Pagina 14 van 61 EersteEerste ... 410111213141516171824 ... LaatsteLaatste
De resultaten 326 tot 350 van 1522 worden weergegeven.
  1. #326

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tom L. Bekijk bericht
    Sorry maar waar slaat dit in hemelsnaam op?!

    Ik word een beetje moe van dat gejank van die Feyenoorders hier steeds die elke keer maar weer als de scheidsrechter tegen Feyenoord een foute beslissing maakt doen alsof ze de enige club zijn die wel eens te maken heeft met een foute beslissing van een scheidsrechter. Als mensen dan aankomen met een situatie waarbij Feyenoord bevoordeeld werd zijn het meteen 'nepjoden' en had Feyenoord zonder de beslissing van de scheidsrechter ook wel gewonnen.... JA, zo ken ik er nog wel een paar.

    Grow up!
    Het zal wel een zonnesteek zijn, want ook de spelers slaan op tilt:
    Immers: 'ook Romario en Ronaldo scoorden wel eens een paar weken niet



    Ehm. Inderdaad. Maar om met die 2 een vergelijking te trekken is lachwekkend en een belediging voor die 2 iconen.

  2. #327

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tom L. Bekijk bericht
    Sorry maar waar slaat dit in hemelsnaam op?!

    Ik word een beetje moe van dat gejank van die Feyenoorders hier steeds die elke keer maar weer als de scheidsrechter tegen Feyenoord een foute beslissing maakt doen alsof ze de enige club zijn die wel eens te maken heeft met een foute beslissing van een scheidsrechter. Als mensen dan aankomen met een situatie waarbij Feyenoord bevoordeeld werd zijn het meteen 'nepjoden' en had Feyenoord zonder de beslissing van de scheidsrechter ook wel gewonnen.... JA, zo ken ik er nog wel een paar.

    Grow up!
    Grow lekker zelf up, als het je niet aanstaat kom dan niet hier!

    Het gaat niet alleen om Feyenoord, ik heb ook het voorbeeld van een tackle van Holla tegen RKC genoemd als een fout van de scheidsrechter, die speler maakte nota bene de gelijkmaker. Scheidsrechters komen ermee weg omdat ze niet tot verantwoording worden geroepen en dus de week er na weer dezelfde fouten mogen maken.

    Ajax-supporters identificeren zich volledig ten onrechte met joden, dan moeten ze niet lopen piepen als ze teruggepakt worden met termen als ***jood!
    Laatst aangepast door wimv : 20-08-2012 om 22:23

  3. #328

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Ajax-supporters identificeren zich volledig ten onrechte met joden, dan moeten ze niet lopen piepen als ze teruggepakt worden met termen als kankerjood!
    Dat is geen fijn woord, maar waarom zeg jij dat woord dan hier? Elke keer dat dat woord gebruikt, gezegd of geschreven word is er 1 te veel

    Dat is een erg kwetsend woord, als je slim bent dan maak je van de binnenste letters puntjes, of je verwijderd dat woord wellicht, want je spot niet met zoiets (of beter gezegd : je spreekt het niet uit).

    Maar goed, das mijn mening.
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 20-08-2012 om 21:57

  4. #329

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Ajax-supporters identificeren zich volledig ten onrechte met joden
    Niet op dit forum. Niet elke Ajacied over één kam scheren a.u.b.
    Ik kan me verder ook geen Ajacied heugen hier die zich met die term identificeert.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  5. #330

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Dat is geen fijn woord, maar waarom zeg jij dat woord dan hier? Elke keer dat dat woord gebruikt, gezegd of geschreven word is er 1 te veel

    Dat is een erg kwetsend woord, als je slim bent dan maak je van de binnenste letters puntjes, of je verwijderd dat woord wellicht, want je spot niet met zoiets (of beter gezegd : je spreekt het niet uit).

    Maar goed, das mijn mening.
    Laat het bestuur van Ajax zich eerst maar eens distantieren van en stadionverboden uitdelen aan supporters die verwijzen naar joden en alle vlaggen met davidssterren verwijderen uit de arena en innemen bij uitwedstrijden dan gebruik ik dat woord niet meer!

  6. #331

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Laat het bestuur van Ajax zich eerst maar eens distantieren van en stadionverboden uitdelen aan supporters die verwijzen naar joden en alle vlaggen met davidssterren verwijderen uit de arena en innemen bij uitwedstrijden dan gebruik ik dat woord niet meer!
    Dat Ajax zich daarvan moet distantieren, en dat ze die rommel moeten verwijderen en niet moeten binnenlaten, daarmee ben ik het met je eens.

    Alleen ben ik van mening dat je uberhaupt nooit dat woord zou moeten gebruiken, ongeacht of ze die shit binnenlaten enz.

    Mensen met gevoel zeggen zoiets niet.

    Ik zeg niet dat jij geen gevoel hebt, maar je zou gewoon moeten weten dat dat woord nooit gebruikt zou moeten worden door je, ongeacht wat er om je heen of in dit wereldje gebeurd.

    Laat jij dan de verstandigste zijn, en zulke dingen niet uitspreken of gebruiken.

  7. #332

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Het zal wel een zonnesteek zijn, want ook de spelers slaan op tilt:
    Immers: 'ook Romario en Ronaldo scoorden wel eens een paar weken niet

    Ehm. Inderdaad. Maar om met die 2 een vergelijking te trekken is lachwekkend en een belediging voor die 2 iconen.
    Ach, in Rotterdam is het realiteitsbesef toch sowieso ver te zoeken, men denkt namelijk ook nog steeds dat toch ook nog steeds dat men een topclub is met 3 kampioenschappen in de laatste 38 jaar?

  8. #333

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Grow lekker zelf up, als het je niet aanstaat kom dan niet hier!

    Het gaat niet alleen om Feyenoord, ik heb ook het voorbeeld van een tackle van Holla tegen RKC genoemd als een fout van de scheidsrechter, die speler maakte nota bene de gelijkmaker. Scheidsrechters komen ermee weg omdat ze niet tot verantwoording worden geroepen en dus de week er na weer dezelfde fouten mogen maken.

    Ajax-supporters identificeren zich volledig ten onrechte met joden, dan moeten ze niet lopen piepen als ze teruggepakt worden met termen als ***jood!
    Het zal mij een zorg zijn of je het woord joden gebruikt of niet. Maar hier gebruikte je het tegen mensen die PSV-supporter zijn en geen Ajax-supporter. Ik lees in het begin van dit topic berichten over respectvol met elkaar omgaan en clubs gewoon te noemen bij de naam die ze hebben. Ik vind dit respect bij jou ver te zoeken, je komt mij een beetje over als een gefrustreerd mannetje....

  9. #334

    Standaard

    Volgens mij weten zelfs de Ajacieden hier niet waar hun eigen geuzennaam vandaan komt.

  10. #335

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc T. Bekijk bericht
    Hij raakte duidelijk eerst de bal. Jouw interpretatie is dat hij een tackle maakte op de speler en dat is niet zo. Hij speelt de bal, waardoor vervolgens de speler van Heerenveen over hem heen valt. Omdat het toevallig van achteren gebeurt, wil nog niet zeggen dat het per definitie gevaarlijk of een penalty is.

    Feit blijft dat de scheidsrechter zo blind als een paard was aangezien die verdediger bij Heerenveen 100% opzettelijk hands maakte in het strafschopgebied. Dat is wel intentioneel. Mathijsen speelde de bal en had niet de intentie om de speler neer te halen.
    Nee, het gaat mij niet over dat die man geraakt wordt of niet. Je weet dat er veel risico zit in zo'n tackle. Als je m inzet neem je dus dat risico dat je je tegenstander flink blesseert juist doordat je van achteren komt. Das voor mij hetzelfde als met 2 benen inkomen: maakt niet uit of de tegenstander bijv. opspringt zodat ie niet geraakt wordt. Dan is ie niet geraakt maar een rode kaart is wel volledig terecht omdat je als tackelaar onverantwoord bezig bent.

  11. #336

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc T. Bekijk bericht
    Volgens mij weten zelfs de Ajacieden hier niet waar hun eigen geuzennaam vandaan komt.
    Omdat de weg naar de Meer door een buurt ging waar veel Joden woonden?

    Ben al een tijdje niet meer op dit forum geweest maar er is weinig veranderd merk ik...
    Sometimes nothin' can be a real cool hand.

  12. #337

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tom L. Bekijk bericht
    Het zal mij een zorg zijn of je het woord joden gebruikt of niet. Maar hier gebruikte je het tegen mensen die PSV-supporter zijn en geen Ajax-supporter. Ik lees in het begin van dit topic berichten over respectvol met elkaar omgaan en clubs gewoon te noemen bij de naam die ze hebben. Ik vind dit respect bij jou ver te zoeken, je komt mij een beetje over als een gefrustreerd mannetje....
    Grappig dat een supporter van een team met figuren als Van Bommel, Toivonen, Mertens en Wijnaldum het over respect heeft! Verder ben je nogal op titels gericht, wanneer was jullie laatste europese prijs, 24 jaar geleden tov 10 jaar bij ons!

    Ik ben ook totaal niet gefrustreerd, vorig seizoen haalden we in dezelfde wedstrijden tegen Utrecht en Heerenveen 2 punten, nu 4 punten. Als scheidsrechters er niet tegen kunnen dat ze kritiek krijgen moeten ze er niet gaan staan, simpel zat.
    Laatst aangepast door wimv : 21-08-2012 om 11:01

  13. #338

    Standaard

    Jammer Wim dat je dergelijke woorden gebruikt, totaal onnodig. Dat je gefrustreerd bent over een scheidsrechterlijke dwaling is nog te begrijpen, maar dit hoeft niet, de openingspost is daarin toch ook duidelijk?

  14. #339

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Jammer Wim dat je dergelijke woorden gebruikt, totaal onnodig. Dat je gefrustreerd bent over een scheidsrechterlijke dwaling is nog te begrijpen, maar dit hoeft niet, de openingspost is daarin toch ook duidelijk?
    Nou, daar hebben we het morele geweten van dvd.nl ook weer. Als we hier PSV supporters 'boeren' zouden noemen zijn ze toch ook niet op hun pik getrapt? Ze scanderen dat 90 minuten lang in dat stadion daar in Eindhoven. De Ajacieden roepen 90 minuten lang 'Joden! Joden!' Dus, wat is je punt?

    Om verdere invulling te geven aan de bijnamen die de clubs zichzelf hebben gegeven heb ik het volgende maar even geciteerd:

    "Superboeren, Ratten, Superfriezen, Boeren; sommige clubs in Nederland en hun supporters hebben een geuzennaam. De bekendste daarvan is die van ajax: de Joden. In vroegere tijden werd de amsterdamse club al dan niet plagerig betiteld als een jodenclub, vanwege de vele joden die er actief waren en in het bestuur zaten. De supporters van die club hebben die benaming sinsdien omarmd en identificeren zich er nog steeds te pas en te onpas mee. Blijkbaar hebben ze dat nodig, die geuzennaam. Het versterkt hun identiteit, hun gevoel van eenheid, hun wij-tegen-zij-gevoel. Het ajaxsupporter an sich zijn, schiet op die fronten blijkbaar ernstig tekort.
    Hoe zit het dan bij Feyenoord? Voor zover ik weet, en verbeter me als ik het mis heb, hebben Feyenoordspelers en -supporters nooit een breed gedragen, eeuwige bijnaam gehad. Feyenoord is Feyenoord. De supporters snakken niet naar een geuzennaam. Feyenoord is herkenbaar genoeg en het Feyenoordfan-zijn is al genoeg voeding voor een sterke identiteit. Uiteraard zijn er koosnamen, zoals het legioen (correctie: Legioen), en kameraden. Maar deze zijn niet, zoals bij Joden en Boeren het geval is, voortgekomen uit beledigingen van rivaliserende supportersgroepen. Ze zijn een onderdeel van clubliederen, maar zeker geen geuzennamen. Er wordt dan ook niet minutenlang kameraden vanaf de tribunes gescandeerd.
    In amsterdam zijn ze er niet blij mee, dat er voor een Feyenoorder geen algemeen geaccepteerde andere naam is. Zó erg zelfs, dat ze daar de koppen bij elkaar hebben gestoken voor een toepasselijke belediging. Wie zijn moeilijk te verslaan, zijn áltijd met velen, zijn óveral en komen áltijd terug? vroegen zij zich af in hun speurtocht. Juist, kakkerlakken. Toegegeven, de naam is ronduit denigrerend, maar verwonderlijk is toch wel dat deze gebaseerd is op eigenschappen, die een groot compliment vormen voor een voetbalsupporter, en die dus getuigen van een diep ontzag van de ajaxfans voor het Legioen. Opgelucht haalde men adem in amsterdam. Eindelijk een bijnaam voor hun rivalen, die massaal aan lijkt te slaan onder de ajaxfans. Nu hoeven ze nooit meer het woordje Feyenoord over hun lippen te krijgen.
    Toch blijft er een wezenlijk verschil. Waar ajacieden en PSV-ers dankbaar gebruik maken van hun van oorsprong als belediging bedoelde bijnaam om zich te onderscheiden van de rest, daar zullen Feyenoordsupporters het nooit, maar dan ook nóóit nodig hebben om met behulp van zon trucje hun identiteit te versterken. Feyenoord is immers Feyenoord. Jammer is dan ook, dat ik pas een spandoek zag met de tekst Proud to be a kakkerlak. Nergens voor nodig. Proud to be a Feyenoordfan is meer dan duidelijk."


    Bron: http://www.goeievraag.nl/vraag/sport...260#antwoorden

  15. #340

    Standaard

    Dat doet er niet toe Marc. We hebben hier gewoon de afspraak gemaakt dat we de clubs bij hun officiële naam noemen. Heeft er niets mee te maken dat het nu dan toevallig over Ajax gaat, we moeten hier gewoon op een volwassen manier met elkaar over voetbal kunnen praten en dat er af en toe wat emoties bij loskomen begrijp ik absoluut, maar die termen zijn gewoon niet wenselijk.

  16. #341

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tom L. Bekijk bericht
    Sorry maar waar slaat dit in hemelsnaam op?!

    Ik word een beetje moe van dat gejank van die Feyenoorders hier steeds die elke keer maar weer als de scheidsrechter tegen Feyenoord een foute beslissing maakt doen alsof ze de enige club zijn die wel eens te maken heeft met een foute beslissing van een scheidsrechter. Als mensen dan aankomen met een situatie waarbij Feyenoord bevoordeeld werd zijn het meteen 'nepjoden' en had Feyenoord zonder de beslissing van de scheidsrechter ook wel gewonnen.... JA, zo ken ik er nog wel een paar.

    Grow up!


    het gaat niet zozeer om het fout dat "wij feyenoorders" lopen te klagen over scheidsrechterlijke dwalingen maar meer om het feit dat vorig jaar moord en brand werd geschreeuwd over de "onterechte" strafschop na de tackle van achteren! van vertonghen en diezelfde mensen nu ineens allemaal in koor roepen dat een tackle van achteren altijd een 100% penalty is ook al wordt eerst de bal gespeeld en de speler erna pas geraakt als de bal al weg is.

    maar goed. zal wel aan mij liggen natuurlijk (en ja nu komen er hieronder vast wel open deuren van ja ligt idd aan jou blabla. maar ik verkondig hier niet mijn mening maar pure feiten)
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  17. #342

    Standaard

    Wat een figuren hier zeg..... lekker recpectvol naar elkaar toe...en waar hebben we het over... :s
    Grappig vind ik het altijd dat de zogenaamde "supporters" moord-en-brand schreeuwen, lekker opbouwende kritiek kunnen leveren door gefrustreerd te gaan schelden of schoppen en dat de voetballers zelf zich helemaal gek lachen om het gejank en van hun lekkere fijne salaris lekker op Ibiza gaan chillen... En de ene speler die de ene dag verguisd wordt wordt de andere dag bejubeld omdat hij voor "jouw cluppie" speelt.... Hoe grappig is dat.....
    En over wimv en zijn zielig gebruikte taalgebruik zullen we het helemaal maar niet gaan hebben.
    En nee: ik ben geen supporter of "supporter" van alledrie de clubs: ik vind ze allemaal even goed en allemaal even slecht. Relaxed kijken is dat joh....
    Laatst aangepast door Rogier Burghout : 21-08-2012 om 11:33

  18. #343

    Standaard

    ik ben al meer dan 15 jaar seizoenkaarthouder van Feyenoord en altijd respectvol naar de andere supporters toe. sterker nog mijn vriendin is ajacied. vind dat ook niet echt noemenswaardig want zou te gek voor woorden zijn dat je iemand niet zou mogen omdat hij of zij een andere voetbalclub steunt.

    gezonde competitie en leuke plagerige spreekkoren naar elkaar toe is niks mis mee maar wel met respect voor elkaar. zo werkt het bij mij tenminste
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  19. #344

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pretorian22 Bekijk bericht
    ik ben al meer dan 15 jaar seizoenkaarthouder van Feyenoord en altijd respectvol naar de andere supporters toe. sterker nog mijn vriendin is ajacied. vind dat ook niet echt noemenswaardig want zou te gek voor woorden zijn dat je iemand niet zou mogen omdat hij of zij een andere voetbalclub steunt.

    gezonde competitie en leuke plagerige spreekkoren naar elkaar toe is niks mis mee maar wel met respect voor elkaar. zo werkt het bij mij tenminste
    Repect, serieus! Zouden anderen eens een voorbeeld aan moeten nemen...
    Alhoewel het hier ook wel zo is dat de goeden onder de slechte moeten lijden, en dat de slechten hoewel (hopelijk) in de minderheid helaas het meest vaak van zich laten horen...
    Laatst aangepast door Rogier Burghout : 21-08-2012 om 12:19 Reden: typo

  20. #345

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pretorian22 Bekijk bericht
    ik ben al meer dan 15 jaar seizoenkaarthouder van Feyenoord en altijd respectvol naar de andere supporters toe. sterker nog mijn vriendin is ajacied. vind dat ook niet echt noemenswaardig want zou te gek voor woorden zijn dat je iemand niet zou mogen omdat hij of zij een andere voetbalclub steunt.

    gezonde competitie en leuke plagerige spreekkoren naar elkaar toe is niks mis mee maar wel met respect voor elkaar. zo werkt het bij mij tenminste
    +1

    Uitstekend verwoord van je

  21. #346

    Standaard

    "Ajax rondt transfer AZ-verdediger Moisander af"



    Persoonlijk denk ik dat Ajax hier wel goed aan doet. Iemand met Europese ervaring die niet zal misstaan in de verdediging van Ajax. Zeker een verbetering t.o.v Blind, al is het natuurlijk geen Vertonghen.
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  22. #347

    Standaard

    dank jullie wel voor het respect


    laten we hopen op een mooi en spannend voetbaljaar met leuke interessante wedstrijden!


    moisander wel goede aankoop ajax trouwens. hopelijk vindt Feyenoord nog een spits

    Las dat ze Helenios wilden maar zal wel weer bij een gerucht blijven
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  23. #348

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Grow lekker zelf up, als het je niet aanstaat kom dan niet hier!

    Het gaat niet alleen om Feyenoord, ik heb ook het voorbeeld van een tackle van Holla tegen RKC genoemd als een fout van de scheidsrechter, die speler maakte nota bene de gelijkmaker. Scheidsrechters komen ermee weg omdat ze niet tot verantwoording worden geroepen en dus de week er na weer dezelfde fouten mogen maken.

    Ajax-supporters identificeren zich volledig ten onrechte met joden, dan moeten ze niet lopen piepen als ze teruggepakt worden met termen als ***jood!
    Sorry hoor, ik ben ook Feyenoorder, maar ik heb een gruwelijke hekel aan zulke termen.
    Als je nu 14 jaar bent, en nog niet goed weet wat je allemaal roept, ok, maar als je als volwassen vent nog hetzelfde roept, dan is er toch echt iets mis met je beschaving. Ik moet er niet aan denken dat mijn kinderen ooit zouden horen dat ik zulke dingen zou zeggen....lekker voorbeeld ben je dan.
    Ik word ook heus weleens boos tijdens het voetbal, maar ik kan nog wel normaal nadenken wat ik doe en zeg.

  24. #349

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pretorian22 Bekijk bericht
    ik ben al meer dan 15 jaar seizoenkaarthouder van Feyenoord en altijd respectvol naar de andere supporters toe. sterker nog mijn vriendin is ajacied. vind dat ook niet echt noemenswaardig want zou te gek voor woorden zijn dat je iemand niet zou mogen omdat hij of zij een andere voetbalclub steunt.

    gezonde competitie en leuke plagerige spreekkoren naar elkaar toe is niks mis mee maar wel met respect voor elkaar. zo werkt het bij mij tenminste
    Helemaal mee eens.

  25. #350

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pretorian22 Bekijk bericht
    dank jullie wel voor het respect


    laten we hopen op een mooi en spannend voetbaljaar met leuke interessante wedstrijden!


    moisander wel goede aankoop ajax trouwens. hopelijk vindt Feyenoord nog een spits

    Las dat ze Helenios wilden maar zal wel weer bij een gerucht blijven
    Het blijft lastig zaken doen met een lege portemonnee. Alle lof voor Van Geel voor hoe die het tot nu toe doet. Al zal er natuurlijk ook wel eens een misser tussen zitten.
    Ik ben eigenlijk zo benieuwd hoe Feyenoord het zou doen als ze WEL geld hadden... Ik hoop echt dat ze dan niet te snel hoge bedragen gaan betalen voor matige spelers. Maar ik denk dat dat wel los loopt omdat men zo ontzettend de schrik heeft gehad van de afgelopen tig jaar.

    Trouwens, wat die schulden betreft. Als ze officieel uit de schulden zijn mogen ze van mij de diehard supporters weleens op de 1 of andere manier bedanken voor de nooit aflatende steun. Al is het alleen een oefenwedstrijd tegen 1 of andere topclub, waarbij de supporters gratis naar binnen mogen. Das wel het minste dat ze kunnen doen.

Pagina 14 van 61 EersteEerste ... 410111213141516171824 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •