Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 102 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard Alien: Covenant (Ridley Scott, 2017)

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lorre Bekijk bericht
    Geef mij maar dan de Neil Blomkamp film dan Prometheus 2. Concept-art ziet er idd geweldig uit.
    Ik zou liever zien dat hij gewoon een recht-toe-recht-aan Alien-film maakt dan een vervolg op Prometheus. Volgens mij kan een nieuwe Alien-film best naast een Prometheus-vervolg bestaan.
    Laatst aangepast door mark t : 21-11-2015 om 15:09 Reden: Titelwijziging
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lorre Bekijk bericht
    Geef mij maar dan de Neil Blomkamp film dan Prometheus 2. Concept-art ziet er idd geweldig uit.
    Nogal makkelijk als je een goed voorbeeld hebt. Een beetje conceptart zegt natuurlijk helemaal niets over de film zelf. Met de conceptart enz van Prometheus was nl ook helemaal niets mis. De film was ook helemaal niet slecht, maar voldeed gewoon niet aan de (veel te hoge) verwachtingen. Maar dat heb je met prequels.

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tyler_Durden Bekijk bericht
    Misschien niet juiste topic om dit te plaatsen, maar Neil Blomkamp heeft ooit eens concept-art laten maken voor een Alien film. En ik moet zeggen het ziet erg goed uit: http://www.aintitcool.com/node/69913
    Ziet er goed uit ja.

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark t Bekijk bericht
    Ik zou liever zien dat hij gewoon een recht-toe-recht-aan Alien-film maakt dan een vervolg op Prometheus. Volgens mij kan een nieuwe Alien-film best naast een Prometheus-vervolg bestaan.
    Liever niet want dan wordt het wel wat warrig.
    Veel mensen weten zoizo niet hoe ze Prometheus moeten plaatsen.

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter R. Bekijk bericht
    Nogal makkelijk als je een goed voorbeeld hebt. Een beetje conceptart zegt natuurlijk helemaal niets over de film zelf. Met de conceptart enz van Prometheus was nl ook helemaal niets mis. De film was ook helemaal niet slecht, maar voldeed gewoon niet aan de (veel te hoge) verwachtingen. Maar dat heb je met prequels.
    Ik doel dan ook niet dat de concept-art het enige is die me aanspreekt om liever die te zien dan Prometheus 2. Prometheus is helemaal overhoop gehaald tijdens het scriptproces.
    Prometheus was idd niet slecht, maar er gebeurt ook enorm weinig in de film die je aandacht er moet bij houden. Monsters zijn ook totaal niet interessant genoeg en naast de scène met de keizersnee vond ik er weinig eng aan.
    Toch zit ik niet reikhalzend uit te kijken naar een vervolg. Als hij er komt dan zal ik hem zien, maar niet in de bioscoop zoals ik bij deeltje 1 wel deed.
    Dat ze voor mijn part beide films maken. Ik wil wel nog een nieuwe Alien-film.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  6. #56

    Standaard

    Ik zie liever Alien 5 dan Prometheus 2.

    Het verhaal kan zich bv. afspelen in de tijd tussen Alien en Aliens (57 jaar). Geen Ripley en een hele nieuwe cast. David Twohy lijkt me wel een goede zet als regisseur. Pitch Black was tenslotte flink geinspireerd door Aliens en hij heeft genoeg ervaring met horror/sci-fi/actie. En anders na Alien Resurrection. Laat ons de Alien homeworld nu eindelijk zien.

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Ik zie liever Alien 5 dan Prometheus 2.

    Het verhaal kan zich bv. afspelen in de tijd tussen Alien en Aliens (57 jaar). Geen Ripley en een hele nieuwe cast. David Twohy lijkt me wel een goede zet als regisseur. Pitch Black was tenslotte flink geinspireerd door Aliens en hij heeft genoeg ervaring met horror/sci-fi/actie. En anders na Alien Resurrection. Laat ons de Alien homeworld nu eindelijk zien.
    Twohy was zelfs al eens eerder aan de Alien-franchise verbonden: Een van de diverse scripts voor een opvolger van de tweede Alien-film was van zijn hand. Er circuleren meerdere scripts met uiteenlopende verhalen op het internet.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  8. #58

    Standaard

    Das dus hetzelfde als bij Alien. Sec bekeken gebeurt daar ook maar heel weinig in. Ik vond Prometheus qua sfeer en structuur erg goed overeenkomen en goed passen bij de Aliënreeks. Bovendien: het wordt steeds vergeleken met Alien. Het is geen Alien-film maar een film die zich afspeelt in het Alien-universum. Dat heb ik tenminste altijd zo opgevat. M.a.w.: kan dus prima naast elkaar bestaan.

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark t Bekijk bericht
    Twohy was zelfs al eens eerder aan de Alien-franchise verbonden: Een van de diverse scripts voor een opvolger van de tweede Alien-film was van zijn hand. Er circuleren meerdere scripts met uiteenlopende verhalen op het internet.
    Klopt, het gevangenen idee uit Alien 3 komt uit zijn script.

  10. #60

    Standaard

    Ik verwacht dat ze gewoon gaan borduren op de events voor Aliens..Ik vraag me af wat voor zinnig verhaal je na Alien 4 nog kan maken, dat was een bagger deel

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter R. Bekijk bericht
    Das dus hetzelfde als bij Alien. Sec bekeken gebeurt daar ook maar heel weinig in. Ik vond Prometheus qua sfeer en structuur erg goed overeenkomen en goed passen bij de Aliënreeks. Bovendien: het wordt steeds vergeleken met Alien. Het is geen Alien-film maar een film die zich afspeelt in het Alien-universum. Dat heb ik tenminste altijd zo opgevat. M.a.w.: kan dus prima naast elkaar bestaan.
    Vanuit het Prometheus perspectief verder gaan lijkt mij de juiste zet.

  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    Ik verwacht dat ze gewoon gaan borduren op de events voor Aliens..Ik vraag me af wat voor zinnig verhaal je na Alien 4 nog kan maken, dat was een bagger deel
    Beter dan Fincher's mislukking i.i.g. Bovendien kun je alle kanten op, zolang je het verhaal maar niet om Ripley bouwt.

  13. #63

    Standaard

    HIER kan je een artikel vinden waarin Blomkamp meer verteld over zijn ideeën over een nieuwe Alien film.

  14. #64

    Standaard

    De titel is bekend: Prometheus 2 gaat heten

    Alien: Paradise Lost

    http://www.comingsoon.net/movies/new...s-ridley-scott
    Laatst aangepast door baltar : 24-09-2015 om 20:50

  15. #65

    Standaard

    Ook Paradise Lost is weer aangepast. Het is nu:

    Alien: Covenant

    (topic titel kan aangepast worden)

  16. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door baltar Bekijk bericht
    Ook Paradise Lost is weer aangepast. Het is nu:

    Alien: Covenant

    (topic titel kan aangepast worden)
    Bij deze gebeurd.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  17. #67

    Standaard

    Waar slaat dat op...??? Het is en blijft een FANTASY / Science Fiction film, niets meer of minder...!!!

  18. #68

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door langejan Bekijk bericht
    Waar slaat dat op...??? Het is en blijft een FANTASY / Science Fiction film, niets meer of minder...!!!
    Volgens mij moet je je reactie wat nader toelichten. Ik heb in ieder geval geen flauw idee waar je op reageert.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  19. #69

    Standaard

    totaal off-topic, maar plaats het toch maar hier. Bij Comic Con was een reunie van de Aliens cast, wellicht vinden velen van jullie dit leuk om te zien en te lezen. Zelfs 'Newt' was erbij

    http://consequenceofsound.net/2016/0...s-panel-watch/

  20. #70

    Standaard

    Dit is voor mij toch wel de film waar ik in 2017 het meest naar uit kijk.

    Hoop snel op een trailer.

    Persoonlijk vind ik dat 2017 er veel beter uit ziet kwa films of ligt dat puur aan mij ?
    Laatst aangepast door jeroeni : 26-07-2016 om 20:50

  21. #71

    Standaard



    Release vervroegd naar 19 mei 2017.Lijkt me dat een trailer nu niet meer ver weg is.

    Poster is wat mij betreft precies goed.
    Laatst aangepast door jeroeni : 24-11-2016 om 16:14

  22. #72

    Standaard

    Prettige kerst! Hierbij de red-band trailer. Ziet er goed uit (maar dat was destijds ook bij Prometheus). https://youtu.be/H0VW6sg50Pk

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  23. #73

    Standaard

    Eindelijk de trailer.Ik had weinig moeite met Prometheus.
    Laatst aangepast door jeroeni : 25-12-2016 om 09:51

  24. #74

    Standaard

    In mijn ogen een overbodige film, maar ik hoop op een financieel en kritisch succes, zodat de nieuwe Alien van Neil Blomkamp groen licht krijgt.

  25. #75

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tyler_Durden Bekijk bericht
    In mijn ogen een overbodige film, maar ik hoop op een financieel en kritisch succes, zodat de nieuwe Alien van Neil Blomkamp groen licht krijgt.
    Hoe kan je nu al weten of dit een overbodige film gaat worden ? Veel mensen hebben nog veel vragen bij Prometheus dus misschien maakt deze film die film ook nog beter.Ik vind Scott een prima regisseur maar stiekem had ik bij deze film Neil Blomkamp al als regisseur willen hebben.

Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •