Pagina 34 van 111 EersteEerste ... 243031323334353637384484 ... LaatsteLaatste
De resultaten 826 tot 850 van 2751 worden weergegeven.
  1. #826

    Standaard

    Daar ben ik het wel mee eens
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  2. #827

    Standaard

    vandaag Morrowind voor de Xbox gekocht....

    zo dat valt tegen zeg, na 3 uurtjes gespeelt te hebben is er nog helemaal niets gebeurt. Best leuk hoor al die vrijheid maar er moet wel een verhaal in zitten (vind ik). Ik ga hem zometeen nog maar een kans geven anders morgen ruilen.


  3. #828

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joost v.d. Ham
    vandaag Morrowind voor de Xbox gekocht....

    zo dat valt tegen zeg, na 3 uurtjes gespeelt te hebben is er nog helemaal niets gebeurt. Best leuk hoor al die vrijheid maar er moet wel een verhaal in zitten (vind ik). Ik ga hem zometeen nog maar een kans geven anders morgen ruilen.
    Hoe speel je het spel? Het is een groot spel, ik heb hem voor de pc ik heb er al meer dan 100 uur op zitten. Praat met genoeg mensen en vooral met mensen van bepaalde gilden bv dievengilde en je hebt het wel druk. Ga naar Balmora altijd wel druk.
    Safetrader
    MegaStarTrader

  4. #829

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Subzer0
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joost v.d. Ham
    vandaag Morrowind voor de Xbox gekocht....

    zo dat valt tegen zeg, na 3 uurtjes gespeelt te hebben is er nog helemaal niets gebeurt. Best leuk hoor al die vrijheid maar er moet wel een verhaal in zitten (vind ik). Ik ga hem zometeen nog maar een kans geven anders morgen ruilen.
    Hoe speel je het spel? Het is een groot spel, ik heb hem voor de pc ik heb er al meer dan 100 uur op zitten. Praat met genoeg mensen en vooral met mensen van bepaalde gilden bv dievengilde en je hebt het wel druk. Ga naar Balmora altijd wel druk.
    Niet. nee ik was er al snel achter dat dit helemaal niets voor mij is, daarom vandaag geruild voor Championship Manager 4 voor de PC. Kijk dat is pas mijn soort game . Ik denk niet dat ik veel op het forum te vinden ben de komende tijd :wink: .


  5. #830

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mù$ï© !Ñ$t®ù©tó®
    Dacht iets van €60 of zo... Weet ik zo niet meer zeker, kan 'em niet meer vinden op de site.
    Kostte zelfs maar €54
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  6. #831

    Standaard

    Tip voor diegenen die een Cube hebben en de nieuwe Zelda nog niet in hun bezit hebben maar hem WEL willen hebben: ik merk dat de 'gewone' versie (dus: die ZONDER Ocarine of time erbij) steeds meer in de schappen begint te verschijnen. Mocht je de Limited Edition nog willen 'scoren': wees er HEEL snel bij...

  7. #832

    Standaard

    Als het me morgen eindelijk eens meezit ontvang ik hopelijk Zelda Limited Edition. Wacht er al een volle week op onderhand...
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  8. #833

    Standaard

    Ik las net ff CUBE door en daar stond in dat er het einde van de zomer (in engeland) de eertste demo's voor de cube uitkomen ze gaan ongeveer 10Euro kosten.
    Jordé den Tenter Formally Known As JDT.

  9. #834

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JDT
    Ik las net ff CUBE door en daar stond in dat er het einde van de zomer (in engeland) de eertste demo's voor de cube uitkomen ze gaan ongeveer 10Euro kosten.
    Betalen voor demo's?

  10. #835

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Citaat Oorspronkelijk gepost door JDT
    Ik las net ff CUBE door en daar stond in dat er het einde van de zomer (in engeland) de eertste demo's voor de cube uitkomen ze gaan ongeveer 10Euro kosten.
    Betalen voor demo's?
    Jah meestal zitten ze gratis bij de boekjes hé.
    Maar ik ga er denk ik toch wel een paar kopen omdat er ook van spelletjes die ik nog niet gespeelt heb dingen op staan ( Warioworld, The Hobbit).
    En er zat bij deze uitgave (20) 2gratis Mini Disc's.
    Een DVD met previews van Project No. 03 Killer 7 etc
    En een gratis cheat disc voor de Cube met cheats voor Timesplitters II, Metroid Prime, The Sims en een gratis freeloader voor Animal crossing.
    Die vond ik wel goed.
    Jordé den Tenter Formally Known As JDT.

  11. #836

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JDT
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Citaat Oorspronkelijk gepost door JDT
    Ik las net ff CUBE door en daar stond in dat er het einde van de zomer (in engeland) de eertste demo's voor de cube uitkomen ze gaan ongeveer 10Euro kosten.
    Betalen voor demo's?
    Jah meestal zitten ze gratis bij de boekjes hé.
    Maar ik ga er denk ik toch wel een paar kopen omdat er ook van spelletjes die ik nog niet gespeelt heb dingen op staan ( Warioworld, The Hobbit).
    En er zat bij deze uitgave (20) 2gratis Mini Disc's.
    Een DVD met previews van Project No. 03 Killer 7 etc
    En een gratis cheat disc voor de Cube met cheats voor Timesplitters II, Metroid Prime, The Sims en een gratis freeloader voor Animal crossing.
    Die vond ik wel goed.
    Gratis freeloader voor Animal crossing? Da's geen officiele uitgave van Nintendo dan. Heb je het misschien over een disc die bij een Engels blad wordt uitgegeven ofzo? Daar hoorde ik namelijk al iets over. Weet je toevallig van welk blad? Ik heb hem in de winkel nog niet gezien maar ik ben zeker geinteresseerd.

    EDIT: ik herlees nu je eerste posting en ik begrijp nu dat je het blad CUBE bedoelt. Ok, cool.

  12. #837

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Citaat Oorspronkelijk gepost door JDT
    Ik las net ff CUBE door en daar stond in dat er het einde van de zomer (in engeland) de eertste demo's voor de cube uitkomen ze gaan ongeveer 10Euro kosten.
    Betalen voor demo's?
    Zie hierboven het blad CUBE en ja zoals ik ook al zei Engels).
    Jordé den Tenter Formally Known As JDT.

  13. #838

    Standaard

    Gratis Freeloader voor Animal Crossing ? Dat is inderdaad netjes

    Ach ja, ik heb er nu al één...
    Nu wachten tot Animal Crossing arriveert (hopelijk deze week).

    En Zelda is eindelijk binnen dus ik ben weer effe zoet
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  14. #839

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mù$ï© !Ñ$t®ù©tó®
    Gratis Freeloader voor Animal Crossing ? Dat is inderdaad netjes

    Ach ja, ik heb er nu al één...
    Nu wachten tot Animal Crossing arriveert (hopelijk deze week).

    En Zelda is eindelijk binnen dus ik ben weer effe zoet
    Tsa ik wil Animal Crossing wel maar ga er geen 80/90Euro voor betalen is mij te duur.
    En ik verw8 van Harvest Monn eigenlijk veel meer dus d8 nou laat ik dan maar w8en en nog ff een andere kopen.( of ze moeten hem in tjechië voor 60 hebben [of minder] dan haal ik hem ook {aangezien ik daar op vakantie ga morgen voor 2 weken}).
    Jordé den Tenter Formally Known As JDT.

  15. #840

    Standaard

    Misschien dat ie binnenkort weer bij Cd-Wow te koop is. Kost daar maar €54. Nette prijs dacht ik zo...
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  16. #841

    Standaard

    als iemand wilt ruilen heb ik liggen:

    Super Smash Bros. Melee


  17. #842

    Standaard

    Balen. Ik kon een tweede hands 'Super Mario Advance 3: Yoshi's Island' voor de GBA voor 27 euro overnemen maar greep net mis.

    Ik ga waarschijnlijk toch maar een 'full price' Mario Advance kopen dan, maar ik vraag me af welke het beste/mooiste/leukste is. De graphics van 3 vind ik het mooist maar ik heb begrepen dat 2 eigenlijk de beste is. Iemand die daar een mening over heeft?

  18. #843

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    De graphics van 3 vind ik het mooist maar ik heb begrepen dat 2 eigenlijk de beste is. Iemand die daar een mening over heeft?
    Yoshi´s Island is inderdaad technisch gezien de mooiste en ik vind hem ook eerlijk gezegd de leukste om te spelen. Hij is wel wat makkelijker...

    Maar ja... deel 2 blijft eigenlijk de beste qua leveldesign en uitdaging enzo. Vooral die verborgen wereld is MOEILIJK!!!

  19. #844

    Standaard

    Ben sinds vandaag Zelda een beetje aan het spelen, maar ik merk wel dat er soms verschrikkelijke slowdowns zijn. Erg jammer
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  20. #845

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mù$ï© !Ñ$t®ù©tó®
    Ben sinds vandaag Zelda een beetje aan het spelen, maar ik merk wel dat er soms verschrikkelijke slowdowns zijn. Erg jammer
    , wat bedoel je daarmee ??
    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

  21. #846

    Standaard

    Dat het spel, als er erg veel dingen tegelijk gebeuren (teveel vijanden bijvoorbeeld), traag wordt.
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  22. #847

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mù$ï© !Ñ$t®ù©tó®
    Dat het spel, als er erg veel dingen tegelijk gebeuren (teveel vijanden bijvoorbeeld), traag wordt.
    Je moet vijanden ook afmaken, niet opsparen...

    Geintje hoor, maar eerlijk gezegd heb ik er nog niet zo´n last van gehad...

  23. #848

    Standaard

    Bij mij gebeurde het op het begin regelmatig. In de eerste dungeon bijvoorbeeld met een aantal vijanden, maar ook zo nu en dan met bommen. Nu valt het dan wel weer iets mee.

    Blijft toch een prachtspel hoor, daar niet van

    Ik probeer zo lang mogelijk te spelen, want ik geniet werkelijk van elke minuut :P
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  24. #849

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mù$ï© !Ñ$t®ù©tó®
    Dat het spel, als er erg veel dingen tegelijk gebeuren (teveel vijanden bijvoorbeeld), traag wordt.
    was mij nog niet echt opgevallen, in ieder geval heeft het me dan niet gestoort.

    Maar desondanks , veel speelplezier met onze vriend Link, en moge de hulp van de vele SAGES je de kracht geven om de vele vijanden snel te verlaan zodat het spel niet meer traag overkomt. :wink:
    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

  25. #850

    Standaard

    Vandaag Midtown Madness 3 gehaald voor de Xbox, dit is echt een spel voor mij! Hard door een stad racen en alles kapot kunnen rijden terwijl je door checkpoints heen moet,!

    Je hebt 2 steden: Parijs en Washington D.C. die echt helemaal nagemaakt zijn! Ze zijn echt erg groot om in rond te rijden, en bijna alles kan kapot gereden worden, tot de ruiten in de gebouwen toe, die meestal in andere spellen gewoon van steen zijn,!

    Ook de Xbox live werkt erg goed, het leukste vind ik toch wel Hunter: Dan begint er 1 als politieagent en moet de rest te pakken zien te krijgen! Als je dan een andere beukt veranderd die ook in een politieauto, zo gaat het door totdat iedereen af is! Omdat de stad zo groot is kan een potje wel oplopen tot 20 minuten,!
    Helaas lopen er online geen mannetjes rond in het level, of rijden er computerauto's rond, maar ik snap wel dat dat anders teveel moeite zou kosten!
    Wel blijven de beschadigingen enzo zichtbaar, want ik stond eerst in de metro waar me achterlamp eraf ging! Toen ik na een paar minuten op het hetzelfde punt terug kwam lag de achterlamp nog steeds op de grond! Dus dat is wel goed gedaan!

    Als je van een arcade racer houd is dit dus zeker een aanrader, ik weet wel dat ik 'm nog veel zal spelen, zowel online als alleen!
    Three-Star Trader
    Grandpa, were you a hero in the war? Grandpa said, "No......but I served in a company of heroes".

Pagina 34 van 111 EersteEerste ... 243031323334353637384484 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •