Pagina 84 van 111 EersteEerste ... 347480818283848586878894 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.076 tot 2.100 van 2751 worden weergegeven.
  1. #2076

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Karen1977
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Karen1977
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Karen1977
    En het is zo frustrerend...want ik heb dat snoep hard nodig!!!!!
    Ik dacht dat ik wel voorbereid was op halloween...maar ik krijg er gewoon niets uit...kan er ook geen Bells ingooien
    Misschien kun je er een mep op geven met je schep? Ik heb echt geen idee.
    ook al geprobeerd, maar binnen wordt de schep vanzelf opgeborgen helaas....Dus ik kan er geen mep tegen geven. En buiten is de Candy Machine weer vervormd tot een blaadje...

    Ik heb nog een paar uur om het uit te vinden...
    Niet als je de interne klok terugzet (mits je op een GameCube speelt natuurlijk).
    Ja maar......dat...is.... VALSSPELEN!!!!!

    :wink:

    Ach ja ik weet gewoon niet hoe de Candymachine werkt.... dus of ik de klok nu terugzet of niet...ik kan het echt nergens vinden...

    Maar ik neem dat ik geen candymachine heb gekregen vlak voor Halloween als blijkt dat ik er niets mee kan doen?

    Anders zijn de ontwerpers van dit spel wel erg wreed!
    Je kan natuurlijk ook weer een jaartje wachten
    Op normale dagen gebeurt er gelukkig niet bar veel, dus het zou niet zo heel veel uitmaken volgens mij (als het maar voor tijdelijk is natuurlijk).
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  2. #2077

    Standaard

    Ik heb even ge-Google'd maar ik kan niet uitvinden hoe je die machine nu kunt gebruiken. Heel vaag.

  3. #2078

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Ik heb even ge-Google'd maar ik kan niet uitvinden hoe je die machine nu kunt gebruiken. Heel vaag.
    Tja, ik ben er al de hele dag mee bezig...
    Maar ik zou het echt heel raar vinden als je er niets mee kunt...
    Ik bedoel de radio werkt toch ook?
    Mijn Collectie MegaStarTrader

  4. #2079

    Standaard

    dit is het gewraakte meubelstuk trouwens:

    Mijn Collectie MegaStarTrader

  5. #2080

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Karen1977
    dit is het gewraakte meubelstuk trouwens:

    Ik begin te geloven dat het gewoon een 'statisch' object is en geen werkend ding.

    Misschien moet je dit ding aanbieden als een van de bosbewoners om snoep begint te vragen? Wie weet kunnen zij er iets mee. Het is wel een gok natuurlijk want als ze het niets vinden dan veranderen ze het in zo'n 'jack-in-the-box'...

  6. #2081

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Karen1977
    dit is het gewraakte meubelstuk trouwens:


    OOwww, deze ben ik al eens tegengekomen in 1 van de huisjes van een dorpsbewoner, en idd dit object doet niets anders dan mooi te wezen.

    Gisteren trouwens een spooky klok gescoort en een spooky kast, alleen voordat ik de klok in mijn huisje had werd ik staande gehouden en is de klok vevangen door een pompoen

    Gelukkig heb ik nog wel "katrina's tent" gekregen van de burgermeester

    Al met al een behoorlijk frusterend anderhalf-uurtje beleefd met mij achtervolgende dorpsbewoners 8)
    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

  7. #2082

    Standaard

    Mensen kom op plaats je fotos (van je collectie)

  8. #2083

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door frankverspeek14
    Mensen kom op plaats je fotos (van je collectie)
    Nou vooruit dan maar..

    Onderstaande plaatjes zijn niet meer actueel trouwens. Zowel mijn GC- als mijn GBA-collectie is alweer flink uitgebreid. Ik zal daarvan binnenkort wel eens nieuwe (en betere!) foto's posten.


    Verder heb ik nog: Mario Kart Double Dash, Prince of Persia: the sands of time, Tiger Woods PGA Golf 2004, SSX-3, Animal Crossing, Pikmin 2, Eternal Darkness, Zelda Collectors Disc, 1080 Avalanche + nog een draadloze Wavebird-controler.


    Een andere GBA-game die ik nog heb is Metroid Fusion

    Hier een paar mooie boxen van oude pc-games die ik heb. Ik heb BERGEN pc-games maar die gaan niet allemaal op de foto en van de meeste ervan heb ik de boxen ook niet bewaard...




  9. #2084

    Standaard

    Ik moet zeggen HELEMAAL TE GEK AL DIE STAR WARS GAMES! als ik wist waar je woonde zou ik je beroven! :P
    Ik heb het altijd jammer gevonden dat Rogue Leader nog nooit naar de pc gekomen is T zag er ZO prachtig uit!

  10. #2085

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Elessar
    Ik moet zeggen HELEMAAL TE GEK AL DIE STAR WARS GAMES! als ik wist waar je woonde zou ik je beroven! :P


    Lucasarts had vroeger altijd van die mooie boxen maar jammer genoeg maken ze die tegenwoordig niet meer. Vroeger kocht ik die games wel eens op beursen en het zijn echt spullen die de moeite waard waren om te bewaren.

  11. #2086

    Standaard

    moet ik mijn hele games collectie plaatsen?

    dan mag ik wel paar apgina's reserveren hoor hahah heb een hele kast die in de muur ingebouwd zit gereserveerd voor mijn consoles onder andere:
    SEGA:
    saturn, megadrive master system, dreamcast
    Nintendo:
    gamboy, gameboy pocket, gameboy advance, gameboy advance sp, NES 8-bit (3x), SNES, N64, Gamecube
    Microsoft:
    XBOX
    Sony:
    playstation, playstation 2, MSX (Hit Bit)
    Commodore:
    Amiga 2x en Commodore 64
    Atari:
    Lynx, Jaguar, 2600
    Philips:
    Videopac
    en verder nog een paar oude zwart wit gevallen met van die draaiknopjes

    en voor dit alles ongeveer 2000 games ofzo meeste met doosjes en boekjes
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  12. #2087

    Standaard

    Als je trouwens echt mooie games-collecties wilt zien dan moet je de 'Wat is jou console collectie'-thread van het forum van Gamer.nl eens bekijken. Het is werkelijk niet te filmen wat sommige mensen daar voor spullen in hun bezit hebben! De meest exotische consoles, games en hardware importeren die mensen daar van alle streken uit de wereld.

    Zie http://forum.gamer.nl/showthread.php?t=39754 en kijk je ogen eens uit... 8)

    EDIT: ik zie trouwens nu dat ik (met mijn nick) ook in het namenlijstje van hun 'best thread' award ben opgenomen. Cool!

  13. #2088

    Standaard

    Mooie collectie richard alleen jammer dat je golden sun: the lost age niet hebt

  14. #2089

    Standaard

    momenteel bezig met gta san andreas: mooie graphics, lekker taalgebruik, en uiteraard veel geweld :P
    zal vandaag s proberen om wat missies uit te voeren ipv mensen willekeurig af te slachten.
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  15. #2090

  16. #2091

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door frankverspeek14
    Mooie collectie richard alleen jammer dat je golden sun: the lost age niet hebt
    Ik heb die eerste nog niet uitgespeeld eigenlijk. Ik ben er achter gekomen dat ik niet altijd evenveel geduld heb voor dit soort spellen.

  17. #2092

    Standaard

    Animal Crossers...

    de krant volume 7

    is verschenen, met daarin geen extremistisch nieuws maar wel een NES game code voor " punch out "
    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

  18. #2093

    Standaard

    hm paar daagjes bezig met gta.
    Wat opvalt is dat het jammer is dat je niet automatisch kunt locken op "gevaarlijke" tegenstanders, verder zijn de graphics weer top, missies cool, muziek top, en het geweldniveau weer super.
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  19. #2094

    Standaard

    Richtsysteem GTA niet echt verbeterd.
    Verder is tot nu toe alles supergaaf, alleen zo'n verdomde missie waar je moet [spoiler:2c782f23d9]dansen op de maat, knoppen in bepaalde volgorde in drukken[/spoiler:2c782f23d9] das minder.
    Ook bezig met Men of Valor, wat een lekker FPS, superbesturing
    I WILL KILL BILL

  20. #2095

    Standaard

    Ik speel de laatste tijd veel T.H.U.G :wink:
    *For love some WiLL search the ends of the world..to possess the objects of their desire some even KiLL*
    Mijn collectie

  21. #2096

    Standaard

    Kan iemand mij vertellen waar ik relatief goedkoop de volgende spellen voor de PS2 zou kunnen aanschaffen:

    - Fifa 2005
    - NHL 2005
    - NBA live 2005
    - Pro evolution soccer 4
    - Smash court tennis pro tournament 2
    MegaStarTrader · Safetrader

    "I’m giving very serious thought.. to eating your wife" - Hannibal Lector

  22. #2097

    Standaard

    Play.com alle spellen kosten daar max 32,99 en dan komt neer op €47,-

  23. #2098

    Standaard

    of cd-wow die zijn ook best goedkoop kan je nog een kortingslink gebruiken ook


    vandaag een paar uur gta zitten spelen en wat ruled deze game 8)
    echt niet normaal hoe groot deze is en wat je allemaal kan doen
    Panasonic TH46PZ80-Panasonic BD30-Canton 5.1 speakerset-X360 Elite-HTC Desire HD-Sony Vaio NW.
    DVD.nl---4 Startrader | dvdforum----goldtrader

  24. #2099

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door frankverspeek14
    Mooie collectie richard alleen jammer dat je golden sun: the lost age niet hebt
    Golden Sun Rocks 8) heb me uren vermaakt met dat spel. Het vervolg trouwens ook. Super Games. 12 november ff nieuwe Zelda ophalen voor de GBA K hoorde/las trouwens dat ze ook bezig zijn met een nieuw deel voor in de Metroid serie nieuwe voor op de Cube 8) HEBBEN!

  25. #2100

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ill Niño
    Citaat Oorspronkelijk gepost door frankverspeek14
    Mooie collectie richard alleen jammer dat je golden sun: the lost age niet hebt
    Golden Sun Rocks 8) heb me uren vermaakt met dat spel. Het vervolg trouwens ook. Super Games. 12 november ff nieuwe Zelda ophalen voor de GBA K hoorde/las trouwens dat ze ook bezig zijn met een nieuw deel voor in de Metroid serie nieuwe voor op de Cube 8) HEBBEN!
    Ik heb GoldenSun uitgespeelt maar heb geen idee waar het verhaal over ging, het deed me helemaal niets. Ben wel erg beniewd naar de niewe Zelda, zal wel weer een toppertje gaan worden (elke zelda is eigenlijk exact hetzelfde)....tot die tijd vermaak ik me nog wel met FF Tactics hoewel het wel saai begint te worden.


Pagina 84 van 111 EersteEerste ... 347480818283848586878894 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •