Pagina 4 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 102 worden weergegeven.
  1. #76

    Standaard

    Ik heb toch het gevoel na het kijken van de trailer: meh, ik mis iets... Kan mn vinger er niet op leggen maar de beelden zijn nog zo standaard. Dat zal uiteindelijk wel goedkomen maar nu heb ik er nog niet zo'n gevoel bij. Niet zoals bij de trailer van Blade Runner 2049.

  2. #77

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    Prettige kerst! Hierbij de red-band trailer. Ziet er goed uit (maar dat was destijds ook bij Prometheus). https://youtu.be/H0VW6sg50Pk
    Oef...vette trailer. Hier kijk ik zeer naar uit!! Goede cast ook.

  3. #78

    Standaard

    Waar is Sigourney Weaver gebleven?
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  4. #79

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Ik heb toch het gevoel na het kijken van de trailer: meh, ik mis iets... Kan mn vinger er niet op leggen maar de beelden zijn nog zo standaard. Dat zal uiteindelijk wel goedkomen maar nu heb ik er nog niet zo'n gevoel bij. Niet zoals bij de trailer van Blade Runner 2049.
    Of je bedoeld dat de trailer misschien te veel geeft
    Ik had meer een sfeer trailer verwacht.

  5. #80

    Standaard

    Kijk hier toch wel naar uit.Vond Prometheus ook best te pruimen.

  6. #81

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roger B. Bekijk bericht
    Kijk hier toch wel naar uit.Vond Prometheus ook best te pruimen.
    Dat stijltje zie je hier mooi in terug.

  7. #82

    Standaard

    Prometheus had meer een eigen stijl. De trailer laar de sfeer van Aliens en Promeus samen terugkomen, vind dat de trailer een lichte neiging tot Aliens wijkt.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  8. #83

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Of je bedoeld dat de trailer misschien te veel geeft
    Ik had meer een sfeer trailer verwacht.
    Neuh, dat bedoelde ik niet. Want de trailer bevat veel actie, achtervolgingen, bange mensen en geschreeuw maar verder geen verhaal oid. Ik had juist wat meer opbouw of een uitgangspunt van een verhaal verwacht die eindigt met een vraagteken als cliffhanger. Zoiets. Nu weet ik eigenlijk niet zo wat ik kan verwachten en doet het me minder dan de trailer van bijv Blade Runner.

  9. #84

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    Prometheus had meer een eigen stijl. De trailer laar de sfeer van Aliens en Promeus samen terugkomen, vind dat de trailer een lichte neiging tot Aliens wijkt.
    Dat gevoel heb ik ook. Een mix van Prometheus en Aliens.
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  10. #85

  11. #86

    Standaard

    En ja hoor, weer een trailer die veel info weggeeft met veel spoilers.

  12. #87

    Standaard

    Bedankt voor de waarschuwing, die ga ik dan ook niet bekijken dus
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  13. #88

    Standaard

    Vond de trailer ook wel wat tegenvallen. En idd, er wordt alweer aardig wat getoond, helaas ook in het plaatse van de trailer hierboven.

  14. #89

    Standaard

    Alien: Covenant | Prologue: The Crossing

    https://www.youtube.com/watch?v=XeMVrnYNwus

    Ik ben de draad kwijt in het hele verhaal, maar bovenstaande speelt zich blijkbaar af vlak na Prometheus. Ziet erg gaaf uit, met name vanaf minuut 2:00 waar ze terecht komen. Benieuwd of Covenant zich daar ook gaat afspelen. Is Covenant nou een sequel op Prometheus?

  15. #90

    Standaard

    Covenant speelt zich 10 jaar na Prometheus af. De android David keert ook terug en Elisabeth Shaw zou ook een paar scènes hebben. Dus dit is echt een sequel/prequel op zowel Prometheus als Alien.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  16. #91

    Standaard

    Ik weet nog steeds niet wat ik er van moet denken, ik mis eigenlijk de connectie met de personen en de ontwikkeling.

    Geeft me nu z'n slachtvee Vrijdag de 13e deel tig gevoel ...
    "A man's got to know his limitations", ...

  17. #92

    Standaard

    Ridley Scott says ‘Alien 5’ isn’t happening

    Jammer, wat vers bloed en nieuwe frisse blik was wel fijn geweest. Liever een echte sequel, dan deze prequels.

  18. #93

    Standaard

    Ik heb lage verwachtingen, maar kijk er toch naar uit. Zelfs de mindere Alienfilms kunnen mij wel bekoren, altijd mooi visueel spektakel.

  19. #94

    Standaard

    Prometheus en de trailer van Covenant zien er fantastisch uit. Minpunt is toch wel het standard verhaaltje, Prometheus speelt voor een groot gedeelte op een klein stukje terwijl men een nieuw planeet bezoekt. De karakters hebben weinig diepgang en je voelt niet echt een suspense zoals Alien of Aliens had! Ik hoop dat dit deel beter wordt dan zijn voorganger en een Aliens 5 zie ik zelf niet echt zitten omdat deel 4 al heel de reeks heeft verprutst.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  20. #95

    Standaard

    Komend weekend toch maar even gaan kijken. Bij VUE draait ie in de XD-Atmos zaal, dus dat knalt er wel goed in

  21. #96

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Ik heb lage verwachtingen, maar kijk er toch naar uit. Zelfs de mindere Alienfilms kunnen mij wel bekoren, altijd mooi visueel spektakel.
    Blijf dan ook weg van de recensies, want die zijn niet al te best
    "A man's got to know his limitations", ...

  22. #97

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Blijf dan ook weg van de recensies, want die zijn niet al te best
    Vind anders veel recensies die over het algemeen positief zijn eigenlijk. Alleen reacties van mensen blijken wat tegen te vallen. Ik ben benieuwd.
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  23. #98

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Vind anders veel recensies die over het algemeen positief zijn eigenlijk. Alleen reacties van mensen blijken wat tegen te vallen. Ik ben benieuwd.
    Precies, RT is redelijk positief, en de user reviews bij IMDB zijn dramatisch

  24. #99

    Standaard

    Ik denk dat mensen een nieuwe alien verwachten maar eigenlijk is het Prometheus 2. Denk dat je met die ingesteld moet gaan kijken. (Can't blame them, de trailers laten een volbloed claustrofobische alien film zien)
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  25. #100

    Standaard

    Net gezien, was fan van Promtheus en Alien: Covenant is een zeer goed vervolg hierop. Je krijgt namelijk duidelijke antwoorden op waar men met deze films naartoe wil en enkele onthullingen in het tweede deel van de film doen hun werk. Met dank aan Michael Fassbender die hier de show steelt. Dit is zijn film en het zou me niet verwonderen dat zijn androide de lead wordt doorheen deze 4 uiteindelijke prequels. Dus geen semi Ripley die tot nu toe elke keer als female lead wordt opdragen.
    Zijn personage(s) is het meest interessant. Geweldig ook de scene met de fluit die het Life theme uit Prometheus speelt tijdens een schokkende ontdekking waardoor het thema nog tragischer klinkt. Blijkbaar wordt dit een hate it or love it film. Als je Prometheus goed vond ga dan zeker deze kijken, het verhaal wordt verder gezet en is een stuk minder vaag. De fantastische beelden en two men show van Fassbender is puur genieten.

    Minpunten: Visual effects zijn goed, maar de Chest Burst uit Alien blijft er realistischer uitzien, saaie expositie van de crew, domme handelingen door diezelfde crew, cargo lift scene is er misschien wat over en op het randje van geloofwaardig.
    Laatst aangepast door WaymannDirector : 18-05-2017 om 00:01
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

Pagina 4 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •