De resultaten 1 tot 11 van 11 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Man On The Ledge 2012

    Leuke film, maar helaas is deze NL release niet aan te raden. Er zit een re-encoderings fout in.


    Bij de NL eOne versie vallen veel details weg , vergeleken met de US versie.
    Input levels zijn duidelijk verwisseld (0-255 <-> 16-235) waardoor het zwart dicht loopt.En de kleuren zijn te overzadigd daardoor. zoals met Tresspas.
    En de posterization + macroblocking maken het helemaal compleet.
    Er is regelmatig een donkerbruine onderkleur in de schaduwen. zelfs als er een object groen is, dan is de schaduw donkerbruin.


    http://screenshotcomparison.com/comparison/136151 + http://screenshotcomparison.com/comparison/136182 + http://screenshotcomparison.com/comparison/136185 + http://screenshotcomparison.com/comparison/136191

    Dit probleem heeft zich met een paar laatste blu-ray releases voorgedaan.
    Er is inmiddels al een mail verzonden naar eOne. Ze hebben deze inmiddels beantwoord:



    Bedankt voor de informatie. Je bericht wordt doorgestuurd naar de technische afdeling.

    Met vriendelijke groet,

    Customer Care eOne Benelux
    Laatst aangepast door De_Hollander : 14-08-2012 om 18:01

  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Bedankt voor de informatie. Je bericht wordt doorgestuurd naar de technische afdeling.

    Met vriendelijke groet,

    Customer Care eOne Benelux
    Technische dienst ? Die mannen liggen daar te slapen op hun bureau zeker, als ze nu rommel afleveren zullen daar niet veel meer aan kunnen veranderen. Was wel toch niet van plan om die ruk film te kopen maar toch. Het moet in orde zijn.

  3. #3

    Standaard

    Een nieuwe uitgave maken met goede input levels. Is het enigste wat ze kunnen doen.
    Ik heb ook het idee dat dit een gewoon standaard antwoord is van eOne.

  4. #4

    Standaard

    Inmiddels hier ook een recensie gekomen van de blu-ray Tresspas,http://www.dvd-home.nl/index.php?opt...pass&catid=99: daarbij wordt hetzelfde gemeld wat ik eerder melde. Inmiddels weet ik ook wat er aan de hand is, Input levels zijn duidelijk verwisseld (0-255 <-> 16-235) waardoor het zwart dicht loopt. Ze maken nu nog steeds dezelfde fout met andere nieuwe blu-ray uitgaves zoals Man On The ledge.

  5. #5

    Standaard

    Jammer, wilde de film wel gaan halen.

    Dus ik zou hem niet moeten halen vanwege de slechte film dat het is of vanwege de reden die hierboven word gezegd ? Of zelfs beide ?

    Op MovieMeter lees ik toch eigenlijk wel veel positieve reacties..
    Ik zal als special effects film liefhebber niet teveel verwachten maar toch..

  6. #6
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Wat is er mist met dit draadje waar je hierover al melding hebt gemaakt en eveneens de openingspost hebt aangepast ?
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintje Bekijk bericht
    Ik zal als special effects film liefhebber niet teveel verwachten maar toch..
    Dan zal het je misschien nog bekoren. Maar als filmkenner is de film een bron van ergernis. Zeker het ongeloofwaardige verhaal speelt de film parten.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintje Bekijk bericht
    Jammer, wilde de film wel gaan halen.

    Dus ik zou hem niet moeten halen vanwege de slechte film dat het is of vanwege de reden die hierboven word gezegd ? Of zelfs beide ?

    Op MovieMeter lees ik toch eigenlijk wel veel positieve reacties..
    Ik zal als special effects film liefhebber niet teveel verwachten maar toch..
    is echt een goede film hoor, koop hem in de beste kwaliteit, want dit verdient deze film wel

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintje Bekijk bericht
    Jammer, wilde de film wel gaan halen.

    Dus ik zou hem niet moeten halen vanwege de slechte film dat het is of vanwege de reden die hierboven word gezegd ? Of zelfs beide ?

    Op MovieMeter lees ik toch eigenlijk wel veel positieve reacties..
    Ik zal als special effects film liefhebber niet teveel verwachten maar toch..
    Maar toch de NL gekocht zag ik.

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Maar toch de NL gekocht zag ik.
    Ja kon de verleiding niet weerstaan.. waarom ? Geen idee.
    Ik dacht als alleen het probleem er is wat hier besproken is dan kan ik daar mee leven.

    Daarbij komt ook, ik moest nu 3 films kiezen omdat ik er teveel in mijn handen had ( wilde ook REC:3 ; The Hills Have Eyes ; Body Of Lies & Shawshank Redemption halen, Bruno & I Am Legend twijfelde ik over ) maar koos er maar voor nu voor 3.. komende maand vanaf de 11de weer 4 films + die ik nu heb laten liggen dus moest keuzes maken en wilde deze 3 het meeste hebben van allemaal.


  11. #11

    Standaard

    topfilm,
    goed geluid.
    beeldkwaliteit is redelijk maar ook niet meer dan dat.
    zwartwaarde is niet goed,je verzuipt erin waardoor details verdwijnen.
    wel een hele goede film
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •