De resultaten 1 tot 12 van 12 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Finding Dory (Pixar, 2016)



    The director, who stumbled with the live-action flop "John Carter," returns to his animation roots with a follow-up to his 2003 undersea adventure.

    Andrew Stanton is heading back to animation, signing on to direct a sequel to Pixar’s Finding Nemo, the 2003 modern classic he co-directed.


    Victoria Strouse, who wrote the 2008 Black list script The Apostles of Infinite Love, is writing the script and Lindsey Collins is producing. A 2016 release date is being eyed.
    Aldus, The Hollywood Reporter

    EXCLUSIVE: While Andrew Stanton‘s live-action feature directing debut John Carter led to a precedent-setting $200 million write-down for Disney earlier this summer, the filmmaker is officially out of director jail. I’ve been hearing for months that he would come aboard to direct the sequel to Disney-based Pixar‘s Finding Nemo, with the idea that Disney would give him another shot behind the camera on a live-action film.

    I’m told he’s now officially come aboard the Finding Nemo sequel and has a concept the studio loves. Pixar continues to not be helpful on this, as they don’t comment on development. It’s understandable why Disney and Pixar would be excited by this. Stanton won two Oscars for his animation work on Wall-E and Finding Nemo. That original 2003′s fish tale’s $867.9 million worldwide gross makes it still Pixar’s second-highest-grossing film and the third-biggest Disney animated film release ever. And that comes before Finding Nemo is re-released in 3D in September.
    Aldus Deadline.


    Een vervolg voor Finding Nemo? Ik heb 100% vertrouwen in Pixar en ze hebben volgens mij nog nooit een slechte film gemaakt. In tegendeel. Maar ... Nemo? Riskant. Blijkbaar is Stanton met een goed ontvangen idee aangekomen. Hopelijk blijven flauwigheden als sea-quel achterwege.
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 10-11-2015 om 18:32

  2. #2

    Standaard

    Als het zoiets wordt als Cars 2 doe dan maar niet.

    Aan de andere kant vind ik de originele Finding Nemo de beste Pixar na de Toy Story-films. Als ze er echt hun best voor doen dan zou het misschien wel wat kunnen worden.

  3. #3

    Standaard

    Dit lijkt dus werkelijkheid te worden :

    Albert Brooks Confirmed for Finding Nemo 2

    EXCLUSIVE: Albert Brooks has closed a fat deal to reprise the voice Marlin in Finding Nemo 2 for Disney‘s Pixar. The sequel has been long in the works; Deadline told you last July that the studio got the original’s helmer Andrew Stanton back in the fold (I’d heard that the studio will also give him another live-action shot after his disastrous live-action debut on John Carter), and Ellen DeGeneres came back shortly after. It took much longer to hook Brooks, who continued his renaissance as an actor in the Judd Apatow-directed This Is 40, following his turn as bad-ass Bernie Rose in Drive.



  4. #4

    Standaard

    Laten ze eerst maar snel het eerste deel op Blu-ray uitbrengen in NL.
    Dat duurt al veelste lang.

  5. #5

    Standaard

    Een half uurtje geleden heeft Ellen DeGeneres (stem van Dory) deze afbeelding op haar Facebook gezet, met de tekst "It's official".


  6. #6

    Standaard

    En er is meer informatie.




    Het vervolg op Pixars succesfilm Finding Nemo heet… Finding Dory.

    Hoewel we er eerder al enkele berichten aan wijdden, heeft Walt Disney zonet de opvolger van Finding Nemo officieel bekendgemaakt. De animatiefilm heet Finding Dory en een voorlopig logo vind je bovenaan in dit bericht.

    Stemacteurs Albert Brooks (Marlin) en Ellen Degeneres (Dory) keren terug in de sequel, die net zoals het eerste deel geregisseerd wordt door Andrew Stanton (A Bug’s Life, Wall-E, John Carter). Het script wordt gepend door Victoria Strouse.

    Veel details zijn er nog niet, maar het verhaal speelt zich volgens Stanton gedeeltelijk aan de kust van Californië af, een jaar na Finding Nemo. In de film zal Dory verenigd worden met haar geliefden en leert ze onderweg wat familie betekent. Naast Dory en Marlin zullen ook Nemo en zijn maatjes weer van de partij zijn. En een heleboel nieuwe karakters, uiteraard.


    Uit het officiële persbericht:

    “Ik heb heel, heel, heel, heel, heel erg lang op deze dag gewacht”, aldus DeGeneres. “Ik ben niet boos maar het duurde zo lang. Ik weet dat de mensen bij Pixar bezig waren met het maken van ‘Toy Story’. Maar het wachten was de moeite waard. Het script is fantastisch. Het bevat alles wat ik geweldig vond aan het eerste deel: het heeft een groot hart, het is echt grappig, en het beste is – het bevat veel meer Dory.”

    Regisseur en Pixar-veteraan Andrew Stanton neemt het publiek wederom mee terug naar de buitengewone onderwaterwereld die we kennen uit de eerste film. “Er is geen Dory zonder Ellen”, aldus Stanton. “Ze won de harten van de bioscoopbezoekers over de hele wereld en niet te vergeten binnen ons team bij Pixar. Over één ding konden we niet stoppen met nadenken: Waarom was Dory helemaal alleen in de oceaan op de dag dat ze clownvis Marlin ontmoette? In ‘Finding Dory’ wordt Dory herenigd met haar dierbaren en leert zij onderweg wat het betekent om familie te hebben.”

    Het verhaal van ‘Finding Dory’ speelt zich af een jaar na de eerste film. De bekende personages zoals Marlin, Nemo en ‘the Tank Gang’ zijn wederom aanwezig. Omdat de film zich afspeelt voor de kust van Californië, verwelkomen we een groot aantal nieuwe personages. Enkelen daarvan zullen een belangrijke rol gaan spelen in het leven van Dory.

    De film wordt in het najaar van 2015 in Nederland en België verwacht.

    ,- Animatieblog

  7. #7

    Standaard

    Ellen DeGeneres was het sterkste punt van de toch al sterke film, dus "meer van" vind ik in dit geval niet erg.

  8. #8

    Standaard

    Oh wat gaaf alleen de titel al Finding Dory.. de favoriet van bijna iedereen moet nu gevonden worden lijkt mij een hele klus als ze zelf niets eens kan herineren waar ze is..

  9. #9

    Standaard

    De eerste trailer is er:



    De film komt wel pas in 2016 uit dus misschien best de titel nog aanpassen?

  10. #10

    Standaard

    Ik wordt niet echt warm van deze trailer. Hopelijk laten de volgende trailers zien dat het verhaal beter is dan nu overkomt.

  11. #11
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bart22 Bekijk bericht

    De film komt wel pas in 2016 uit dus misschien best de titel nog aanpassen?
    Done!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Done!
    Bedankt Claudio!

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •