Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 36 van 36 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Als ik de lijst met ondertiteling zo bekijk ontbreekt Nederlands niet omdat de markt zo klein is, die is me lijkt me veel kleiner in de Scandinavische landen.
    Het lijkt me dan eerder dat Warner NL niet wil dat men ze mogelijk goedkoper uit het buitenland importeert, mochten ze een film ooit willen uitbrengen.
    Ik importeer veel meer dan voorheen en ga dan maar voor Engelse subs. Als iedereen dat gaat doen dan wordt de markt voor Nederland inderdaad klein.
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  2. #27

    Standaard

    Ik weet niet hoe de markt in de Scandinavische landen is, maar aangezien dat Warner meer catalogustitels uitbrengt met ondertitels in het Deens, Fins, Noors en Zweeds dan met ondertitels in het Nederlands heb ik het vermoeden dat de Scandinavische markt groter is. En dat we importeren hebben de distributeurs aan zichzelf te danken door het niet uitbrengen van tal van (catalogus)titels en het uitbrengen van titels in een slechte kwaliteit.

  3. #28

    Standaard

    Er ontbreken wel meerdere EU talen hierop bvb Italiaans. ALS er nog een box zou uitkomen met bvb Italiaans & die andere talen erop zal NL er ook wel bijzitten hoop ik dan toch...

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Ik weet niet hoe de markt in de Scandinavische landen is, maar aangezien dat Warner meer catalogustitels uitbrengt met ondertitels in het Deens, Fins, Noors en Zweeds dan met ondertitels in het Nederlands heb ik het vermoeden dat de Scandinavische markt groter is. En dat we importeren hebben de distributeurs aan zichzelf te danken door het niet uitbrengen van tal van (catalogus)titels en het uitbrengen van titels in een slechte kwaliteit.
    Hier wat cijfers van internet uit 2010.

    Nederland 16.612.213 - 2010
    België 10.879.159 - 2010
    Luxenburg 505.831 - 2010
    Benelux = 27.997.203 2010

    Scandinavië, die wel op alle Warner Blu-ray’s met per land een verschillende ondertitel aanwezig is.
    Denemarken 5.544.139 - 2010
    Finland 5.363.624 - 2010
    Noorwegen 4.885.240 - 2010
    Zweden 9.379.116 - 2010

  5. #30

    Standaard

    Inwoneraantallen zeggen niet veel.

    Hier een mooi overzicht verkoopcijfers per land:
    http://www.ivf-video.org/new/index.p...untry-Profiles

    Consumentenuitgaven voor BD:
    Noorwegen € 47.2m
    Zweden € 38.4m
    Nederland € 37.6m
    Denemarken € 25,5m
    Finland € 19,4m

    België € 25,5m (deels Vlamingen die NL ondertiteld willen)

    De markt in Nederland is iets minder dan in Noorwegen (een Noor geeft 5x zoveel uit aan BD dan een Nederlander!), vergelijkbaar met Zweden en groter dan Denemarken en Finland. Geen reden om NL ondertiteling weg te laten dus.
    Laatst aangepast door Edwin V : 15-11-2013 om 16:35
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  6. #31

    Standaard

    Geef die nummers eens door aan WB zodat ze toch de Police Academy box uitbrengen hier.

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin V Bekijk bericht
    Inwoneraantallen zeggen niet veel.

    Hier een mooi overzicht verkoopcijfers per land:
    http://www.ivf-video.org/new/index.p...untry-Profiles

    Consumentenuitgaven voor BD:
    Noorwegen € 47.2m
    Zweden € 38.4m
    Nederland € 37.6m
    Denemarken € 25,5m
    Finland € 19,4m

    België € 25,5m (deels Vlamingen die NL ondertiteld willen)

    De markt in Nederland is iets minder dan in Noorwegen (een Noor geeft 5x zoveel uit aan BD dan een Nederlander!), vergelijkbaar met Zweden en groter dan Denemarken en Finland. Geen reden om NL ondertiteling weg te laten dus.
    Kun je nagaan hoe hoog de verkopen in NL zou zijn als er wel content met NL subs beschikbaar zouden zijn.
    En natuurlijk voor een acceptabele prijs, want hierdoor verliest de NL markt zeker 25+ % aan omzet!

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Ik ga wachten tot ie rond de 20 pond staat, vind 42 pond veel te duur voor deze films.
    Ergens hoop ik wel dat WB NL ze ook hier gaat uitbrengen maar daar vrees ik voor.
    Amazon.uk biedt hem tijdelijk voor 25,98£.

  9. #34

  10. #35

    Standaard

    De algehele cover verdient geen schoonheidsprijs. Het is te geel. Een foto hier en daar uit de films was mooier geweest.

  11. #36

    Standaard

    Ik wacht nog altijd op een 2de EU release met NL subs maar das wishful thinking zeker...

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •