Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 88 worden weergegeven.

Discussie: Cloud Atlas (2012)

  1. #1

    Standaard Cloud Atlas (2012)

    Duitsland / Verenigde Staten / Hongkong
    Sciencefiction

    164 minuten


    geregisseerd door Tom Tykwer, Andy Wachowski en Lana Wachowski
    met Tom Hanks, Hugo Weaving en Jim Sturgess

    Cloud Atlas vertelt zes verhalen die zich in een verschillende tijd en op verschillende plaatsen afspelen en onlosmakelijk met elkaar verbonden zijn. Het eerste verhaal speelt zich rond 1850 af, terwijl het laatste verhaal zich honderden jaren in de toekomst afspeelt. Het is een episch verhaal van menselijkheid waarin de acties en de gevolgen van onze levens impact hebben op een ander door middel van het verleden, het heden en de toekomst wanneer één ziel omgevormd wordt van een moordenaar tot een verlosser en één enkele daad van vriendelijkheid ervoor zorgt dat eeuwen later een revolutie ontketend wordt.


    Vanaf 29 november in de bioscoop
    5 minuten durende trailer: http://youtu.be/Q48Aq488GwA

    Boek heb ik nog liggen hier, maar nooit aan begonnen. Maar eens doen voor film uitkomt want boek is altijd beter en dit schijnt een heel erg goed en mooi boek te zijn.
    Film gaat in september in premier op filmfestival Toronto.

    ps: als er al topic is mag deze weg. Heb me suf gezocht en niks gevonden.

  2. #2

    Standaard

    Zeer ambitieus, dat is zeker. Benieuwd of de veelbelovende trailer een correcte voorbode is.

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban Bekijk bericht
    Zeer ambitieus, dat is zeker. Benieuwd of de veelbelovende trailer een correcte voorbode is.
    +1 + dat de trailer nu al niet teveel weg geeft... 5min trailer is niet niks en ik zie toch behoorlijke 'spoilers' in de trailer

  4. #4

    Standaard

    Ik zie helaas niks:

    "CLOUD ATLAS (2012..."
    Deze video is niet langer beschikbaar vanwege een auteursrechtclaim door Warner Bros. Entertainment GmbH.

    Het spijt ons.

  5. #5

  6. #6

    Standaard

    Of te bekijken op de imdb pagina
    Of op traileraddict

    Ik vind de trailer zeker geslaagd, en laat juist genoeg zien om interesse op te wekken.
    Mss ook es zoeken achter het boek.

  7. #7

    Standaard

    Ik ben erg benieuwd naar dit project. Het doet me een beetje denken aan de Tree of Life.

  8. #8

    Standaard

    Bepaalde elementen hebben dan weer wat gemeen met 'The Fountain'.

  9. #9

    Standaard

    The Fountain en de Tree of Life-elementen zie ik er ook in terug.

    De futuristische stukken vond ik ook weer een sfeer uitstralen die iets weg had van The Matrix (geen toeval waarschijnlijk).

    Ik heb een gevoel dat dit hem echt gaat worden dit najaar.

  10. #10

    Standaard

    Wat een geweldig film jaar is dit

  11. #11

    Standaard

    Lange trailer, lange film? Ziet er naar uit dat ze veel te vertellen hebben Weet nog niet wat ik hiervan moet vinden..

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Z. Bekijk bericht
    Lange trailer, lange film? Ziet er naar uit dat ze veel te vertellen hebben Weet nog niet wat ik hiervan moet vinden..
    Hun laatste projecten hebben mij zwaar teleur gesteld.

  13. #13

    Standaard

    Ben nog niet onder de indruk..de trailer ziet er goed uit..maar veels te lang..misschien dat deze film teveel in 1 keer wil vertellen..dat er teveel in-kak momenten zullen komen..wel een uitermate goede cast...Kan die Lana er toch nog wat van..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    Ben nog niet onder de indruk..de trailer ziet er goed uit..maar veels te lang..misschien dat deze film teveel in 1 keer wil vertellen..dat er teveel in-kak momenten zullen komen..wel een uitermate goede cast...Kan die Lana er toch nog wat van..
    Ik geef ze elke keer het voordeel van de twijfel,komt omdat ik de The matrix zo
    goed vindt.

  15. #15

    Standaard

    Net de trailer gezien en ik ben hier best benieuwd naar. Ik vond de trailer helemaal niet lang duren en de muziek er erg goed bijpassen. Ik hoop niet dat dit een over-pompeus vehikel wordt wat of te zwaar gaat worden, of te langdradig of te onsamenhangend. Met alle verhaallijnen die er zo lijken te zijn lijkt me dit een verschrikkelijk moeilijke film om te maken en via montage een goede balans te gaan vinden.

  16. #16

    Standaard

    Trailer zegt me weinig. Deze film ga ik wel in de gaten houden.........

    Hier een filmpje met iets meer over de film ;

    http://trailers.apple.com/movies/wb/...y.ov_h480p.mov

    Wat een enge mensen zeg............
    Laatst aangepast door Jeroen D : 08-08-2012 om 09:51

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen D Bekijk bericht
    Trailer zegt me weinig. Deze film ga ik wel in de gaten houden.........

    Hier een filmpje met iets meer over de film ;

    http://trailers.apple.com/movies/wb/...y.ov_h480p.mov

    Wat een enge mensen zeg............

    Tja, die Lana/Larry heb ik altijd al een vreemd figuur gevonden: eerst je vrouw dumpen voor een andere vrouw om vervolgens...jezelf om te bouwen tot een vrouw...logica??. Het meest frappante vind ik dat de Wachowski's zo verschrikkelijk arrogant en hooghartig waren bij de productie van The Matrix films (geen interviews of commentaar willen geven omdat de films maar voor zichzelf moesten spreken) terwijl ze zich nu via dit filmpje al vooraf een soort van indekken voor als de film niet succesvol wordt of dat mensen em te pompeus of te vaag vinden...beetje triest...
    Overigens wel terecht, want ze hebben IMO maar 2 goeie films gemaakt: Bound en de eerste Matrix...

  18. #18

    Standaard

    Ben ik met je eens wat betreft die 2 speficieke films. Beide films zijn klassiekers in hun genre.

    Na The Matrix lag de lat zo hoog, die viel niet te overtreffen. Ik vond die vervolgen niet slecht, maar het was niet iets teveel van het goede.

    Speedracer was een complete fail, hadden ze niet aan moeten beginnen.
    En Cloud Atlas, tja, een populaire boekverfilming doet het normaliter wel goed bij het grote publiek, ben benieuwd of ze zich hiermee herpakken.

    Hierna gaat ze beginnen aan Jupiter Ascending, helaas met 2 hele matige (ik vind slechte) acteurs. Benieuwd wat dat gaat worden.

  19. #19

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  20. #20

    Standaard

    Ben wel nieuwsgierig naar deze film.lijkt me erg sterk vooral visueel.
    The Matrix Trilogie in z'n geheel vind ik ook super.

  21. #21

    Standaard

    Dit is de film van het jaar waar ik al maanden halsreikend naar uit zit te kijken. Nog meer dan naar TDKR en The Hobbit, om maar wat voorbeelden te noemen.

  22. #22

  23. #23

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    Overigens wel terecht, want ze hebben IMO maar 2 goeie films gemaakt: Bound en de eerste Matrix...
    Toch niet vergeten dat ze ook de drijvende kracht achter V for Vendetta waren en ze de regisseur z'n handje hebben vastgehouden. Dat was er ook aan te merken.

  25. #25

    Standaard

    Metacritic.com heeft al een paar reviews,Of we hier van een topper gaan spreken betwijfel ik.[kijk uit naar de volgende reviews]

Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •