Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 94 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Ik heb nergens gezegt dat ik originele US huurversies in bezit heb gehad. (Dat kan ook niet) Dus hoe jij daar aan komt snap ik niet. En nooit ontkent een blu-ray te hebben gedownload, zoals velen hier in het forum (wat niet illegaal is) Dus lieg ik er niet over. Ik ben gewoon openlijk, en heb de screenshost verkregen van originele bd's. Alle screenshots die ik geplaatst heb zijn van originele disc's afkomstig.
    Ik ga niet verder op jou berichten in, geloof je iets niet, dan geloof je het maar niet. Andere mensen doen dat wel. Andere forums hebben ook de originele blu-ray gehad en dezelfde problemen naar voren brengen in hun recensie. http://www.dvd-home.nl/index.php?opt...spass&catid=99 Verder ben ik niet de enigste die de screenshot vergelijkingen heb gemaakt, maar ook de andere uit een forum, en geven aan mij de screenshots door zodat ik ze hier ook kan plaatsen. Ik zou zeggen lees maar eens goed door wat er allenmaal door andere mensen is getypt, dan zie je dat er mensen achter mij staan en het waarderen. En ik mag mijn bericht gewoon aanpassen als ik dat wil, niemand anders dan mij heeft voor het aanpassen een bericht geplaatst. Dus geen probleem. Dit mag gewoon dat heeft de dvd.nl redactie zelf gemeld.
    Laatst aangepast door De_Hollander : 17-08-2012 om 10:47 Reden: Spellingsfouten en wat toevoeging om het begrijpelijker te maken.

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogierreggy Bekijk bericht
    wat ik dus niet begrijp is dat dit soort berichten niet weggehaald worden
    de intensie is toch te zien of niet
    alleen maar de boel proberen op te naaien maar inhoudelijk niks toevoegen

    en jordy je ken zeggen van ik heb dat nooit gezegt omdat je dat soort berichten altijd pm doet dus het is jou woord tegen die van de_hollander is nooit te bewijzen maar ga niet zeggen dat de_hollander te ver gaat dan moet je dat soort berichten in het topic zelf plaatsen waar iedereen het kan zien!!!
    want je ziet het al weer in de berichten dat veel mensen zeggen van dat is speculatie dat heeft jordy nooit gezegt maar de mensen kunnen dit niet weten omdat je het dus alemaal pm doet en niet in het topic zelf en wat krijg je dan opnaaierij in het topic en gezeik
    blijkbaar mag de_hollander niet zeggen wat hij van het beeld vind van een blu ray dat de amerikaanse versie beter is dan de nl versie waarom mag hij dit niet zeggen
    hij heb notabene bij elke film bewijs met plaatjes en dan nog krijgt hij iedereen over zich heen dat begin ik een beetje moe te worden
    iedereen moet alles maar pikken en als je ook maar iets zegt wat niet in het straatje past krijg je een ban en altijd staat er bij die ban wanneer opgeheven NOOIT
    waarom een forum beginnen over dvd en blu ray als men niet mag zeggen wat men van het beeld en geluid vind
    en waarom berichten van mensen zoals mark t laten staan en berichten die wel ergens over gaan verwijderen ????????????????????????
    en graag hier in het forum niet in me pm een uitleg
    en de_hollander staat zeker niet voor paal ook ik heb zulke pm's gehad van jordy ik gebruikte toen nog een andere naam
    blijkbaar maakt jordy hier dus een sport van om pm dingen te zeggen en ze dan te ontkennen in het forum dus ik kan iemand op dit forum pm helemaal verrot schelden en het dan glashard in het forum ontkennen en dan staat persoon die ik uitgescholden heb dus voor paal vreemde redenering maar ja die zie je hier genoeg
    Hier nog al een persoon wat een bevestiging geeft wat ik al eerder melde. Dus zijn er al meer mensen, die deze uiting hebben gehad via een pm. dvd.nl redactie val er mij dus niet op aan. Ik meld alleen wat ik vernomen heb. Maar laten we nu maar weer on topic gaan.
    Laatst aangepast door De_Hollander : 17-08-2012 om 10:37

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Hier nog al een persoon wat een bevestiging geeft wat ik al eerder melde. Dus zijn er al meer mensen, die deze uiting hebben gehad via een pm. dvd.nl redactie val er mij dus niet op aan. Ik meld alleen wat ik vernomen heb. Maar laten we nu maar weer on topic gaan.
    Ja, HALLO! JIJ post deze uitingen op het forum en als ik dan via PM om opheldering vraag kom je met het slappe excuus dat we jou er niet op aan moeten vallen. Waar denk je nu eigenlijk mee bezig te zijn zeg?!

  4. #54

    Standaard

    Joh Hollander, je eigen reactie aanpassen, zogenaamd alleen met de reden "Spellingsfouten en wat toevoeging om het begrijpelijker te maken." en dan vervolgens ook de zin weghalen dat dit je laatste post in dit topic is, om vervolgens weer een reactie te posten is ook wel een beetje triest he....
    Maar goed joh, doe je ding...

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Hier nog al een persoon wat een bevestiging geeft wat ik al eerder melde. Dus zijn er al meer mensen, die deze uiting hebben gehad via een pm. dvd.nl redactie val er mij dus niet op aan. Ik meld alleen wat ik vernomen heb. Maar laten we nu maar weer on topic gaan.
    Ben je nou echt te blind om te zien dat je voor iemands karretje gespannen wordt met die PM van Jordy??
    Degene die je quote dat is nota bene iemand die een ban heeft en onder een andere naam zich weer heeft aangemeld en het lijkt er op dat hij probeert zijn gram te halen...
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Ja, HALLO! JIJ post deze uitingen op het forum en als ik dan via PM om opheldering vraag kom je met het slappe excuus dat we jou er niet op aan moeten vallen. Waar denk je nu eigenlijk mee bezig te zijn zeg?!
    toch gek jordy dat je in een ander topic allemaal berichten weghaald en zegt stop er is mee met dit kinderachtige gedoe en dat je zelf in dit topic maar blijft zeuren tegen de_hollander pm en op het board en dan hier glashard loopt te ontkennen dat je pm's verstuurd hebt zo ken ik het ook he allemaal gekke dingen in iemands pm schrijven en het dan glashard ontkennen van ik heb dat niet gezegt en op dit moment blijf je ook pm tegen hem aanzeuren tuurlijk kan je dat lekker blijven ontkennen omdat je dit pm blijft doet en je ook de stattus van moderator hebt en in het board wakker je het vuurtje ook nog effe lekker aan en dan moeten wij ons niet als een kleuter gedragen dus ik vraag jou nu waar denk je nu eigenlijk mee bezig te zijn????!!!! en graag hier in het board en niet pm!!!!!

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogierreggy Bekijk bericht
    toch gek jordy dat je in een ander topic allemaal berichten weghaald en zegt stop er is mee met dit kinderachtige gedoe en dat je zelf in dit topic maar blijft zeuren tegen de_hollander pm en op het board en dan hier glashard loopt te ontkennen dat je pm's verstuurd hebt zo ken ik het ook he allemaal gekke dingen in iemands pm schrijven en het dan glashard ontkennen van ik heb dat niet gezegt en op dit moment blijf je ook pm tegen hem aanzeuren tuurlijk kan je dat lekker blijven ontkennen omdat je dit pm blijft doet en je ook de stattus van moderator hebt en in het board wakker je het vuurtje ook nog effe lekker aan en dan moeten wij ons niet als een kleuter gedragen dus ik vraag jou nu waar denk je nu eigenlijk mee bezig te zijn????!!!! en graag hier in het board en niet pm!!!!!
    Stuur mij een PM met daarin de melding van die bewuste PM en onder welke naam jij die ontvangen hebt.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  8. #58

    Standaard

    begrijp er ook helemaal niks van waarom mensen zo tegen de_hollander aan het aantrappen zijn hij bedoeld het allemaal goed wil laten zien dat amerikaanse versies beter zijn als nl versies en daar heeft hij 100 procent gelijk in en dan word hij van alle kanten getrapt door mensen ergste is nog dat de moderators van deze site daar ook gezellig aan mee doen terwijl een moderator de boel netjes moeten houden daar zijn moderaors voor niet om het vuurtje nog verder aan te wakkeren en je kan dacht ik toch zeggen dat de_hollander altijd netjes blijft al zou ik het niet gek vinden als hij wel een keer goed uit ze slof schiet want hij hoeft natuurlijk niet alles te pikken he

  9. #59
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Sorry this could not be translated due to insufficient point characters
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  10. #60

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogierreggy Bekijk bericht
    n ergste is nog dat de moderators van deze site daar ook gezellig aan mee doen terwijl een moderator de boel netjes moeten houden daar zijn moderaors voor niet om het vuurtje nog verder aan te wakkeren
    Ja, miss is dit wel het bewijs dat de hollander gelijk heeft.

  11. #61

    Standaard

    Misschien wordt het langzamerhand tijd om de discussie over de 'verschrikkelijke mensenrechtenschendingen' door de moderatoren eens te verplaatsen naar het draadje wat daarvoor bestemd is. Die is speciaal ingericht voor klachten over verdwenen recenties die ineens toch niet verdwenen zijn, uit verband gerukte citaten, alle verwijderde berichten in dit topic (geen dus), van-horen-zeggen-uitspraken-door-moderatoren en andere verdachtmakingen. Het gaat hier al lang niet meer over de bespreking van de blu ray waar het topic naar genoemd is.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark t Bekijk bericht
    Misschien wordt het langzamerhand tijd om de discussie over de 'verschrikkelijke mensenrechtenschendingen' door de moderatoren eens te verplaatsen naar het draadje wat daarvoor bestemd is. Die is speciaal ingericht voor klachten over verdwenen recenties die ineens toch niet verdwenen zijn, uit verband gerukte citaten, alle verwijderde berichten in dit topic (geen dus), van-horen-zeggen-uitspraken-door-moderatoren en andere verdachtmakingen. Het gaat hier al lang niet meer over de bespreking van de blu ray waar het topic naar genoemd is.
    +1
    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Seus60

    355 Blu-ray en UHD steelbooks (excl. The Dark Knight Trilogy), en 2 Jumbo Boxset steelbooks (Jurassic Park, Indiana Jones), 2 Metalcases Blu-ray.

    UHD: 17 BD: 698 DVD: 335

  13. #63

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark t Bekijk bericht
    Misschien wordt het langzamerhand tijd om de discussie over de 'verschrikkelijke mensenrechtenschendingen' door de moderatoren eens te verplaatsen naar het draadje wat daarvoor bestemd is. Die is speciaal ingericht voor klachten over verdwenen recenties die ineens toch niet verdwenen zijn, uit verband gerukte citaten, alle verwijderde berichten in dit topic (geen dus), van-horen-zeggen-uitspraken-door-moderatoren en andere verdachtmakingen. Het gaat hier al lang niet meer over de bespreking van de blu ray waar het topic naar genoemd is.
    goh ik denk al waar blijft die de man die niks maar dan ook niks toevoegt en alleen de boel loopt optenaaien en maar door blijven zuigen en maar zuigen en maar zuigen
    en inhoudelijk 0 komma 0 toevoegen

  14. #64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogierreggy Bekijk bericht
    goh ik denk al waar blijft die de man die niks maar dan ook niks toevoegt en alleen de boel loopt optenaaien en maar door blijven zuigen en maar zuigen en maar zuigen
    en inhoudelijk 0 komma 0 toevoegen
    Lees je eigen posts nog eens terug en dan het verwijt dat je hier maakt...

    Verder is je opmerking tamelijk onvolwassen gezien het specifieke bericht waar je op reageert; De discussie die hier nu gevoerd wordt is doorgeslagen naar (deels aantoonbaar valse) aanvallen op de integriteit van de moderatoren. Daar is dit topic niet voor bedoeld. Het topic waar ik naar verwijs wel.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  15. #65
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark t Bekijk bericht
    Misschien wordt het langzamerhand tijd om de discussie over de 'verschrikkelijke mensenrechtenschendingen' door de moderatoren eens te verplaatsen naar het draadje wat daarvoor bestemd is. Die is speciaal ingericht voor klachten over verdwenen recenties die ineens toch niet verdwenen zijn, uit verband gerukte citaten, alle verwijderde berichten in dit topic (geen dus), van-horen-zeggen-uitspraken-door-moderatoren en andere verdachtmakingen. Het gaat hier al lang niet meer over de bespreking van de blu ray waar het topic naar genoemd is.
    Amen
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  16. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door lennox-06 Bekijk bericht
    Ja, miss is dit wel het bewijs dat de hollander gelijk heeft.
    +1

    Hallo allemaal, ik wil ook hier even mijn ei kwijt.
    Allereerst ben ik het met De_Hollander eens, dat de blu-ray uitgaves van Man On The Ledge en Tresspass niet goed zijn. De beschreven mankementen hebben we ook ondervonden. De kleuren zijn te opgeblazen het zwartniveau is weliswaar te donker, waardoor en geen enkele detaillering te zien is. Wij kopen blu-ray’s niet meteen, maar huren ze eerst. Als ze goed zijn, kopen wij deze. Ten 2e hebben we vele topics gevolgt, zonder berichtjes te plaatsen. Maar nu moet ik toch mijn ei kwijt. De_Hollander blijft de blu-ray problemen releases op een goede, en overtuigende aantoonbare manier, netjes en beschaaft voorleggen. En steeds weer, blijven dezelfde mensen er tegenaan schoppen. (Zoals mark t en TylerDurden, en enkele dvd.nl redactie leden). Het lijkt wel een conspiracy. Gelukkig zijn er genoeg mensen die De_Hollander wel ondersteunen. Voor ons is De_Hollander wel geloofwaardig, in tegenstelling wat de opgenoemde personen” tussen de haakjes” beweren. Niet De_Hollander blijft zeuren, maar juist degene die hem hiervan beschuldigen. Verder, De_Hollander beweerd niet dat alle releases slecht zijn, maar haalt alleen de problematische uitgaves aan. En prijst dan ook de goede blu-ray uitgaves. Wat is daar mis mee mensen. Dit is juist een goede zaak.


    Groetjes

    Nico

  17. #67
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Tada
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  18. #68

    Standaard

    Hoewel het mij verder allemaal een bal zal jeuken of er ergens in een film een macrodinges fout zit of een kleurtje niet klopt vind ik dat Hollander gewoon recht heeft om zich daar wel aan te storen. Dat de oppermod aanstoot neemt aan 'dat gezeik' vind ik een slechte zaak. Op een forum als dit heeft iedereen recht op zijn eigen voorkeuren toch? Als jullie als redactie daar niet tegen kunnen dan bijt je je maar op je tong.

    Wat me daarin tegen wel opvalt is dat Hollander altijd bijval krijgt van leden die je doorgaans niet zo heel vaak ziet posten op dit forum. Een uitzondering daargelaten. Ik krijg een beetje het idee alsof hij wat vriendjes oproept wanneer zich dit soort gevallen voordoen om hem toch vooral te steunen tegen de rest die maar altijd op hem mopperen om zijn voorkeuren. Laat ze toch lekker Hollander. Die steuntroepen heb jij helemaal niet nodig. Post gewoon lekker wat jij leuk of nuttig vind en laat al het andere gewoon waaien

  19. #69
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Eerste keer liep blijkbaar mis ... vreemd

    Wat is er mis Rogier, was je post niet helemaal je dat ?
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  20. #70

    Smile

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan G. Bekijk bericht
    Hoewel het mij verder allemaal een bal zal jeuken of er ergens in een film een macrodinges fout zit of een kleurtje niet klopt vind ik dat Hollander gewoon recht heeft om zich daar wel aan te storen. Dat de oppermod aanstoot neemt aan 'dat gezeik' vind ik een slechte zaak. Op een forum als dit heeft iedereen recht op zijn eigen voorkeuren toch? Als jullie als redactie daar niet tegen kunnen dan bijt je je maar op je tong.

    Wat me daarin tegen wel opvalt is dat Hollander altijd bijval krijgt van leden die je doorgaans niet zo heel vaak ziet posten op dit forum. Een uitzondering daargelaten. Ik krijg een beetje het idee alsof hij wat vriendjes oproept wanneer zich dit soort gevallen voordoen om hem toch vooral te steunen tegen de rest die maar altijd op hem mopperen om zijn voorkeuren. Laat ze toch lekker Hollander. Die steuntroepen heb jij helemaal niet nodig. Post gewoon lekker wat jij leuk of nuttig vind en laat al het andere gewoon waaien
    ach ja de mensen die tegen de_hollander aanschoppen halen ook hun vriendjes erbij dus das gelijkwaardig toch

  21. #71

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door N.Lebens Bekijk bericht
    +1

    Hallo allemaal, ik wil ook hier even mijn ei kwijt.
    Allereerst ben ik het met De_Hollander eens, dat de blu-ray uitgaves van Man On The Ledge en Tresspass niet goed zijn. De beschreven mankementen hebben we ook ondervonden. De kleuren zijn te opgeblazen het zwartniveau is weliswaar te donker, waardoor en geen enkele detaillering te zien is. Wij kopen blu-ray’s niet meteen, maar huren ze eerst. Als ze goed zijn, kopen wij deze. Ten 2e hebben we vele topics gevolgt, zonder berichtjes te plaatsen. Maar nu moet ik toch mijn ei kwijt. De_Hollander blijft de blu-ray problemen releases op een goede, en overtuigende aantoonbare manier, netjes en beschaaft voorleggen. En steeds weer, blijven dezelfde mensen er tegenaan schoppen. (Zoals mark t en TylerDurden, en enkele dvd.nl redactie leden). Het lijkt wel een conspiracy. Gelukkig zijn er genoeg mensen die De_Hollander wel ondersteunen. Voor ons is De_Hollander wel geloofwaardig, in tegenstelling wat de opgenoemde personen” tussen de haakjes” beweren. Niet De_Hollander blijft zeuren, maar juist degene die hem hiervan beschuldigen. Verder, De_Hollander beweerd niet dat alle releases slecht zijn, maar haalt alleen de problematische uitgaves aan. En prijst dan ook de goede blu-ray uitgaves. Wat is daar mis mee mensen. Dit is juist een goede zaak.


    Groetjes

    Nico
    he he
    helemaal mee eens nico

  22. #72
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan G. Bekijk bericht
    Hoewel het mij verder allemaal een bal zal jeuken of er ergens in een film een macrodinges fout zit of een kleurtje niet klopt vind ik dat Hollander gewoon recht heeft om zich daar wel aan te storen. Dat de oppermod aanstoot neemt aan 'dat gezeik' vind ik een slechte zaak. Op een forum als dit heeft iedereen recht op zijn eigen voorkeuren toch? Als jullie als redactie daar niet tegen kunnen dan bijt je je maar op je tong.

    Wat me daarin tegen wel opvalt is dat Hollander altijd bijval krijgt van leden die je doorgaans niet zo heel vaak ziet posten op dit forum. Een uitzondering daargelaten. Ik krijg een beetje het idee alsof hij wat vriendjes oproept wanneer zich dit soort gevallen voordoen om hem toch vooral te steunen tegen de rest die maar altijd op hem mopperen om zijn voorkeuren. Laat ze toch lekker Hollander. Die steuntroepen heb jij helemaal niet nodig. Post gewoon lekker wat jij leuk of nuttig vind en laat al het andere gewoon waaien

    Heb zelf niets tegen de persoon De_hollander maar het is vooral zijn manier van doen waar 'k problemen mee heb.
    Het constant herhalen in wat voor draadje(s) dan ook waar maar enigszins naar een aantal Nederlandse distributeurs wordt verwezen. Of dat nu een recensie is of een BD draadje van de film zelf tot aan de welke film heb je net gekeken draad toe.

    Er is reeds een draadje om problemen met BD uitgaven te melden dat kan toch daar gemeld worden ? Het is trouwens een draadje dat hij zelf heeft aangemaakt, niets mis mee.

    Door dat te pas en te onpas te berichten in al die andere draadjes lijkt het gewoon op een heksenjacht en daar is echt niemand mee gediend behalve misschien de opgetrommelden.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  23. #73
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogierreggy Bekijk bericht
    ach ja de mensen die tegen de_hollander aanschoppen halen ook hun vriendjes erbij dus das gelijkwaardig toch
    Assumption is the mother of all screw-ups

    Dit is dus pure veronderstelling wat je hier nu ten berde brengt. Ken hier niemand persoonlijk behalve één lid die hier buiten zijn eigen HT draadje niet echt actief is.

    Niet tegenstaande heb 'k hier in de loop der jaren wel een aantal vrienden gemaakt gewoon door open communicatie, uitwisselen van tips, wijzen op leuke online prijzen e.d. meer.

    Trouwens 'k haat schapen
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  24. #74
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogierreggy Bekijk bericht
    ach ja de mensen die tegen de_hollander aanschoppen halen ook hun vriendjes erbij dus das gelijkwaardig toch
    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogierreggy Bekijk bericht
    he he
    helemaal mee eens nico
    Enough said
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  25. #75

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Assumption is the mother of all screw-ups

    Dit is dus pure veronderstelling wat je hier nu ten berde brengt. Ken hier niemand persoonlijk behalve één lid die hier buiten zijn eigen HT draadje niet echt actief is.

    Niet tegenstaande heb 'k hier in de loop der jaren wel een aantal vrienden gemaakt gewoon door open communicatie, uitwisselen van tips, wijzen op leuke online prijzen e.d. meer.

    Trouwens 'k haat schapen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Enough said
    je ben wel snel met reageren voel je je aangesproken
    helaas voor jou ben ik getrouwd met een canadeze dus ik kan engels
    begrijp ook niet waarom je niet gewoon in het nederlands kan neerzetten genoeg gezegd
    maar blijkbaar is het in het engels interasanter
    en goed zo dat je tips aanneemd misschien ken je de tips van de_hollander ook is ten harte nemen inplaats het met alles eens te zijn wat mark t hier schrijft lolll loll

Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •