Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234
De resultaten 76 tot 87 van 87 worden weergegeven.

Discussie: Top/Flop 2012

  1. #76

    Standaard

    Je kunt niet alles leuk vinden, maar je hebt het tenminste geprobeerd, bent een ervaring rijker en hebt er kennis van genomen Toch zou ik het nog niet te snel opgeven Smaak kan veranderen zoals je weet. Op je vierde lustte je waarschijnlijk nog geen spruitjes, nu misschien wel....of anders later. En anders gewoon pech Ik ben er zelf ook nog lang niet. Godard heb ik bijvoorbeeld nog wat moeite mee om echt van te genieten. Misschien zal blijken dat het mij niet ligt, maar ik geef het niet te snel op.
    Laatst aangepast door BigLebowski : 03-01-2013 om 18:24
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  2. #77

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen D Bekijk bericht
    Sorry maar die eerste opmerking is gewoon arrogantie. Jij bezit dat niveau dus wel en de rest hier niet ?

    Over amour..........accepteer toch eens dat niet iedereen alle films kan waarderen. Jij doet het ook net overkomen of amour zoveel beter is dan alle andere 'mainstream' films. Waarom denk jij dat ?
    als ik iets niet leuk/goed/sterk/boeiend vond.dan vind ik het een flop.

  3. #78

    Standaard

    Houden we het wel een beetje netjes mensen.

    In dit topic wordt niet om meningen gevraagd maar om voorkeuren. En daar valt niet over te twisten. Het enige wat gevraagd zou kunnen worden is waarom iemand een bepaalde film niet kan waarderen wat vervolgens ter kennisgeving kan worden aangenomen.

    Ik wil jullie dan ook verzoeken om vanaf hier op die manier verder te gaan.

  4. #79
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Volgens mij is het allemaal niet zo moeilijk!

    Tja, het is ook niet meer dan dat ik rood mooi vind en een ander blauw! Wat is de definitie filmliefhebber? Of nog beter liefhebber? Het is niet meer dan de dingen doen die jij leuk vind en niet de dingen die je leuk hoort te vinden! Sterker nog, ongeacht wat anderen vinden! Tuurlijk is het mooi als iemand open staat voor andere dingen en daardoor zijn of haar horizon verbreed, maar dat moet wel gewoon jouw ding zijn en niet omdat dat hip is of dat het hoort. Dat is juist niet de defintie van een liefhebber!

    Ik kan natuurlijk nooit iemand anders gaan overtuigen dat rood de mooiste kleur van de wereld is! Dat zou een beetje kortzichtig en dom zijn! Er is niks mis met uitleggen waarom jij of ik iets vind, zolang je maar beseft dat jouw mening niet heilig is, althans voor een ander! Niks zo uniek als een liefhebber zijn van...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  5. #80

    Standaard

    Je zou kunnen zeggen dat je pas een oordeel kunt geven als je alle fims uit 2012 hebt gezien of alle films die ooit zijn gemaakt voordat je pas kunt zeggen dit is beste film van 2012 of allertijden. Dat lijkt mij onmogelijk en dan kan dit topic ook meteen dicht.

  6. #81

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door homernt Bekijk bericht
    Je zou kunnen zeggen dat je pas een oordeel kunt geven als je alle fims uit 2012 hebt gezien of alle films die ooit zijn gemaakt voordat je pas kunt zeggen dit is beste film van 2012 of allertijden. Dat lijkt mij onmogelijk en dan kan dit topic ook meteen dicht.
    Daar heb ik het topic ook niet voor geopend, om te bepalen wat de beste film van 2012 is (trouwens, met die gedachtegang kun je alle bestaande prijzen/vergelijkingen afschaffen die er bestaan).

    De opzet was:

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Het jaar is nog lang niet afgelopen, maar wat je tot nu toe gezien?
    Het is altijd goed om ideeën op te doen.
    Puur informatief dus: wat vond jij van de films uit 2012 die je tot nu toe gezien hebt? Zo kun je elkaar tips geven. Het was nooit de bedoeling om te bepalen wat de allerbeste film van de film van 2012 was. Aangezien een heleboel films uit 2012 pas in de loop van 2013 beschikbaar zijn, kan dat ook niet. Het topic kan dus juist nog even doorlopen, net als het top/flop topic over 2011 een tijd doorliep.

    Een film als The Tall Man zou ik bijvoorbeeld niet zo snel opzetten, maar omdat Jeroen D zo enthousiast was, was ik nieuwsgierig geworden. En het blijkt één van de beste films te zijn die ik dit jaar heb gezien. Een film die ik dus waarschijnlijk anders gemist had.

    Natuurlijk ben je wel vrij om te posten welke film uit 2012 in jouw ogen (tot nu toe) de beste is , maar lees het topic niet als een soort 'beste film' topic, maar als een informatief topic.

  7. #82

    Standaard

    Als het toegelaten wordt wil ik toch nog even reageren.

    @Rogue: Helemaal met je eens. Dat is echt nog een groot zwart gat dat verbetering verdient. Vorig jaar minder dan twintig titels van voor 1950 gezien. Wel het hele oeuvre van Maya Deren er doorheen gejaagd. Dat dan weer wel.

    Heb zelf als Filmvoornemen gesteld dat ik ga werken aan de Afrikaanse Cinema, Latijns-Amerikaanse Cinema - in het bijzonder Chili - en de Filipijnse Cinema. Er zullen ook genoeg 'geijkte' Klassiekers langskomen maar die hebben momenteel minder prioriteit. Oh, en natuurlijk mijn 'kijkvoorraad' van bijna 1000 titels terugdringen ...

    @Jeroen D: Mijn toon is inderdaad niet al te best maar vind het niveau van de de laatste tijd ongekend laag en dit is de enige manier om een discussie uit te lokken. Jullie lijken het alleen nog maar te kunnen hebben over BLOCKBUSTERS (Zomer / Winter). Er is zoveel meer. Hier omschrijven ze het eigenlijk het beste:

    http://www.lumiere.nl/magazine/het-filmjaar-2013-deel-1

    @ The Thin White Duke: Heb alle Star Wars-films voor WIW (al meerdere malen) gezien. Maar als ik ze een keer op BR betaalbaar tegenkom dan schaf ik ze aan en herkijk ik ze nog een keer. Blijven te gekke films.

    @ Patrick van den Hul Welke films / regisseurs bestempel jij als zuiver abstract? Want dat genre / stroming is zo ontzettend breed en diep dat er zeker titels tussen moeten zitten die jou kunnen aanspreken.

  8. #83

    Standaard

    @Verhoeven

    Niet dat ik je hier weg wil hebben maar waarom ga je dan niet naar een ander forum waar ze het wel hebben over films die jou aanspreken ?
    Hier gaat het namelijk veel over 'mainstream' films en dat zal ook niet zo snel veranderen.

  9. #84
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    @Verhoeven. Ik vind je laatste post al honderd keer mooier dan je voorgaande. Echter mag je gewoon tot in den treuren vertellen hoe jij er tegenaan kijkt, geen probleem. Je mag helemaal overtuigd zijn van je eigen gelijk. Sterker nog, dat is een hele goede eigenschap. Dat heb ik ook! Alleen zal ik me nooit druk maken om wat een ander of voor hetzelfde geld de massa ervan vindt. Dat is geheel niet relevant! Kan mij het schelen. Maar het is natuurlijk wel zo dat als je er je dusdanig aan stoort een mainstream forum wellicht niet helemaal jouw ding is. Ik ben zo koppig dat als iets mij niet boeit, ik er ook geen aandacht aan besteed. Dat 90% van de bezoekers houden van mainstream is natuurlijk niet meer dan logisch. Niet voor niets verdiend men daar bakken met geld mee. Maar gelukkig voor jou, zijn er alternatieven. Ik zou gewoon boven al die meningen staan en genieten van de dingen die jouw boeien. Kan mij het schelen als mijn buurman lovend is over zijn Skoda, zijn probleem! Als hij hem maar niet op mijn oprit zet, vind ik het allemaal best. Gelukkig heeft mijn buurman hetzelfde merk als ik, maar dat terzijde.

    Neemt niet weg dat de rust en vrede op het forum ons ding is, en daar hebben wij recentelijk geleerd dat wij het onszelf makkelijk gaan maken. Ondanks dat het onze insteek eigenlijk niet is! Meer vragen we niet en ik persoonlijk zie je liever blijven dan gaan. Maar zoals altijd, niet ten koste van alles, maar dat lijkt me logisch en dat zal jij ook begrijpen!

    We vragen helemaal niet eens zoveel. Alleen dat kleine beetje respect naar elkaar toe...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  10. #85

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht

    @Rogue: Helemaal met je eens. Dat is echt nog een groot zwart gat dat verbetering verdient. Vorig jaar minder dan twintig titels van voor 1950 gezien. Wel het hele oeuvre van Maya Deren er doorheen gejaagd. Dat dan weer wel.
    .
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  11. #86

    Standaard

    The Good:

    Ambraham Lincoln: Vampire Hunter
    Children Who Chase Lost Voices
    From Up on Poppy Hill
    Killer Joe
    Lawless
    Sinister
    The Avengers
    The Hobbit: An Unexpected Journey

    The Bad:

    Dark Shadows
    Prometheus
    The Amazing Spider-Man
    The Cabin in the Woods
    The Dark Knight Rises
    Wreck-it Ralph

    The Ugly:

    John Carter
    Red Lights

  12. #87

    Standaard

    Top
    1, Master, The
    2. Seven Psychopaths
    3. Silver Linings Playbook
    4. Argo
    5. Jagten
    6. Avengers, The
    7. Django Unchained

    ​Flop
    Dark Shadows
    Dictator, The
    John Carter
    Journey 2
    Life of Pi
    Looper
    Mirror Mirror
    Nitro Circus: the Movie
    Madagascar 3: Europe's Most Wanted
    Pegasus vs Chimera
    Prometheus
    Twilight Saga: Breaking Dawn part 2, The
    Wrath of the Titans
    Laatst aangepast door MeneerGiel : 31-12-2016 om 15:58

Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •