Pagina 2 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 102 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door R.ené Bekijk bericht
    Het is wetenschappelijk bewezen dat mensen die Prometheus een goede film vinden dommer zijn dan mensen die Prometheus een slechte waardeloze rotfilm vinden.
    Wat kom je weer met een heerlijk constructieve bijdrage...
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Wat kom je weer met een heerlijk constructieve bijdrage...
    Het was maar een grapje hoor :S Je hoeft meniet direct constructief te noemen.

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door R.ené Bekijk bericht
    Het is wetenschappelijk bewezen dat mensen die Prometheus een goede film vinden dommer zijn dan mensen die Prometheus een slechte waardeloze rotfilm vinden.
    Nou dan ben ik een keiharde dommerik!

  4. #29

    Standaard

    Ik vond Prometheus alles behalve ondermaats. In tegendeel. Verbleekt het naast ALIEN? Ja, maar het is simpelweg ook een heel andere film. Dus wat mij betreft stopt die vergelijking daar meteen. Naar mijn gevoel één van de betere buiternaards-gerelateerde SF-films van de laatste 10 jaar.

  5. #30
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Wat kom je weer met een heerlijk constructieve bijdrage...
    Niets van aantrekken Pepijn, ieder forum lijkt zijn eigen trolletje nodig te hebben, en blijkbaar vind r.ene dat dat schoentje hem wel past.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door R.ené Bekijk bericht
    Het is wetenschappelijk bewezen dat mensen die Prometheus een goede film vinden dommer zijn dan mensen die Prometheus een slechte waardeloze rotfilm vinden.
    En bedankt!

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Nou dan ben ik een keiharde dommerik!
    Dat zeg ik niet, je bent alleen niet zo slim als de mensen die dit een waardeloze rotfilm vinden.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Niets van aantrekken Pepijn, ieder forum lijkt zijn eigen trolletje nodig te hebben, en blijkbaar vind r.ene dat dat schoentje hem wel past.
    Jeetje, stel je voor dat er af en toe een grapje gemaakt wordt zeg.

    Gelukkig zijn er nog een aantal mensen die er wél om kunnen lachen!

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door R.ené Bekijk bericht
    Het is wetenschappelijk bewezen dat mensen die Prometheus een goede film vinden dommer zijn dan mensen die Prometheus een slechte waardeloze rotfilm vinden.
    Is het ook bewezen dat het je daar druk over maken nog dommer is?

  9. #34
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door R.ené Bekijk bericht
    Jeetje, stel je voor dat er af en toe een grapje gemaakt wordt zeg.

    Gelukkig zijn er nog een aantal mensen die er wél om kunnen lachen!
    Het was maar een grapje hoor.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door R.ené Bekijk bericht



    Jeetje, stel je voor dat er af en toe een grapje gemaakt wordt zeg.

    Gelukkig zijn er nog een aantal mensen die er wél om kunnen lachen!
    Misschien dat dat komt door eerdere berichten van je...
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  11. #36

    Standaard

    Het script is volgens Scott intussen af, maar het zal nog even duren voordat hij een gaatje in z'n overvolle agenda heeft. Hij is op het moment Exodus aan het afronden, daarna begint hij aan The Martian en daarna lijkt vooralsnog het vervolg op Blade Runner aan de beurt te zijn. Als hij meteen daarna aan het vervolg op Prometheus begint, dan wordt het nog op z'n vroegst 2016 voordat hij aan de opnames kan beginnen. Met de kanttekening dat hij nog 41 project als 'in development' heeft staan op z'n imdb-pagina. En dat is naast de nog komende projecten die al officieel zijn aangekondigd/bevestigd.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  12. #37

    Standaard

    Jammer dat het nog 2 jaar moet duren... Ik ben Prometheus 1 toch wel meer gaan waarderen in de tussentijd..
    HT opstelling: Philips 42PFL6007H; Epson TW1000; Onkyo TX-NR808; Onkyo Dv-BD507; AC Ryan Playon HD 2; Humax 5050C; TMA Twister 8000; TMA compact 10

  13. #38

  14. #39

    Standaard

    Hij is niet meer van de jongste ... Ik hoop dat het er nog van komt. Prometheus is en blijft naar mijn gevoel nog steeds een ietwat oneerlijk ondergewaardeerde SF-film die me zeker wist te bekoren.

  15. #40

    Standaard

    De film straat ook uit dat het een onderdeel van een veel groter verhaal is. Ze hadden misschien op voorhand al een vervolg-script kunnen maken en ietsjes meer tijd aan een aantal characters kunnen besteden. Maar het blijft een hele goede film met potentie.

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban Bekijk bericht
    Prometheus is en blijft naar mijn gevoel nog steeds een ietwat oneerlijk ondergewaardeerde SF-film die me zeker wist te bekoren.
    Een 7.1 score op imdb, een 6,9 van de critici op rotten tomatoes (waarvan 73% de film een voldoende gunt) en een 7,2 van 'het publiek' (waarvan 69% de film een voldoende scoort) en 6,5 van zowel critici als publiek op metacritic zou je kunnen stellen dat de film over het algemeen om en nabij de 7 scoort. Met voor het merendeel een -zij het niet heel uitbundige- positieve waardering. Da's volgens mij niet echt ondergewaardeerd. En zeker niet oneerlijk, want er rammelt toch wel het een en ander aan met name het script (verhaal, karakters, e.d.). Te veel om op een beduidend hogere score uit te komen.

    Maar aangezien een aantal van de kritiekpunten vermoedelijk niet meer terugkomen in de vervolgfilm (althans niet per definitie), gun ik Scott wel een herkansing. Al zullen we die gezien z'n huidige agenda op z'n vroegst ergens in 2017 te zien krijgen. Tenzij hij de regie uit handen geeft (wat oorspronkelijk ook het plan voor Prometheus was).
    Laatst aangepast door mark t : 30-08-2014 om 18:29
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  17. #42

    Standaard

    Deze film is alleen voor speciaal intelligente mensen. De rest kan er geen knoopjes aan verbinden.

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door superman Bekijk bericht
    Deze film is alleen voor speciaal intelligente mensen. De rest kan er geen knoopjes aan verbinden.
    Aangezien de film nog gemaakt moet worden, lijkt me je al dan niet sarcastisch bedoelde verering wat voorbarig.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door superman Bekijk bericht
    Deze film is alleen voor speciaal intelligente mensen. De rest kan er geen knoopjes aan verbinden.
    En wat is er precies zo intelligent aan Prometheus?

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    En wat is er precies zo intelligent aan Prometheus?
    Don't feed the trolls...
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  21. #46

    Standaard

    Vond Prometheus echt een heerlijke Sci-fi film.

  22. #47

    Standaard

    Vond Prometheus een zeer goede film en lekker spannend.

  23. #48

    Standaard

    Niet veel concreets, maar Ridley Scott heeft iets meer losgelaten over welke kant hij met de volgende film op wil:

    [Prometheus 2 is] fresh” and “getting away from gods and dragons and shit. If I see one more dragon I’m going to shoot myself. Stop the dragons.” Rather than a dragon, Scott describes his original Alien as “the definitive dragon and he’s a motherf . . ker. The alien’s real which is why it’s probably one of the scariest monsters in film history,” Scott says. “So with Prometheus 2 what I’m trying to do is reintroduce a fresher form of alien in the third act.” The Prometheus “baby” alien was, he concedes, “awfully close to the alien” that tormented Sigourney Weaver. His next one promises to be very different.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  24. #49

    Standaard

    Misschien niet juiste topic om dit te plaatsen, maar Neil Blomkamp heeft ooit eens concept-art laten maken voor een Alien film. En ik moet zeggen het ziet erg goed uit: http://www.aintitcool.com/node/69913

  25. #50

    Standaard

    Geef mij maar dan de Neil Blomkamp film dan Prometheus 2. Concept-art ziet er idd geweldig uit.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

Pagina 2 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •