Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 31 van 31 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Tja, extra content kost ook extra geld. Ik heb begrepen dat voor ieder extraatje op een blu-ray betaald moet worden. Gezien het feit dat 80-90% nooit extra's kijkt kan ik de redenatie van Nederlandse uitgevers wel begrijpen.

    Voor de meesten gaat het toch alleen om de film. Als die maar in een zo goed mogelijke kwaliteit op de schijf staat.

    Voor de anderen die meer willen is er een import mogelijkheid.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Yi-Long Bekijk bericht
    Zonde dat ze hier weer een release uitbrengen met minder content dan de Amerikaanse versie. Voor mij een reden om de NLse versie dus niet aan te schaffen. Jammer.

  2. #27

    Standaard

    Laat het maar aan Disney over om zo'n gigantische release te verpesten door een gebrek aan extra's. Jammer dat Marvel gekocht is door Disney. Paramount had dit veel beter aangepakt.
    Everyone knows, when you make an assumption, you make an ass out of "u" and "umption". - Mitch Henessey

    What I Watch

  3. #28

    Standaard

    Precies wat ik ervan had verwacht, boordevol actie en prachtige special effects.
    Prima cast ook al komen niet alle personages goed over, Loki vond ik allesbehalve schrikwekkend als schurk; en hoewel een mooie verschijning is het personage van Johansson ook niet echt overtuigend te noemen.
    Maar dat zijn zowat de enige minpunten, vandaar ook niet de hoogste score voor deze film.
    Ik weet niet of de 3D versie meerwaarde zal bieden, bij vorige filmen zag je duidelijk in 2D ook de effecten die bedoeld waren voor 3D en dat zeer dikwijls ten koste van een goed verhaal (het budget moet ergens verdeeld worden), hier heb je dus wel een goed verhaal en wellicht daarom iets minder duidelijke 3D effecten, maar dat laat ik aan de 3D kijkers over om dat te beoordelen, ik ben sowieso geen liefhebber van 3D.
    Om kort te zijn, goede film met prima actie en special effects én een goed verhaal !!

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter V Bekijk bericht
    Ja, in het buitenland is er een exclusieve bonus disc te vinden. Maar ook die extra gaat het niet redden.

    Alle gebruikte beelden in die docu zijn afkomstig van de vorige Blu-ray releases en geven gewoon wat algemene info over de superhelden. Dus als je alle extra's al gezien hebt, kun je deze docu wel dromen.
    Betreft dit "Building a cinematic universe", de exclusive bonus disc bij Target in de USA? Waar is die info op gebasseerd? Is deze docu al ergens te vinden/downloaden? Ik heb alle Marvel films met alle extras erbij, ook gekeken. Met name beide Iron Man films zitten propvol extra's. Dat zo betekenen dat deze docu meerendeel uit Iron Man extra's zou bestaan. Mij lijkt die docu interessant, maar niet als er alleen gerecyceld materiaal wordt gebruikt.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door spiff Bekijk bericht
    Currently there are no plans for a future Avengers DVD/Blu-ray that will include Whedon's commentary."
    Ik onthou "currently" Ik verwacht een toekomstige extended edition met een karrevracht aan extra's...
    Waar is je verwachting op gebasseerd ? Ik hoop dat je gelijk krijgt hoor. Ik heb destijds gewacht met LOTR dvd's kopen omdat de Extended edities al waren aangekondigd. Zelfde geld voor Avatar maar dan vanwege de meerdere versies.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    Bij The Avengers tv spot zie je ook een scene waar CA zijn schild gooit in een gangpad, deze scene kom ik nergens tegen..niet op de extra scenes noch de film..dus ik vraag me af van de hoeveel extra scenes er nog meer geschrapt is.
    Volgens mij is dit een scene uit Captain America: the first Avenger die ze voor de Avengers trailer hebben gebruikt.

    Ik vind dit zo'n vette film die met iedere kijkbeurt alleen maar toffer wordt. Hulk is een verrassend leuke karakter in de film. (diegene die de film al hebben gezien kunnen probleemloos top 3 Hulk scenes opnoemen om geen spoilers te geven)
    uh, uh, It's a dinosaur

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joslyn Bekijk bericht
    Betreft dit "Building a cinematic universe", de exclusive bonus disc bij Target in de USA? Waar is die info op gebasseerd? Is deze docu al ergens te vinden/downloaden? Ik heb alle Marvel films met alle extras erbij, ook gekeken. Met name beide Iron Man films zitten propvol extra's. Dat zo betekenen dat deze docu meerendeel uit Iron Man extra's zou bestaan. Mij lijkt die docu interessant, maar niet als er alleen gerecyceld materiaal wordt gebruikt.
    De docu 'Building a cinematic universe' is zo opgebouwd, dat het de opbouw naar The Avengers d.m.v. de prequel films vertelt. Dus van elke film, in volgorde van verschijnen, zie je een deel van de extra's.
    Maar ik zag toch ook beelden die ik nog niet kende, met bijvoorbeeld Joss Whedon e.d.. Er zitten dus wel degelijk nieuwe beelden bij, al bestaat het gros uit eerder uitgegeven extra's.
    Voor de echte fan wil dit toch wel zien hoor . Bij Sainsbury in de UK komt er ook een uitgave met de bonusdisc.

  6. #31

    Standaard

    De Duitse steelbook versie van amazon.de heeft ook de disc met "Building a cinematic universe". Tevens heeft deze de 2D en 3D versie. Geen NL subs.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •