De resultaten 1 tot 3 van 3 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Panasonic home cinema set, zuilen van voor naar achter?

    Hallo,

    Ik zit te denken om de volgende home cinema set aan te schaffen:
    Panasonic BTT-490
    http://www.panasonic.nl/html/nl_NL/P...741/index.html

    Nu kwam ik er net achter dat de 2 zuilen dus bedoeld zijn voor de voorkant, en de kleine speakers voor de achterkant. Ik wil dit dus andersom, de kleine speakers voor en de zuilen achter. Weet iemand of dit mogelijk is?

    Thx

  2. #2

    Standaard

    Welkom op dit forum Joshua.

    Bij systemen met 2 zuilen is het altijd de bedoeling dat je de zuilen als 'fronts' gebruiken. Wil je de 'surrounds' op oorhoogte plaatsen, dan kun je beter een set nemen met 4 satelietjes en een stel standaards gebruiken.

    Wanneer je de zuilen van een set als 'surrounds' gaat gebruiken en de satelietjes als 'fronts', zal het geluidsbeeld aan de achterkant veel mooier zijn dan aan de voorkant. Daarbij lijkt het ook alsof de set verkeerd opgesteld is, omdat de luidsprekers aan de achterkant kleiner zijn dan aan de voorkant. Wil je een set met zuilen aan de achterkant, dan moet je dus een set kopen met zuilen rondom, tenzij je de sokkels voor de 'surrounds' kunt gebruiken.
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

  3. #3

    Standaard

    Dat. En doe het niet.

    Lees eens rustig op het forum alle voors (een) en tegens (heel veel) voor all in one setjes.

    Doe jezelf een plezier, spaar nog even door en koop iets knaps. Ook al is het "maar" 380 euro. Je kunt je geld beter in de sloot gooien.
    SONY kdl37w5500|SONY str-da 2400es|SONY ps3 slim 250gb|KEF 2005.3|WD TVlive|Apple TV 2 (jailbreak)|ASUS TF101|Synology DS411j|

    If you suck at making proper movies, make 3d movies!

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •