Pagina 5 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste
De resultaten 101 tot 125 van 162 worden weergegeven.
  1. #101

    Standaard

    ik zit trouwens een beetje uit verveling rond te kijken en misschien hebben jullie hier iets aan:
    http://www.blu-ray.com/movies/The-Am...Blu-ray/49185/
    Gaat hier om de Duitse LE, die wat later uitkomt, maar zoals de beschrijving al zegt:
    Audio
    English: DTS-HD Master Audio 5.1
    German: DTS-HD Master Audio 5.1

    Wel engelse geen NL subs

    Amerikaanse versie:
    http://www.blu-ray.com/movies/The-Am...Blu-ray/28098/
    Engels DTS HD MA 5.1

  2. #102
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MissShadows Bekijk bericht
    ik zit trouwens een beetje uit verveling rond te kijken en misschien hebben jullie hier iets aan:
    http://www.blu-ray.com/movies/The-Am...Blu-ray/49185/
    Gaat hier om de Duitse LE, die wat later uitkomt, maar zoals de beschrijving al zegt:
    Audio
    English: DTS-HD Master Audio 5.1
    German: DTS-HD Master Audio 5.1

    Wel engelse geen NL subs

    Amerikaanse versie:
    http://www.blu-ray.com/movies/The-Am...Blu-ray/28098/
    Engels DTS HD MA 5.1
    Die Duitse set, komt mét NL subs. Alleen even afwachten hoe het met de Duitse tegenover Engelse audio wordt.

  3. #103

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter V Bekijk bericht
    Die Duitse set, komt mét NL subs. Alleen even afwachten hoe het met de Duitse tegenover Engelse audio wordt.
    Nee, alleen de Duitse 2D-versie heeft Nederlandse ondertitels. De 3D-versie, die in de set zit, niet. Anders zou de Nederlandse 3D-versie Duitse audio en ondertitels moeten hebben en dat is niet het geval.

    EDIT: Specificaties van de Duitse uitgaves:

    2D

    Duits DTS-HD Master Audio 5.1
    Engels DTS-HD Master Audio 5.1
    Frans DTS-HD Master Audio 5.1
    Turks Dolby Digital 5.1
    Arabische, Duitse, Engelse, Franse, Nederlandse en Turkse ondertitels

    Bron

    3D

    Duits DTS-HD Master Audio 5.1
    Engels DTS-HD Master Audio 5.1
    Turks Dolby Digital 5.1
    Deense, Duitse, Engelse, Finse, Noorse, Turkse en Zweedse ondertitels

    Bron
    Laatst aangepast door Frank : 25-10-2012 om 22:01

  4. #104

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Nee, alleen de Duitse 2D-versie heeft Nederlandse ondertitels. De 3D-versie, die in de set zit, niet. Anders zou de Nederlandse 3D-versie Duitse audio en ondertitels moeten hebben en dat is niet het geval.

    EDIT: Specificaties van de Duitse uitgaves:

    2D

    Duits DTS-HD Master Audio 5.1
    Engels DTS-HD Master Audio 5.1
    Frans DTS-HD Master Audio 5.1
    Turks Dolby Digital 5.1
    Arabische, Duitse, Engelse, Franse, Nederlandse en Turkse ondertitels

    Bron

    3D

    Duits DTS-HD Master Audio 5.1
    Engels DTS-HD Master Audio 5.1
    Turks Dolby Digital 5.1
    Deense, Duitse, Engelse, Finse, Noorse, Turkse en Zweedse ondertitels

    Bron
    Heeft de DE 3D set nu zowel de 2D (met NL subs) als mede de 3D disc zonder NL subs maar met EN subs en DTS HD audio..

  5. #105
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Bedankt Frank. De 3D versie had ik niet bij stil gestaan, 3D hoeft voor mij namelijk niet.

  6. #106

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    Heeft de DE 3D set nu zowel de 2D (met NL subs) als mede de 3D disc zonder NL subs maar met EN subs en DTS HD audio..
    Het is verwarrend, want bij de 3D-uitgave staat zowel de 3D-versie als de 2D-versie op één schijfje i.p.v. op een apart schijfje (zoals in Amerika). Dus om het even heel duidelijk te melden:

    De Duitse 3D-uitgave met de film in 3D én 2D bevat geen Nederlandse ondertitels.

    De Duitse 2D-uitgave met de film in 2D bevat wel Nederlandse ondertitels.

  7. #107
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Het kromme is dat ik van elke 3D film heel eenvoudig met een druk op de knop 2D kan maken. In principe zou het dus niet nodig zijn om een aparte 2D versie aan te bieden. Maar ja dan heeft iemand met een 2D scherm er niks aan. Normaal vrij logisch, maar nu? Het is wederom weer zo'n moment waar je niet blij bent dat je in een klein kikkerlandje woont. Beetje jammer weer. Nu wordt hij sporadisch wel heel goedkoop aangeboden, maar over het algemeen betaald je gewoon de hoofdprijs. Zo ook bij de Media Markt Arena.

    Maar goed, de duitse 3D versie kan het wel gewoon. Dus begrijpen doe ik het niet.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  8. #108

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Het kromme is dat ik van elke 3D film heel eenvoudig met een druk op de knop 2D kan maken. In principe zou het dus niet nodig zijn om een aparte 2D versie aan te bieden. Maar ja dan heeft iemand met een 2D scherm er niks aan. Normaal vrij logisch, maar nu?
    Volgens mij kan dat niet bij elke 3D film, dat is maar goed ook want mensen die alleen de 2D versie kijken hebben ook recht op de beste beeldkwaliteit en dat geeft 2D kijken van een 3D versie niet altijd.
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  9. #109
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Dat snap ik zoals ik al aangaf, maar theoretisch brengen ze voor die mensen in dit geval een hele mooie 2D versie uit.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  10. #110

    Standaard

    Vandaag dan ook maar de 2D versie gehaald, had zo graag de 3D versie gekocht want heeft een mooie slipcover maar gewone Dolby 5.1 vind ik niet kunnen.
    BD (1243) What i Watch

  11. #111

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky Bekijk bericht
    Vandaag dan ook maar de 2D versie gehaald, had zo graag de 3D versie gekocht want heeft een mooie slipcover maar gewone Dolby 5.1 vind ik niet kunnen.
    Tja, als iedereen daarom de 3D-versie laat liggen, dan wordt ie straks alleen maar goedkoper. Zelf twijfel ik nog of ik deze film wel ga aanschaffen. Heb hem weliswaar niet in de bioscoop gezien, maar de fragmenten die ik op internet heb bekeken konden me niet echt bekoren. Het verhaal vond ik maar zo-zo, het is een vrij donkere film en de 3D-effecten schijnen bovendien, zo heb ik begrepen uit de reviews, nogal tegen te vallen. Dat zou voor mij de enige reden zijn om niet de 3D-versie te kopen. Dolby 5.1 of DTS HD-MA, het kan me echt gestolen worden. Ik kan Blu-ray's toch nooit op volle geluidssterkte afspelen dus het verschil hoor ik toch niet.

  12. #112

    Standaard

    Film net gezien, heb genoten!
    Heb de 2d versie gekocht voor 11 euro bij de media markt mooie prijs!
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  13. #113

    Standaard

    IS er een verschil te zien in beeldkwaliteit tussen de 3d versie en 2d versie?

    Heeft de 2d versie een slipcase?

  14. #114

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Puma Bekijk bericht
    IS er een verschil te zien in beeldkwaliteit tussen de 3d versie en 2d versie?

    Heeft de 2d versie een slipcase?
    Ja de 3d heeft een slipcase
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  15. #115

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bettina Bekijk bericht
    Ja de 3d heeft een slipcase
    en de 2d versie?

  16. #116

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Puma Bekijk bericht
    IS er een verschil te zien in beeldkwaliteit tussen de 3d versie en 2d versie?

    Heeft de 2d versie een slipcase?
    2D versie heeft geen slipcase.

  17. #117

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bettina Bekijk bericht
    Film net gezien, heb genoten!
    Heb de 2d versie gekocht voor 11 euro bij de media markt mooie prijs!
    Zekers een mooie prijs. Ik heb dat nog nooit meegemaakt met een nieuwe film op blu-ray. En zeker een mooie film, met leuke humor af en toe tussen door.

  18. #118

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Zekers een mooie prijs. Ik heb dat nog nooit meegemaakt met een nieuwe film op blu-ray. En zeker een mooie film, met leuke humor af en toe tussen door.
    Ja ik was ook verbaasd over de prijs. MM eindhoven is anders meestal duur.
    Ik ging voor E.T die was 24,99 digibook ook meegenomen
    Voor 11 euro kon ik Spiderman niet laten liggen.
    Gelukkig maar want ik vond de film erg goed!
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  19. #119

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bettina Bekijk bericht
    Ja ik was ook verbaasd over de prijs. MM eindhoven is anders meestal duur.
    Ik ging voor E.T die was 24,99 digibook ook meegenomen
    Voor 11 euro kon ik Spiderman niet laten liggen.
    Gelukkig maar want ik vond de film erg goed!
    Waarschijnlijk al voorgeprijsd omdat hij vanaf maandag 11 euro bij MM is.

  20. #120

    Standaard

    ik ga gewoon de 3d versie kopen ondanks dat deze dan geen dts hd heeft.
    jullie zullen wel allemaal top instalaties hebben om het geluidsverschil te horen.
    was zelf vroeger ook zo gek met de eerste dvd s die universal als eerste in dts uitbracht.
    films als waterworld en 12 monkeys waren de eerste dts dvd s dus maar weer dubbel kopen en ohh wat hoorde ik een verschil.
    als je het zelf wilt geloven wat op de hoes staat hoor je het ook.
    heb zelf geen instalatie van tien duizenende euro s en superoren dus daarom ga ik maar voor de 3d versie.
    kan 3d kijken op een groot scherm en dit heeft voor mij een meerwaarde dan de geluidstrack die overigens ook wel genoeg impact zal hebben op mij setup.
    het is maar net wat je wilt
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  21. #121

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jamiev Bekijk bericht
    ik ga gewoon de 3d versie kopen ondanks dat deze dan geen dts hd heeft.
    jullie zullen wel allemaal top instalaties hebben om het geluidsverschil te horen.
    was zelf vroeger ook zo gek met de eerste dvd s die universal als eerste in dts uitbracht.
    films als waterworld en 12 monkeys waren de eerste dts dvd s dus maar weer dubbel kopen en ohh wat hoorde ik een verschil.
    als je het zelf wilt geloven wat op de hoes staat hoor je het ook.
    heb zelf geen instalatie van tien duizenende euro s en superoren dus daarom ga ik maar voor de 3d versie.
    kan 3d kijken op een groot scherm en dit heeft voor mij een meerwaarde dan de geluidstrack die overigens ook wel genoeg impact zal hebben op mij setup.
    het is maar net wat je wilt
    zie dat je voorzover ik kan inschatten aardige apparatuur in huis hebt, waarom heb je dat dan aangeschaft als het verschil toch niet hoort ?

    en vooral met een actie film zoals deze zul je de beperking van een DD5.1 spoor vs DTS HD Master track absoluut horen
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  22. #122
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik heb ook gewoon de 3D versie gekocht. Hoor je verschil? Ja... Het is wat minder open. Stoorde het me? Ja een kwartiertje en meer uit principe. Daarna werd ik in de film gezogen en ging ik weer verder met genieten van de film.

    Begrijp me niet verkeerd, ik vind het een kwalijke zaak, maar het is ook weer niet zo dat het geluid zoveel slechter is. In tegendeel, ook de DD track klinkt gewoon buitengewoon goed. En ja ik heb ook een één op één vergelijk gemaakt met de DTS HD MA track van een gabber. En ondanks dat er weldegelijk iets verschil is, valt het me eigenlijk reuze mee. Ik vond de DTS HD MA in die zin juist een beetje tegenvallen.Tuurlijk zit daar ook een stukje denial achter. Maar ik had me drukker gemaakt als er geen 3D versie zou zijn of als er een issue was met de beeldkwaliteit. Dat vooral omdat ik nog niet zo heel lang een 3D tv heb.

    Ik ben daar vrij makkelijk in als er echt een wereld van verschil tussen zat kocht ik gewoon de 2D versie erbij. Nu voor 11 euro of straks in de grabbelbak.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  23. #123

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Ik heb ook gewoon de 3D versie gekocht. Hoor je verschil? Ja... Het is wat minder open. Stoorde het me? Ja een kwartiertje en meer uit principe. Daarna werd ik in de film gezogen en ging ik weer verder met genieten van de film.

    Begrijp me niet verkeerd, ik vind het een kwalijke zaak, maar het is ook weer niet zo dat het geluid zoveel slechter is. In tegendeel, ook de DD track klinkt gewoon buitengewoon goed. En ja ik heb ook een één op één vergelijk gemaakt met de DTS HD MA track van een gabber. En ondanks dat er weldegelijk iets verschil is, valt het me eigenlijk reuze mee. Ik vond de DTS HD MA in die zin juist een beetje tegenvallen.Tuurlijk zit daar ook een stukje denial achter. Maar ik had me drukker gemaakt als er geen 3D versie zou zijn of als er een issue was met de beeldkwaliteit. Dat vooral omdat ik nog niet zo heel lang een 3D tv heb.

    Ik ben daar vrij makkelijk in als er echt een wereld van verschil tussen zat kocht ik gewoon de 2D versie erbij. Nu voor 11 euro of straks in de grabbelbak.
    Hoe zit het met de beeldkwaliteit tussen de 3d/2d versie en de 2d versie?

  24. #124
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik heb alleen het 3D gedeelte helemaal gekeken op de 2/3D versie. Daar was iig niks mis mee. Uiteraard ook een klein stukje van de 2D, maar zag niet echt een schokkend verschil. Maar goed mijn Oppo en Panasonic compenseren veel in beeldkwaliteit. Ik zal eens de bitrates en kwaliteit vergelijken als ik even tijd heb en de disk weer eens mag lenen.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  25. #125

    Standaard

    ik hoor zeker ook wel degelijk verschil tussen dts hd master of dolby.
    maar dit wil niet zeggen dat het dolby systeem niet goed kan klinken.
    voor mij gaat de 3d versie dan boven de geluidstrack die zeker ook niet slecht zal zijn.
    heb net de 3d versie gekocht en ga het vanavond maar eens beluisteren.
    zoals ik al eeder heb gezegd het is net waar je voorkeur naar uit gaat.
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

Pagina 5 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •