Pagina 1 van 47 1234511 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 1174 worden weergegeven.

Discussie: Tennis

  1. #1

    Standaard Tennis

    Ik lees hier wel dingen over voetbal en darten, maar hoe zit het met tennis? Er was 1 topic over Wimbledon, maar het lijkt me dan beter om gewoon 1 topic te maken over alle tennis toernooi, dan alleen Wimbledon.

    De Australian Open is al begonnen! Steeds wordt er gezegd wie stopt Federer? Hewitt en Roddick zijn wel kanshebbers, maar ik zie ze zeker niet van Federer winnen. De enige 2 die het in mijn ogen Federer nu lastig kunnen maken zijn, Agassi en Safin.

    Ikzelf was Krajicek fan van 1992. En nu is daar dan half zusje Michaela.
    2e ronde Canberra, kwalicatie toernooi van de Australian Open overleefd en in de 1e ronde Foretz van de baan gemept. 2e ronde tegen Patty Schnyder, ik ben bang dat dat het eindstation is.
    Maar we zullen nog veel van Michaela horen! Ik denk echt dat ze ooit de top 10 haald!

  2. #2

    Standaard

    Geen interesse meer in tennis zonder Clijsters of in mindere mate Ju-Ju...


  3. #3

  4. #4

    Standaard

    Zelf heb ik weinig tot niets gezien, maar het optreden van de Nederlanders valt mij zwaar tegen. Tennis vind ik leuker om te spelen dan er naar te kijken.
    Een vriendin die nu Down-Under (nee niet mn bureau) zit, die heeft kaartjes en gaat aankomende maandag heen.

  5. #5
    Super Member
    Registratie datum
    May 2004
    Woonplaats
    Backalley in Sin City

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door LockStock
    Geen interesse meer in tennis zonder Clijsters of in mindere mate Ju-Ju...
    Hetzelfde.
    Waar is de tijd dat Anna Kournikova meer tennis speelde :wink:
    Top 20
    Laatst gezien:Jackass: The Movie 3*/5

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pieter bond
    Citaat Oorspronkelijk gepost door LockStock
    Geen interesse meer in tennis zonder Clijsters of in mindere mate Ju-Ju...
    Hetzelfde.
    Waar is de tijd dat Anna Kournikova meer tennis speelde :wink:
    Jamaar nu is er Sharapova!
    Ze speelt stukken beter, dus haar zien we zeker langer in het tenniscircuit dan Kournikova.
    "For relaxing times... make it Suntory time." - Bob Harris

    The Collection

  7. #7

    Standaard

    Tennis is en blijft gewoon een erg mooie sport. Ik doe het nu al weer 6 jaar erg fanatiek (wat nog niet meteen betekend dat je er ook goed in bent ). Zou eigelijk naar de Davis Cup gaan gisteren maar achteraf ben ik blij dat ik niet ben gegaan. Sjeng speelde niet en de wedstrijd van Sluiter was een groot foutenfestival. Jammer dat ik Davidenko niet heb gezien maar ik moest zelf tennisen :wink:

    Heb tijdens die training wel mijn halfe frame doormidden geslagen, ging heel raar. Ik kreeg een smash aan het net, haalde vol uit maar raakte de bal iets teveel aan de bovenkant, daarna brak er een fors stuk van het frame aan de onderkant af Het rakket is nu opgestuurd naar Prince en ik ben benieuwd of ik er nog wat voor terugkrijg maar de verkoper (die nogal gemotiveerd was om de schuld bij mij te zoeken....) had er een hard hoofd in. Als ik niks van Prince krijg gelukkig wel korting op een nieuw racket . Iemand een keer iets soortgelijks mee gemaakt? Het is "hetzelfde type" als Maria Sharapova.
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JCL
    Tennis is en blijft gewoon een erg mooie sport.
    Jammer dat hier niet veel tennis liefhebbers zijn.
    Net de partij Ivanovic - Petrova gezien. Ivanovic verloor

  9. #9

    Standaard

    Heej leuk, wist niet dat er een tennisdraadje was. Doe het zelf ook inmiddels al weer een jaar of 11. Ben 4 in m'n single en 3 in m'n dubbel.

    Binnenkort begint het ABN Amro Tournament. Nog iemand die erheen gaat? Jammer dat Federer en Wessels zich hebben afgemeld. Las trouwens net dat ook Verkerk zich (weer) heeft afgemeld. Nog niet fit genoeg na de ziekte van Pfeiffer.
    Vae, puto deus fio...
    Mijn Collectie | Films 2011

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Erik Hagen
    Binnenkort begint het ABN Amro Tournament. Nog iemand die erheen gaat?
    Ik wilde wel gaan, had graag Federer een keer in het echt zien spelen, ben toch wel redelijk fan van die man. Maar aangezien hij niet komt wacht ik wel een jaar om een paar tientjes uit te geven voor een kaartje.

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hugo20
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Erik Hagen
    Binnenkort begint het ABN Amro Tournament. Nog iemand die erheen gaat?
    Ik wilde wel gaan, had graag Federer een keer in het echt zien spelen, ben toch wel redelijk fan van die man. Maar aangezien hij niet komt wacht ik wel een jaar om een paar tientjes uit te geven voor een kaartje.
    Hij is niet de enige die heeft afgezegd.
    Ook: Wessels, Verkerk, Monfils, Safin, Hrbaty en Gasquet.

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kazlatan
    Citaat Oorspronkelijk gepost door hugo20
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Erik Hagen
    Binnenkort begint het ABN Amro Tournament. Nog iemand die erheen gaat?
    Ik wilde wel gaan, had graag Federer een keer in het echt zien spelen, ben toch wel redelijk fan van die man. Maar aangezien hij niet komt wacht ik wel een jaar om een paar tientjes uit te geven voor een kaartje.
    Hij is niet de enige die heeft afgezegd.
    Ook: Wessels, Verkerk, Monfils, Safin, Hrbaty en Gasquet.
    Daarom des te meer reden om nog een jaartje te wachten. Misschien volgend jaar eens heen.
    Las dat er wellicht nog meer afmeldingen zullen komen, onder meer Henman nog onzeker.

  13. #13

    Standaard

    Maar weer eens een schop geven aan dit topic.

    Dit jaar ben ik naar Antwerpen en Rosmalen geweest. Nooit eerder was ik bij een tennis toernooi geweest. Nu gaan er zeker meer komen!

    Antwerpen was mooi om mijn favoriet te zien en natuurlijk ook mooi om het afscheid van Clijsters mee te maken.

    In september misschien naar luxemburg.
    Zijn er nu misschien meer tennis fans?

  14. #14

    Standaard

    Heey, grappig. Wist niet dat er een tennisdraadje was...

    Ik volg ook erg graag tennis, vooral van de Grand Slams kijk ik bijna alle wedstrijden, maar ook de kleinere toernooien kunnen op mijn interesse rekenen.
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  15. #15

    Standaard

    Ik houd passief van tennis.
    Het allermooiste sportmoment is voor mij ook een tennis moment.
    De Wimbledon zege (eindelijk) van Ivanicevic.
    Hij had de tranen in de ogen voordat hij zijn matchpoint sloeg.
    En iedereen op Wimbledon gunde het de man die al jaren dichtbij was maar elke keer weer net niet won.
    Capitalization is the difference between "I had to help my uncle Jack off a horse.." and "I had to help my uncle jack off a horse.."

  16. #16

    Standaard

    Hier nog een tennisfan. Ik kijk veel en dan met name Grand slams, omdat de rest niet op tv is. Groot fan van Federer, hoop echt dat die man nog eens Roland Garros wint.
    Ben zelf ook net weer lid geworden van een club. Binnenkort maar eens wat toernooitjes spelen in de hoop mijn ranking wat omhoog te krijgen.

  17. #17

    Standaard

    Vooral Eurosport wil de kleinere toernooien ook nog wel eens aandacht geven, hugo... :wink:
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Oosterhuis Bekijk bericht
    Vooral Eurosport wil de kleinere toernooien ook nog wel eens aandacht geven, hugo... :wink:
    Die zenden bijna alleen maar vrouwentennis uit. Of ik kijk op de verkeerde momenten

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hugo20 Bekijk bericht
    Die zenden bijna alleen maar vrouwentennis uit.
    Wat is daar mis mee ? :razz:
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  20. #20

    Standaard

    Sharapova!
    Wat heb ik een stronthekel aan dat arrogante kreunende kreng, getver.
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  21. #21

    Standaard

    En Ivanovic ? :P
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  22. #22

    Standaard

    Die heeft een ander geluid, werkt minder op mn zenuwen.
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  23. #23

    Standaard

    Ik persoonlijk ben in het vrouwencircuit meer fan van Daniela Hantuchova. Haar tennisstijl spreekt mij wel aan, technisch zeer verzorgd. Dat ook zij er qua uiterlijk mag wezen, helpt ook wel mee. :wink: Helaas kan ze telkens net niet die stap richting de top zetten. Ze staat al jarenlang bekend als zeer talentvol, maar mentaal is ze helaas niet al te sterk.

    Ik moet zeggen, Ivanovic is ook een interessante speelster...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  24. #24

    Standaard

    Tja vrouwentennis boeit me niet zo gek veel. Af en toe leuk om gewoon te kijken, maar het tennis zelf is meestal matig.
    Vooral Henin vind ik echt heel irritant, hele tijd dat "Aller", verschrikkelijk.
    Kijk eigenlijk alleen vrouwentennis op Grand slams en inderdaad als Ivanovic speelt :razz:

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mercapto Bekijk bericht
    Die heeft een ander geluid, werkt minder op mn zenuwen.
    Je kan ook beter KIJKEN dan luisteren 8)
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

Pagina 1 van 47 1234511 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •