Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 35 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard The Last Stand (Jee-Woon Kim, 2013)

    Ik kan er geen topic over vinden, dus bij deze: The Last Stand is een van de post-politieke projecten van Arnie Schwarzenegger. Hij speelt de sheriff van een klein stadje in het zuiden van de Verenigde Staten die het aan de stok krijgt met een drugsdealer van over de grens. Die is uit een Amerikaanse gevangenis ontsnapt en gaat op de vlucht richting Mexico, waarbij hij de grens wil oversteken bij het stadje waar Schwarzenegger het gezag vertegenwoordigt.

    Collider heeft een eerste foto:



    Regie is in handen van Jee-Woon Kim, die laatst nog een hit(je) had met I Saw The Devil.

    Peter Stormare doet ook mee, net als onder andere Forest Whitaker, Harry Dean Stanton, Luis Guzmán en Jackass Johnny Knoxville.

    De film gaat 17 januari 2013 kunnen we zien of Schwarzenegger als leading man nog een film kan dragen, maarliefst een hele dag voor de Amerikanen hem te zien krijgen.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  2. #2

    Standaard

    Tweede foto:

    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  3. #3

    Standaard

    Ben eens benieuwd, Schwarzenegger terug op het witte doek is natuurlijk erg leuk!
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  4. #4

    Standaard

    Ik ben eerder benieuwd n.a.v. de regisseur. Aan de ene kant heeft hij zich wel bewezen in eigen land, maar aan de andere kant is het altijd afwachten hoeveel vrijheid Hollywood die aziatische regisseurs geeft zodra ze daar werken.

    Wel teleurstellend om te lezen dat Johnny Knoxville erin zit. Niet echt iemand die bekend staat om het naar een hoger niveau tillen van een film met zijn acteerprestaties...

  5. #5

    Standaard

    Straks worden het van die flops zoals Al Pachino de afgelopen jaren heeft gemaakt..zie hem liever in True Lies 2 & Terminator 5..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  6. #6

    Standaard

    De eerste poster (groter via de link):



    Daarnaast een officiële beschrijving van het plot:

    After leaving his LAPD narcotics post following a bungled operation that left him wracked with remorse and regret, Sheriff Ray Owens (Schwarzenegger) moved out of Los Angeles and settled into a life fighting what little crime takes place in sleepy border town Sommerton Junction.
    But that peaceful existence is shattered when Gabriel Cortez (Eduardo Noriega), the most notorious, wanted drug kingpin in the western hemisphere, makes a deadly yet spectacular escape from an FBI prisoner convoy. With the help of a fierce band of lawless mercenaries led by the icy Burrell (Peter Stormare), Cortez begins racing towards the US-Mexico border at 250 mph in a specially-outfitted Corvette ZR1 with a hostage in tow. Cortez’ path: straight through Summerton Junction, where the whole of the U.S. law enforcement, including Agent John Bannister (Forest Whitaker) will have their final opportunity to intercept him before the violent fugitive slips across the border forever.
    At first reluctant to become involved, and then counted out because of the perceived ineptitude of his small town force, Owens ultimately rallies his team and takes the matter into his own hands, setting the stage for a classic showdown.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  7. #7

    Standaard

    Hier : http://trailers.apple.com/trailers/n.../thelaststand/ de trailer!

    Echt een super comeback van Arnold Schwarzenegger, lijkt me echt een vette film.
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 16-08-2012 om 18:34

  8. #8

    Standaard

    Heerlijke trailer, Arnie's one-liners met vette actie!

  9. #9

    Standaard

    fantastische trailer.lijkt me een toffere film dan de expendables.

  10. #10

    Standaard

    Geweldig dat Schwarz weer terug is, dan krijgen we tenminste weer oldskool bone-breaking actie ipv Twilight-achtige mietjespulp. Heerlijk!

  11. #11

    Standaard

    Heerlijke trailer! Inderdaad fijn dat de beste man weer aan het acteren is geslagen.

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BatMotor Bekijk bericht
    fantastische trailer.lijkt me een toffere film dan de expendables.
    Stiekem heb ik ook dat gevoel.


  13. #13

    Standaard

    Ik denk dat ik de enige ben, maar ben niet onder de indruk...

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  14. #14

    Standaard

    Wederom een Comic Con poster 'The Last Stand'

    Samen met namen als Peter Stormare, Forest Whitaker, Jaimie Alexander, Johnny Knoxville en Luis Guzmán viert Arnold Schwarzenegger begin 2013 zijn terugkeer op het witte doek als hoofdrolspeler. Net als tijdens de Comic Con in San Diago verscheen er tijdens de editie in New York een speciale poster van de film The Last Stand van Kim Ji-woon, bekend van I Saw the Devil (2010) en The Good, The Bad, The Weird (2008).

    Vanaf 17 januari 2013 moet The Last Stand in de bioscoop draaien.

    POSTER!

    In de western speelt Schwarzenegger een Amerikaanse sheriff die het opneemt tegen een Mexicaanse drugskartel.

    Hier de Trailer.

    Bron : Filmtotaal.nl

  15. #15

    Standaard

    Nog 'n trailer.




    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark t Bekijk bericht
    Nog 'n trailer.


    Top trailer Mark , Arnie is Back

  17. #17

    Standaard

    Oh nee! Zo'n geweldige regisseur die is verleid door Hollywood en dan nog wel met zo'n verlopen acteur. Kom op jongens die Arnold kan toch echt niet meer.

  18. #18

    Standaard

    Eindelijk iemand die precies zegt wat ik denk..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  19. #19

    Standaard

    Ja arnold vondt ik in expandable ook slecht acteren hoor.

    Daarin tegen vindt ik stallone wel goed spelen.

    Arnold komt ook echt over als een man van 65

    Stallone echt niet
    LG OLED 77c8- MARANTZ SR8012-CM Stufe 1-Marantz MM8807 CM-APPLE TV4K-Zidoo uhd2000-HORIZON NEXT-AUDIOMAAT SOCET 9 Inlets-JL Audio F113 v2 -2x SONUS FABER VENERE 3.0-2x SONUS FABER SONETTO WALL 1xSONUS FABER SONETTO CENTER 2-2xKEF ci161-nas ds1512+-5x10TB-AUDIOQUEST HDMI/POWERCORD/OPTICAL en ETHERNET

  20. #20

    Standaard

    Definitieve filmposter 'The Last Stand'

    Hieronder zie je de definitieve poster van de film The Last Stand van regisseur Kim Ji-woon, bekend van I Saw the Devil (2010) en The Good, The Bad, The Weird (2008) en met Arnold Schwarzenegger, Peter Stormare, Forest Whitaker, Jaimie Alexander, Johnny Knoxville en Luis Guzmán.



    Schwarzenegger speelt in de actiewestern zijn eerste echte hoofdrol sinds zijn comeback op het witte doek. De insteek is hem niet onbekend. Als een Amerikaanse sheriff neemt hij het - met veel geweld - op tegen een Mexicaanse drugskartel. Vanaf 17 januari 2013 moet het in de Nederlandse bioscoop draaien. De laatste trailer:

    FILMPJE!

    Bron : Filmtotaal.nl

  21. #21

    Standaard

    Ik vinde hierboven geplaatste eerste poster toch wel een stuk mooier.....

  22. #22

    Standaard

    ziet er aardig uit.
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  23. #23

    Standaard

    Met Johnny knoxville op die poster lijkt het net alsof Arnold Schwarzenegger meedoet in een Jackass film

  24. #24

    Standaard

    Het is inderdaad een compleet verkeerd gekozen poster.

  25. #25

    Standaard

    Alternatieve poster 'The Last Stand'

    Hieronder zie je een alternatieve (Russische) poster van de film The Last Stand van regisseur Kim Ji-woon (I Saw the Devil, 2010, The Good, The Bad, The Weird, 2008). In deze versie van de eerdere definitieve filmposter is Johnny Knoxville vervangen door actrice Jaimie Alexander, die we kennen uit films als Thor (2011) en Love and Other Drugs (2010). Uiteraard is de man achter de minigun niemand minder dan Arnold Schwarzenegger.

    FOTOLINK_(I.v.m._grootte_van_de_afbeelding)

    Andere rollen zijn voor Peter Stormare, Forest Whitaker en Luis Guzmán. Vanaf 17 januari 2013 moet The Last Stand in de Nederlandse bioscoop draaien.

    Schwarzenegger speelt in de actiewestern zijn eerste echte hoofdrol sinds zijn comeback op het witte doek. De insteek is hem niet onbekend. Als een Amerikaanse sheriff neemt hij het - met veel geweld - op tegen een Mexicaanse drugskartel. De laatste trailer: FILMPJE!.

    Bron : Filmtotaal.nl
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 24-11-2012 om 21:36

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •