Pagina 1 van 111 123451151101 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 2751 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Het grote enige gameshoekje

    Games zijn hopelijk niet verbannen van dvd.nl ( gezien wat slotjes op game threadjes )

    Als er iets in relatie staat met dvd dan zijn het wel de hardware en games industrie

    denk maar aan de x-box en playstation die allebei dvd's kunnen afspelen.

    De dvd-rom games voor de pc

    en zelfs nintendo die zijn gametrailers op dvd uitbrengt.

    games die een film als uitgangspunt hebben, of games die worden verfilmt.

    Ik hoop dat dvd.nl ons in dit hoekje lekker laat praten over games in alle soorten en maten en van alle systemen.

    Ik hoop wel dat er hier geen oeverloze discussie onstaan die gaan over welk systeem beter is, maar goed daar hebben we offie voor...

    game on
    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

  2. #2

    Standaard

    En ik heb Mario Sunshine vandaag gekocht

    yes yes yes


    ouderwets spelplezier, verslavend en weet ik het al niet meer, hoera hoera hoera.

    sorry, ik had me nogal verheugd op deze game
    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

  3. #3

    Standaard

    Nou...en ik heb vandaag Unreal Tournament 2003

  4. #4

    Standaard

    En ik vind games veel te duur. Moeten ze maar eens iets aan doen. Anders zou ik ook weer wat meer gamen...alhoewel in een goeie game vaak erg veel tijd gaat zitten (en zeker alstie verslavend is).

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luther Hartog
    Nou...en ik heb vandaag Unreal Tournament 2003

    we verwachten natuurlijk wel een bloedige review van je, als je wat gevorderd bent met spelen...
    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen Driessen
    En ik vind games veel te duur. Moeten ze maar eens iets aan doen. Anders zou ik ook weer wat meer gamen...alhoewel in een goeie game vaak erg veel tijd gaat zitten (en zeker alstie verslavend is).
    voor een topgame heb ik het geld wel over, maar er wordt wat dure troep uitgebracht, dat is schaamteloos.

    Maar toppers als Mario, Unreal, colin mcrea etc etc zijn hun geld wel waard vind ik.
    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door starbuck



    we verwachten natuurlijk wel een bloedige review van je, als je wat gevorderd bent met spelen...
    Nou...ik zit nu nog op m'n werk, maar als ik thuis ben ga ik direct aan de slag hoor

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door starbuck


    voor een topgame heb ik het geld wel over, maar er wordt wat dure troep uitgebracht, dat is schaamteloos.

    Maar toppers als Mario, Unreal, colin mcrea etc etc zijn hun geld wel waard vind ik.
    Is natuurlijk ook nog een verschil tussen console en PC games, want consolegames zijn echt belachelijk duur. En dat terwijl het een enorme afzetmarkt is. Gewoon €30 ofzo voor een game, is een hele nette prijs. Dan wordt er echt wel een hoop meer verkocht...ook de baggergames.
    Ik koop maar zelden iets en vind €70 erg overdreven (heb een PS2). Gekopieerde spullen doe ik niet b.t.w.

  9. #9

    Standaard

    Even off-topic: heeft er iemand de Advance Scart kabel of een third-party RGB kabel (voor de Xbox)? Zo ja, voor hoeveel heb je 'm gekocht en waar?

    Edit. Het bovenstaande heeft een beetje met games te maken. Maar misschien is dit toch niet de juiste plek daarvoor

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen Driessen
    Is natuurlijk ook nog een verschil tussen console en PC games, want consolegames zijn echt belachelijk duur. En dat terwijl het een enorme afzetmarkt is. Gewoon €30 ofzo voor een game, is een hele nette prijs. Dan wordt er echt wel een hoop meer verkocht...ook de baggergames.
    Ik koop maar zelden iets en vind €70 erg overdreven (heb een PS2). Gekopieerde spullen doe ik niet b.t.w.
    Ik ben het helemaal met je eens, de spelontwikkelaars zijn het ook met je eens, maar goed dan moet er ook echt iets gebeuren in plaats van te klagen

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door starbuck
    we verwachten natuurlijk wel een bloedige review van je, als je wat gevorderd bent met spelen...
    Over reviews gesproken. Ik heb in een andere thread jouw review van Turok Revolution gelezen. Kun je ook iets vertellen over hoe vaak je kunt saven in het spel. Of moet je eerst een heel 'level' uitspelen?
    Vind ik altijd wel belangrijk om te weten, vreselijk als je steeds helemaal opnieuw moet beginnen

    Ik ga binnenkort een X-Box kopen, waarschijnlijk zo'n 'DVD pakket' waar je de DVD afstandsbediening erbij krijgt.
    En ik koop er natuurlijk ook een paar games bij

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marika
    Over reviews gesproken. Ik heb in een andere thread jouw review van Turok Revolution gelezen. Kun je ook iets vertellen over hoe vaak je kunt saven in het spel. Of moet je eerst een heel 'level' uitspelen?
    Vind ik altijd wel belangrijk om te weten, vreselijk als je steeds helemaal opnieuw moet beginnen

    Ik ga binnenkort een X-Box kopen, waarschijnlijk zo'n 'DVD pakket' waar je de DVD afstandsbediening erbij krijgt.
    En ik koop er natuurlijk ook een paar games bij
    Het saven verloopt hetzelfde als in Halo, dwz dat het level is verdeeld in niet zichtbare checkpoints, ga je dood dan begin je weer bij je laatste checkpoint, deze zijn in ruime mate aanwezig.

    Binnenkort komt er trouwens een x-box pakket op de markt met twee spellen erbij ( 1 ervan is volgens mij het zeer fraaie sega gt race), is mischien een paar weekjes wachten waard.

    ps deze actie wordt nog niet officieel bevestigd,maar er duiken steeds meer berichten op in de diverse gamesmagazines.
    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen Driessen
    En ik vind games veel te duur.
    Duur ??? Op Mirc kun je pc - ps2 en xbox games gewoon downloaden, dan ff op een cdtjè van €0.70 branden en spelen maar

    Groeten dave

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door starbuck
    Binnenkort komt er trouwens een x-box pakket op de markt met twee spellen erbij ( 1 ervan is volgens mij het zeer fraaie sega gt race), is mischien een paar weekjes wachten waard.

    ps deze actie wordt nog niet officieel bevestigd,maar er duiken steeds meer berichten op in de diverse gamesmagazines.
    Het andere spel zal Jet Set Radio Future zijn. De prijs (€259) van het pakket blijft hetzelfde, echter deze twee spellen komen in de plaats van de DVD kit (DVD afstandsbediening en JPIII). Kijk hier voor deze info en nieuwe aankondigingen.

  15. #15

    Standaard

    Ik ga normaal deze week of volgende een xbox kopen maar zijn er spelletjes die ik zeker moet hebben?
    Ik wou het al eerder doen maar nu pas ben ik kapitaal krachtig genoeg.
    Hoeveel kost zo'n spelletje en een extra controler gemiddeld?
    achteraan in de kudde stapt men in de stront

  16. #16

    Standaard

    in de winkel kost een spelletje 70 euro, als je xbox is omgebouwd kost een spelletje 10 euro en download je zelf de spellen dan 70 eurocent..

    maar persoonlijk zou ik toch de gamecube kopen, de controllers liggen prettiger in de hand en de spellen hebben tenminste inhoud, of je moet natuurlijk van vechtspellen en sportspellen houden dan is de xbox perfect maar voor adventure en rpg moet je een gamecube hebben, 80 % van de xbox spellen komt ook op de gamecube uit.

    groeten dave

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luther Hartog
    Ik ben het helemaal met je eens, de spelontwikkelaars zijn het ook met je eens, maar goed dan moet er ook echt iets gebeuren in plaats van te klagen
    Ik betaalde vroeger voor een Atari spelletje ook al 150 gulden, er is nog niet veel veranderd dus

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door starbuck
    Het saven verloopt hetzelfde als in Halo, dwz dat het level is verdeeld in niet zichtbare checkpoints, ga je dood dan begin je weer bij je laatste checkpoint, deze zijn in ruime mate aanwezig.
    Aha, da's gunstig! Die gaat op m'n wishlist Ik wou graag het spel Buffy the Vampire Slayer kopen maar daar moet je dus steeds opnieuw aan het level beginnen heb ik gehoord. Da's wel balen maar ik denk dat ik hem toch wel koop, ik ben teveel fan om hem te laten liggen
    Binnenkort komt er trouwens een x-box pakket op de markt met twee spellen erbij ( 1 ervan is volgens mij het zeer fraaie sega gt race), is mischien een paar weekjes wachten waard.
    Hmm...heb nu wel lang genoeg gewacht vind ik. Ik ga vanmiddag eens bij Intertoys kijken, best wel eens kans dat ik er eentje mee naar huis neem

  19. #19

    Standaard

    Ik loop zelf nog steeds hard te twijfeln welke Console ik zal halen en of ik het nog steeds wel de moeite waard vind.

    Qua compatibiliteit denk ik aan de PS2
    Qua Spellen denk ik aan de Gamecube vanwege de Mariogames die nog steeds een zeer hoog jeudsentiment gehalte op mij hebben en ik nog af en toe op m;n oude 8 bit NES speel.

    de X-box denk ik dat ik niet voor ga vanwege de spellen die me niet erg aanspreken.

    Ook de Gameboy Advanced sluit ik niet uit vanwege de 16 bits spellen, hierook weer jeudsentiment.

    Ik ga dus nog eens goed denken erover en tips en opmerkingen
    zijn natuurlijk altijd welkom.

    oja mijn games zijn:
    Mario
    GTA
    GT
    Quake
    Undying
    Heart of darkness
    enz.
    StarTrader

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dave
    Ik loop zelf nog steeds hard te twijfeln welke Console ik zal halen en of ik het nog steeds wel de moeite waard vind.
    Dit soort postings noemen ze nou 'de knuppel in het hoenderhok gooien'.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dave

    Qua compatibiliteit denk ik aan de PS2
    Qua Spellen denk ik aan de Gamecube vanwege de Mariogames die nog steeds een zeer hoog jeudsentiment gehalte op mij hebben en ik nog af en toe op m;n oude 8 bit NES speel.

    de X-box denk ik dat ik niet voor ga vanwege de spellen die me niet erg aanspreken.

    Ook de Gameboy Advanced sluit ik niet uit vanwege de 16 bits spellen, hierook weer jeudsentiment.

    Ik ga dus nog eens goed denken erover en tips en opmerkingen
    zijn natuurlijk altijd welkom.
    Ik heb zelf een Gamecube en die bevalt me heel erg. De nieuwe Mario is errrrug goed dus dat is misschien wel een goed 'selling point' als je daar van houdt. Luigi's Mansion schijnt wel aardig te zijn, Super Smash Brothers Melee is echt ongelovelijk leuk en binnenkort komt Mario Party 4 er ook aan dus aan Mario geen gebrek op de 'cube'. Verder komen/kwamen er de komende tijd natuurlijk een hoop goeie spellen uit voor dit platform (Resident Evil, Zelda, Starfox, Metroid Prime etc.) dus de GC biedt voor ieder wel wat wils denk ik.

    Btw: eerlijkheid gebiedt te zeggen dat de Xbox ook een leuk pakket aan games biedt dus dat zou mijn tweede keus zijn. Is natuurlijk wat meer PC-achtiger maar toch erg de moeite waard. Ik verwijs naar een recente thread onder (dacht ik) 'dvd algemeen' voor meer info over de mogelijkheden van deze machine (hey, ik ga niet meer discussieren over specs Gerrit! ). Ze hebben zelfs hele aardige Mario-achtige spellen zoals Blinx, Oddworld en dat nieuwe Buffy-spel (alhoewel die laatste wat misschien niet helemaal onder dat genre valt).

  21. #21

    Standaard

    Heej Richard, bedankt voor je reactie

    Hier heb ik wat aan

    Weet iemand iets van een eventuele verschijning van GTA3 of die opvolger die volgede maand komt op de GC komt of niet?
    StarTrader

  22. #22
    Dane
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dave
    Weet iemand iets van een eventuele verschijning van GTA3 of die opvolger die volgede maand komt op de GC komt of niet?
    Naar mijn weten niet, GTA 3 is volgens mij ps2 en pc gebonden.

    Ik heb trouwens wel een gerucht gehoord dat de opvolger van Driver 1 en 2 wel ook op de GC komt.

    Elwood.

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Elwood Blues


    Naar mijn weten niet, GTA 3 is volgens mij ps2 en pc gebonden.

    Ik heb trouwens wel een gerucht gehoord dat de opvolger van Driver 1 en 2 wel ook op de GC komt.
    Da's meer dan een gerucht: in een artikel in de september-editie van NGC werd bevestigd dat deze er aan komt. Schijnt alleen nog wel een tijdje te duren: wordt waarschijnlijk kerst volgend jaar, na de release van de PS2-versie.

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marika
    Ik betaalde vroeger voor een Atari spelletje ook al 150 gulden, er is nog niet veel veranderd dus
    Het heeft natuurlijk als voordeel dat je een stuk selectiever je spellen kiest. Toen ik nog op de PC speelde had ik misschien ik-weet-niet-hoeveel (gecopieerde) spellen geinstalleerd staan die ik nooit of nauwelijks speelde.

    Btw: niet dat ik verder graag mijn geld kwijtraak hoor!

  25. #25

    Standaard

    Ik heb vorige week Conflict: Desert Storm besteld voor m'n xdoosje bij play.com. Ik hoop dat ik deze week mijn breedbeeldje weer terug hebt, dan kan hem tenminste spelen (m'n tv is al anderhalve maand (!) in reparatie).
    Assumption is the mother of all fuckups

Pagina 1 van 111 123451151101 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •