Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 87 worden weergegeven.
  1. #1
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard Marvel's The Avengers (Alle films??)

    Lijkt er op dat er een complete collectors edition aan zitten te komen van The Avengers. Nog geen artwork etc.
    27 augustus 2012 is release datum.

    http://www.bol.com/nl/p/marvel-s-the...oduct_overview

  2. #2

  3. #3

    Standaard

    Bij Amazon.co.uk volgens mij iets goedkoper. Gepland voor 17 september:

    http://www.amazon.co.uk/Marvels-The-...1605720&sr=8-3

  4. #4

    Standaard

    ja idd, zonder eventuele verzendkosten komt de box dan op 50,40

  5. #5

    Standaard

    wel geen nl subs op Avengers, en niks van subtitles op Thor. Al de rest heeft wel nl subs en zou qua special features gelijk lopen aan de losse releases. De extra digital copy's en de bonus disc die de u.s versie bevat moeten we wel missen maar de prijs is dan ook de helft minder.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door miss eefje Bekijk bericht
    De extra digital copy's en de bonus disc die de u.s versie bevat moeten we wel missen maar de prijs is dan ook de helft minder.


    Die bonus disc zou ik wel willen als het een BD is

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door miss eefje Bekijk bericht
    wel geen nl subs op Avengers, en niks van subtitles op Thor. Al de rest heeft wel nl subs en zou qua special features gelijk lopen aan de losse releases. De extra digital copy's en de bonus disc die de u.s versie bevat moeten we wel missen maar de prijs is dan ook de helft minder.
    Die link naar amazon vermeldt wel ondertitels op Thor. Bovendien heb ik de UK editie van Thor hier liggen en die heeft gewoon nld ondertitels. Ik neem aan dat die films in de box gewoon dezelfde discs zijn als de losse uitgaven.

  8. #8

    Standaard

    The Avengers verschijnt in Nederland op 29 augustus op Dvd en (3D) Blu-Ray. Daarnaast verschijnt er ook een 10 disc limited edition "Marvel Cinematic Universe Phase One Box Set" van alle Marvel Studios films rond de helden uit The Avengers. Hieronder zie je de box, en covers van de verschillende films:

    Link_(Vanwege_grootte_van_de_foto)















    Bron : Filmtotaal.nl

  9. #9

    Standaard

    Mwah. Als je dit zo ziet denk je eerder aan een tekenfilmserie ofzo. Ik vindt het totaal niet bij de films passen.
    Laatst aangepast door Jordy van Buel : 12-07-2012 om 14:04

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Rijkers Bekijk bericht
    Mwah. Als je dit zo ziet denk je eerder aan een tekenfilmserie ofzo. Ik vindt het totaal niet bij de films passen.
    Ik vind het zelf ook helemaal niks.

    Dit zou een Cartoon marvel serie kunnen zijn, maar toch niet de covers van zulke films? Onbegrijpelijk.

  11. #11

    Standaard

    Vind het wel stijlvol, alle 'normale' covers zou nogal cheap-ass en rommelig overkomen. Dit zorgt voor eenheid.

  12. #12
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik ben er ook niet enthousiast over plus dat ik ze uiteraard allemaal al heb (Wie niet). Die Helicarrier fanmade vond ik nog wel wat, maar dit dus totaal niet...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  13. #13

    Standaard

    Ik heb de briefcase gepreorderd op amazon.com.
    Vind hem wel vet.

    Hij staat ook gedisplayed op comic-con.





    Bron: forum.blu-ray.com
    http://forum.blu-ray.com/showthread.php?t=200392&page=2
    Laatst aangepast door ingrid89 : 13-07-2012 om 20:11

  14. #14

    Standaard

    Ik ook gepreordered, denk alleen aan een dikke rekening van de douane.
    Bekijk mijn: Gedeeltelijke Collectie en bluray
    UltraStarTrader (114)

  15. #15

    Standaard

    Even voor de duidelijkheid: de briefcase is deze?

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Even voor de duidelijkheid: de briefcase is deze?
    Aye

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robert F. Bekijk bericht
    Ik ook gepreordered, denk alleen aan een dikke rekening van de douane.
    Ca. 150 dollar inclusief verzendkoste.
    Hoeveel zal ik ongeveer bij moeten betalen, als mijn pakket onderschept wordt?
    Ik heb altijd geprobeerd onder de 22 euro te blijven, dus nog nooit bij hoeven te betalen. Dat had ik misschien niet moeten zeggen, want de kans dat mijn pakket ondergeschept wordt, is zojuist 500% toegenomen .

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Ca. 150 dollar inclusief verzendkoste.
    Hoeveel zal ik ongeveer bij moeten betalen, als mijn pakket onderschept wordt?
    Ik heb altijd geprobeerd onder de 22 euro te blijven, dus nog nooit bij hoeven te betalen. Dat had ik misschien niet moeten zeggen, want de kans dat mijn pakket ondergeschept wordt, is zojuist 500% toegenomen .
    Volgens mij rond de 40 euro.
    19% over het hele bedrag en 12.5 aan PostNL.

    Zelf afgelopen 2x niet gepakt bij bestelling bij amazon.com (rond 45 euro beidde pakketten). Dus ik zal nu wel minder geluk hebben
    Maar die 40 euro betaal ik liever, dan dat ik hem helemaal niet in mijn bezit heb. (al is het wel veel geld )

  19. #19

    Standaard

    September wordt een hele dure maand...
    Bekijk mijn: Gedeeltelijke Collectie en bluray
    UltraStarTrader (114)

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robert F. Bekijk bericht
    September wordt een hele dure maand...
    Inderdaad... ik probeer nu dan ook zo min mogelijk uit te geven. In augustus zal ik proberen om nog minder te kopen. Ik ben net begonnen met het verzamelen van steelbooks, en die dingen zijn erg duur (vooral omdat er zoveel uitkomen in September).

    Ik denk dat ik mijn Walking Dead S2 LE ga annuleren.

    En ik betaal inderdaad liever die 40 euro bij dan dat ik deze set helemaal niet heb. Ik heb nu ook de Thor helm set + straks alle films van The Avengers Phase 1 op blu-ray steelbook & 3D + deze set. Bij elkaar zal het een erg mooie set zijn .

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Inderdaad... ik probeer nu dan ook zo min mogelijk uit te geven. In augustus zal ik proberen om nog minder te kopen. Ik ben net begonnen met het verzamelen van steelbooks, en die dingen zijn erg duur (vooral omdat er zoveel uitkomen in September).

    Ik denk dat ik mijn Walking Dead S2 LE ga annuleren.

    En ik betaal inderdaad liever die 40 euro bij dan dat ik deze set helemaal niet heb. Ik heb nu ook de Thor helm set + straks alle films van The Avengers Phase 1 op blu-ray steelbook & 3D + deze set. Bij elkaar zal het een erg mooie set zijn .
    Maar kijk je de films nu ook nog, of verzamel je alleen maar...?

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Maar kijk je de films nu ook nog, of verzamel je alleen maar...?
    Inderdaad vreemd om de films dubbel te kopen, als je ze nog niet hebt gezien .....

    En het is inderdaad heel veel geld voor die set, als je (zoals ik, en vele met mij) de films al hebt (op Avengers na natuurlijk)....

    Dan kun je eigenlijk, zeker als je niet bekend bent met de comics, beter voor dat geld eigenlijk wat tradepaperbacks kopen, bijvoorbeeld van The NEw Avengers. Heb je eigenlijk veel meer aan.


  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Maar kijk je de films nu ook nog, of verzamel je alleen maar...?
    Heb ze allemaal al gezien, de meesten meer dan 1 keer.
    Maar ik ben ook een verzamelaar hé .

  24. #24

    Standaard

    Ligt er een bij Saturn Amsterdam, nu al. Zes disk, inclusief The Avengers uiteraard. Gewoon NL versie, €59,99.

  25. #25

    Standaard

    Te koop? Dat is bijna 3 weken te vroeg! Klinkt wel erg sterk.
    The future is Blu

Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •