Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 69 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard The Avengers is vanaf 29 augustus verkrijgbaar op DVD, Blu-ray Disc en 3D-BD

    The Avengers is vanaf 29 augustus verkrijgbaar op DVD, Blu-ray Disc en 3D-BD



    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Spijtig dat de 90 minuten durende documentaire "Building A Cinematic Universe" er niet op zal komen te staan.

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chesterkesvp Bekijk bericht
    Spijtig dat de 90 minuten durende documentaire "Building A Cinematic Universe" er niet op zal komen te staan.
    Staat die er niet op ? JA lap typisch! Trouwens hopelijk geen dikke keepcases zoals bij John Carter!!!

  4. #4

    Standaard

    E
    Citaat Oorspronkelijk gepost door chesterkesvp Bekijk bericht
    Spijtig dat de 90 minuten durende documentaire "Building A Cinematic Universe" er niet op zal komen te staan.
    Zeker van? Of is gewoon het persbericht weer eens onvolledig?
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  5. #5

    Standaard

    Ondanks dat ik het 3D gebeuren bij deze film niet zo goed vindt,ga ik wel voor
    de 3D versie.Ben als het goed gebeurd wel te spreken over de techniek.
    Heb zelf nu zeven 3D bluray's,en voor die paar euro meer zal de stapel aleen
    maar groeien.[2D versie zit er altijd bij]

  6. #6

    Standaard

    De "Building a Cinematic Universe" documentaire staat ook niet op de Engelse of Amerikaanse standaard release. De release van Target in Amerika bevat echter een bonus disc met 90 minuten aan bonusmateriaal, dus wellicht is er een winkel (FRS, Bol.com) die hier ook een uitgave uitbrengt met de bonus disc?

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    E

    Zeker van? Of is gewoon het persbericht weer eens onvolledig?
    Ik ben er vrij zeker van. Op bol.com en bart smit staat die documentaire ook niet vermeld.
    Laatst aangepast door chesterkesvp : 22-08-2012 om 20:22

  8. #8

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    De "Building a Cinematic Universe" documentaire staat ook niet op de Engelse of Amerikaanse standaard release. De release van Target in Amerika bevat echter een bonus disc met 90 minuten aan bonusmateriaal, dus wellicht is er een winkel (FRS, Bol.com) die hier ook een uitgave uitbrengt met de bonus disc?
    Ik heb nog geen uitgave met bonus disc gezien. Ik hoop wel dat er een komt.

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chesterkesvp Bekijk bericht
    Ik heb nog geen uitgave met bonus disc gezien. Ik hoop wel dat er een komt.
    http://www.target.com/p/marvel-s-the...c/-/A-14095158

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    De "Building a Cinematic Universe" documentaire staat ook niet op de Engelse of Amerikaanse standaard release. De release van Target in Amerika bevat echter een bonus disc met 90 minuten aan bonusmateriaal, dus wellicht is er een winkel (FRS, Bol.com) die hier ook een uitgave uitbrengt met de bonus disc?
    In Engeland levert Sainsbury's de documentaire ook mee op een aparte 'exclusieve' bonus-disc. Ik zou me kunnen voorstellen dat in meer landen één of een paar verkoopoutlets zo'n deal hebben om als enige in hun verkoopregio de documentaire te kunnen leveren.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  12. #12
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark t Bekijk bericht
    In Engeland levert Sainsbury's de documentaire ook mee op een aparte 'exclusieve' bonus-disc. Ik zou me kunnen voorstellen dat in meer landen één of een paar verkoopoutlets zo'n deal hebben om als enige in hun verkoopregio de documentaire te kunnen leveren.
    Kans bestaat dat Sainsbury's wel eens een DVD kan zijn. Dit hebben ze met MI-4 ook geflikt. Sowieso komt ie ook in Frankrijk uit als een FNAC exclusief.

    http://recherche.fnac.com/Search/Sea...451!102&sl=1.0

    In Duitsland komt er een steelbook uitgave, maar het is nog niet zeker of die bonus disc deze extra bevat.

    http://www.amazon.de/Marvels-Avenger...5664109&sr=8-3

  13. #13

  14. #14

    Standaard

    Misschien is er ook een bonus disc bij Fnac in België en nederland. Liever de docu op een dvdtje dan helemaal geen docu.

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chesterkesvp Bekijk bericht
    Misschien is er ook een bonus disc bij Fnac in België en nederland. Liever de docu op een dvdtje dan helemaal geen docu.
    FNAC zit niet in nederland

  16. #16

    Standaard

    Zowiezo blijf ik het ONBEGRIJPELIJK vinden dat er van deze superfilm geen giftset uitkomt.

  17. #17
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Zonet de exclusieve "Building a Cinematic Universe" docu gezien. Hij stelt teleur. Ze behandelen elke superheld, maar ze gebruiken gewoon beelden, afkomstig uit de eerdere Blu-ray extra's.

    Ze gooien er een nieuwe commentaarstem en wat bijpassende striphelden plaatjes bij. Dus iedereen die alle extra's al heeft gezien, kan deze docu wel dromen.

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter V Bekijk bericht
    Zonet de exclusieve "Building a Cinematic Universe" docu gezien. Hij stelt teleur. Ze behandelen elke superheld, maar ze gebruiken gewoon beelden, afkomstig uit de eerdere Blu-ray extra's.

    Ze gooien er een nieuwe commentaarstem en wat bijpassende striphelden plaatjes bij. Dus iedereen die alle extra's al heeft gezien, kan deze docu wel dromen.
    Bedankt voor de info Pieter , maar hoe heb je die gezien dan?

  19. #19
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Het internet is groot. Het lange wachten was ik meer dan zat.

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter V Bekijk bericht
    Het internet is groot. Het lange wachten was ik meer dan zat.
    Aha ok, maar het is dus niet echt een making off van The Avengers? meer een docu dus over de hoofdrolspelers?

  21. #21
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Aha ok, maar het is dus niet echt een making off van The Avengers? meer een docu dus over de hoofdrolspelers?
    Na alle superhelden, komt The Avengers ook aan bod, voor een kleine 10 minuten. Van ComicCon beelden, stunts, tot wat interviews. Maar deze beelden komen ook gewoon van de Blu-ray van The Avengers af.

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter V Bekijk bericht
    Na alle superhelden, komt The Avengers ook aan bod, voor een kleine 10 minuten. Van ComicCon beelden, stunts, tot wat interviews. Maar deze beelden komen ook gewoon van de Blu-ray van The Avengers af.
    Dan mis ik er dus niks aan, heb de andere films ook op BD, dus afgaande op jou ervaring is het een weinig bijzonder lokkertje.

  23. #23
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Dan mis ik er dus niks aan, heb de andere films ook op BD, dus afgaande op jou ervaring is het een weinig bijzonder lokkertje.
    Voor mij is het nog wel leuk om te bekijken. Want ik ben totaal geen fan van Thor en Captain America.

    En het lijkt er op dat de Duitse steelbook ook deze extra aanboord heeft. Dus makkelijk te krijgen.

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter V Bekijk bericht
    Voor mij is het nog wel leuk om te bekijken. Want ik ben totaal geen fan van Thor en Captain America.

    En het lijkt er op dat de Duitse steelbook ook deze extra aanboord heeft. Dus makkelijk te krijgen.
    Maar vind die duitse zwarte steel zo lelijk als het maar zijn kan.

    Had die liever gehad met een afbeelding van de helden erop.

  25. #25
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Heb nu alle extra's bekeken. Maar de extra's zijn echt heel slecht. Weinig making off. Alleen met het Space ship en die scene dat Loki naar de Wereld komt, laten ze een beetje zien hoe het werkt. (Veel CGI) Voor de rest echt niks bijzonders. Eerder troep.

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •