Pagina 38 van 61 EersteEerste ... 2834353637383940414248 ... LaatsteLaatste
De resultaten 926 tot 950 van 1522 worden weergegeven.
  1. #926

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bas Reuver Bekijk bericht
    Wat is dat toch met die contracten en de zogenaamde clubliefde. Als voetballer heb je daar toch compleet maling aan? Als je bij een betere of mooiere club kan spelen dan ga je daar toch gewoon voor? Zolang duurt een voetbalcarriere niet. Haal er uit wat er in zit.
    Je bent voor FCT toch?
    Stel je voor: Tadic tekent met zn volle verstand een dik contract voor 5 jaar. Na 6 maanden klopt Arsenal aan.
    Twente houdt hem aan zn contract en vraagt een hoog bedrag (terecht!)
    Tadic gaat vervolgens lopen muiten en rellen en roepen dat hij zo graag weg wil.
    Dit soort gevallen doel ik op.

  2. #927

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scherpschutter Bekijk bericht
    Het is mijn zaak niet, maar ik ben geen fan van Van Marwijk. Ik vind hem een weinig flexible trainer, eentje van de soort die altijd dezelfde wissels doorvoert, zelden beslissende invloed uitoefent op een wedstrijd door iets om te zetten, etc.
    +1. Hoef hem hier niet te zien. Weer een type frutten. Liever nog een jaar Dick.

  3. #928

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Je bent voor FCT toch?
    Stel je voor: Tadic tekent met zn volle verstand een dik contract voor 5 jaar. Na 6 maanden klopt Arsenal aan.
    Twente houdt hem aan zn contract en vraagt een hoog bedrag (terecht!)
    Tadic gaat vervolgens lopen muiten en rellen en roepen dat hij zo graag weg wil.
    Dit soort gevallen doel ik op.
    Ja FCT ja

    Ik snap wel wat je bedoeld, maar uiteindelijk heeft de speler de macht. Zeker als ie gewild is bij meerdere clubs.
    Als een speler een contract heeft getekend kan de club bij een mogelijke transfer inderdaad een hoger bedrag vragen. Dat vind ik wel terecht. Maar daar houdt het dan ook mee op.

    Het muiten en rellen zal uiteindelijk wel meevallen, want het is voor een speler zelf ook niet gunstig om een hele periode op de bank te blijven (Kijk naar Sneijder). Maar iemand kan best zeggen dat ie graag bij een bepaalde (betere) club zou willen spelen. Lijkt me op zich niet heel veel mis mee.

    Qua transfersom staat de club wel in zijn recht om een hoog bedrag te vragen. Dus slimme spelers zorgen er gewoon voor dat alle partijen tevreden blijven. Alleen dat chochme ontbreekt nog wel eens
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  4. #929

    Standaard

    Misschien kan Kelvin het mes wat hij in de rug van de club heeft gestoken terugkopen, verdienen we tenminste nog wat aan hem
    haha wat een grote onzin zeg. Als ik geen contractverlenging meer wil bij mijn huidige werkgever is dat mijn goed recht. Gaan ze je dan de rest van het huidige contract dan ook lekker negeren, dan zou ik het al helemaal met ze gehad hebben.
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  5. #930

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    4 ton per jaar voor een speler als Leerdam lijkt mij toch een fantastisch aanbod. Misschien kan Kelvin het mes wat hij in de rug van de club heeft gestoken terugkopen, verdienen we tenminste nog wat aan hem!
    Wat is het verschil tussen Leerdam (transfervrij overstappen van feyenoord naar vitesse) en Vormer en Goossens (transfervrij overstappen van Roda/NEC naar feyenoord)?

  6. #931

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Stephan Nobelen Bekijk bericht
    haha wat een grote onzin zeg. Als ik geen contractverlenging meer wil bij mijn huidige werkgever is dat mijn goed recht. Gaan ze je dan de rest van het huidige contract dan ook lekker negeren, dan zou ik het al helemaal met ze gehad hebben.
    In het geval van Leerdammetje ligt het wel even anders, Feyenoord wou met hem verder en deed een prima aanbod. Dat meneer meer geld wil moet hij zelf weten, hij had ook gewoon mee kunnen werken aan een transfer afgelopen zomer of deze winter, dan verdiend Feyenoord nog wat aan hem.

    Koeman negeert hem ook helemaal niet, hij traint gewoon mee en zit op de bank/tribune bij wedstrijden.

    @TheThinWhiteDuke: Je weet zelf hopelijk ook wel dat Goossens en Vormer niet door NEC en Roda zijn opgeleid, ligt toch minder gevoelig dan bij Leerdammetje! Verder was het voor beide een aantal stappen vooruit in hun carriere, voor Leerdammertje is het een aantal stappen achteruit.

  7. #932

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht

    @TheThinWhiteDuke: Je weet zelf hopelijk ook wel dat Goossens en Vormer niet door NEC en Roda zijn opgeleid, ligt toch minder gevoelig dan bij Leerdammetje! Verder was het voor beide een aantal stappen vooruit in hun carriere, voor Leerdammertje is het een aantal stappen achteruit.
    Van Goossens wist ik het, maar van Vormer dacht ik serieus dat hij uit de opleiding van Roda kwam.
    Mbt dat vitesse een aantal stappen achteruit voor Leerdam is ben ik het niet eens.

    Wél snap ik de ophef niet. Ik vind Leerdam echt alles behalve een (potentieel) goede speler. 13 in een dozijn. als feyenoorder zou ik er dan ook allesbehalve rouwig om zijn dat die vertrekt. Volgens mij mis je er niets aan.

  8. #933

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Stephan Nobelen Bekijk bericht
    haha wat een grote onzin zeg. Als ik geen contractverlenging meer wil bij mijn huidige werkgever is dat mijn goed recht. Gaan ze je dan de rest van het huidige contract dan ook lekker negeren, dan zou ik het al helemaal met ze gehad hebben.
    Behalve als ze bijvoorbeeld net een dure (master) opleiding voor je hebben gefinancierd. Mits er dan geen aanvullende contractafspraken zijn gemaakt mag je alsnog je contract opzeggen, maar of het netjes is dan is wat anders.

  9. #934

    Standaard

    Afgaande op de berichten van een clubwatcher en Maher zelf zit een transfer naar PSV er aan te komen.

    Zojuist kwamen deze beelden binnen van Brands en de RVC die met AZ aan het onderhandelen zijn:










  10. #935

    Standaard

    Als dat zo is, dan ben ik benieuwd wat PSV moet betalen. Ik zou zeggen: rond de 6 a 7 mln is verantwoord, ivm leeftijd, talent en doorverkoopmogelijkheden.
    Even ook in aanmerking genomen dat Toivonen in de zomer wel zal verkassen voor een paar miljoen (regeren is vooruitzien). En Narsingh is natuurlijk geblesseerd voor de rest van het seizoen.

  11. #936

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Rijkers Bekijk bericht
    Als dat zo is, dan ben ik benieuwd wat PSV moet betalen. Ik zou zeggen: rond de 6 a 7 mln is verantwoord, ivm leeftijd, talent en doorverkoopmogelijkheden.
    Even ook in aanmerking genomen dat Toivonen in de zomer wel zal verkassen voor een paar miljoen (regeren is vooruitzien). En Narsingh is natuurlijk geblesseerd voor de rest van het seizoen.
    Narsingh is er 6-9 maanden uit zelfs. (vanavond bekendgemaakt)
    Toivonen wil zelf blijven....maar daar zijn contract in 2014 afloopt (en hij niet wil verlengen) zal men hem willen verpatsen ja.

    EDIT: 5 minuten geleden kwam dit bericht:
    Rik Elfrink ‏@RikElfrink #PSV gaat het bod op #Maher (uiteraard) verhogen. Morgen meer in het #ED.

  12. #937

    Standaard

    Was gisteren toch aangenaam verrast met de keuze van Pep om naar Bayern te trekken. Had 'm eerder in Engeland gezien en hoopte dan vooral dat 'ie niet naar Chelsea zou gaan. Bayern is een prima keuze denk ik; Europese top en na Barcelona en Real de beste op dit moment, spelen om de prijzen met attractief voetbal en hebben financiële mogelijkheden. Kan goed uitpakken.

    De beelden moet ik nog zien maar de uitslag liegt er niet om:
    PSV thuis met 1-3 verloren van PEC, verrassend...
    Geen happy end voor het team van Advocaat na een Thaise trainingskamp en bijbehorende massage.
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  13. #938

    Standaard

    Pieters die zichzelf het ziekenhuis inslaat vind ik het nog wel het meest frappante aan deze wedstrijd; overigens een terechte rode kaart die de scheids aan hem gaf.

  14. #939

    Standaard

    Er stond al een artikel in VI over de trip naar het Verre Oosten. Het is iets wat iedere medicus je zal afraden en onder de spelers en de trainers was al de nodige onrust. Het zal er dus spoken, de komende dagen in Eindhoven.

  15. #940

    Standaard

    Wij staan bovenaan, Wij staan bovenaan
    "Succes isn't overnight, every day you get a little better than the day before, it all adds up"

  16. #941

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pascal b Bekijk bericht
    Wij staan bovenaan, Wij staan bovenaan

    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  17. #942

    Standaard

    Het wachten is op de mooie sfeerfoto's uit het stadion van TWD .

  18. #943

    Standaard

    Wat een afgang voor PSV. En Pieters. Kan me de frustratie goed voorstellen (kan me een leukere comeback voorstellen na 9 maanden), maar een beetje professionaliteit is toch niet zo veel gevraagd?

    Heb wel vertrouwen in Feyenoord, Ajax blijven mooi weer voetballertjes natuurlijk.
    Misschien ben ik wel een gokjunkie en een leugenaar, maar ik heb hulp nodig. Kan ik misschien wat geld van je lenen?
    Scorsese te ruil

  19. #944

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC. Bekijk bericht
    Wat een afgang voor PSV. En Pieters. Kan me de frustratie goed voorstellen (kan me een leukere comeback voorstellen na 9 maanden), maar een beetje professionaliteit is toch niet zo veel gevraagd?

    Heb wel vertrouwen in Feyenoord, Ajax blijven mooi weer voetballertjes natuurlijk.
    Ik vond de overtreding bij nader inzien nog wel meevallen. Te wild, maar hij had volgens mij zeker niet de intentie om de man te spelen. Een gele kaart had volstaan, zeker gezien de situatie van Pieters. Na zoveel maanden gedwongen rust, ben je extra gretig, de scheidsrechter had daar rekening mee kunnen houden.

    De reactie achteraf was natuurlijk te gek voor woorden. Geen enkele frsutratie kan dat goedpraten. Je ziet het overuigens steeds meer, spelers die worden weggestuurd en dan niet meer zijn te kalmeren. ook buiten het voetbal komen dit soort reacties vaker voor: een leerling wordt de klas uitgestuurd en slaat een paar ruiten stuk, enzovoorts.

    Ben benieuwd naar de topper morgen, het zou me niet verwonderen mocht Feyenoord toeslaan.

  20. #945

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Het wachten is op de mooie sfeerfoto's uit het stadion van TWD .




    serieus: http://www.youtube.com/watch?v=Q6NGCbWcjdk
    check dit filmpje (duurt 10 sec). Woorden waar ik verder niks aan toe te voegen heb, uitgesproken door een legendarische man...

  21. #946

    Standaard

    http://www.omroepbrabant.nl/?news/18...roulatie+.aspx

    Moet zeggen dat ik het met deze reactie van een supporter wel eens ben :

    ''Schorsen en zijn zeer riante salaris per direct stopzetten. Tevens hem laten opdraaien voor alle kosten, ziekenhuis, etc. En een taakstraf van een uurtje of 100 kan er ook nog wel bij. Snap niet dat men van het stadion uit geen aangifte indient? Als een supporter het doet krijgt hij een stadionverbod en zo'n figuur met een voorbeeldfunctie en al dat geleuter over respect...tja.''

  22. #947

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    http://www.omroepbrabant.nl/?news/18...roulatie+.aspx

    Moet zeggen dat ik het met deze reactie van een supporter wel eens ben :

    ''Schorsen en zijn zeer riante salaris per direct stopzetten. Tevens hem laten opdraaien voor alle kosten, ziekenhuis, etc. En een taakstraf van een uurtje of 100 kan er ook nog wel bij. Snap niet dat men van het stadion uit geen aangifte indient? Als een supporter het doet krijgt hij een stadionverbod en zo'n figuur met een voorbeeldfunctie en al dat geleuter over respect...tja.''
    90% van de supporters denkt er zo over (voorzover ik gister meekreeg na de wedstrijd).

    Maar das wel een heel erge straf! Ik bedoel: die jongen kan nu wellicht een paar weken niet twitteren! En dan willen de supporters hem nóg erger straffen. Sneu hoor.



  23. #948

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Maar das wel een heel erge straf! Ik bedoel: die jongen kan nu wellicht een paar weken niet twitteren! En dan willen de supporters hem nóg erger straffen. Sneu hoor.

  24. #949

    Standaard

    De uitslagen van dit weekend zijn tot nu toe erg gunstig. Nu alleen nog even drie puntjes ophalen in Amsterdam.

  25. #950

    Standaard

    Kijk, dat Marcelo en Derijck niet de beste verdedigers zijn is een (zwaar) understatement (ze zijn gewoon bagger, eerlijk is eerlijk).
    Maar: vergeleken met Mathijsen zijn het Pique en Puyol.

    Heb je als feyenoord zijnde een potentiële topper (Martins Indi) in je selectie (die het best centraal achterin opgesteld kan worden); zet je hem linksback omdat opa joris (die ik nooit op enig niveau heb kunnen betrappen (en daarom de aankoop van hem al niet begreep)) moet spelen.

    Als ajax wat meer gas geeft en scherp is/blijft wordt het 4/5-0.
    Ergens is dat jammer, want een gelijkspel was voor PSV het meest gunstige.

Pagina 38 van 61 EersteEerste ... 2834353637383940414248 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •