Pagina 2 van 9 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 214 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Franklin1975 Bekijk bericht
    Dan G., kreeg je er ook de dvd van 1408 gratis bij (zoals op frs.nl staat)?
    Heb ik er niet bij gehad. Maar dat komt waarschijnlijk omdat de manager hier niet van op de hoogte was aangezien ze net binnen waren en de release pas veel later zou zijn. Normaal krijgen ze melding dat ze nog niet mogen verkopen tot op de dag van release maar daar had ze nu niks geen info over gekregen.

    Verder hoef ik die dvd ook niet. Heb de BR al eens gehad. Overigens wel een goede film

  2. #27

    Standaard

    Geweldige editie! Kan niet wachten om een foto van de binnenkant van de sleeve te zien. Hier in België ben ik hem nog niet tegengekomen.

    Hij lijkt wel zelfs nog groter dan een DVD doosje? Dat is dan wel weer jammer.

  3. #28

    Standaard

    Die doos mag er dan best "mooi" uitzien het blijven schijfjes van DFW... Hoe zit het met de beeld kwaliteit ?

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Die doos mag er dan best "mooi" uitzien het blijven schijfjes van DFW... Hoe zit het met de beeld kwaliteit ?
    Als je de review van De_Hollander even leest daar staat het in

  5. #30

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tom91 Bekijk bericht
    Geweldige editie! Kan niet wachten om een foto van de binnenkant van de sleeve te zien. Hier in België ben ik hem nog niet tegengekomen.

    Hij lijkt wel zelfs nog groter dan een DVD doosje? Dat is dan wel weer jammer.
    Net in mijn hand gehad. Ze hadden er zo'n 6 liggen bij FRS in Hoofddorp.
    Degene die ik open maakte was stuk. Ik heb de film toch laten liggen, omdat wellicht het hoesje niet past in m'n kast.

  7. #32

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Zoals daar veel stuk is.

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Zoals daar veel stuk is.
    M'n slipcover van The Woman in Black (DFW) is ook al helemaal uit elkaar gevallen... Heb em sinds ik hem heb gekocht nog geen 3 keer in m'n handen gehad. Zelf hun slipcovers zijn pure rommel.

  10. #35

    Standaard

    Eigenlijk bewaar ik mijn hoesjes met sleeves altijd in de seal dwz, ik snij de bovenkant eraf zodat ik de case eruit kan wippen maar omdat ik beloofd had een foto te posten van de binnenkant, én het me gelukkig gelukt is het sealtje terug te plaatsen kom ik hierbij mijn belofte na:



    Geen last van dingen die uit elkaar vallen of instabiel materiaal. Het ziet er allemaal uiterst degelijk uit. Overigens zit er nog een stukje karton onder elk cabin gedeelte maar dan moet je hem helemaal uitklappen. Ik vond dit wel prima zo

  11. #36

    Standaard

    Mooie foto Dan G.! Maar waar zitten de bluray & dvd nou precies? Want dat zie ik niet op deze foto...

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j006t Bekijk bericht
    Mooie foto Dan G.! Maar waar zitten de bluray & dvd nou precies? Want dat zie ik niet op deze foto...
    Achter het rechter stuk (Think Again). Je ziet daar ook een verdikking.

  13. #38

    Standaard

    Dit is de amaray zoals hij in de sleeve zit:



    En dit is de binnenkant met een dubbele diskhouder:





    Alles naar wens zo?

    Edit: het is een soort boek wat je openklapt. In het dikke gedeelte zit inderdaad de amaray, de 'kaft' van het 'boek' slaat daar overheen en sluit dmv een stevig stukje klittenband.
    Laatst aangepast door Dan G. : 31-08-2012 om 15:23

  14. #39

    Standaard

    Erg bedankt voor de foto's! Ziet er mooi uit!

    Als iemand hem in België al is tegengekomen, laat het dan aub weten.

  15. #40

    Standaard

    Die rode band met tekst verkloot heel de hoes

  16. #41

    Standaard

    Vind die grote doos er anders ook niet zo speciaal uitziet. Ziet er allemaal nogal fragiel uit. Nuja. Ga die film toch niet kopen.

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Vind die grote doos er anders ook niet zo speciaal uitziet. Ziet er allemaal nogal fragiel uit. Nuja. Ga die film toch niet kopen.
    Zowiezo had je beter een buitenlandse uitgave kunnen kopen , want onbegrijpelijk dat deze dan wordt uitgebracht met al de foutjes erin.

    Maar zowiezo ook een dure prijs voor een oude film, Film heeft 3 jaar op de plank gelegen.

    Maar buiten dat vind ik de ophef over de film onbegrijpelijk.

    Deze is toch niet eng en heeft amper schrikmomenten, een gemiddelde SAW film heeft meer horror of gore.

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Maar zowiezo ook een dure prijs voor een oude film, Film heeft 3 jaar op de plank gelegen.
    Wat heeft dat ermee te maken? De nieuwe Jaws-blu ray ligt toch ook niet voor een afbraakprijs in de winkel omdat de film oud is?
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark t Bekijk bericht
    Wat heeft dat ermee te maken? De nieuwe Jaws-blu ray ligt toch ook niet voor een afbraakprijs in de winkel omdat de film oud is?
    En dat een film 3 jaar op de planken heeft gelegen maakt t nog geen oude film
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Zowiezo
    zowiezo
    En dat je 2 maal 'zowiezo' schrijft, is ook niet in orde.

    Daarnaast is het bedoelt als horror / komedie. Vergelijken met Saw is dan ook niet terecht.

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Deze is toch niet eng en heeft amper schrikmomenten, een gemiddelde SAW film heeft meer horror of gore.
    Een horrorfilm heeft toch geen gore nodig om goed te zijn (vind trouwens dat deze best wel wat gore bevat)? Er zijn genoeg toppers in dit genre die het niet hoeven te hebben van gore, the Texas Chainsaw Massacre en Halloween bijvoorbeeld.

  22. #47

    Standaard

    Heb hem binnen
    Bol heeft hem al verstuurd
    Mooie editie hoor denk dat de tweede persing weer een gewone blu ray word.

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Deerect2007 Bekijk bericht
    En dat je 2 maal 'zowiezo' schrijft, is ook niet in orde.
    Als 't nou niet twee keer fout gespeld zou zijn...
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Zowiezo had je beter een buitenlandse uitgave kunnen kopen , want onbegrijpelijk dat deze dan wordt uitgebracht met al de foutjes erin.

    Maar zowiezo ook een dure prijs voor een oude film, Film heeft 3 jaar op de plank gelegen.

    Maar buiten dat vind ik de ophef over de film onbegrijpelijk.

    Deze is toch niet eng en heeft amper schrikmomenten, een gemiddelde SAW film heeft meer horror of gore.

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door star wars fan Bekijk bericht
    Heb hem binnen
    Bol heeft hem al verstuurd
    Mooie editie hoor denk dat de tweede persing weer een gewone blu ray word.
    Dus ook deze (http://www.bol.com/nl/p/the-cabin-in...eaturedProduct) is de editie van op de foto's? Hij is dus niet enkel bij FRS te vinden?

Pagina 2 van 9 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •