Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 32 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Grey, The [Blu-ray Disc]

    Grey, The

    Liam Neeson versus een roedel wolven in deze sterke survival-thriller.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Ik ben er helemaal mee eens, beeld is verschrikkelijk door de macroblocking, en posterisatie.
    Sommige mensen vinden het raar als ik iets over DFW releases zeg. Met deze blu-ray titel had ik dat ook vermeld in een topic dat er zoveel macroblocking te zien was met posterisatie. Maar nu kunnen ze het ook van een andere horen en zien.

    De US versie is wel goed.

    The.Grey.2012.US.BluRay

    Disc Size: 38,662,877,367 bytes
    Protection: AACS
    BD-Java: Yes
    Playlist: 00800.MPLS
    Size: 33,071,935,488 bytes
    Length: 1:57:32
    Total Bitrate: 37.51 Mbps

    Video:
    Video: MPEG-4 AVC Video / 31644 kbps / 1080p / 23.976 fps / 16:9 / High Profile 4.1

    Audio:
    Audio: English / DTS-HD Master Audio / 5.1 / 48 kHz / 3702 kbps / 24-bit (DTS Core: 5.1 / 48 kHz / 1509 kbps / 24-bit)
    Audio: English / Dolby Digital Audio / 2.0 / 48 kHz / 192 kbps / DN -4dB / Dolby Surround

    Subtitles:
    Subtitle: English / 28.595 kbps
    Subtitle: French / 21.726 kbps
    Subtitle: Spanish / 21.285 kbps
    Laatst aangepast door De_Hollander : 10-08-2012 om 11:13

  3. #3
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    VC-1 codecs kap daar nou eens mee Dutchfilmworks!!!!

  4. #4

    Standaard

    Toch maar de US versie bestellen dus. Had de NL versie laatst in mn handen maar wilde toch even de reviews afwachten. Blij dat ik dat heb gedaan...

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter V Bekijk bericht
    VC-1 codecs kap daar nou eens mee Dutchfilmworks!!!!
    Met VC-1 hoeft niet altijd slecht te zijn, een goede reencodeer profiel is het belangrijkste. Deze reencodeer profiel wat ze nu gebruikt hebben is gewoon waardeloos. MPEG4 / AVC is inderdaad beter als er dan ook een goede encodeer profiel gebruikt zou worden dan een VC-1..
    Ook een AVC codec kan slecht zijn, als er dus een slechte reencodeer profiel is gebruikt.
    Maar dat ze een VC-1 codec hebben gebruikt is gewoon om het budget, AVC/mpeg4 encodering is namelijk ook duurder bij een re-authorsbedrijf.
    VC-1 is ook zo achterhaald. De meeste distributeurs gebruiken ook AVC/mpeg4 codec
    Laatst aangepast door De_Hollander : 10-08-2012 om 14:07

  6. #6

    Standaard

    Bijzonder jammer. Helaas is ie bij Amazon niet ned. ondertiteld. Schandalig dat ze dit verkopen in Nederland. DFW Dutch filmworks moet zich diep schamen.
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  7. #7

    Standaard

    Zijn de extras nederlands ondertiteld? Dit staat namelijk niet vermeld in de recensie.

  8. #8

    Standaard

    Ze moeten inderdaad geen troep afleveren... Maar geef toe... Deze film kijk je maar één of twee keer.

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Ze moeten inderdaad geen troep afleveren... Maar geef toe... Deze film kijk je maar één of twee keer.
    ben ik met je eens maar die 1 of 2 keer wil je naar een goed beeld kijken
    als je naar de bios gaat wil je toch ook een goed beeld en niet een zooi spetters en troep er door heen dan ga je ook je geld terug vragen

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Ze moeten inderdaad geen troep afleveren... Maar geef toe... Deze film kijk je maar één of twee keer.
    Klopt de film was slecht. Maar al waar mensen hun geld aan uitgeven behoort een goede kwaliteit te zijn.
    Ook al kijk je de blu-ray maar 1 keer, dat is nog geen reden voor DFW deze uitgave in slechte kwaliteit uit te brengen.
    Laatst aangepast door De_Hollander : 10-08-2012 om 19:33

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Ze moeten inderdaad geen troep afleveren... Maar geef toe... Deze film kijk je maar één of twee keer.
    1 keer is al te veel. Wat een reteslechte film zeg................wat een acteur als Liam Neeson in deze film doet.......geen idee.

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen D Bekijk bericht
    1 keer is al te veel. Wat een reteslechte film zeg................wat een acteur als Liam Neeson in deze film doet.......geen idee.
    Normaal gesproken speeld acteur als Liam Neeson in goeie films mee.

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Zullen we het hier gewoon over de uitgave van The Grey hebben en niet (weer) gaan lopen generaliseren over een distributeur in het algemeen?

    Let op! Alle off-topic hierover zal zonder pardon worden verwijderd, dus bespaar je de moeite om er over te beginnen...
    oke zag nu pas na het editten dat je dze bericht had geplaatst dus heb het nu zelf verwijderd.
    Laatst aangepast door De_Hollander : 10-08-2012 om 22:19

  14. #14

    Standaard

    Zullen we het hier gewoon over de uitgave van The Grey hebben en niet (weer) gaan lopen generaliseren over een distributeur in het algemeen?

    Let op! Alle off-topic hierover zal zonder pardon worden verwijderd, dus bespaar je de moeite om er over te beginnen...
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chesterkesvp Bekijk bericht
    Zijn de extras nederlands ondertiteld? Dit staat namelijk niet vermeld in de recensie.
    De extra's zijn niet Nederlands ondertiteld. Ik heb dit toegevoegd aan de recensie.

  16. #16

    Standaard

    Zou toch eens graag willen weten welke gear (merk bluray speler, tv etc...) jullie gebruiken om die films te evalueren hoor. Ik heb helemaal niks gemerkt aan de beeldkwaliteit toen ik hem laatst heb gezien.

    Film zelf kon inderdaad wat beter maar is toch nog goed genoeg om van te genieten. Het geluid is top.

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door x-vision Bekijk bericht
    Zou toch eens graag willen weten welke gear (merk bluray speler, tv etc...) jullie gebruiken om die films te evalueren hoor. Ik heb helemaal niks gemerkt aan de beeldkwaliteit toen ik hem laatst heb gezien.

    Film zelf kon inderdaad wat beter maar is toch nog goed genoeg om van te genieten. Het geluid is top.
    Zoals al in het review aangegven:
    "De ene kijker zal zich er enorm aan storen, terwijl een minder kritische kijker (of eentje met een kleiner scherm) het waarschijnlijk minder zal opvallen"

    het is niet het merk dat van gelang is maar vooral het schermformaat, dat in combinatie met kritische instelling van de kijker.

    De gene die veel geld besteden aan hun apparatuur (grote schermen, lossen componenten en speakers) zijn meestal veel kritischer ingesteld dan iemand die voldoende heeft aan een homechinemasetje en een 32" TV
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen D Bekijk bericht
    1 keer is al te veel. Wat een reteslechte film zeg................wat een acteur als Liam Neeson in deze film doet.......geen idee.
    Ik bedoelde eigenlijk dat The Grey geen film is die je snel nog eens wilt bekijken. Niet omdat hij slecht is, want dat vind ik dan weer niet.

  19. #19

    Standaard

    Ik ben met mijn 32 inch schermpie toch echt rete kritisch. Mijn volgende tv wordt sowieso groter, want 1080p kan deze tv niet aan helaas en i geeft geen goed beeld.

    Maar het is jammer dat ze in Ned. vaak (niet altijd) met goedkope rotzooi komen. DFW lijkt wel de slechtste te zijn. Wat gek is dat ze hem gewoon op 1 "schijfje" enkellaags dumpen (zoals ook bij Razzia) terwijl de originele gewoon op 50gb staat. En dan verneukt DFW het gewoon.

    Zou blij zijn als Amazon in september echt naar "Nederland" komt.
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  20. #20

    Standaard

    Drama van een film, niet eens afgekeken.
    Had wel wat meer verwacht van deze film.
    Dan maar jaws weer kijken.

  21. #21

    Standaard

    Weet iemand waar die macroblocking goed te zien is. Bij welke tijdlijnen? DFW wil dit graag weten om het te checken.....
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  22. #22
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Normaal gesproken speeld acteur als Liam Neeson in goeie films mee.
    Liam Neeson speelt alleen maar weggooi films. Behalve Batman Begins, Dark Knight Rises, Schindler's List waren te pruimen.

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter V Bekijk bericht
    Liam Neeson speelt alleen maar weggooi films. Behalve Batman Begins, Dark Knight Rises, Schindler's List waren te pruimen.
    Ben ik niet met je eens. Naast bovengenoemde films zijn er o.a. Rob Roy en Michael Collins .
    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Seus60

    355 Blu-ray en UHD steelbooks (excl. The Dark Knight Trilogy), en 2 Jumbo Boxset steelbooks (Jurassic Park, Indiana Jones), 2 Metalcases Blu-ray.

    UHD: 17 BD: 698 DVD: 335

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pjblack Bekijk bericht
    Weet iemand waar die macroblocking goed te zien is. Bij welke tijdlijnen? DFW wil dit graag weten om het te checken.....
    Phaha ze hebben zelfs niet eens door dat ze rommel afleveren... Zijn ze zelf wel capabel genoeg om films uit te brengen? Dat ze zelf eens zoeken.

  25. #25

    Standaard

    Tja ze hebben het zelf niet door. Ik kreeg dit mailtje van hen......

    U spreekt in onderstaande email van technische fouten, macroblocking en posterisatie. Kunt u de tijdscodes aangeven waar u dit constateert?

    Met vriendelijke groet,
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •