Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 39 van 39 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Ik ga hier van smullen
    "A man's got to know his limitations", ...

  2. #27

  3. #28

    Standaard

    Tegenvallende film!

    Van de week deel 1 nog eens gekeken, en die heeft de tand des tijds goed doorstaan. Maar deze sequel is gewoon heel erg matig, en dat was eigenlijk onnodig. Met wat extra aandacht aan het script, en betere opbouw van de film had er meer in gezeten. Maar alles wordt afgerafeld, geen opbouw en al helemaal geen spanning. Je voelt niet mee met de karakters, en als het slot dan komt dan ben je blij als je de zaal weer kunt verlaten. Erg jammer, met zoveel budget hadden ze er meer van moeten maken.

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tyler_Durden Bekijk bericht
    Tegenvallende film!

    Van de week deel 1 nog eens gekeken, en die heeft de tand des tijds goed doorstaan. Maar deze sequel is gewoon heel erg matig, en dat was eigenlijk onnodig. Met wat extra aandacht aan het script, en betere opbouw van de film had er meer in gezeten. Maar alles wordt afgerafeld, geen opbouw en al helemaal geen spanning. Je voelt niet mee met de karakters, en als het slot dan komt dan ben je blij als je de zaal weer kunt verlaten. Erg jammer, met zoveel budget hadden ze er meer van moeten maken.
    Helemaal mee eens. Ennuh ligt het aan mij, maar Liam Hemsworth heeft niet zo veel "range" als acteur. Met andere woorden........oh wat is hij slecht zegt.
    "Pain or damage don't end the world. Or despair or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back".
    - Al Swearengen -

  5. #30

    Standaard

    Tja bij een rampenfilm van Roland Emmerich weet je vaak al van te voren wat je te wachten staat.
    Ik vind zijn films bijna precies hetzelfde.

    Het scheelt dat ik vaak films opnieuw kijk dus deze wil ik ook weer zien maar zeker niet in de bios.

  6. #31

    Standaard

    Goed punt. Mar meestal heb ik bij zijn films de eerste keer wel het idee dat ik naar leuke pulp kijk. Deze en "10.000 BC" zijn echt de uitzondering op de regel. Niet doorheen te komen.....uiteindelijk wel gelukt.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Tja bij een rampenfilm van Roland Emmerich weet je vaak al van te voren wat je te wachten staat.
    Ik vind zijn films bijna precies hetzelfde.

    Het scheelt dat ik vaak films opnieuw kijk dus deze wil ik ook weer zien maar zeker niet in de bios.
    "Pain or damage don't end the world. Or despair or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back".
    - Al Swearengen -

  7. #32

    Standaard

    The Day After Tomorrow is toch met afstand zijn slechtste film....

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    The Day After Tomorrow is toch met afstand zijn slechtste film....
    Daar zullen de meningen over verdeeld zijn. Ik mag die film bijvoorbeeld graag zien.
    Deze Independence Day Resurgence is 10x slechter.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  9. #34

    Standaard

    10.000 BC is voor mij de slechtste.

    Het scheelt dat bij ID [1996] & 2012 de cast aardig is.

  10. #35

    Standaard

    Het is toch erg als men gaat discussieren over wat de slechtste film is van een regisseur.

  11. #36

    Standaard

    Normaal vind ik een film met overvloed aan special effects, grootste explosies, destructie, rampen, monsters enz. enz. helemaal geweldig (King Kong/Transformers/San Andreas om maar iets te noemen).

    Helaas heb ik me hier blind gestaard op de trailers! Ik verwachtte een hoop destructie en een goeie rampenfilm te zien met een vleugje SF. Helaas was het mij te SF en vond ik het laatste uur echt nergens op slaan daar waar ik het eerste uur nog wel goed kon hebben. Tot na de destructie dus vond ik het eigenlijk niets meer. Die koningin alien sene bijvoorbeeld, wat een slecht stuk zeg dat moment wanneer ze begint te rennen. Het was allemaal te gehaast voor de 120 minuten die de film duurt. Ik had nergens echt een 'wow' gevoel (zelfs niet bij de destructie) of dat ik het erg vond wat er met personages ging gebeuren.

    Ik heb gelukkig wel de film in VUE Eindhoven (eerste keer, normaal IMAX) mogen aanschouwen en het was wel een lust voor het oog en oor. Wat een geweldig scherp beeld (met 3D bril) en geluid zo clean, zuiver en helder.. ik ben om voor VUE. Dit was dan ook het hoogtepunt van de avond om een film in VUE te mogen zien.

    2 sterren voor de mooie plaatjes op het moment dat het schip destructie maakt (lees: eerste uur).

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter R. Bekijk bericht
    Het is toch erg als men gaat discussieren over wat de slechtste film is van een regisseur.
    Nog erger is dat ik deze straks toch op Blu-ray koop.

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    The Day After Tomorrow is toch met afstand zijn slechtste film....
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Daar zullen de meningen over verdeeld zijn. Ik mag die film bijvoorbeeld graag zien.
    Ik ook, ik zet deze graag nog wel eens op. Komt ook door de redelijk goede cast die erin speelt.

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    The Day After Tomorrow is toch met afstand zijn slechtste film....
    Neeeeeeeeeeee.
    Dat is beslist 10,000 BC!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •