Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 69 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter V Bekijk bericht
    Heb nu alle extra's bekeken. Maar de extra's zijn echt heel slecht. Weinig making off. Alleen met het Space ship en die scene dat Loki naar de Wereld komt, laten ze een beetje zien hoe het werkt. (Veel CGI) Voor de rest echt niks bijzonders. Eerder troep.
    Dat is dan wel jammer, ik vind het raar dat zo'n megahit zo'n armoedige release krijgt.

  2. #27
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Oke, uiteindelijk alles nog even bij elkaar gelegd. De 90 min exclusieve disc, bevat wel wat ander beeldmateriaal, maar echt het is niet de moeite waard. Je kunt het zelf ook bekijken onderstaande link, 2e video:

    http://blastr.com/2012/08/uncover-avengers-secrets.php

    Het eerste filmpje komt ook uit de docu.

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Ondanks dat ik het 3D gebeuren bij deze film niet zo goed vindt,ga ik wel voor
    de 3D versie.Ben als het goed gebeurd wel te spreken over de techniek.
    Heb zelf nu zeven 3D bluray's,en voor die paar euro meer zal de stapel aleen
    maar groeien.[2D versie zit er altijd bij]
    Ik heb inmiddels 30 3D-films in huis en ben benieuwd naar deze 3D-ervaring. Hopenlijk net zo goed als Thor.

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rene Cloosterman Bekijk bericht
    Ik heb inmiddels 30 3D-films in huis en ben benieuwd naar deze 3D-ervaring. Hopenlijk net zo goed als Thor.
    *kuch kuch* Sorry maar meen je dat laatste nou echt?!

    Het 3D effect van Thor is werkelijk super slecht en past precies in het straatje van Conan, de laatste twee Harry Potter films, Last Airbender en Clash Of The Titans.

    Niet geheel ontoevallig dat het ook allemaal 3D post conversions zijn...

    Het beeld van Thor bevat namelijk absoluut geen diepte en er wordt helemaal nergens gebruik gemaakt van de mogelijkheden van de techniek. Het lijkt net alsof je een 2D film met bril zit te kijken...

    Maar ik zal The Avengers niet blindelings kopen, eerst maar eens even zien hoe de film zelf en dan het 3D want ook deze is weer een conversion *zucht*.
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rene Cloosterman Bekijk bericht
    Ik heb inmiddels 30 3D-films in huis en ben benieuwd naar deze 3D-ervaring. Hopenlijk net zo goed als Thor.
    Leuk dat er toch wat mensen zijn die 3D waarderen.

    Zelf kijk ik erg uit naar de relese,thuis is toch andres kijken dan in bios.

    Avatar en prometheus zijn ook twee 3D Toppers.[re-okt]

  6. #31

    Standaard

    Erg jammer dat wij geen steelbook krijgen terwijl deze toch in heel veel Europese landen te krijgen is. Ik heb nog stille hoop dat de MediaMarkt met iets op de proppen komt zoals ook met Ghost Protocol .

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DJR Bekijk bericht
    *kuch kuch* Sorry maar meen je dat laatste nou echt?!

    Het 3D effect van Thor is werkelijk super slecht en past precies in het straatje van Conan, de laatste twee Harry Potter films, Last Airbender en Clash Of The Titans.

    Niet geheel ontoevallig dat het ook allemaal 3D post conversions zijn...

    Het beeld van Thor bevat namelijk absoluut geen diepte en er wordt helemaal nergens gebruik gemaakt van de mogelijkheden van de techniek. Het lijkt net alsof je een 2D film met bril zit te kijken...

    Maar ik zal The Avengers niet blindelings kopen, eerst maar eens even zien hoe de film zelf en dan het 3D want ook deze is weer een conversion *zucht*.
    Ik vraag me werkelijk af of we het wel over dezelfde film hebben? Ik heb wel de UK-versie, wellicht dat dat iets uitmaakt ?

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door McMurphy Bekijk bericht
    Erg jammer dat wij geen steelbook krijgen terwijl deze toch in heel veel Europese landen te krijgen is. Ik heb nog stille hoop dat de MediaMarkt met iets op de proppen komt zoals ook met Ghost Protocol .
    Dit vindt ik zoiezo hier altijd tegenvallen. Vaak krijgt de DVD-versie wel een leuke verpakking (transformers) en de duurde BD zit in een knullig hoesje.

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rene Cloosterman Bekijk bericht
    Dit vindt ik zoiezo hier altijd tegenvallen. Vaak krijgt de DVD-versie wel een leuke verpakking (transformers) en de duurde BD zit in een knullig hoesje.
    De 3D versie heeft een mooie 3D cover+extra's

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DJR Bekijk bericht
    *kuch kuch* Sorry maar meen je dat laatste nou echt?!

    Het 3D effect van Thor is werkelijk super slecht en past precies in het straatje van Conan, de laatste twee Harry Potter films, Last Airbender en Clash Of The Titans.

    Niet geheel ontoevallig dat het ook allemaal 3D post conversions zijn...

    Het beeld van Thor bevat namelijk absoluut geen diepte en er wordt helemaal nergens gebruik gemaakt van de mogelijkheden van de techniek. Het lijkt net alsof je een 2D film met bril zit te kijken...

    Maar ik zal The Avengers niet blindelings kopen, eerst maar eens even zien hoe de film zelf en dan het 3D want ook deze is weer een conversion *zucht*.

    ik vind de 2e Harry Potter film overigens beschikken over behoorlijk wat diepte hoor? weet nie wat voor blu ray 3d speler je gebruikt?
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Zowiezo blijf ik het ONBEGRIJPELIJK vinden dat er van deze superfilm geen giftset uitkomt.
    Het zal wel de bedoeling zijn dat we éérst allemaal de gewone versie gaan kopen zodat daar éérst veel geld mee verdient wordt en dan komt er volgend jaar een giftset waar ze vervolgens weer veel geld mee zullen verdienen, want de echte fans kopen toch alles.

  12. #37

    Standaard

    Zijn er trouwens veel deleted scenes?

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  13. #38

    Standaard

    Bij bol.com al op 28aug maandag versturen dinsdag in huis! hoppa!

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    Bij bol.com al op 28aug maandag versturen dinsdag in huis! hoppa!
    28e valt op een Dinsdag, dus met geluk heb je hem op Dinsdag in huis, anders op Woensdag

    Maar ik betwijfel of die tijden van Bol wel kloppen.

  15. #40

    Standaard

    Durf er zelfs voor te wedden dat hij Maandag al in de rekken ligt. Meestal zo met een release van Disney...

  16. #41
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Durf er zelfs voor te wedden dat hij Maandag al in de rekken ligt. Meestal zo met een release van Disney...
    Release datum is nu overal naar 27 augustus gebracht.

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter V Bekijk bericht
    Release datum is nu overal naar 27 augustus gebracht.
    Met een beetje geluk de zaterdag ervoor misschien al bij sommige winkels.

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter V Bekijk bericht
    Release datum is nu overal naar 27 augustus gebracht.
    overal zei je? : http://www.bol.com/nl/p/the-avengers/1002004012261165/

    Maar waar basseer je die uitspraak op, dat ie naar 27 Augustus is gebracht dan?

  19. #44
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    overal zei je? : http://www.bol.com/nl/p/the-avengers/1002004012261165/

    Maar waar basseer je die uitspraak op, dat ie naar 27 Augustus is gebracht dan?
    DVDoutlet
    Wehkamp
    Media Markt website

    Een datum hoeft niet altijd vast te staan, nadat ie in een persbericht heeft gestaan. En zoals hierboven al gezegd werd, is het bij Disney vaak op een maandag. En dat Bolt.com 'm naar 28 heeft gezet, doen ze gewoon omdat ze nooit ver voor de release iets versturen. Dus dat het op een maandag valt, komt bij Bol.com niet goed uit.

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter V Bekijk bericht
    DVDoutlet
    Wehkamp
    Media Markt website

    Een datum hoeft niet altijd vast te staan, nadat ie in een persbericht heeft gestaan. En zoals hierboven al gezegd werd, is het bij Disney vaak op een maandag. En dat Bolt.com 'm naar 28 heeft gezet, doen ze gewoon omdat nooit voor de release iets versturen. Dus dat het op een maandag valt, komt bij Bol.com niet goed uit.
    Dan denk ik dat de kans groot is dat ie Zaterdag al in de winkel ligt

  21. #46
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Dan denk ik dat de kans groot is dat ie Zaterdag al in de winkel ligt
    Ja, bij een FRS sowieso. En 26 augustus is het een Koopzondag op veel plaatsen, dus misschien dan ook kans.

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter V Bekijk bericht
    Ja, bij een FRS sowieso. En 26 augustus is het een Koopzondag op veel plaatsen, dus misschien dan ook kans.
    Net voor Wrath of the Titans uitkwam (die zaterdag ervoor), wilde ze hem bij FRS niet verkopen, mocht pas vanaf die woensdag .

    Dus ben benieuwd wat ze nu met deze Avengers BD doen, maar een ding is zeker, zal wellicht de meest verkochte BD worden allertijden.

  23. #48

    Standaard

    Release is gewoon 29-8 hoor. Waar mensen t vandaan halen dat t naar 27-8 of 28-8 is gezet weet ik niet maar staat nergens op die data, iig de geronommeerde grote belangrijke winkels als bol, frs enzo niet...

    Overigens stuurt bol juist wel dag voor release aangezien ze streven dat je t de dag van release in huis hebt.

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Net voor Wrath of the Titans uitkwam (die zaterdag ervoor), wilde ze hem bij FRS niet verkopen, mocht pas vanaf die woensdag .

    Dus ben benieuwd wat ze nu met deze Avengers BD doen, maar een ding is zeker, zal wellicht de meest verkochte BD worden allertijden.
    Weet ik niet... Zou nog wel eens spannend kunnen zijn vanaf half oktober als Avatar 3D uitkomt...

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rene Cloosterman Bekijk bericht
    Ik vraag me werkelijk af of we het wel over dezelfde film hebben? Ik heb wel de UK-versie, wellicht dat dat iets uitmaakt ?
    Nee maakt niks uit, ik had de US versie overigens.

    Slechte 3D conversies vallen bij mij meteen door de mand (ook in de bios) ik vind de films die ik opnoemde qua 3D echt verschrikkelijk, allemaal snel snel in elkaar geflanste 3D conversies zodat de inhalige filmstudio's op een goedkope manier kunnen mee liften op de 3D hype.

    Hopelijk is The Avengers dat lot bespaard gebleven.
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •