De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.

Discussie: hoe moet dit ?

  1. #1

    Standaard hoe moet dit ?

    Ik heb onlangs een onkyo tx-nr509 reciever gekocht,nu wil ik digitale radio maar hoe sluit ik dit aan?ik heb geen digitalle decoder waar in een kabel in kan doe,wel digitalle tv met een CI+ Module.
    moet ik een kabel achter op mijn fm antenne pluggen?. of hoe moet ik er voor zorgen dat ik digitale ontvangst heb op mijn radio?hier een foto van mijn fm stekker.




  2. #2

    Standaard

    Met een CI+ module is je de TV de ontvanger. Deze moet dus altijd aan blijven staan. Je kunt wel het geluid van je TV op je versterker aansluiten, analoog of digitaal.
    Laatst aangepast door Johan1967 : 05-08-2012 om 17:37

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan1967 Bekijk bericht
    Met een CI+ module is je de TV de ontvanger. Deze moet dus altijd aan blijven staan. Je kunt wel het geluid van je TV op je versterker aansluiten, analoog of digitaal.
    Wat voor stekkertje moet ik dan kopen?

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door spock Bekijk bericht
    Wat voor stekkertje moet ik dan kopen?
    Dat ligt eraan wat voor een audio uitgang er op je TV zit: optisch, coaxiaal of analoog.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan1967 Bekijk bericht
    Met een CI+ module is je de TV de ontvanger. Deze moet dus altijd aan blijven staan. Je kunt wel het geluid van je TV op je versterker aansluiten, analoog of digitaal.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan1967 Bekijk bericht
    Dat ligt eraan wat voor een audio uitgang er op je TV zit: optisch, coaxiaal of analoog.
    optisch

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •