Pagina 8 van 11 EersteEerste ... 4567891011 LaatsteLaatste
De resultaten 176 tot 200 van 251 worden weergegeven.
  1. #176

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Einzelgänger Bekijk bericht

    Vandaag de bovenstaande digibook kunnen toevoegen aan mijn langzaam maar nog steeds groeiende verzameling en voor een mooi prijsje $12,99 .
    Mooi Mooi! Die heb ik zojuist ook besteld. Dankzij de tip van pepijn, amper 14,.. USD incl verzending.
    Ik begin al een aardige collectie digibooks te hebben.

  2. #177

    Standaard

    Review van de digibook-uitgave van "The Jazz Singer" (1927)


  3. #178

    Standaard

    Zou Jaws misschien nog een keer uitkomen op digibook? of kunnen we dat echt vergeten?
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  4. #179

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pjblack Bekijk bericht
    Zou Jaws misschien nog een keer uitkomen op digibook? of kunnen we dat echt vergeten?
    Denk dat je dat kan vergeten. Wil je nog een exemplaar dan?
    "Will you just....take it....easy, man?"
    The Dude

  5. #180

    Standaard

    Yep in nieuwstaat. Die uitgebreide box hoeft van mij niet per se.
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  6. #181

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pjblack Bekijk bericht
    Yep in nieuwstaat. Die uitgebreide box hoeft van mij niet per se.
    Koop je hem toch in Engeland ? Zitten ook NL subs bij.

  7. #182

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Macca728 Bekijk bericht
    Koop je hem toch in Engeland ? Zitten ook NL subs bij.
    Of je moet geen credit card hebben. Wat sommigen nog wel eens niet hebben...
    "Will you just....take it....easy, man?"
    The Dude

  8. #183

    Standaard

    Klopt met Ideal kom je helaas niet ver mee zoals ik.
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  9. #184

    Standaard

    Utrecht Free Record Shop hoog catharijne heb ik vandaag de Jaws Digibook voor 25 euro zien staan

  10. #185

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door batmaster Bekijk bericht
    Utrecht Free Record Shop hoog catharijne heb ik vandaag de Jaws Digibook voor 25 euro zien staan
    Moet je snel zijn, want morgen kan dat filiaal zo maar gesloten zijn. Ze vallen bij bosjes om momenteel.

  11. #186

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Moet je snel zijn, want morgen kan dat filiaal zo maar gesloten zijn. Ze vallen bij bosjes om momenteel.
    2 gaan er weg in Utrecht. Deze blijft sowieso nog bestaan, tot zo lang het duurt...

  12. #187

    Standaard



    Review van de digibook van Cabaret

    Movie 5.0 Video 5.0 Audio 4.0 Extras 4.0 Overall 4.5

  13. #188

    Standaard



    Review van de digibook van A Star Is Born (1976)

    Movie 3.0 Video 4.5 Audio 3.5 Extras 3.0 Overall 3.5

  14. #189

    Standaard

    Shawshank redemption digibook nu $ 7,99 bij amazon.com:
    http://www.amazon.com/Shawshank-Rede...=shawshank+blu

  15. #190

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scorpius Bekijk bericht
    Shawshank redemption digibook nu $ 7,99 bij amazon.com:
    http://www.amazon.com/Shawshank-Rede...=shawshank+blu
    ja en in wat voor kwaliteit? Ik heb deze ook goedkoper aangekocht en deze bevatte 4 gestompte hoekjes van het boekwerk. Beter dat je gaat voor de duur(dere) versie, dan ben je zeker goed gerief te ontvangen.

  16. #191

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    ja en in wat voor kwaliteit? Ik heb deze ook goedkoper aangekocht en deze bevatte 4 gestompte hoekjes van het boekwerk. Beter dat je gaat voor de duur(dere) versie, dan ben je zeker goed gerief te ontvangen.
    Amazon heeft een erg goede klantenservice dus als hij niet 100% in orde is dan komen ze vast met een oplossing...

  17. #192

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scorpius Bekijk bericht
    Amazon heeft een erg goede klantenservice dus als hij niet 100% in orde is dan komen ze vast met een oplossing...
    Mja dat wel, maar ze zenden de digibooks in een papieren envelop. dat zegt al veel... Ik heb niets teruggestuurd naar hun omdat de verzendingskosten naar de US hoger zijn dan het aankoopbedrag en amazon betaald niet de retouringskosten voor International Buyers niet volledig terug. Heb hem dan maar een tweede keer besteld en weer hetzelfde probleem. Ik ga hem geen 3e keer bestellen.

  18. #193

    Standaard

    Ze betalen wel de verzendkosten terug Tenminste, bij mij tot nu toe altijd.
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  19. #194

    Standaard

    Ik heb zelfs wel eens niet terug hoeven sturen bij een beschadigd product omdat de retourkosten te hoog waren ivm de waarde van het product. Hier ook niets dan lof over de klantenservice van Amazon.

  20. #195

    Standaard

    Klagen over Amazon US huh? Vorig jaar bestelde ik twee hardcover game guides van 20 dollar p.s. Slechts één daarvan was lichtjes gedeukt op een hoek, en na een bescheiden e-mail richting Amazon kreeg ik van beide boeken het geld terug zonder ze terug te sturen.

    Begin december bestelde ik de Limited Edition boxset van Singin' In The Rain. Half januari had ik hier nog niets van vernomen. Na een e-mail waarin ik mijn teleurstelling uitte werd er gewoon ff een nieuw exemplaar opgestuurd ($ 60,-) met spoed verzending ($ 28,-) zonder douane risico! Afgelopen week verscheen gek genoeg mijn eerste order alsnog zodat ik nu met een extra kopie van die schitterende boxset opgescheept zit .

    Nee mij zul je nooit horen klagen over de klantenservice van Amazon US.
    Laatst aangepast door McMurphy : 09-02-2013 om 00:12

  21. #196

    Standaard

    Klinkt McMurphy, maar feitelijk is dat gewoon diefstal toch neem aan dat je je tweede exemplaar niet retour heb gestuurd?

  22. #197

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Collie Bekijk bericht
    Ik heb zelfs wel eens niet terug hoeven sturen bij een beschadigd product omdat de retourkosten te hoog waren ivm de waarde van het product. Hier ook niets dan lof over de klantenservice van Amazon.
    Ik ook, al meerdere keren, doen ze niet moelijk over.

  23. #198

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door McMurphy Bekijk bericht
    Klagen over Amazon US huh? Vorig jaar bestelde ik twee hardcover game guides van 20 dollar p.s. Slechts één daarvan was lichtjes gedeukt op een hoek, en na een bescheiden e-mail richting Amazon kreeg ik van beide boeken het geld terug zonder ze terug te sturen.

    Begin december bestelde ik de Limited Edition boxset van Singin' In The Rain. Half januari had ik hier nog niets van vernomen. Na een e-mail waarin ik mijn teleurstelling uitte werd er gewoon ff een nieuw exemplaar opgestuurd ($ 60,-) met spoed verzending ($ 28,-) zonder douane risico! Afgelopen week verscheen gek genoeg mijn eerste order alsnog zodat ik nu met een extra kopie van die schitterende boxset opgescheept zit .

    Nee mij zul je nooit horen klagen over de klantenservice van Amazon US.
    Stuur je dan wel 1 van de 2 netjes terug (na melding)?
    Het zou wel erg triest zijn als je 'm houdt, juist omdat zij zo'n goede service hebben ......

  24. #199

    Standaard

    Dit jaar verschijnt in de VS een 50th Anniversary Edition digibook-uitgave van Cleopatra (1963).





    Meer details over de Blu-ray zijn nog niet bekend, maar inhoudelijk zal deze uitgave waarschijnlijk identiek zijn als die welke vorig jaar in Europa op de markt kwam.

    Bron: blu-ray.com

  25. #200

    Standaard

    Aaah erg mooi . Die digibooks van Fox zijn sowieso zeer fraai.....zie An Affair To Remember, The Hustler en All About Eve .

Pagina 8 van 11 EersteEerste ... 4567891011 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •