De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard advies bij 700 euro budget?

    wat kunnen jullie me aanbevelen als ik een budget heb van 700?
    een 5.1 is voldoende
    graag boven 100W per kanaal
    veelal film, weinig muziek

    luidsprekers B&W, 602-cc6-ds6 en klipsch subn10
    uiteraard een paar hdmi en optisch in
    osd een pre-geen must
    tv: samsung ue46D8000 -tab: samsung 10.1-receiver: yamaha RX V-37 - fronts: B&W 602 series 1 - center: B&W CC6 - rears: B&W DS3 THX - Sub Klipsch sub-10 - PS3 - Cisco actieve decoder Ziggo - LG HDD

  2. #2

    Standaard

    hallo?

    iedereen op vakantie?
    tv: samsung ue46D8000 -tab: samsung 10.1-receiver: yamaha RX V-37 - fronts: B&W 602 series 1 - center: B&W CC6 - rears: B&W DS3 THX - Sub Klipsch sub-10 - PS3 - Cisco actieve decoder Ziggo - LG HDD

  3. #3

    Standaard

    Met een budget van €700 zou je bvb voor een receiver als de SR5006 of het model wat je in het andere topic hebt genoemd van Marantz kunnen kiezen of gewoon zelf op zoek kunnen gaan naar een receiver die volgens jou goed zal passen bij jouw huidige (en toekomstige) luidsprekers.
    Laatst aangepast door Gerco Stuivenberg : 08-07-2012 om 13:56
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

  4. #4

    Standaard

    ik zou zelfs voor de SR6006 kunnen gaan.
    Maar dat is nu juist de vraag.
    Ook in mijn ander topic kreeg ik geen antwoord.
    Ik heb ze al eens naast elkaar gezet bij kieskeurig, maar lees dan dat vooral het kleine scherm in de nieuwere receivers storend zijn.
    Verder maar weinig verschillen.
    wel verschil aantal HDMI of optisch e.d.

    en de 6005 is duurder dan de 6006? vreemd terwijl jhet toch een "hogere" klasse is.
    Waarom dan kiezen voor een 6006 voor 600 euro of een 5005 voor 400 euro

    Is over het algemeen Marantz het "beste"?

    Ik ben al een week aan het vergelijken op internet natuurlijk.

    Luisteren heeft naar mijn mening weinig zin. Mijn luidsprekers hebben ze toch niet, en dat is toch wel belangrijk.
    tv: samsung ue46D8000 -tab: samsung 10.1-receiver: yamaha RX V-37 - fronts: B&W 602 series 1 - center: B&W CC6 - rears: B&W DS3 THX - Sub Klipsch sub-10 - PS3 - Cisco actieve decoder Ziggo - LG HDD

  5. #5

    Standaard

    De 6006 zit niet in een hogere klasse dan de 6005, want beide hebben bijna dezelfde bruto adviesprijs. Dat de 6005 wat duurder is komt waarschijnlijk door de beperkte beschikbaarheid en de grote interesse.

    Tussen de 6006 en de 5005 zitten een paar belangrijke verschillen die invloed kunnen hebben op de keuze. Zo heeft de 6006 een Phono-ingang, 3 HDMI-ingangen meer en ethernet. Daarnaast is de 6006 een nieuwer model en zit deze in een iets hogere prijsklasse. De vraag is dus of jij daardoor die €200 meer wilt betalen.

    Marantz is niet over het algemeen het beste, omdat daar nl. nog meer zaken invloed op hebben zoals de klank-eigenschappen en de prijs. Het is dus nog steeds afhankelijk van de situatie welke het beste is.
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •