De resultaten 1 tot 11 van 11 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Seizoen 2 van Boardwalk Empire is vanaf 5 september te koop op DVD en Blu-ray Disc

    Seizoen 2 van Boardwalk Empire is vanaf 5 september te koop op DVD en Blu-ray Disc



    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Seizoen 2 wel op Blu-ray maar seizoen 1 niet? Niet goed bezig, heren van Warner...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  3. #3

  4. #4

    Standaard

    Ik Nederland is het altijd maar weer afwachten wat we krijgen..........

  5. #5

    Standaard Seioen 1 komt wel op BD

    Rondom de release van S2 brengt Warner ook S1 op BD uit

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Yvette Bekijk bericht
    Rondom de release van S2 brengt Warner ook S1 op BD uit
    Bron?

    EDIT: Iig interessant dat je eerste bericht hierop een antwoord is. Indien waar, dan is het: "you've just made my day!"
    Laatst aangepast door gompier : 28-08-2012 om 21:47

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Yvette Bekijk bericht
    Rondom de release van S2 brengt Warner ook S1 op BD uit
    Zou super zijn. Kan iemand bevestigen dat dit het geval is, dan koop ik meteen beide seizoenen.

  8. #8

    Standaard

    Was dit ook niet zo met True Blood ? Geen blu-ray voor seizoen 1, wel seizoen 2... Later toch een seizoen & uitgebracht. Volgens mij krijgen we ook wel een blu-ray voor seizoen 1.

  9. #9

    Standaard

    Voor diegene die fan zijn van de reeks... Ik heb bij Media Markt Roeselare een Limited Editon set gezien met seizoen 1 en 2 met daarbij een "metalen drinkbusje". Weet niet precies de naam van zoiets maar er zat wel meestal geen water in dat soort dingen met het logo van Broadwalk Empire erop. Ik weet niet wat er nog allemaal in die box zit... 55,99 EUR kost de set maar was enkel de dvd versie...

    Deze lijkt er wel sprekend op...
    Laatst aangepast door WaymannDirector : 06-09-2012 om 09:05

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Was dit ook niet zo met True Blood ? Geen blu-ray voor seizoen 1, wel seizoen 2... Later toch een seizoen & uitgebracht. Volgens mij krijgen we ook wel een blu-ray voor seizoen 1.
    Was nu dan niet de perfecte timing geweest met de release van seizoen 2? Het lijkt mij wel logisch nu dat s2 op blu ray verschijnt, maar ik heb nog nergens iets opgepikt van een blu ray release van s1.. Toch vreemd. Ik ben er dus nog niet van overtuigd dat die eraan komt.
    The truth is out there

  11. #11

    Standaard

    Ik heb gevraagd bij mediamarkt zwolle. Maar er is nog niks bekend over een blu ray release van seizoen 1.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •