Pagina 10 van 11 EersteEerste ... 67891011 LaatsteLaatste
De resultaten 226 tot 250 van 262 worden weergegeven.

Discussie: The Avengers

  1. #226

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric B. Bekijk bericht
    Ach joh, over een tijdje komt er wel een special collectors edition met een 2e disc vol extra's.....
    Ik ben dik tevreden met deze relese een re-relese voor extra's ga ik niet doen.
    Mijn punt is dat hier iemand een 4uit5 geeft voor extra's die er nauwlelijks zijn.

    Beeld/geluid/3D zijn gewoon top

  2. #227

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintje Bekijk bericht
    Ik was afgelopen vrijdag bij de MM Roermond en zag daar The Avengers voor € 12,00 liggen !!

    Afgelopen week nog bij MM Eindhoven geweest en voor € 19,99 gekocht.. ga ik dus wel terug brengen met een of andere smoes om hem vervolgens als ik weer in Roermond kom hem daar te halen, scheelt toch € 8,-. Ik bedoel ermee te zeggen wat een prijs verschil voor dezelfde film.. zeker niet verwacht.

    Iemand die hetzelfde zou doen ?
    Nee. MM-aanbiedingen zijn meestal maar 1 week geldig en je reis- en parkeerkosten komen daar ook nog eens bij.
    Je had beter een half jaar of een jaar kunnen wachten. Volgend jaar ligt deze voor minder dan 10 euro in de schappen, of soms al na enkele maanden.

  3. #228

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Mijn punt is dat hier iemand een 4uit5 geeft voor extra's die er nauwlelijks zijn.
    Als je tevreden bent met de hoeveelheid extra's en de kwaliteit ervan, dan kan dat. Meer is niet altijd beter, namelijk.

  4. #229

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintje Bekijk bericht
    Ik was afgelopen vrijdag bij de MM Roermond en zag daar The Avengers voor € 12,00 liggen !!

    Afgelopen week nog bij MM Eindhoven geweest en voor € 19,99 gekocht.. ga ik dus wel terug brengen met een of andere smoes om hem vervolgens als ik weer in Roermond kom hem daar te halen, scheelt toch € 8,-. Ik bedoel ermee te zeggen wat een prijs verschil voor dezelfde film.. zeker niet verwacht.

    Iemand die hetzelfde zou doen ?
    Tsja, als je voor die paar euro al gaat liegen en bedriegen.... Nee, het zou niet eens in me opkomen om een winkel te gaan bedonderen omdat jezelf iets met volle verstand hebt gekocht wat ergens anders goedkoper is. Dan had je beter om je heen moeten kijken of moeten wachten tot e.e.a. goedkoper wordt.
    Ik vind zulk gedrag gewoonweg asociaal.

  5. #230

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Rijkers Bekijk bericht
    Tsja, als je voor die paar euro al gaat liegen en bedriegen.... Nee, het zou niet eens in me opkomen om een winkel te gaan bedonderen omdat jezelf iets met volle verstand hebt gekocht wat ergens anders goedkoper is. Dan had je beter om je heen moeten kijken of moeten wachten tot e.e.a. goedkoper wordt.
    Ik vind zulk gedrag gewoonweg asociaal.
    +1

    Al kan ik het me wel indenken van Robintje, want het blijft erg belachelijk dat die release zoveel scheelt in filialen van de zelfde firma.

    Vind 8 euro een behoorlijk prijsverschil voor hetzelfde product.

    Het zou niet moeten kunnen zo'n groot verschil, al is het natuurlijk niet bepaald netjes om te doen, wat ie zou doen.

  6. #231

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    +1

    Al kan ik het me wel indenken van Robintje, want het blijft erg belachelijk dat die release zoveel scheelt in filialen van de zelfde firma.

    Vind 8 euro een behoorlijk prijsverschil voor hetzelfde product.

    Het zou niet moeten kunnen zo'n groot verschil, al is het natuurlijk niet bepaald netjes om te doen, wat ie zou doen.
    Eens. Die prijzen moeten niet zoveel kunnen schelen. Maar das nu eenmaal de marktwerking. MM investeert gewoon door met minder genoegen te nemen wat eigen provisie betreft. Maar ze weten ook wel dat de meeste mensen in de winkel zijn toch wel ook nog andere dingen kopen. Het is gewoon een vorm van indirecte reclame.

  7. #232

    Standaard

    Volgens mij is de 30 kilometer-regeling van MM nog wel in werking.

    Dat betekent dat als je in MM Rotterdam een blu-ray koopt voor €25,- en je weet dat dezelfde blu-ray in MM Den Haag €20,- kost, dan heb je recht op de goedkoopste prijs.

    Is wel een heel gedoe hoor, omdat de verkoper dit dan na moet gaan bellen, een factuur moet aanmaken etc. Maar het kan wel.

  8. #233

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door spiff Bekijk bericht
    Gemakkelijk, als er bijna niks opstaat
    De extra's vind ik wel goed.

  9. #234

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Ik ben dik tevreden met deze relese een re-relese voor extra's ga ik niet doen.
    Mijn punt is dat hier iemand een 4uit5 geeft voor extra's die er nauwlelijks zijn.

    Beeld/geluid/3D zijn gewoon top

    Extra's boeien mij niet zo eigenlijk, ik heb hem vanavond gekeken en wat een spektakel! Ik kan niet wachten op phase 2

    Beeld/geluid/3D zijn inderdaad geweldig
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  10. #235

    Standaard

    Heeft iemand al movieminutes kunnen bemachtigen?
    Laatst aangepast door RobinB : 04-09-2012 om 17:02

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  11. #236

    Standaard

    er wordt in een andere thread hier gemeld dat een in een "belangrijke scene licht geknipt is" en dat bij de USA TARGET versie dit niet is gedaan ? iemand een idee wat er precies bedoeld wordt
    Laatst aangepast door Peter van santbrink : 06-09-2012 om 08:35
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  12. #237

    Standaard

    de Duitse BD is gecut,... de Italiaanse BD dan weer niet:

    http://www.movie-censorship.com/news_en.php?ID=4135

    Het verschilt dus per land en de Duitse moet je dus vermijden. Gelukkig heeft de Duitse uitgave geen NL subs , het is dus goed mogelijk dat de NL uitgave gewoon uncut is.
    Er is vast wel iemand op dit forum die kan nagaan of de NL en/of UK uitgaves uncut zijn.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  13. #238

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkel Bekijk bericht
    de Duitse BD is gecut,... de Italiaanse BD dan weer niet:

    http://www.movie-censorship.com/news_en.php?ID=4135

    Het verschilt dus per land en de Duitse moet je dus vermijden. Gelukkig heeft de Duitse uitgave geen NL subs , het is dus goed mogelijk dat de NL uitgave gewoon uncut is.
    Er is vast wel iemand op dit forum die kan nagaan of de NL en/of UK uitgaves uncut zijn.
    Meteen gecontroleerd: de NL release is uncut! Wij zien wel het bloederige uiteinde van het mes uit Agent Coulson komen. We hebben dus niet dezelfde uitgave als Duitsland.

    Onze uitgave heeft naast Engels ook een Franse en Tsjechische audio-track en een Engelse, Engelse voor doven en slechthorenden, Franse, Nederlandse, Tsjechische, 2 Sloveense, Hindi (geloof ik), Russische en Kroatische ondertitelingsspoor. We delen dus de uitgave vooral met Oost-Europa in plaats van Duitsland/Italië/Spanje/Portugal/Scandinavië.
    Laatst aangepast door KeizerKuzco : 05-09-2012 om 13:03 Reden: Extra info over audio en ondertiteling toegevoegd

  14. #239

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkel Bekijk bericht
    de Duitse BD is gecut,... de Italiaanse BD dan weer niet:

    http://www.movie-censorship.com/news_en.php?ID=4135

    Het verschilt dus per land en de Duitse moet je dus vermijden. Gelukkig heeft de Duitse uitgave geen NL subs , het is dus goed mogelijk dat de NL uitgave gewoon uncut is.
    Er is vast wel iemand op dit forum die kan nagaan of de NL en/of UK uitgaves uncut zijn.
    Thanks, heb zelf de UK versie in preorder staan, die zal wel gecut zijn...
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  15. #240

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    Thanks, heb zelf de UK versie in preorder staan, die zal wel gecut zijn...
    http://www.bbfc.co.uk/AVF285236/

    Het lijkt van niet.

  16. #241

    Standaard

    vanavond gezien.
    dat niemand hier er zich niet aan heeft gestoord is dat de ondertiteling steeds weer anders is.
    dan onder dan weer rechts en weer links,
    echt irritant.
    was overigens de 3d versie.
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  17. #242

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jamiev Bekijk bericht
    vanavond gezien.
    dat niemand hier er zich niet aan heeft gestoord is dat de ondertiteling steeds weer anders is.
    dan onder dan weer rechts en weer links,
    echt irritant.
    was overigens de 3d versie.
    De NL-versie of de US-versie? Op US Blu-rays komt dat vaker voor.

  18. #243

    Standaard

    de nl versie.
    vond het echt storend verder was er niets mis mee.
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  19. #244

    Standaard

    Ook bij de NL Blu rays komt dat vaker voor, vooral bij 3D films.

  20. #245

    Standaard

    ze kunnen hier altijd wel zeuren over dfw of e one,
    maar ik vind dit erger dan af en toe een foutje van hun releases wat ik overigens op mijn plasma toch bijna niet kan waarnemen.
    ondertiteling wat constant verschillend is dat is pas irritant.
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  21. #246

    Standaard

    Er zit wel domme vertaalfouten in de ondertiteling. Met name de scene waar Thor op/in de Helicarrier wordt verteld dat Erik Selvig voor Loki werkt.
    uh, uh, It's a dinosaur

  22. #247

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jamiev Bekijk bericht
    ze kunnen hier altijd wel zeuren over dfw of e one,
    maar ik vind dit erger dan af en toe een foutje van hun releases wat ik overigens op mijn plasma toch bijna niet kan waarnemen.
    ondertiteling wat constant verschillend is dat is pas irritant.
    in welke opzicht constant verschillend ?

  23. #248

    Standaard

    vooral in het begin steeds weer.
    dan onder dan in de linkerbovenhoek dan weer rechts.
    dit betreft dus de 3d versie,
    de normale bluray heeft hier geen last van.
    dit vind ik dus irritant en vraag mij af waarom ze zoiets doen.
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  24. #249

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jamiev Bekijk bericht
    vooral in het begin steeds weer.
    dan onder dan in de linkerbovenhoek dan weer rechts.
    dit betreft dus de 3d versie,
    de normale bluray heeft hier geen last van.
    dit vind ik dus irritant en vraag mij af waarom ze zoiets doen.
    Heb je het over dat de ondertiteling zich verplaatst over het beeld ?

    Men doet dit ook in de bioscoop bij 3D films... Vaak wordt de ondertiteling geplaatst op plaatsen in het beeld waar het scherp is... Dit om de ogen, of hersenen niet teveel te belasten... Op een tv-scherm vind ik dit nu niet bepaald nodig maar wanneer je een 3D film op een groot scherm bekijkt kan dit aangenamer zijn... Al is het nog steeds niet echt nodig.

  25. #250

    Standaard

    Klopt ja, dat is meestal altijd zo met 3D.

Pagina 10 van 11 EersteEerste ... 67891011 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •