Pagina 61 van 61 EersteEerste ... 11515758596061
De resultaten 1.501 tot 1.522 van 1522 worden weergegeven.
  1. #1501

  2. #1502

    Standaard

    Vanavond onder 21 gegen die Mannschaft. Vanaf 20:00 uur op SBS 6. Het is op papier een alleraardigste selectie die hoge ogen kunnen gooien, ben zeer benieuwd.

    En morgen aduh, Nederland tegen Indonesië.
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  3. #1503

    Standaard

    Een uitstekend onder 21 gezien, die als team prima speelden. 5-1 winnen van Rusland is netjes. Wel geluk met de handsbal van De Vrij en de rode kaart vrij vroeg in de tweede helft waardoor er ruimte ontstond en meer kansen werden gecreëerd. De halve finale is bijna zo goed als zeker, hopelijk weet Duitsland te winnen van Spanje zodat de derde wedstrijd tegen de Spanjaarden nog enigsinds spannend wordt. Met spelers als de Gea, Isco, Thiago en Muniain hebben ze uiteraard sterke spelers in hun gelederen en zou het zonde zijn wanneer de laatste wedstrijd om des keizers baard werd gespeeld.
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  4. #1504
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Mooie pot idd. Tweede wedstrijd nog 0-0 tijdens rust.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  5. #1505

    Standaard

    Het manipuleren uit Amsterdam richting de KNVB is al voor de competitiestart begonnen!:

    http://www.ad.nl/ad/nl/11685/Klassie...vakantie.dhtml

    Wat een eikels zeg die aan het woord komen! Die Daniel Dekker kan zich beter met het songfestival bezig gaan houden, hij is zelf de grootste bobo die er in Nederland rondloopt. Die supporter moet zich ook kapot schamen. een vakantie naar een ver oord plannen voor een paar duizend euro en dan gaan klagen dat je 500 euro hebt betaald voor een seizoenskaart en toevallig een paar wedstrijden mist! Dat weet je echt van te voren, kan je dus rekening mee houden als je je vakantie gaat plannen.

    Die zogenaamde supporters laten zich nu wel kennen, niet komen opdagen omdat het vakantie is, in Rotterdam kwamen we op een woensdagavond met ruim 40.000 man naar de Kuip drie dagen nadat we met 10-0 verloren hadden van PSubsisdieV!

  6. #1506

    Standaard

    Jong Oranje uitgescjhakeld door een Italie dat ook niet groots speelde maar wel 1 van de weinige kansen die het kreeg in de tweede helft verzilverde. Nederland kreeg ook enkele goede kansen maar had geen geluk (Bal op de paal uit vrije trap van Maher, kopbal Fer, bal in het zijnet van Depay) of maakte verkeerde beslissingen (De Jong). Al met al gelijkwaardige wedstrijd waarin Nederland wel meer balbezit had, daar heb je alleen uiteindelijk helemaal niets aan!

    Van deze selectie zie ik alleen Martins Indi, Maher en Vilhena (Eigenlijk nog een paar lichtingen lager) de absolute top halen. Clasie, Depay, De Vrij, Fer, Strootman en Van Ginkel zullen in de subtop terechtkomen, komen toch iets tekort. De rest van de groep is gewoon pure middelmaat, dat zag je ook toen voor De Vrij Van der Hoorn inviel, ga je gelijk een paar stapjes achteruit in kwaliteit.

    Waarom speelt Depay eigenlijk met Memphis op de achterkant van zijn shirt?? Dit is weer zo'n modegril van de laatste jaren, laat hem lekker met Depay op zjjn shirt spelen, zo heet hij toch!

  7. #1507

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Van deze selectie zie ik alleen Martins Indi, Maher en Vilhena (Eigenlijk nog een paar lichtingen lager) de absolute top halen. Clasie, Depay, De Vrij, Fer, Strootman en Van Ginkel zullen in de subtop terechtkomen, komen toch iets tekort. De rest van de groep is gewoon pure middelmaat, dat zag je ook toen voor De Vrij Van der Hoorn inviel, ga je gelijk een paar stapjes achteruit in kwaliteit.
    Blijft natuurlijk koffiedik kijken. Denk dat Maher van dit elftal wel exceptioneel is, maar op lange termijn is het ook bezien. Clasie of Van Ginkel kunnen er ook nog bovenuit schieten, als ze eens echt uit de slof gaan schieten.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Waarom speelt Depay eigenlijk met Memphis op de achterkant van zijn shirt?? Dit is weer zo'n modegril van de laatste jaren, laat hem lekker met Depay op zjjn shirt spelen, zo heet hij toch!
    Ik ben het eens echt met je eens! Gast, doe normaal en niet al gaan roepen dat je je voornaam op je shirt wilt hebben. Je bent 19 jaar oud. Ga maar eerst eens naar je trainer luisteren en het laten zien, voordat je vedettegedrag tentoonspreidt.

  8. #1508

    Standaard

    Depay is de achternaam van zn vader en daar heeft hij zon slechte relatie mee dat hij die naam niet wil gebruiken.
    Ik vind dat op zich geen rare beredenering en het is al meer als een jaar zo.

  9. #1509

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chev Bekijk bericht
    Depay is de achternaam van zn vader en daar heeft hij zon slechte relatie mee dat hij die naam niet wil gebruiken.
    Ik vind dat op zich geen rare beredenering en het is al meer als een jaar zo.
    Wat heb je daar als publiek mee te maken dat hij geen goede band met zijn vader?! Als hij scoort staat er ook gewoon Depay en geen Memphis, dan heeft hij er blijkbaar geen problemen mee. Het is gewoon overgenomen van Ruiz, die liep ook opeens met Bryan achter op zijn shirt.

    Als ze een beetje belangrijk worden in een team gaan ze opeens eisen stellen, andere naam op het shirt of alle vrij trappen en penalties nemen. In het Nederlands Elftal heb je dan nog oudere spelers die dit kunnen corrigeren, in een jong oranje heb je alleen Strootman (aanvoerder) en de bondscoach die in kunnen grijpen maar dit blijkbaar niet doen.

    Hoort Depay ook bij de Kabel in Eindhoven, zou een hoop verklaren!

  10. #1510

    Standaard

    Best grappig om te lezen dat dit nu ineens een issue hier is nadat we verloren hebben. Toen er werd gewonnen was er geen haan die hierover kraait...
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  11. #1511

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door YAH87 Bekijk bericht
    Best grappig om te lezen dat dit nu ineens een issue hier is nadat we verloren hebben. Toen er werd gewonnen was er geen haan die hierover kraait...
    Vind ik persoonlijk onzin. ALLE voetballers die in een jeugdteam zitten, moeten naar mijn mening zulk gedrag niet vertonen. Wat dat betreft vind ik Messi het voorbeeld. Gewoon je waffel houden en voetballen. Depay is 19 en krijgt al tonnen aan salaris toegeschoven. Omdat hij 'talent' is moet allemaal maar gepikt worden. Geen wonder dat ie zich vreemd gaat gedragen. Moet je mee aankomen in de zakenwereld. Eentje om over na te denken: Wat zouden jongens als Depay, Labyad, Drenthe etc. doen als ze niet zouden voetballen?

  12. #1512

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door gompier Bekijk bericht
    Eentje om over na te denken: Wat zouden jongens als Depay, Labyad, Drenthe etc. doen als ze niet zouden voetballen?
    Ik denk druk maken op het internet over oninteresante zaken mbt jonge voetballers

  13. #1513

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    ....in Rotterdam kwamen we op een woensdagavond met ruim 40.000 man naar de Kuip drie dagen nadat we met 10-0 verloren hadden van PSubsisdieV!
    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Hoort Depay ook bij de Kabel in Eindhoven, zou een hoop verklaren!
    Kan jij nog ook iets anders dan steeds weer Eindhoven/PSV bashen? neem aan dat je volwassen bent.

    Iedere keer weer negatief zijn over/richting PSV, ojee als ze wat over jouw club zeggen......

    Reageer gewoon in dit topic zonder steeds PSV of een andere club te bashen, of negatief neer te zetten.
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 18-06-2013 om 05:37

  14. #1514

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Kan jij nog ook iets anders dan steeds weer Eindhoven/PSV bashen? neem aan dat je volwassen bent.

    Iedere keer weer negatief zijn over/richting PSV, ojee als ze wat over jouw club zeggen......

    Reageer gewoon in dit topic zonder steeds PSV of een andere club te bashen, of negatief neer te zetten.
    Depay speelt toch bij PSV, dan is het logisch om het PSV te verwijten dat die jongen zich op 19-jarige leeftijd zo gedraagt. Moeten ze die jongen maar wat beter opvoeden. Of hadden ze het daar te druk met het najagen van de titelaspiraties?!

  15. #1515

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Depay speelt toch bij PSV, dan is het logisch om het PSV te verwijten dat die jongen zich op 19-jarige leeftijd zo gedraagt. Moeten ze die jongen maar wat beter opvoeden. Of hadden ze het daar te druk met het najagen van de titelaspiraties?!
    Als zo'n verwend strontjong ballen heeft, gedraagt ie z'n eigen wel netjes tegenover zijn werkgever en de fans.

    De club zal er alles aan doen denk ik, maar hoe een persoon is, ligt toch voornamelijk aan de persoon zelf.

    Die is de enige die kan veranderen.

    Maar met dat bashen bedoelde ik ook dat je bv PSV PSubsisdieV! noemt, dat kan je ook gewoon zonder dat gedoe laten.

    Ik noem Feyenoord toch ook geen Hooliganclub of weet ik het, ik noem de club gewoon zoals het hoort.

    Maar nu je het toch over maniertjes hebt : Als spelers uit de bus komen, hebben ze altijd van die grote koptelefoons op, en laten ze de fans staan als oud vuil, en lopen ze als zombies naar binnen.

    Dat is ook schandalig, en dat gebeurt ook echt wel bij Feyenoord.

    Ik vind het gewoon jammer dat je regelmatig andere clubs of spelers gaat bashen/belachelijk maken (zie bv :http://dvd.nl/forum/showthread.php?8...=1#post1939687) .

    Je kan ook gewoon normaal over een club praten, jouw club wil ook normaal behandeld worden lijkt me zo.

    Maar blijkbaar heb je dat steeds nodig, Jammer!
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 18-06-2013 om 17:21

  16. #1516
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik moet DVDWatcher hier wel gelijk in geven. In de openings post staat ook duidelijk omschreven geen termen als 010 of 020 te roepen. Dit komt dan toch in de buurt. Voetbal is emotie, maar we zitten hier met zijn allen vooral omdat we een grote gezamenlijke interesse hebben, daar laten we voetbal toch niet tussen komen.

    Graag het nodige respect voor elkaar tonen en ons distantiëren van de voetbal clichés. Het enigste doel daarvan is om andere in het harnas te jagen en dat is op dit forum onnodig en vooral ongewenst, met alle respect.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  17. #1517

    Standaard

    Rond de 10 posts om een achternaam op iemands shirt.....het is weer komkommertijd.

  18. #1518

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Rond de 10 posts om een achternaam op iemands shirt.....het is weer komkommertijd.
    Als jij goed leest weet je dat de posts niet om die achternaam gaan, maar om de manier waarop er om word gegaan met bv andere clubs, en dan met name de bewoordingen ervan.

    Heeft niks met komkommertijd te maken, maar gewoon jammer dat eerder genoemde gewoon vaak negatief is richting bv spelers of clubs, anders dan de zijne.

    Steeds weer komen met iets, waardoor club of een speler negatief neergezet word of belachelijk gemaakt word, is nergens voor nodig lijkt me zo.

  19. #1519

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Als jij goed leest weet je dat de posts niet om die achternaam gaan, maar om de manier waarop er om word gegaan met bv andere clubs, en dan met name de bewoordingen ervan.

    Heeft niks met komkommertijd te maken, maar gewoon jammer dat eerder genoemde gewoon vaak negatief is richting bv spelers of clubs, anders dan de zijne.

    Steeds weer komen met iets, waardoor club of een speler negatief neergezet word of belachelijk gemaakt word, is nergens voor nodig lijkt me zo.
    Als jij goed leest zijn er 8 posts die te maken hebben met de achternaam . Maar goed, ik ga me er verder niet druk om maken, ik raad je aan om hetzelfde te doen.

  20. #1520

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    ... Maar goed, ik ga me er verder niet druk om maken, ik raad je aan om hetzelfde te doen.
    Ik ga afkoelen (tenminste een poging wagen) met dit vreselijke plakweer!

  21. #1521

  22. #1522

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Maar afgezien van de bedragen, lag de voorkeur van Adam Maher niet al lang bij de PSV kant, en dus niet bij Ajax?.

    Volgens mij wou hij toch al liever bij PSV spelen.

    Overal lees je weer de negatieve reacties onder artikelen, dat PSV weer met belastinggeld koopt, of waarom ze toch kunnen kopen voor tig miljoen..

    Spijtig genoeg zijn dat allemaal idioten die niet weten waar ze over praten.

    Afgunst blijf je zowiezo toch altijd houden.

    Ik denk persoonlijk dat Adam Maher een van de allerbeste spelers is die er in Nederland rondlopen, en dat PSV met het in huis halen van hem, een enorme Kwaliteits boost krijgt.

    Hopelijk gaan we veel genieten van zijn spel, en van zijn doelpunten.

    Hopelijk gaan we nu eens wat rooskleurigere jaren krijgen dan de afgelopen jaren.

    En Wijnaldum moet niet miepen, die hadden ze al lang met een grote strik eromheen buiten moeten zetten.

    Typisch geval van zich Maradona of Messi voelen, zo'
    Misschien moet PSV/Brands eens ophouden tegenstrijdige berichten in de media te brengen. Eerst alles op eigen jeugd gooien en dan een dag later de halve eredivisie opkopen!


    Van Maher ben ik ook niet overtuigd, 12 goals in 66 wedstrijden als nummer 10 bij een club als AZ die bijna altijd op de helft van de tegenstander speelt is wel mager!

Pagina 61 van 61 EersteEerste ... 11515758596061

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •