De resultaten 1 tot 7 van 7 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Berandal a.k.a. The Raid 2 (Gareth Evans, 2013)

    Serbuan maut, oftewel The Raid, was op actiegebied een van de verrassingen van het jaar. Regisseur Gareth Evans werkt aan een directe vervolgfilm, met de voorlopige titel Berandal, en hoopt er zelfs een trilogie van te maken.

    Berandal, of hoe de film uiteindelijk ook mag gaan heten, was eigenlijk de film die Evans oorspronkelijk wilde maken, maar hij kreeg het budget niet rond. Daarom heeft hij The Raid als een soort prequel geschreven in de hoop later alsnog de grootschaligere film te kunnen maken die hij eigenlijk voor ogen had. Gezien het succes van The Raid is het nu dus zo ver.
    We praten overigens in Hollywood-termen nog over peanuts; The Raid had een budget van omgerekend 1 miljoen dollar, voor Berandal wordt zo'n 3 miljoen uitgetrokken. Om dit nog even verder in perspectief te plaatsen: Alleen al aan de bioscoopkassa's in Amerika heeft de film z'n budget al 4 keer terugverdiend.

    Evans heeft nu per twitter concept-art uitgebracht. Het gaat om een nieuw karakter, Hammer Girl, waarvan verder niets bekend is.



    The Raid was een van de beste actie-films van de afgelopen jaren, dus ik kijk al uit naar deze nieuwe film.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  2. #2

    Standaard

    Directeur Garreth Edwards via z'n twitter:

    Ok Raid 2 tidbit, we start shooting on January 19th and the first scene takes place 2hrs after the first film ends.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  3. #3

    Standaard

    yes hierop zit ik te wachten
    De eerste had ik gezien in de bios. En ik was blown away !

  4. #4

    Standaard

    De eerste afbeeldingen van de opnames (meer en groter via de link):









    Op dezelfde pagina staat een persbericht n.a.v. het begin van de opnames. Daarin staat de volgende summiere beschrijving van het plot:

    Picking up right where the first film ends, The Raid 2 follows Rama (Uwais) as he goes undercover and infiltrates the ranks of a ruthless Jakarta crime syndicate in order to protect his family and uncover the corruption in his own police force.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  5. #5

    Standaard

    Hier wacht ik ook op alleen hoop ik dat ze dit keer niet weer de boel aanpassen voor de Westerse wereld anders sla ik een bioscoopbezoek weer over en wacht ik op de BD...
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  6. #6

    Standaard

    Deze bad motherf#cker (Yayan Ruhian, Mad Dog in The Raid) zal wederom te zien zijn in het vervolg, maar wel in een andere rol waarin hij ene Prakoso zal gaan spelen.
    Hieronder een afbeelding van Prakoso.

    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  7. #7

    Standaard

    Eerste teaser trailer is gearriveerd... ziet er intens uit.

    "All the money does is buy you the bed... it's getting out of it thats the problem" - Shane Black

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •