggen. Bovendien heeft XBox als tegenwicht Forza Motorsport Project Gotham Racing.

    Qua racegames is het dus redelijk gelijk maar voor shooters kun je beter op de XBox zijn met Halo (2), Chronicles of Riddick en daar komt ook nog eens Call of Duty Finest Hour.
    GT is ook wel redelijk Arcade(aardige arcademode althans)en CoD Finest Hour komt ook naar de Ps2.
    Titels die jij noemt ken ik wel maar nooit gespeeld.(heb geen Xbox )
    Kijk wel vaak naar TMF tussen 0:00 en 01:00(online Xbox gebeuren) en zit wel met een kwijlend bekkie te genieten.
    Heb wel een Cube voor de Zelda en Mario shit en uiteraard ook een PC (anders had ik dit niet kunnen toetsen :wink: :wink: )
    En voor shooters kun je beter op de Pc zijn (Cod United Offensive, MOH, Battlefield, Joint Ops en nog veel meer)

  12. #2112

    Standaard

    HET spel dat ik deze week ga kopen: Paper Mario: The Thousand-Year Door



    Ik heb eigenlijk niet zo heel veel met RPG's maar dit spel lijkt me wel zo enorm veel 'fun' dat ik hem niet kan laten liggen. Daarbij: qua graphics is het echt een van de meest prachtige spellen van dit jaar. Enne... bekijk een paar filmpjes en niet de foto's om te begrijpen wat ik bedoel. Hier kun je er een paar downloaden:

    filmpje 1
    filmpje 2
    filmpje 3

  13. #2113

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Stanneveld
    Ik ben van plan om binnenkort (met kerst) een console aan te (laten) gaan schaffen. Mijn vraag is voor welke console ik het beste kan kiezen? en waarom?
    Mijn keuze zou de x-box zijn,

    De graphics zijn aanzienlijk beter, en dat gaat absoluut niet ten koste van de gameplay.

    De troef van ps2 is natuurlijk Gran turismo, maar de x-box gaat daar begin 2005 het hier al eerder genoemde Forza tegenoverzetten. Forza wordt in het algemeen gezien als een serieuse bedreiging voor de positie van gran Turismo als beste race-game.

    De harde schijf is ook voor mij een erg groot voordeel, niks geen memory cards, alles wordt netjes opgeslagen op de harde schijf.

    p.s. Er staat ook een gamecube te ronken in huize Starbuck, maar als je geen rode wangetjes krijgt van opwinding bij het horen van de namen Mario en/of Zelda dan is de Cube niet aan jouw besteed.
    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

  14. #2114

    Standaard

    De enige reden om tot voor kort nog uitsluitend voor de PS2 te kiezen was natuurlijk de Pro Evolution Soccer serie. Nu deze echter eindelijk (19-11) zijn opwachting gaat maken op de XBOX moet de keuze niet moeilijk zijn. Halo 2 is natuurlijk ook erg fraai, hoewel ik de hype ietwat overtrokken vind. In alle genres is de XBOX inmiddels eigenlijk prima vertegenwoordigt.

  15. #2115

    Standaard

    keuze moet natuurlijk ps2 zijn.
    reden: x box heeft betere inhoud maar ps2 heeft de meeste/beste/gevarieerde games en dat is iets wat de x box niet heeft.
    en de toppers komen zowieso op ps2 uit, denk aan gta san andreas, mgs 3:snake eater, de pro evo reeks, killzone, mk reeks, enz enz.
    elke console heeft voors en tegens, kies je voor graphics dan de x box, kies je voor de meeste en gevarieerde games dan kies je voor de ps2.
    heb al enkele jaren een ps2 en nooit spijt van gehad en zeker niet gezien de toppers die er nog aan zitten te komen.
    Ben er ook online mee en in tegenstelling tot de x box heb je geen gedoe met creditcardgegevens.
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  16. #2116

    Standaard

    Die paper Mario moet er zeker komen!

    (al heb ik zunshine niet eens uitgespeeld)
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  17. #2117

    Standaard

    Hm, de keuze wordt er niet makkelijker op zo te lezen...

    Voordelen X-Box: betere graphics, harde schijf, qua online spelen voorop
    voordelen PS2: ruimere keuze aan (betere) games

    Moeilijk, moeilijk, moeilijk...
    Lost in Translation: best movie ever!

    312 +


  18. #2118

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    HET spel dat ik deze week ga kopen: Paper Mario: The Thousand-Year Door



    Ik heb eigenlijk niet zo heel veel met RPG's maar dit spel lijkt me wel zo enorm veel 'fun' dat ik hem niet kan laten liggen. Daarbij: qua graphics is het echt een van de meest prachtige spellen van dit jaar. Enne... bekijk een paar filmpjes en niet de foto's om te begrijpen wat ik bedoel. Hier kun je er een paar downloaden:

    filmpje 1
    filmpje 2
    filmpje 3
    Lol, echt in style van Yoshi's Island :P I like that trouwens weer leuke titels deze maand van Nintendo
    12.11.2004 Zelda The Minish Cap (GBA)
    26.11.2004 Metroid Prime 2 Echoes (NGC)

    en dan Paper Mario ook nog... dure maand...

  19. #2119

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joost v.d. Ham
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Stanneveld
    Citaat Oorspronkelijk gepost door pokalapoketl
    Dat ligt er helemaal aan wat voor games je het liefst speelt. Noem eens je favoriete genres/games.
    Race:
    Need for speed
    Burnout lijkt me ook wel wat
    enz.

    Maar ook spellen als b.v. Call of duty, GTA e.d.
    RPG vind ik helemaal ruk btw.
    PS2 of Xbox dus.....

    Nintendo is voor de originele spellen
    Whaha, true, true

    eindelijk komt ie heeft lang geduurt


    de helm is iig verbeterd, duidelijker door gebruik van kleuren van de wapens en visieren

  20. #2120

    Standaard

    Ieders eerste keus zou natuurlijk de Gamecube moeten zijn. Ja, je hebt minder keus qua games maar hij heeft wel een hoop van de meest coole games allertijden (Metroid Prime, Zelda The Windwaker, Pikmin 2, F-Zero GX, Viewtifull Joe, Paper Mario, Animal Crossing, Super Smash Brothers Melee, Eternal Darkness en binnenkort Resident Evil 4). Ja, je kunt er vrijwel niet mee online maar hij heeft wel de beste multiplayer-games die er zijn (Monkey Ball, Mario Party, Warioware, Super Smash Bros). Verder is het ook de mooiste en de beste console met (bijna) de beste graphics en geluid.

    Als het toch iets anders zou moeten zijn dan zou ik momenteel de Ps2 kopen. Er is net een nieuwe, compacte versie van uitgekomen met een ingebouwde netwerkadapter EN binnenkort komt de nieuwe Gran Turismo uit. Daarbij heeft de Ps2 natuurlijk een enorme keuze aan games: veel groter als de GC en Xdoos bij elkaar.

  21. #2121

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Ieders eerste keus zou natuurlijk de Gamecube moeten zijn. Ja, je hebt minder keus qua games maar hij heeft wel een hoop echte klassiekers (Metroid Prime, Zelda The Windwaker, Pikmin 2, F-Zero GX, Viewtifull Joe, Paper Mario, Super Smash Brothers Melee, Eternal Darkness en binnenkort Resident Evil 4). Ja, je kunt er vrijwel niet mee online maar hij heeft wel de beste multiplayer-games die er zijn (Monkey Ball, Mario Party, Warioware, Super Smash Bros). Verder is het ook de mooiste en de beste console met (bijna) de beste graphics en geluid.

    Als het toch iets anders zou moeten zijn dan zou ik momenteel de Ps2 kopen. Er is net een nieuwe, compacte versie van uitgekomen met een ingebouwde netwerkadapter EN binnenkort komt de nieuwe Gran Turismo uit. Daarbij heeft de Ps2 natuurlijk een enorme keuze aan games: veel groter als de GC en Xdoos bij elkaar.
    hm ik ben het er uiteraard niet mee eens :wink: ik ben zelf gek van fps/fight games/ultra gewelddadige spellen en daarin biedt ps2 beste keus, de nieuwe timesplitters 3 wordt multiplayer heaven, maar elke console heeft toppers en floppers.
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  22. #2122

    Standaard

    weet je.... spaar door, en koop ze alle 3 8) de cube is echt nog maar 99,- ofzo... PS2 komt met een kleinere versie (wat de PS2 zeker ten goede komt, omdat de eerste versie echt overdreven groot is) voor dezelfde prijs volgens mij (correct me if I'm wrong..) en de Xbox blijft een doos van een ding natuurlijk, maarja, wel Halo natuurlijk

    Maarja, zoals IGN zegt:

    "Metroid > Halo"
    -IGN

    *Ah, I love that line *

    cover art Metroid Prime 2 8)

  23. #2123

    Standaard

    Ik heb de eerste Metroid Prime nog steeds niet uitgespeeld dus ik kan 2 nog niet kopen vindt ik.

  24. #2124

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Ik heb de eerste Metroid Prime nog steeds niet uitgespeeld dus ik kan 2 nog niet kopen vindt ik.
    SNEL SPELEN DAN GEK! :P vergeet de dvd's... JE CUBE AAN! NU!!! ghehehe :wink:

    je hebt nog tot de 26ste...

  25. #2125

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ill Niño
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Ik heb de eerste Metroid Prime nog steeds niet uitgespeeld dus ik kan 2 nog niet kopen vindt ik.
    SNEL SPELEN DAN GEK! :P vergeet de dvd's... JE CUBE AAN! NU!!! ghehehe :wink:

    je hebt nog tot de 26ste...
    Ja maar ik heb nog een hele stapel dvd's die ik eerst af moet kijken... :wink:

    Ik heb hem toch maar uit de kast gehaald. Ik ga in ieder geval een poging wagen.

Pagina 85 van 111 EersteEerste ... 357581828384858687888995 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •