Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 36 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard police academy 1 & 2 en online petitie warner?

    Vandaag police academy 1 & 2 uit duitsland ontvangen.
    De beeldkwaliteit is prima en ik vind het erg jammer dat er geen nl ondertitels opstaan.
    Wordt het niet eens tijd voor een online petitie om warner wakker te schudden, nadat ook gremlins 2 en sister act geen nl ondertitels hebben en dus hier niet uitgebracht lijken te worden?

  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door johnny38 Bekijk bericht
    Vandaag police academy 1 & 2 uit duitsland ontvangen.
    De beeldkwaliteit is prima en ik vind het erg jammer dat er geen nl ondertitels opstaan.
    Wordt het niet eens tijd voor een online petitie om warner wakker te schudden, nadat ook gremlins 2 en sister act geen nl ondertitels hebben en dus hier niet uitgebracht lijken te worden?
    Goed idee, maar ik wil ook graag weten waarom deze lui specifiek de Nederlandse markt als een lepralijder behandelen.
    Bang & Olufsen Beovison 7-40 Mk IV

  3. #3

    Standaard

    Er zijn tal van uitgaves van Warner die niet in Nederland zijn of worden uitgebracht. Er bestaat zelfs een topic hierover. Ik denk niet dat Warner onder de indruk zal zijn van een petitie.

  4. #4

    Standaard

    De “hij die zijn naam wij niet mogen uitspreken” versie is voorzien van NL ot.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    De “hij die zijn naam wij niet mogen uitspreken” versie is voorzien van NL ot.
    welke is dit dan?

  6. #6

    Standaard

    De vraag zal wel niet groot genoeg zijn. Valt mij op dat andere landen verder zijn met het overstappen op blu-ray dan Nederland.

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    De vraag zal wel niet groot genoeg zijn. Valt mij op dat andere landen verder zijn met het overstappen op blu-ray dan Nederland.


    In Nederland zijn ook dit 2e kwartaal de totale videverkopen gedaald.
    De verkopen van DVD zijn flink gedaald en die van BD iets gestegen, maar totaal gedaald.

    Als je dit met bv Duitsland vergelijkt, waar de totale verkoop met 38% is gestegen, kun je de oorzaak makkelijk raden. In Duitsland wordt namelijk ontzettend veel uitgebracht op BD en DVD.

    Echter omdat in Nederland steeds minder word uitgebracht, het is dus logisch dat de verkopen dalen.

    En omdat de Nederlandse consument toch de vraag naar content heeft en de maatschappijen weigeren daaraan te voldoen is de “hij die zijn naam wij niet mogen uitspreken” (op dit forum) de oplossing.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht

    de “hij die zijn naam wij niet mogen uitspreken” (op dit forum) de oplossing.
    Nonkel Dolf ofzo? Over wie hebben jullie het dan eigenlijk als het niet nonkel Dolfje is?

  9. #9

    Standaard

    downloaden
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Nonkel Dolf ofzo? Over wie hebben jullie het dan eigenlijk als het niet nonkel Dolfje is?
    Was is een nonkel????

  11. #11
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    nonkel = oom
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    nonkel = oom
    aha Vlaams dus

  13. #13

    Standaard

    Alle Police Academy films komen op 20 november 2013 uit op BD in Zweden. Andere landen zullen wel snel volgen maar ik vrees voor de Benelux (daar de release van de "1 & 2 double pack" in UK/DE ook geen NL subs had).

  14. #14

    Standaard

    Klein ''lichtpuntje'' dan: Gremlins 1&2 verschijnen samen met een Knuffel op Blu-ray. Prijs € 81,99! http://www.bol.com/nl/p/gremlins-1-2...0000017740242/ of € 78,99!! http://www.freerecordshop.nl/film/gr...-5051888161616

    Maar een veel te hoge prijs en er is nog geen persbericht van Warner verschenen hier over.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    In Nederland zijn ook dit 2e kwartaal de totale videverkopen gedaald.
    De verkopen van DVD zijn flink gedaald en die van BD iets gestegen, maar totaal gedaald.

    Als je dit met bv Duitsland vergelijkt, waar de totale verkoop met 38% is gestegen, kun je de oorzaak makkelijk raden. In Duitsland wordt namelijk ontzettend veel uitgebracht op BD en DVD.

    Echter omdat in Nederland steeds minder word uitgebracht, het is dus logisch dat de verkopen dalen.

    En omdat de Nederlandse consument toch de vraag naar content heeft en de maatschappijen weigeren daaraan te voldoen is de “hij die zijn naam wij niet mogen uitspreken” (op dit forum) de oplossing.
    Sommige titels zie ik pas liggen als ze in de aanbieding worden gegooid, waarvan dan bij een aantal niet eens wist dat ze op BD waren verschenen.

    Waarom Warner niet gewoon de Regio B uit Australië niet gewoon Nederlandse en Duitse ondertiteling mee geeft zodat ze die in Nederland en Duitsland kunnen uitbrengen. Dit hadden ze kunnen doen met bijvoorbeeld The Host and Side Effects.
    Laatst aangepast door pietdvd : 05-08-2013 om 11:40

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pietdvd Bekijk bericht
    Waarom Warner niet gewoon de Regio B uit Australië niet gewoon Nederlandse en Duitse ondertiteling mee geeft zodat ze die in Nederland en Duitsland kunnen uitbrengen. Dit hadden ze kunnen doen met bijvoorbeeld The Host and Side Effects.
    Slechte voorbeelden, Warner doet alleen de distributie voor die films.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  16. #16

    Standaard

    In Nederland wordt er relatief veel illegaal gedownload (wat dankzij Den Haag eigenlijk niet eens illegaal is, dus ik noem het dan maar graaien)
    Nederland is ook een beetje de pionier van het illegaal downloaden, ik kan me nog herinneren uit de begintijd van het illegaal downloaden dat er iemand op een Amerikaans forum zich afvroeg waarom vrijwel alle rips van films op het internet
    voorzien waren van NL subs.
    Daarnaast zij Nederlanders ook erg gedreven in Online winkelen en kopen net zo makkelijk iets over de grens
    De filmmaatschappijen behandelen NL als stiefkindje en richten zich liever op marketen waar nog wel wat de verdienen valt ,...daardoor zijn we hier in een neerwaartse spiraal terecht gekomen,
    Jammer dat de verkeerde weer het slachtoffer van zijn van deze enigszins arrogante houding van filmmaatschappijen.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkel Bekijk bericht
    In Nederland wordt er relatief veel illegaal gedownload (wat dankzij Den Haag eigenlijk niet eens illegaal is, dus ik noem het dan maar graaien)
    Nederland is ook een beetje de pionier van het illegaal downloaden, ik kan me nog herinneren uit de begintijd van het illegaal downloaden dat er iemand op een Amerikaans forum zich afvroeg waarom vrijwel alle rips van films op het internet
    voorzien waren van NL subs.
    Daarnaast zij Nederlanders ook erg gedreven in Online winkelen en kopen net zo makkelijk iets over de grens
    De filmmaatschappijen behandelen NL als stiefkindje en richten zich liever op marketen waar nog wel wat de verdienen valt ,...daardoor zijn we hier in een neerwaartse spiraal terecht gekomen,
    Jammer dat de verkeerde weer het slachtoffer van zijn van deze enigszins arrogante houding van filmmaatschappijen.
    Er word in NL tegenwoordig niet veel meer gedownload dan in andere landen, Nederland is zelfs uit de top 10 verdwenen.
    Opmerkelijk is dat je daarbij kan vaststellen dat de oorspronkelijke upload zelden uit Nederland komt.
    En zonder upload kun je namelijk niet downloaden!!!!! Dus wijzen naar Nederland is niet terecht. Voor uploaden heb je namelijk (goed) content nodig, en dat is nu juist wat ontbreek in Nederland.

    Wat wel steeds vaker gebeurt is dat men de oorspronkelijke upload herupload, maar dan voorzien van Nederlandse ondertitels.
    Waarbij de meeste van de ondertitels zelf zijn gemaakt door vertaalteams.
    Gezien het laatste is het argument van de maatschappijen dat het maken en plaatsen van Nederlandse moeilijk en kostbaar is een lachertje.
    Ik (en weet vele met mij) zouden Warner BD's met NL ot kopen, ookal zijn ze niet officieel in Nederland uit. Maar nu ontnemen zij die keuze...

    Afwachten of deze post blijft staan of de angst overwint????
    Laatst aangepast door Hombre : 09-08-2013 om 10:55

  18. #18

    Standaard

    Police Academy Complete Collection komt op 8 november uit in Duitsland op BD. Aangezien de eerste 2 daar zonder NL subtitles waren, zullen we er hier ook mogen achter fluiten denk ik.

    www.amazon.de/gp/product/B00EZRKOZ0

  19. #19

    Standaard

    De artwork van de Police Academy Collection is bekend.



    Ik vind het er niet uit zien, maar ook de Duitse uitgave krijgt deze artwork.



    Bron: www.amazonco.uk en www.amazon.de.

  20. #20

    Standaard

    wie heeft het lef om zo'n cover art te maken? Dit is een van de slechtste die ik tot nu toe gezien heb. De films komen er zeker in. Jammer dta ze niet de artwork van de dvd destijds hebben genomen, die was best wel fraai. Dit is meer cartoonesque.

  21. #21

    Standaard

    En nog steeds geen nieuws ivm een Benelux release...

  22. #22

    Standaard

    vind de artwork wel mooi ma heeft eigenlijk niet de juiste "look" voor de serie,past er niet echt bij

  23. #23

    Standaard

    In Benelux is er nu enkel bekend dat WB de DVD boxset opnieuw in de winkels brengt op 16-10-2013. Van BD jammer genoeg geen sprake.

  24. #24

    Standaard

    De Engelse Blu-ray boxset met alle films bevat geen Nederlandse ondertitels volgens een forumlid van Blu-ray.com.

    All movies are in anamorphic widescreen 16 x 9 with DTS-HD Master Audio in 1.0.
    The discs all have the following audio in 1.0 :-
    Brazilian Portuguese
    Cashilion Spanish
    German
    Latin Spanish
    Subtitles :-
    English,
    Brazilian Portuguese,
    Cashilion Spanish,
    Danish,
    Finnish,
    French,
    German,
    Latin Spanish,
    Norwegian,
    Swedish.
    Special features by film
    1 :- Commentary with Director Hugh Wilson,Producer Paul Maslanky and actors Steve Guttenberg,GW Bailey,Leslie Easterbrook and Michael Winslow ( I recall having read somewhere that George Gaynes was involved in a commentary for the first movie but according to the features on the back he is not on there).
    Behind Academy Doors: Secret Files Revealed (featurette).
    2 :- Accidental Heroes :The Best Of Police Academy (featurette)
    3 :- All Washed Up:Floating Memories
    4 :- Remembering a Lofty Investigation,Deleted Scenes, Winks Behind The Scenes Movies
    5 :- Mistaken Identity :Case Re-opened
    6 :- Unholy Alliance : A Retrospective
    7 :- Underneath the Mission

  25. #25

    Standaard

    Ik ga wachten tot ie rond de 20 pond staat, vind 42 pond veel te duur voor deze films.
    Ergens hoop ik wel dat WB NL ze ook hier gaat uitbrengen maar daar vrees ik voor.

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •