Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 31 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Avengers, The [Blu-ray Disc]

    Avengers, The

    Popcorn-actie met Iron Man, Thor, Captain America en de Hulk.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    1 van de betere blockbusters van de laatste jaren. Wat een spektakel zeg.

    Ik zal maar niet beginnen over het ontbreken van een echt verhaal want dan krijg ik Rogue weer op m'n nek

  3. #3

    Standaard

    Ik heb hem wel gekocht voor de collectie, mooi beeld, maar de film vind ik een tegenvaller. Nogal saai.
    De blu-ray is toch uitgegeven door Disney??? Omdat er Paramount Home Entertainment vermeld staat.
    Laatst aangepast door De_Hollander : 30-08-2012 om 18:00

  4. #4
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Mooi beeld, maar de film vind ik een tegenvaller. Nogal saai.
    De blu-ray is toch uitgegeven door Disney??? Omdat er Paramount Home Entertainment vermeld staat.
    Nee hoor, deze is samen uitgeven. Ze hebben beide hun aandeel erin zetten. Maar goed over de Blu-ray release. Technisch inderdaad allemaal super.

    Maar de extra's stellen echt teleur. Fans hebben hier al jaren naar uitgekeken en worden afgeschept met zulke extra's. Ja, in het buitenland is er een exclusieve bonus disc te vinden. Maar ook die extra gaat het niet redden.

    Alle gebruikte beelden in die docu zijn afkomstig van de vorige Blu-ray releases en geven gewoon wat algemene info over de superhelden. Dus als je alle extra's al gezien hebt, kun je deze docu wel dromen.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen D Bekijk bericht
    1 van de betere blockbusters van de laatste jaren. Wat een spektakel zeg.

    Ik zal maar niet beginnen over het ontbreken van een echt verhaal want dan krijg ik Rogue weer op m'n nek
    Die discussie hebben we gevoerd en afgesloten wat mij betreft Jeroen .

    Dat wil niet zeggen dat ik mij er nooit meer mee zal bemoeien ....

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Die discussie hebben we gevoerd en afgesloten wat mij betreft Jeroen .

    Dat wil niet zeggen dat ik mij er nooit meer mee zal bemoeien ....

  7. #7

    Standaard

    Jammer dat je in de review niets kunt zeggen over de 3D weergave want die is heel goed.

    Heb het al vaker gezegd de 3D weergave van deze uitgave is top dat had ik in de bios totaal niet.
    jammer dat ze jullie die uitgave niet laten reviewen en dan bedoel ik niet dat je de 2D versie links moet laten liggen

    goeie review
    Laatst aangepast door jeroeni : 30-08-2012 om 20:34

  8. #8
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Jammer dat je in de review niets kunt zeggen over de 3D weergave want die is heel goed.

    Heb het al vaker gezegd de 3D weergave van deze uitgave is top dat had ik in de bios totaal niet.
    jammer dat ze jullie die uitgave niet laten reviewen en dan bedoel ik niet dat je de 2D versie links moet laten liggen

    goeie review
    Geeft maar weer eens aan, wat 3D voorstelt... Bij The Avengers zijn alle 3D effecten er digitaal in gemonteerd.

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter V Bekijk bericht
    Geeft maar weer eens aan, wat 3D voorstelt... Bij The Avengers zijn alle 3D effecten er digitaal in gemonteerd.
    De 3D weergave is later pas toegevoegd bij deze film wat nooit echt positief is maar bij deze Bluray uitgave ben ik verast door het effect.
    Bij Thor Bv. wat ook een top film is was het 3D effect 3xniks.
    Laatst aangepast door jeroeni : 30-08-2012 om 21:55

  10. #10

    Standaard

    Door het ontbreken van de lange 'making of' en de commentaartrack laat ik deze uitgave aan me voorbij gaan. Dit wordt zoeken naar import (of desnoods downloaden).

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door spiff Bekijk bericht
    Door het ontbreken van de lange 'making of' en de commentaartrack laat ik deze uitgave aan me voorbij gaan. Dit wordt zoeken naar import (of desnoods downloaden).
    Zoals eerder vermeld voegt de lange 'making of' niets toe aan al eerder uitgegeven materiaal.
    Het ontbreken van de commentaartrack lijkt mij inderdaad een goede reden om elders te zoeken.

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Zoals eerder vermeld voegt de lange 'making of' niets toe aan al eerder uitgegeven materiaal.
    Het ontbreken van de commentaartrack lijkt mij inderdaad een goede reden om elders te zoeken.
    Dat de bonus zo klein is lijk haast te maken te hebben omdat dit een
    Paramount/Disney uitgave is,ik wi wil eens zien als Ironman volgend
    jaar uitkomt hoe het dan zit.Dan is de uitgave van Disney alleen.
    Misschien wat kort door door de bocht om zo te denken maar het
    is gewoon raar.

  13. #13

    Standaard

    Een korte Making Of-featurette van 6 minuten... REALLY ???? REALLY ???? Voor de "third highest grossing film of all time" zo'n zielige release. Als fan van Whedon heb ik er uitzonderlijk problemen mee dat ze de director's commentary hebben weggelaten. Crazy f%$£ks van Disney...
    Dit bericht van Empire Magazine werd vorige woensdag gepost "Disney have told us that Joss Whedon recorded his commentary too late for the UK Avengers DVD/Blu-ray. They chose not to delay release...
    Currently there are no plans for a future Avengers DVD/Blu-ray that will include Whedon's commentary."
    Ik onthou "currently" Ik verwacht een toekomstige extended edition met een karrevracht aan extra's... Ondertussen zal ik wel downloaden.

  14. #14

    Standaard

    Avatar heb ik ook gekocht zonder bonus,ik wil gewoon genieten van mooi
    beeld/geluid en dat kreeg ik.
    Ik wist toen nog niet hoelang het zou duuren voordat de 3D versie op de markt
    kwam,ik ga daar niet op wachten.Gelukkig komt hij nu in oktober.

    Misschien kan je op the avengers met veel bonus wachten tot dat je een ons weegt. Ondertussen kijk ik lekker de film
    Laatst aangepast door jeroeni : 31-08-2012 om 09:07

  15. #15

    Standaard

    Off topic maar wat Avatar betreft ben ik ook niet tevreden aangezien om de 'original theatrical release' gaat en niet de betere Extended Edition.

    Als ze bij Disney niet snappen dat voor veel fans de extra's HET argument is om tot kopen over te gaan... Hopelijk zal ik niet gauw een ons wegen.

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door spiff Bekijk bericht
    Off topic maar wat Avatar betreft ben ik ook niet tevreden aangezien om de 'original theatrical release' gaat en niet de betere Extended Edition.

    Als ze bij Disney niet snappen dat voor veel fans de extra's HET argument is om tot kopen over te gaan... Hopelijk zal ik niet gauw een ons wegen.
    Tja,We krijgen nu wel de 3D versie maar volgens mij staat daar geen Extended
    versie op.

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door spiff Bekijk bericht
    Off topic maar wat Avatar betreft ben ik ook niet tevreden aangezien om de 'original theatrical release' gaat en niet de betere Extended Edition.

    Als ze bij Disney niet snappen dat voor veel fans de extra's HET argument is om tot kopen over te gaan... Hopelijk zal ik niet gauw een ons wegen.
    wat een onzin, net of je een ECHTE moet zijn om de extra's te zien en uberhaubt te willen zien.

    Ik ben ook FAN en de extra's interesseren me echt helemaal niks.
    Prima release van The Avengers, niks op aan te merken!

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    wat een onzin, net of je een ECHTE moet zijn om de extra's te zien en uberhaubt te willen zien.

    Ik ben ook FAN en de extra's interesseren me echt helemaal niks.
    Prima release van The Avengers, niks op aan te merken!
    Good for you

    Persoonlijk denk ik er anders over.

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door spiff Bekijk bericht
    Good for you

    Persoonlijk denk ik er anders over.
    Dat mag, maar ik wil alleen het tegen argument maken dat niet iedere fan wakker ligt van extra's.. Terwijl jij dit wel als hoofdargument aandraagd

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door spiff Bekijk bericht
    Off topic maar wat Avatar betreft ben ik ook niet tevreden aangezien om de 'original theatrical release' gaat en niet de betere Extended Edition.

    Als ze bij Disney niet snappen dat voor veel fans de extra's HET argument is om tot kopen over te gaan... Hopelijk zal ik niet gauw een ons wegen.
    Juist als je fan bent koop je op de relese de versie die er dan is,Je gaat als fan of liefhebber toch geen jaar wachten.
    Ik snap je punt wel maar omdaar de relese voor te laten liggen vindt ik ver gaan.

    achja,doe wat je wil
    Laatst aangepast door jeroeni : 31-08-2012 om 10:25

  21. #21

    Standaard

    veel te weinig acti-zeker eerste 5 kwartier, grootste teleurstelling van het jaar.

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Juist als je fan bent koop je op de relese de versie die er dan is,Je gaat als fan of liefhebber toch geen jaar wachten.
    Ik snap je punt wel maar omdaar de relese voor te laten liggen vindt ik ver gaan.

    achja,doe wat je wil
    Mee eens, voor mij een titel waar ik lang op gewacht heb. Ik ben nu eenmaal een superhero fan. Ik vond de extra scenes zeker nog wat diepte toevoegen in de film..een volledige film voor mij is dan ook als deze helemaal compleet is.

    Bij The Avengers tv spot zie je ook een scene waar CA zijn schild gooit in een gangpad, deze scene kom ik nergens tegen..niet op de extra scenes noch de film..dus ik vraag me af van de hoeveel extra scenes er nog meer geschrapt is.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door e-shole Bekijk bericht
    veel te weinig acti-zeker eerste 5 kwartier, grootste teleurstelling van het jaar.
    Ik vindt de film juist goed omdat de aktie goed gedoseerd is,de film is gewoon
    strak gerigisseerd en heeft genoeg wow momenten.

    Zit zeker in mijn jaar top 5

  24. #24

    Standaard

    Door een foute prijsopgave in de winkel heb ik de 3d +2d blu ray kunnen kopen voor 19,99€ wat de prijs was van de 2d. Ik heb wel geen 3d tv, wel een speler. Zo kan ik er binnen een paar jaar nog eens met meer diepgang van genieten.
    To infinity ... and beyond!

  25. #25

    Standaard

    Zonde dat ze hier weer een release uitbrengen met minder content dan de Amerikaanse versie. Voor mij een reden om de NLse versie dus niet aan te schaffen. Jammer.

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •